İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - azap5555

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 40
43
Polo 6N2 / Ynt: Benzinli Aracım Dizel Gibi Çalışıyor
« : 13 Mart 2017, 18:00:54 »
Yağ tam sentetik kaliteli fakat kullandığınız numara yanlış, dezavantajlarını ve şikayetinizle alakalı kısmını söyledim.

44
Polo 6N2 / Ynt: Benzinli Aracım Dizel Gibi Çalışıyor
« : 10 Mart 2017, 18:15:02 »
Neden 10-60 kullanıyorsunuz bilmiyorum ama yağ eksilttiği için 5-30 kullanmıyorsanız 5-40 kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim. 10-60 yağa gelince bizim gibi 1.4 - 1.6 motorlu araçlarda ciddi performans kaybından başka bir işe yaramaz, motor bu koyu kıvamlı yağı çevirebilmek için zorlanır, denediğim için biliyorum, soğuk havada kalınlığından dolayı ısınana kadar da yağlama tam olmadığı için ses yapar aşınma hızlanabilir, size motul x-clean 8100 serisi 5-40 diyorum başka da bir şey demiyorum, kullanınca farkedeceksiniz.

45
Polo 6N2 / Ynt: Benzinli Aracım Dizel Gibi Çalışıyor
« : 09 Mart 2017, 18:24:52 »
Kaç numara ve hangi marka yağ kullanıyorsunuz?

46
Polo 6N2 / Ynt: Araç Su Eksiltiyor
« : 23 Şubat 2017, 18:24:46 »
Araçta antrfriz varsa öncelikle hortumların giriş çıkışları kontrol edilir, kırmızı kalıntılar varsa su buralardan antrfriz ile beraber eksiliyordur, umarım böyle birşey çıkar, çözümü kolay maliyeti ucuzdur.

47
Polo 6N / Ynt: Seyir Halinde Stop Etme
« : 20 Aralık 2016, 16:11:49 »
Map sensörü bozuksa özellikle 2000 devir 2. Vites rampa çıkarken ve inerken acayip beşik gibi silkeler, hava filtresi kabını sökünce manifold üzeri sol kısımda map sensörü var, fişini çekip deneyin aynı sorun varsa bozulmuş olabilir zamanla ve karter havalandırmasının yağ buharıyla. Ayrıca distribütör ne marka, kaça temin ettiniz, piyasada 100-200 tl arası satılan değişik markaların tamamı çin malı sorun çıkaran parçalar.

48
Polo 6N / Ynt: Seyir Halinde Stop Etme
« : 20 Aralık 2016, 14:10:49 »
Distribütör orjinal mi?

49
Bu jantın adı snowflakes yanlış bilmiyorsam.

50
Polo 6N / Ynt: Seyir Halinde Stop Etme
« : 06 Aralık 2016, 23:41:08 »
Sıkışık trafikte motor iyice ısındığında rölanti devri düşüyor mu? Egr bu motorda yok bildiğim kadarıyla. Map sensörüde hava filtre kabını sökünce manifoldun sol tarafında ucu manifold içinde olan bir parça, bundan olsa rampa çıkarken 2.vites 2000 devir civarı silkelenir şiddetli.

51
Jetta V / Ynt: Jetta 1.6 tdi yakıt
« : 23 Kasım 2016, 18:15:17 »
Hep kısa mesafe ve motor ideal ısısına ulaşamadan kullanıyorsanız normal, yol bilgisayarı varsa soğuk-sıcak motor yakıt tüketimi farklarını takip edebilirsiniz.

52
Polo 6N2 / Ynt: Söndürülemeyen yağ lambasi
« : 22 Kasım 2016, 02:24:50 »
Sende sağolasın, 180.000 deki motor bakımları doğru ve zamanında yapılmışsa eskimemiş demektir, bunu anlamak için dediğim şekilde kontrol edilmesi lazım, motor ısınınca ve rolantide saat en son kaç bar gösterdi, 1 bar veya 1 bara yakınsa sorunsuz gider Ankara' ya, ben 99 polo ile böyle 3000 km kullandım birşey olmadı ama can sıkıntısı oluyor. Motor falan söktürmeyin, yağ değişiminde würth ün veya başka kaliteli markaların motor içi temizleme sıvıları var, yağ değişmeden önce sıcak motorun yağına katılıp 10 dk rölantide çalıştırılıp yağ değişiyor, ondan sonra yeni filtre ve yeni yağ koyuluyor, tavsiyem eski yağı motor temizleme sıvısıyla boşalttıktan sonra karteri söktürüp yağ süzgecini de temizletin, kafanız rahat olur, müşiri de yetkiliden doğru barda olanı taktırın, lamba falan yanmaz.

53
Polo 6N2 / Ynt: Söndürülemeyen yağ lambasi
« : 20 Kasım 2016, 23:04:07 »
Yağ olarak da yarı sentetik 10-40 kullanmayın, tam sentetik 5-30 deneyin, bunda hissedilir yağ eksiltme olursa 5-40 a geçin, motorunuz ömürlük olsun.

54
Polo 6N2 / Ynt: Söndürülemeyen yağ lambasi
« : 20 Kasım 2016, 23:01:52 »
2000 devirde 2 bar çıkması lazım, rölanti basıncı ölçüm kriteri değil, bence sizin motorda birşey yok, orjinal değerdekini şase motor no ya göre yetkiliden isteyin, dediğim gibi ölçün, ustaların çoğu bilmez, 2000 devir 2 bar, sizin motor sapasağlam. Araç kaç km, yağ yakma da yoktur sanıyorum, boşuna motoru kurcalatmayın, eskisi gibi olmayabilir.

55
Polo 6N2 / Ynt: Söndürülemeyen yağ lambasi
« : 19 Kasım 2016, 22:21:07 »
Onlar ustaysa ben de astronotum, aynı problemi çok fazlasıyla yaşadım çok usta gezdim, bazıları kurum yapmış bazıları da yatak aşınmış neticede motor sökülecek dediler, bunlar da sizin ustalar gibiydi, hiçbirinin aklına yağ basıncını ölçmek gelmedi, zaten çoğunun bu işlemden haberi bile yoktu, yağ basınç saatini karaköy' den topladığım ve tornada yaptırdığım adaptörle kendim yaptım, 1.6 aee motorun sıcakken yağ basıncı 2000 devirde 2 bar olması gerektiğini onno ustanın mail ime verdiği cevaptan öğrendim ve öiçtüğümde de 2 bar olduğunu gördüm, çok bilen ustaların farklı değerde taktığı basınç müşiri yüzünden az kala sapasağlam motor revizyona girecekti. Sizin motor koduna göre yağ basınç saati ile sıcakken ölçüm yapılması, istenen değerler çıkıyorsa da uygun değerde basınç müşiri takılması lazım, bunun dışında konuşanlar hikaye anlatır. Bosch car servislere ve de yetkiliye sorun, yetkili uygun fiyat verirse orada yaptırın ölçümü.

56
İyi seçim olmuş, golf de olsa 2007 nere 2015 nere, yeni nesil turbo benzin motorlu araç sahibi olmuşsunuz, yakıtının da gayet makul ve lpg vs uğraşmayacağınızı  düşünüyorum, hayırlı olsun.

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 40