vwtr.net
Otomobil Forumu => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: SLEEPERS - 27 Nisan 2009, 22:43:40
-
arkadaslar herkeze merhabalar...bır suredır planladıgımız bı 400 mt kalkısımız var.anahtarına olmasada ısın sonundakı ıdda buyuk.araclar 1.6 110hp focus c-max tdcı & 2006 honda cıvıc ls 110 hp.focus stok durumda bakımlı bı arac.hodada 17 ınch jant , açık hava fitresi , perfomas bujı ve performans son susturucu var.her ıkı soforde tecrubelı ve ıddalı.bırde agırlıkların esıtlenmesı durumu var ancak bu konuda henuz anlasmaya varılmadı.
benzer bı focus kalkıs karsılastırılması zatan bu forumda yapılmıs ve focus almıs.
sızce her ıkı durumda ne olur.ben hondanın alacagı yonunde ıddayı baslattım...?
yorumlarınız ıcın tesekkurler...
-
focus önde başlar ama civic önde bitirir diye düşünüyorum
-
0-250 focus sonrası kesinlikle civic... ama düz yolsa, civicte direksiyonu çevirmeye gelmiyor...
-
400 mt. yol düz ve drag şeklinde düşünülüyorsa ve civic te manuel şanzımansa focusun şansı yok.
Tabi her iki kullanıcının da eşdeğer özellikte olduğunu varsayıyorum.
-
400 mt. yol düz ve drag şeklinde düşünülüyorsa ve civic te manuel şanzımansa focusun şansı yok.
Tabi her iki kullanıcının da eşdeğer özellikte olduğunu varsayıyorum.
Aynen katılıyorum.
-
sacmalık die düşünüyorum bikere focus dizel cıvıc benzinli tabiki civic alır boşuna iddanızı yakmayın >:D
-
arkadaslar duymussunuzdur bır soz var 'tork yarıs kazandırır,beygır araba sattırır'.focus taraftarı arkadaslar cok ıddalı.sonucta beygır guclerı esıt,tork konusunda focusun ezıcı ustunlugu var.
-
tork aynı hızda kalmanı sağlar we atak kalkışı salar ama düz yolda gidecekleri icin torkun bi işe yarayacağını sanmıyorum..
-
focus 3 vitese kadar civici aglata aglata aglata gider
-
arkadaslar duymussunuzdur bır soz var 'tork yarıs kazandırır,beygır araba sattırır'.focus taraftarı arkadaslar cok ıddalı.sonucta beygır guclerı esıt,tork konusunda focusun ezıcı ustunlugu var.
Focus önde başlar dedim,çünkü dediğin gibi tork avantajı var 1 ve 2. viteslerde fırlayacaktır,Honda'nın tek dezavantajı 17 jantları,onun haricinde Honda sınıfında yi giden bir araba Focus'a göre ise devir çevirebilme avantajı var 3. viteste Focus'u geçip önde bitirecektir. Honda'nın artıları fazla,pilotaj kötü olmadıkça önde bitireceğine eminim
-
focus 3 vitese kadar civici aglata aglata aglata gider
:)
Nasil olacak Oguzcum o is.
Civic zaten 2. viteste yanilmiyorsam 110 km/h hiza kadar cikiyor.
0-100 hizlanma da civic yaklasik 1.5 saniye onde fabrika verilerine gore.Yani ilk 3 viteste focus un onde olma ihtimali yok.
Arada nerden baksan 150 kg de agirlik farki var zaten.Focus un normal degil c-max oldugunu unutuyoruz sanirim.
Sadece 0-40 yada 50 km ye kadar focus onde olabilir, nedeni ise dizel olmasindan dolayi 2000 devirde kendini bulur firlar tabi sonra hemen kesilir, tam kesildigi sirada civic devrini bulur ve yavas yavas uzamaya baslar.Bir daha da birakmaz.
Rolling olsaydi olay tartisilirdi ve torkun etkisi kendini gosterirdi.Tabi kac km de rolling e baslanacagi da onemli.
Teknik anlamda her turlu civic in almasi lazim ki oyle de olur zaten.Ama aradaki 1.5 saniye fark her ne kadar usta soforler icin onemli bir fark olsa da dogru zamanda vites degistirememe, kalkista aracin patiye sarmasi gibi etkenler belki bu kalkisa etki edebilir.Teknik anlamda sonuc ortada ama pratikte eger focus one gecerse bunun sebebini ben civic kullanicisinda ararim...
-
vala sen öle diosan öledir halil sen bu konularda bizden daha bilgilisin ama sahsen ben kukllansam o c max ı bi dizelci olarak civic e bi boy olarak önde kalkması için sansda veriridim
-
vala sen öle diosan öledir halil sen bu konularda bizden daha bilgilisin ama sahsen ben kukllansam o c max ı bi dizelci olarak civic e bi boy olarak önde kalkması için sansda veriridim
:D
Peki o zaman civic e de ben geciyorum.Eee ne zaman kalkiyoruz :)
-
aga ist bulusmasına gel passat polo kalkalım istiosan ;D
-
aga ist bulusmasına gel passat polo kalkalım istiosan ;D
Tabi gelemeyecegimi biliyon yaa gec bakalim dalgani ;D
-
Bence Focus alabilir. ( bendeki sedan dizel ikisinide alır ama :p)
-
Tabi gelemeyecegimi biliyon yaa gec bakalim dalgani ;D
aslında imkanın olsa gelsen süper olur ama olsun :D
-
Birde focusun 0-170km full depo ve 2 kişi videosuna bakın yorumu ona göre yapın bence...
http://videos.streetfire.net/video/FOCUS-TDC-0170km_679711.htm
-
vidio eror verio
-
çok güzel hareketler bunlar... Honda alır!
-
Java hatası yaşıyor olabilirsiniz. Video aktiftir.
-
videoya baktım,özellikle 140'dan sonra araç resmen tıkanıyor. 1.6 değil ama 96 model 1.4 civic kullandım. arabada ben(82kg)+Tolga abi(90kg)+Cüneyt abi(104kg)ve çeyrek depo benzin vardı bundan kötü gitmiyordu
-
Bu arada bu kalkis isi yalan oldu herhalde, ses soluk cikmiyor.Gerci sonuc belli ama olsun yine de merak ediyor insan :D
-
focus her türlü civic in bagaj kapağından geçer >:D
-
focus her türlü civic in bagaj kapağından geçer >:D
:D
-
videoya baktım,özellikle 140'dan sonra araç resmen tıkanıyor. 1.6 değil ama 96 model 1.4 civic kullandım. arabada ben(82kg)+Tolga abi(90kg)+Cüneyt abi(104kg)ve çeyrek depo benzin vardı bundan kötü gitmiyordu
benim oyum focus yönünde. zaten drag, anladığım kadarıyla 400m de olacak. bu mesafede yapabilecekleri hız 120-130km civarı olacaktır. Bence genede focus daha şanslı uzun mesafe olsa honda alabilir.ama 400m de zor.17 jantla çok daha zor.
-
civic her turlu dragta alır dıyorum ama 17' jantları cıkartırsa cok daha fazla fark atıcagını soylıyım açık ara alır ama kalkısta halıl abı ye katılıyorum focus ılk viteste baya bı ılerı atlar ama daha sonra cıvıc toplar kendını ... ve focusu dıkız aynasına gömer ;D
-
devran sen ayık ol focus alr
-
ayrıca bısey eklemek ıstıyorum cıvıc 1.6 sınıfının en hızlı 0-100 degerlerını sahip olmasına ragmen benım 102 lık golf 5 le arasında pek bı fark yok.130km hıza kadar aramaıdakı fark 1.5 boy.yanı 400m yapmadık ama bızım arabaların sahıp oldukları motor hacmıyle ve sanzıman oranlarıyla 400m ancak 130/140 a falan cıkılabılıyor.bu arada benım arabada 16'' jant var.yanı onun !7'' ler cok buyuk bı fark olustumuyor.daha sonra da bu farkın acılacagını sanmıyorum.cunku kapanan bı ılerleme soz konusu.
arkadaslar olmassa ben bı kalkıs yapıp bu konuyu ole kapıtıcamm vıdeo sunuda eklıcem artık ordan mevzuyu cozerız.
-
focus alırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 400 mtrede
-
Sileceklere 100 er dolar yapistirmayi unutmayin :D
-
Ya arkadaşlar 1.6 civic ile ben arka arkaya 3 kere kalktım. Geçemedi beni 400 m. de. civiclerin performansı bana cezbedici gelmiyor. Araçta 17" jant var diyorsunuz.Bu hızı bayağı bi düşürür.Focus çok büyük ihtimal alır.
-
bu mevzu bitmez video olmadan :D ama eklemeden geçemiyecem,devir çevirmeyen bir araba ne kadar şanslı olabilirki herkes Focus alır diyor ::) ayrıca arkadaş zaten ilk mesajda demiş ki: araclar 1.6 110hp focus c-max tdcı & 2006 honda cıvıc ls 110 hp.focus stok durumda bakımlı bı arac.hodada 17 ınch jant , açık hava fitresi , perfomas bujı ve performans son susturucu var. Honda alacaaaaaaakkkk :halazn:
-
Dragda yada rollingde yada pistte önemli olan devir çevirmek değil bence Gani. Benzinli araç beygirle, dizel araç tork ile yürür. Tork ise ne kadar erken verirse o kadar iyidir.az çevirir ama çabuk devirlenir. wtcc yarışlarına bakın seatlar tdi ile dağıtıyor benzinleri.
Bende dizel focus ve gti var. aynı zamanda ailede chipli dsg passatta var. passat devir çevirmiyor(4000d/dk) ama Golf GTİ ile kafa kafaya gidiyor dragda, yada focus devir çevirmiyor ama çok arabanın canını yakabiliyor. dizel arabayı hiçç sevmem aslında ama gaza basıpta koltuğa yapıştığınızda ayağınızı gazdan çekmek hiç içinizden gelmiyor:))) ayrıca standart bir arabada ateşleme sistemi komple sağlıklı olmaz ise buji bir işe yaramaz tek başına. açık hava filtresinin ise kattığı değer hala tartışılıyor. ben beygirden kazandım ama ne acayiptirki tork düştü:)
falan filan yani...seviyorum bu forumu ya :tamamdir
(kısmet olursa bir ara bende denemek isterim tanıdığınız bir stock honda var ise. benim aracımda stok sayılır.)
-
yok abi ben hala devir çevirebilen benziliden yanayım. yalnız konuyu açan arkadaş hala bi video koymadı veya bi sonuç açıklamadı :bekleriz:
-
s.a kardeş bişi sorcam
-
sor bakalım :D
-
civic 2.vitese attığı an iş biter.sınıfının en seri arabası düz ise zatn fabrika verisi 9.2 sn ne kadar doğru bilemem ama arkadaşta var gerçekten atak bir araba.ama sadece atak bi araba motor hariç gerisi berbat :D
-
s.a kardeş bişi sorcam
sor bakalım :D
Ve Aleykümselam :D
Geçen gün 1.8T passat ile roll yaptık.30-140 arasında birkaç deneme.Benzinli 1.8T benim canavarı 60-70 km hızlarda geçiyor, 1 boy fark ediyor ama benim canavarda 80-90 da yakalıyor ve artık birbirimizi bırakmıyoruz.Takii hangimizin önüne birşey çıkarsa artık o vazgeçmek zorunda kalıyor :)
Dizel araçların bence hızlanma konusunda en kötü olduğu yer 0 dan ilk kalkış anı.Araç fazla tork üretiyor ve pati ile birlikte olduğu yerde lastikler saydırıyor.Asr devreye giriyor bu seferde gaz kesiyor derken rakibini 50-60 km ye kadar geçemiyorsun, o önde yer alıyor.Tabi sonra yavaş yavaş uzuyorsun.
Fakat ne olursa olsun şöyle benzinli bir vtec olsa 7-8 bin devir çevirse, hava filtresi ve egzos sesinin yanında birde devir kesiciyle dııı dııı dııı diye uzasam hiç fena olmazdı hanii :)
Benzinlinin tadı birbaşka...
-
sonuc n eoldu ya
iptal mi yoksa?
bana kalırsa honda alır
-
arkadaslar bu zamana kadar beklememın sebebi kalkıs ısrarımdır ancak olmadı... >:(
daha once arkadaslar focuc tdcı vıdeosu eklemıslerdı bende sımdı vtec2 nın 0-400 ekllıyorum.bu kalkısta bahsı gecen aractır.ıyı seyırler HONDA alır. 8)
http://videos.streetfire.net/video/vtec2-0400m_693090.htm
umarım bı fıkırvermıstır.ıyı forumlar
-
bide o vidioda passat var uzunda nasıl aglatıo adamımı vtec de utanmadan selektör yapıo ;D
-
abilerim focus babamın otağında wardı çok seri bir aba bence focus diyorum