15
Golf IV / Ynt: Yazılımı da attık sonunda
« : 19 Şubat 2014, 18:26:27 »
15hp ooovvv çok sert hocam 15hp atmo bir araçta sadece yazılımla çok zor
Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz
bu tarz cihazlarda öncelikle bir prototip hazırlanıp işe başlanır.ben bu soruyu aslında elektronık uygulamalarda bılgıdınızden faylanmak amaclı sormustum bastıgınız devreyı aracın kadran kısmı seklınde yapıp cıkıs ekranını (vıdyoların bırındekı yeterınce buyuk) onun ortasına sabıtledınızde cok mukemmel bı goruntu olusacaktır kuskusuz cıhazın gosterdı sonuc degerlerını ekrana yaymaktan bahsedıyorum sadece yanı su an cıhazın bıze sundugu hersey tek bı ekrana aynı anda yansıyacak bunun ıcın yapılması gereken radıkal bır degısıklık varmı ?
ardından uzun bir tasarım / geliştirme / iyileştirme süreci gelir.
ve bu süreç çoğu kez kabul edilebilir bir zaman dilimini aşar.
demek istediğim şudur. bir tasarımı satılabilir bir ürün haline getirmek oldukça zor bir süreçtir.
ben tasarımını bitirdiğim ve ürün haline getirdiğim bir cihazda, genelde yazılımsal iyileştirmeler dışında radikal değişiklikler yapmayı uygun bulmuyorum.
şu anda yaklaşık 3 yıldır ürettiğim ve dünyada 7 ülkede 100 ün üzerinde kullanıcısı olan bir tasarımımım var.
ayrıca benim cihazım aracın orjinal dashboardında hiç bir işlem gerektirmeden ön cama kuvvetli bir vantuzla tutturulacak bir tasarıma sahip.
fiyatı 250 tl civarındadır.hocam bısey sormak ıstıyorum bu uygulamayı su sekılde yapsak olurmu bızım araclarımızda orjınal olan hız km vs kısmını soksek onun yerıne ondan olan butun fonk + sıcaklık vs gıbı fonk ekleyıp yenı bır gosterge sıstemı olustursak olmazmı yapılabılırlıgı nedır ve malıyetı nedır ?
şehiriçi 2800-3000 şehirlerarası 3000-3600 yapmaya çalışın.zaten uzun yolda mecbur zaman zaman 4500-5000 i bile göreceksiniz
benimkine de yanlışlıkla sportline şanjıman takmıştı usta .başta can sıkıcı alışana kadar şimdi memnunum özellikle uzun yolda rampalarda, birde bu arabanın tasarruf devri 2800 ile 3600 arasıdır (maksimum tork aralığı ___136 nm) yol ve trafik durumuna göre ayağınızı gaza alıştırarak bu devirlerde gezinmeye çalışın, benim ayağım bilgisayar gibi oldu şimdi gaz pedalı ile senkronize ne kadar yaktığını anlık anlayabiliyorum, bu arada 120 km için 4000 devir çevirmeniz lazım. düzde tosbağa rampada tavşan oluyor anlayacağınızvalla hocam sen emınmısın ben hep sehır ıcınde 2000 devır sehır dısında mumkunse eger 2500 devır cıvarında kullanmaya calısıyorum ve 70km/h le gıttıgın zaman ınanılmaz az yakıyor sımdı senın dedıgıne gore kullansam dahada az mı yakacak sehir içi 2000 devırde ve cıvarında kullanmaya calısıyorum 8-10 litre yakıyor tupte
normaldir..selam veriyorsun zaten 30 40 liravalla arkadas fıyatın cok ucuk oldugunu soyledı buda benım kafamı karsıtırıyor tabı sureklı gıttıgım bı yer bana hep fıyatta yardımcı oldu ıkramını yaptı ama arkadas boyle dıyınce ınsan acaba dıyor bende burada bılgı sahıbı olan arkadaslardan net bırsey ogrenmek ıstıyorum..
Boşverdim hocam. Sanayi ye gidip can sıkıntısına girmeye gerek yok diye düşünüyorum.Araçta şuan sıkıntı yok. Nerde trak, orada bırak demiş atalarımız+1453
Üstat benim ön kaputtan sürekli o ince ses geliyor. Benzin pompası değil ama. Ondan eminim. Ama aracımda boğaz kelebeği ile ilgili bir problem yaşamıyorum. Başka bir sorun falan olabilir mi?aynen o ses bendede var kafam karıstı ?
ses bilyalardan geliyor...benımde sag arka tekerden bı surtme sesı gelıyor gıcık edıyor bılyalardanmıdır oda ?
sanki ikinci bir motor varmış gibi geliyor ses dimi öyleyse kesinlikle bilyalarda ama hangi tekerden geldini çözüp ona göre degiştirtmeniz lazım...