İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - G60

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6
43
Genel / Golf GTI - Fiesta ST - Bravo HGT
« : 29 Mart 2009, 22:14:56 »
Bugünün taze fotoları objektifimden...

Enka Magazine :D













44
Video / Mete Amca Televizyonda
« : 10 Mart 2009, 18:39:16 »
http://videos.streetfire.net/video/MK2-VW-Golf-GTI-16V_640255.htm

Anca yükleyebildik. Videodaki araç şimdi Kingpin arkadaşımızda. :)

45
Video / High Definition Volkswagenler
« : 17 Şubat 2009, 20:04:31 »

47
Golf VI / Golf MK6 Fotoğrafları
« : 11 Ocak 2009, 20:31:33 »
Gti, GT - R







48
5 araba bekaretini kırdık. :)
Gelen herkese teşekkürler, her zamanki gibi geyik, gırgır şamata bir aradaydı. Güzel vakit geçirmiştir umarım herkes.
Fotoğraflar yorumlar dökülsün bakalım.



49
Video / Dinamometre Günü
« : 04 Ekim 2008, 23:15:05 »
Ses senkronizasyonu kayık baya, düzeltemedim. Telefonun azizliği. :(

Megane 1.6 Turbo - Dyno 1 @13 psi 178 hp

Turbo Megane 1.6 on Dyno - 1

Megane 1.6 Turbo - Dyno 2 @13 psi 196 hp 276 nm

Turbo Megane 1.6 on Dyno - 2

2008 Ford Fiesta ST @ 148.2 hp 184 nm

2008 Ford Fiesta ST on Dyno

1996 Golf GTI 16V @ 146.6 hp 171 nm @ LPG :D

1996 Golf GTI 16V on Dyno


İzzet'in (megane) ayarı yok, blow off kaçırıyo, basınçta düşüklük var baya, gayet iyi verdi ona rağmen. :)

50
Geçmiş Buluşmalar / 12 Ekim Pazar, Ankara Buluşması
« : 04 Ekim 2008, 14:31:54 »
12 Ekim 2008, Pazar Günü Ankara Buluşması
Yer : Aries Arena
İstanbul yolu 18. km  "75. Yıl Hipodrom Fuar Alanı Batıkent / Ankara"
Saat 14:00'da orada bulunuyoruz.

Yeri bulamayan olursa, telefonum : 0536 232 76 76



Arkadaşlar lütfen! mümkün olduğunca gelmeye özen gösterelim. Bu sefer kalabalık toplanıp, gerçekten güzel bir buluşma yapabilmeyi temenni ediyoruz.

Buluşma yeri açısından baya güzel bir mekan. Muhabbetimizi eder aynı zamanda hep beraber yarışırız. Gittik diye illa karting yapılacak diye bir şey yok, isteyenler yarışır isteyenler sohbetini eder.

İstanbul yoluna çıkıp dümdüz takip ediyorsunuz, hiç bir tabelaya sapmadan gittiğinizde sağda tesisler gözükür zaten.
3, 4 gün kala meteorolojiden hava durumu takip edilip, yağışlı olursa bir sonraki haftaya erteleyebiliriz.


Gelecekler :
G60
Erhan
saydam
candour2
fanatic06
Kingpin
ismailtunca81
atacan53
cabrio63
thecarizma
corrado
mcsahan
corrado_g60
ali (milli dynocumuz)
dave123
ertanoy
VWci
hollowman23
okan

51
Geçmiş Buluşmalar / 20 Temmuz Pazar Ankara Buluşması
« : 19 Temmuz 2008, 00:19:51 »
20 Temmuz 2008, saat 17:00, Ankara Dikmen Vadisi 2. Etap otoparkında buluşalım, yeni gelecek arkadaşlarımızla da tanışım muhabbet edelim dedik.

Buluşma yeri hakkında Atakuleyi gören kuşbakışı görünüm:


Biraz daha detaylı görünüm:


52
Satılık / Satılık Simota Karbonfiber Universal Filtre
« : 13 Mayıs 2008, 18:23:21 »
İstediğim gibi rahat hava alan uygulama yapamadım, orjinal filtre kutumu geri taktım. Sapanca buluşmasına gitmeden önce temizleyip, yağlamasını yapıp takmıştım, yaklaşık 1000km olmuştur temizleyeli.

Yanında bir kaç boru, aparat falan var onları da vereceğim belki alanın işine yarar. Bir de JSV marka krank havalandırma filtresini de yanında vereceğim.





130.00 YTL son fiyat.

53
Genel / 16V Aşırı Besleme Turbo? / Kompressor?
« : 17 Nisan 2008, 17:58:59 »
Yabancı forumlardaki 9A ABF KR PL kodlu motorların aşırı besleme olayını bayadır inceliyorum. Daha önce bir konu daha açmıştım, pek verimli olmamıştı. Bu konuyu coştururuz inşallah bildiklerimizle.

Turbo uygulamaları için satılan hazır egzos manifoldları var T3/T4 dizaynlı. Kimisi orjinal emme manifoldunu kullanıyor, kimisi orjinal emme mafinoldunu kesip kısaltıp ters kaynaklıyor, kimisi de 1.8T motorlardan çıkan emme manifoldunu kullanıyor. Golf 2 lerde orjinal emme manifoldunu kullanmak turbo için pek yer sıkıntısı yaratmıyor. Ama Golf 3 lerde bu mesafe arkada daha dar gördüğüm kadarıyla. O yüzden emme manifoldunu orjinal kullanan az Golf 3 lerde.

Eaton uygulamalarında da  hazır satılan bahnbrennerin tuzlu kitleri dışında hiç bir şey yok gibi. Bu uygulamaya gidenlerin çoğu Mini Cooper'dan çıkma M45 kullanmış. Bu aynı zamanda 1.4 TSI lerde kullanılan kompressör. Bazıları da M62 kullanmış. Bu model hangi araçlardan çıkıyor bilmiyorum. Kompressör klima motorunun yerine rahatça uygulanabilir gibi gözüküyor.

Sıkıştırma oranları her iki uygulamada da hazır piston ve kolları ile düşürülebilir, veya ucuza kaçıp fazla yüklenilmeyecekse conta ile düşürülebilir. Piston ve piston kolları ebayde var... Enjektörler, intercooler vs onlara girmiyorum. Beyin, yazılım olayı da varki onları hiç anlamıyorum. :D

Benim gibi aşırı güçlerde gözü olmayan biri için, bu durumda kompressör uygulaması daha ucuz gibi gözüküyor. Hem emme manifoldu, hem de egzos manifoldu masrafından kurtulunabiliyor. Amaç motorun limitlerini zorlamadan, 1 kereden yapılıp sorunsuz binilebilecek bir sistem.

Hem maliyet, hem uygulama kolaylığı, hem de verimlilik açısından sizce 16V motorlar için hangisi daha iyi bir uygulama olur ülkemiz şartlarında? :)

54
Satılık / Golf 3 / Vento İçin Krom İç Kapı Kolu
« : 28 Mart 2008, 13:36:03 »
Golf 3 lerin biraz zayıf plastik kapı kolları. Golf 4 gibi iç krom kapı kolları var elimde 1 çift fazladan. Kutusunda, jelatini dahi açılmamış, kullanılmamış yani. Montaj klavuzu da var. Ankaradan alan olursa takarım ben, elimiz alıştı. :D

http://www.sahibinden.com/golf_mk3_kapi_acma_kollariWQQaXQQ7069191WQQpXQQdisplayitem

50.00 YTL








55
Golf III / Kadran Işığı, Yapısı, Resimleri...
« : 21 Mart 2008, 14:54:11 »
Daha önce söküp açmayanlar için resimler yardımcı olur.

Vidaların yerleri rahatça gözüküyor. geride 2, önde 2 tane vida tutuyor, onları söktükten sonra kadranın dönen bir yapısı var öne doğru. Öne doğru eğdikten sonra arkadaki soket el ile bulunarak çıkartılıyor. Daha sonra rahatça göğüsten ayırabilirsiniz.




Siyah plastiğin büyük çokça tırnakları var, onları sırasıyla ayırdıktan sonra üstündeki siyah plastik parça ile birlikte cam da çıkıyor. Resimlerde gözüktüğü gibi kadranı aydınlatan 2 tane ufak ampül var, bu ampüllere rengini veren de yeşil hafif saydam kağıt var. O kağıt kolayca ayrılıyor. Aynı kağıttan bulabilen farklı renk kağıtlarla değişik renk aydınlatma sağlayabilir. Kadranın rengini değiştirmek isteyenler için mantık bu.




56
Scirocco ve Corrado / Volkswagen Yeni Scirocco'yu Tanıttı!
« : 05 Mart 2008, 01:02:37 »
Scirocco geri döndü. Scirocco'nun 34 yıl sonra dünya tanıtımı "Geneva Motor Show" da yapıldı. Yeni Scirocco yüksek kalite teknolojisi, kullanıcıya yansıyan makul fiyat ve dinamik sürüş karakterisliği ile yüksek konfor ve sportifliği bir arada sunuyor.

Motor seçenekleri

122 PS TSI: En düşük motor seçeneğiyle, 5000 devirde 122 PS güç üreten TSI motor, maksimum torku olan 2000nm değeri 1500 devirde veriyor. Bu değerler aracı 0-100'e 9.7 saniyede ulaştırıyor.

160 PS TSI: Turbo ve süperşarjlı motor 5900 devirde 160 PS, 1750 devirde 240nm tork üretiyor. TSI teknolojisinin en büyük avantajlarından biri bu motorda da göze çarpıyor. 100km de ortalama yakıt tüketimi sadece 6.5lt. Bu değerler aracı 0-100'e 8.0 saniyede ulaştırıyor. Opsiyonel olarak dünyada ilk defa sunulacak olan 7 ileri çift debriyajlı DSG şanzuman seçeneği bulunuyor.

200 PS TSI: En güçlü seçenek olan motor 6000 devirde 200 PS, 1700 devirde 280nm tork üretiyor. Güçlü 4 silindirli turbo motor 100km de ortalama 7.6lt yakıt tüketiyor. Bu değerler aracı 0-100'e 7.2 saniyede ulaştırıyor. Golf GTI'da olduğu gibi yenilikçi 6 ileri çift debriyajlı DSG şanzuman seçeneği var.

140 PS TDI: Avrupa pazarı için sunulan bu motor 4200 devirde 140 PS, 1750 devirde 320nm tork üretiyor. Yakıt tüketimi ise 100km de ortalama 5.4lt. Bu değerler aracı 0-100'e 9.3 saniyede ulaştırıyor. Ayrıca opsiyonel olarak 6 ileri DSG şanzuman sunuluyor.

Spor, konfor gibi sürüş seçenek modları haricinde, bir çok özellik araçta sunuluyor. Yazdıklarımı çalan çırpan ketoya benzesin.







Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6