vwtr.net

Volkswagen => Polo ve Lupo => Konuyu başlatan: 06onur - 08 Mart 2009, 14:33:36

Başlık: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 08 Mart 2009, 14:33:36
1-Boğaz kelebeği diyorum:
*Yağ buharınının boğaz kelebeğine tırmanarak stop ettirmesi ÇÖZÜM: Bogaz kelebeğinin temizlenmesi kendimiz yapıyoruz forumda resimleri var. Maliyet 0 TL


2-Cam Krikosuna bağlı plastiklerin kırılması:
Ankarada kırılmayan bir plastik yapılmış İşçilikle beraber tek kapı 50 tl ye değişiyor.

Çok genele yayıldığını düşünüyorum bu problemlerin çok az görülenleri yazmayalım. Arayınca rahat bulabilmek açısından bu başlık iyi olur gibi geliyor. Problemleri çözmeye çalışarak konuyu dağımadan genel yaşadığımız problemler ve nasıl çözdüğümüzü alıntı yapıp içine ekleyebiliriz.Sizce?
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 08 Mart 2009, 14:35:49
Yol sesi polo için problem mi?

Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 08 Mart 2009, 14:38:30
1-Boğaz kelebeği diyorum:
*Yağ buharınının boğaz kelebeğine tırmanarak stop ettirmesi ÇÖZÜM: Bogaz kelebeğinin temizlenmesi kendimiz yapıyoruz forumda resimleri var. Maliyet 0 TL
*boğaz kelebeğinin zamanla ömür tamamlaması değişecek fiyat:


2-Cam Krikosuna bağlı plastiklerin kırılması:
Ankarada kırılmayan bir plastik yapılmış İşçilikle beraber tek kapı 50 tl ye değişiyor.

3-Distribütör arızası.http://www.vwtr.net/forum/polo-ve-lupo/distributor-tamiri-polo-t3306.0.html

4-Metalik boyada boyanın verniğinin atması(sorun poloya has değil,başka markalardada oluyor japonlar dahil): Pasta cilaya dikkat cila yanabiliyor.

5-Özellikle Lpgli araçta Hararet müşiri senede bazen iki senede bir değişip adaptasyon yapılmalı  35-40tl


Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: outro - 08 Mart 2009, 14:50:14
yol sesi lastik problemi bence poloya has bir problem değil
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: vw6n - 08 Mart 2009, 21:13:27
3-Distribütör arızası.
Çözüm- http://www.vwtr.net/forum/polo-ve-lupo/distributor-tamiri-polo-t3306.0.html
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: erco - 08 Mart 2009, 21:30:42
4-İçeriye su alma sorunu. Su kanallarını temiz tutmaktan ve kontrol etmekten başka çaresi yok.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: polo35 - 10 Mart 2009, 23:51:06
sorunlu bir araba kısacası!
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: erco - 11 Mart 2009, 21:07:16
10 yaşında olup da bu kadar az sorunu olan ve 10000 TL'ye bu kadar kalite sunan bi araba var mı bildiğin? Bence sen sorunlu araba görmemişsin veya Peugeot kullanmamışsın...
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 11 Mart 2009, 22:36:53
yol sesi iptal

su alma bende yok o çok az herhalde. Sadece arka stopun üstünden alıyordu. O da stop orjinal olmadığı için.

Su alma problemi genele  yayılmışmıdır? bende yok.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 11 Mart 2009, 22:39:40
sorunlu bir araba kısacası!

Amaç burada klasik sorunları yazıp çabucak uğraşmadan yönlendirmek.
Seninki boğaz kelebeği ekledik 1numara, bunlar olacak ikinci el araba alıyoruz başından ne geçti bilmiyoruz asıl önemli olan aldığımızda olan bu problemleri çözdükten sonra düzen alıp almadığı valla ben çok memnunum. Boğaz kelebeğini kaça değiştirdin yazarmısın

Fiatın grande puntosunu araştırdım aklınızın almayacağı sorunlar yazıyor(Gerçi fiatın arabalarını seviyordum ama forumlarında bunlar yazıyor). 2 yıllık araçların başına gelmeyen kalmamış(direksiyon,ön takım, egzos, Abs lambasının gereksiz yanması,otomatik vites arızası... hatta ...) Megane 2 yi hiç söylemiyorum.  Bizim 10 yılı geçkin yaşlı araçlarımızda doğal birşey. Malzeme ömrü diye birşey var polo Vw nin en alt segment aracı. Allah yapısının bile yaşamı sınırlı. Almanların ki veya japonların ki nasıl sınırsız olsun. Alman ve Japon araçlarında belirgin bir kaç problem var çözümüde var.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: shark_vdb - 12 Mart 2009, 12:16:40
Tavan verniğinin atması veya yanması sorununu unutmamak lazım... bence en büyük sıkıntılardan birisi. Bir dönem burda çok konuşulan bir konuydu. maalesef tek çözüm yolu bulunabilmişti o da tekrar boyatmak :(
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 12 Mart 2009, 19:08:47
Tavan verniğinin atması veya yanması sorununu unutmamak lazım... bence en büyük sıkıntılardan birisi. Bir dönem burda çok konuşulan bir konuydu. maalesef tek çözüm yolu bulunabilmişti o da tekrar boyatmak :(

İlk 10 yaşında bir polonun rengi atmış diye duyduğumda çok şaşırmıştım. Sonra araştırdım. Boyacılara sordum atılan boyalar içerisinde en kaliteliler yine alman arabaları imiş bir hyundaiye boya sökücü sürdü kek gibi kabardı VW opel vs bu olmaz dedi. Zor sökülürmüş. Pasta cila sırasında verniği yakıyorlarmış  genelde galeriler yaptırıyor . Vernik yanığı birden yayılmaya başlıyor sonra.  Metalik tüm arabaların sorunu VW orta düzey bence en sıkıntılı Fiatın arabaları. Eski corollalarda filan da oluyor metalik renge bağlı birşey bence.


Özet bence VW e has bi sorun değil metalik boyanın verniği ile ilgili ve pasta cila ile ilgili. Genel diyorsanız 4. madde yapalım
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 12 Mart 2009, 19:17:13
alıntı yaparak /quote ler arasına madde ekleyebilirsiniz
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: bart26 - 25 Mart 2009, 16:04:31
06onur bana anakrada kırılmayan plastıgın tel ını verebılırmısın!!??
inan acaip derecede muzdaribim bu konuda,daha yeni yaptırdım bir ay geçmeden tekrar ön camı indirip kaldırırken çatır çutur sesler geliyo:( sanırım olmadı ve çok rahatsız edici bi şey:( bana oranın tel ını veya tarifini verirsen cok sevınırım:)
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 25 Mart 2009, 16:18:59
06onur bana anakrada kırılmayan plastıgın tel ını verebılırmısın!!??
inan acaip derecede muzdaribim bu konuda,daha yeni yaptırdım bir ay geçmeden tekrar ön camı indirip kaldırırken çatır çutur sesler geliyo:( sanırım olmadı ve çok rahatsız edici bi şey:( bana oranın tel ını veya tarifini verirsen cok sevınırım:)

Geçmiş olsun. Kapın hasarlı muhtemelen ve normal eğiminde değil tahminimce. Eğer kapın düzgün değilse önce iyi bir kaportacı ile düzelttir. Cama baskı yapıyorsa çabuk kırar. KİLİTÇİ KAMİL 03122780838
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: zfr - 25 Mart 2009, 16:24:01
Termostat kapağı sizde de problem oldu mu? Beni 2 kere yolda bırakmıştı. İlkinde geçici olarak yaptılar idare etmedi bi süre sonra yine sorun çıkardı, ikincisinde değiştirdim şimdilik problem yok ama serviste poloların klasik sorunlarından demişlerdi.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 26 Mart 2009, 00:40:15
Termostatı plastik galiba çok dayanıklı olmasa gerek(belli olmaz alamn malı) ama bende sıkıntı yok. Termostat diyen varsa ekleyelim. Bide Termostat arabanı yakar dikkat et araç soğutma yapmaz. O tarz parçaları orjinalle değiştirmek gerekiyor yan sanayi 2-3000 i çöpe atmak bence.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: zfr - 26 Mart 2009, 12:55:31
Zaten sorun çıkarttığı yerde bıraktım servis çağırdım, orjinaliyle değişince bir daha sorun çıkartmadı.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: bart26 - 26 Mart 2009, 21:56:38
ya aslında kapının egımı hıc aklıma gelmedı ama kılıtcı kamıl e gotureyımde o bu konuda bana yardımcı olur herhalde! ınana kıme goturduysem sımdıye kadar nasıl olurda fazla para alırım dıye her yerınden bı seyler cıkartıyo!hıcbırıde ısımı yapayım demıyor emınım hepsı boyle degıldır ama sımdıye kadar hıc adam gıbı bı usta karsıma cıkmadı:( gecen bı  yere goturdum arabanın on camı ıcın 100 tl aldılar ve bı ay gecmeden tekarladı bende gerı gorutdum adamlar dogru duzgun yuzume bıle bakmadı ve ne dedı bılıyornmusun; ''abi bu kadar oluyo komple degıstırmen lazım bu krıkoyu'' dei  ama tabi bunu demeden oncede krıkoyu tamır edıp benden 100 tl almıstı :(( kısacası polo ıyı guzelde 2 senedır dogru durust bı ustam yok :(( telefon ıcın cok tesekkur ederım
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 26 Mart 2009, 22:02:58
Durmuş usta var Şaşmaz Klas oto genelde fiaytları insaflıdır. Benim Selamımı söylersen yardımcı olur muhtemelen. Senelerdir ona gideriz işi iyi bilir ama genelde yanındaki çıraklara yaptırır önemli yerlerde müdahale eder. Ben trigerimide ona değiştirttim hesaplı oldu. Klas oto Uzman Pompanın olduğu sokak. Kilitçi kamil ede o göndrmişti. Boyacısı iyi değil sadece arkadaşı. Her türlü sıkıntını kendi gezer parça bulur halleder.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: terasus60 - 29 Mart 2009, 00:07:33

Herkese selamlar. Elektirik ustam da vw kullanıyor. Diyor ki 2 marka araba vardır: 1. vw 2. diğerleri :) :)

Çok sorunlu olduğunu düşünmüyorum poloların ama katılıyorum camları tutan plastiklerin kırılması yaygın bi sorun. Daha bugün Yaptırdım sol ön camı. Bu arada su kanalından kasıt tam olarak neresi?
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: yakkir - 29 Mart 2009, 15:32:33
ya aslında kapının egımı hıc aklıma gelmedı ama kılıtcı kamıl e gotureyımde o bu konuda bana yardımcı olur herhalde! ınana kıme goturduysem sımdıye kadar nasıl olurda fazla para alırım dıye her yerınden bı seyler cıkartıyo!hıcbırıde ısımı yapayım demıyor emınım hepsı boyle degıldır ama sımdıye kadar hıc adam gıbı bı usta karsıma cıkmadı:( gecen bı  yere goturdum arabanın on camı ıcın 100 tl aldılar ve bı ay gecmeden tekarladı bende gerı gorutdum adamlar dogru duzgun yuzume bıle bakmadı ve ne dedı bılıyornmusun; ''abi bu kadar oluyo komple degıstırmen lazım bu krıkoyu'' dei  ama tabi bunu demeden oncede krıkoyu tamır edıp benden 100 tl almıstı :(( kısacası polo ıyı guzelde 2 senedır dogru durust bı ustam yok :(( telefon ıcın cok tesekkur ederım


Tam anlamıyla saçmalamış ,ben dün ön sağ kapı camı kaldıran krikodaki plastikleri değiştirdim(Camı açıp kaparken plastik kırılma sesini duydum cam indi ama yarıya kadar kapandı  daha fazla oynatmadan).Plastiklerin birisinin parçaları kapı içindeydi  açılmışken aynı krikodaki diğer plastik parçayıda biraz daha kalitelisiyle yenilettim.
 İşçilik dahil 30TL şimdilik sorun yok
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: wolverine - 30 Mart 2009, 13:10:22
hararet müşürünüde unutmayalım bence...bende ve bir kaç tanıdığımda sorun olmuşu ve klasik problemidir polonun deniyor.Halada çözebilmiş değilim..
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 30 Mart 2009, 13:23:40
Ender Vw telini vermiştim boğaz kelebeği konusunda onlar çözüyor. Hararet müşiri+adaptasyon
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 30 Mart 2009, 13:24:43
1-Boğaz kelebeği diyorum:
*Yağ buharınının boğaz kelebeğine tırmanarak stop ettirmesi ÇÖZÜM: Bogaz kelebeğinin temizlenmesi kendimiz yapıyoruz forumda resimleri var. Maliyet 0 TL
*Boğaz kelebeği elekrik tesisatı kontrolü: Kapuk yanık kablo değişimi.
*4.madde
*Son çare boğaz kelebeğinin zamanla ömür(10yıldan önce kolay değil, 10yıldan sonrada kolay değil aslında) tamamlaması değişecek fiyat:

2-Cam Krikosuna bağlı plastiklerin kırılması:
Ankarada kırılmayan bir plastik yapılmış İşçilikle beraber tek kapı 50 tl ye değişiyor.

3-Distribütör arızası.http://www.vwtr.net/forum/polo-ve-lupo/distributor-tamiri-polo-t3306.0.html

4-Özellikle Lpgli araçta Hararet müşiri bazen iki senede bir değişip adaptasyon yapılmalı  35-40tl

5-Su alma Problemi: birden fazla sebebi ve çözümü var. http://www.vwtr.net/forum/polo-ve-lupo/su-alma-problemi-t7978.15.html

6-Sert zannedilen Süspansiyon- yol sesi. Süspansiyon sert değil, orta sert sınıfına göre hem yumuşak sayılır hemde güvenlik sınıfında üst düzeyde.  Çözüm: Yumuşak hamurlu, üretim tarihi yeni olan orj. ebatında lastik takmak(Michellen,continantel,kumho vs. ). 2003 sonrasında yol sesi izalosyonu yeterli öncesinde ya yetersiz yada araç çok küçük olduğundan içeride birikiyor. Çözüm için çok uğraşan yok

Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: çağdaşefe - 07 Nisan 2009, 19:08:44
6n larde içerideki konsol çerçevesi kırılması.benimki de kırık yenisi 150 ile 150 arasında değişiyor
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: serkan82 - 08 Nisan 2009, 12:57:17
bencede lastık problemı  ınce yanak lastık sesı herhazaman ıcerı gırmesıne neden olur
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 08 Nisan 2009, 21:37:22
bencede lastık problemı  ınce yanak lastık sesı herhazaman ıcerı gırmesıne neden olur

Lastik sesi diyordum bende. Yeni tarihli 55 yanak Michellen alınca gitti diyebilirim. hem süspansiyon yumuşadı hem lastik sesi çok azaldı. Michellen continantel almak lazım.

6n konsol çerçevesini bilmiyorum, genel midir. Ben hiç duymadım.Linki Genele yayılmış prıblemlere çabuk ulaşmak için açtık.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 25 Kasım 2009, 17:22:59
lazım olanlara geri çağırdım. Ekleme çıkarma yapılabilir dönüp dönüp aynı şeyleri anlatıyoruz yukarıda kitlense iyi olacak.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: polo38 - 25 Kasım 2009, 17:47:26
Benim arabanın alternatöründe sorun çıktı.Diyotları bitmiş.Akünün üstündeki metal sigorta tablasındaki şarj kablo sigortası yandı.Sigorta tablası ve diyot tablası değişti.500tlye maloldu bana.Usta vwlerde karşılaştığımız bir sorun dedi.Başına gelen var mı ?
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
Gönderen: 06onur - 25 Kasım 2009, 18:59:22
Benim gelmedi. Başına gelenler yazar ekleriz. seninkide bilgi olur ama sanki pahalıya mal olmuş gibi.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: polo38 - 25 Kasım 2009, 19:57:09
Sorma gitsin.Servis 1250 tl sırf alternatöre fiyat çekmişti.İşçilik ve iğer parçalar filan 1600 ü bulurdu. Motor kontrol ünitesinin de ayarı bozulmuş bu yüzden.Böyle kullanmaya devam etsem hidrolik direksiyondan tut da fren sistemine kadar bütün elektrikli aksamlar yanacakmış.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 25 Kasım 2009, 21:11:30
çok geçmiş olsun gerçekten kötü bir durum
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: sinan34 - 27 Kasım 2009, 18:44:27
Arkadaşlar vernik yaktırma hakkında bilgisi olan varmı?
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 28 Kasım 2009, 00:48:17
sürekli direkt güneşe maruz kalan araçlarda 8-9yıldan sonra olabiliyor. Yada Pasta cilada makineyi çok tutuyorlar gölgede yapmıyorlar yanıyor. Ama genelde 8-9yıllıkta olsa orjinal olmayan boyada daha sık görülüyor.
Başlık: Ön cam buharlaşması
Gönderen: aloha2003 - 01 Aralık 2009, 10:51:34
(Polo Classic 99) Kalorifer ayarını cama vermek suretiyle ve fan ayarı 3. kademede olduğu takdirde cam buharlaşmıyor. Bu durumda da içeri çok sıcak oluyor. Fanın 1. ve 2. kademesinde camın sadece alt kısmını kurutuyor.Camın tüm yüzeyine üfüremiyor.Bunun bir çözümü var mı acaba. Ayrıca ayar sürekli cam konumunda olunca bu kez ayaklar üşümeye başlıyor. 
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: mustklc - 01 Aralık 2009, 10:53:32
sonax buğu önleyici önlüyor sanırım. dün pratikerden aldım. nasip olursa dener sonucu yazarım
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: ozmo - 01 Aralık 2009, 10:57:09
(Polo Classic 99) Kalorifer ayarını cama vermek suretiyle ve fan ayarı 3. kademede olduğu takdirde cam buharlaşmıyor. Bu durumda da içeri çok sıcak oluyor. Fanın 1. ve 2. kademesinde camın sadece alt kısmını kurutuyor.Camın tüm yüzeyine üfüremiyor.Bunun bir çözümü var mı acaba. Ayrıca ayar sürekli cam konumunda olunca bu kez ayaklar üşümeye başlıyor. 
ısı ayar düğmesini tam ortaya getirirsen ne çok sıcak olur nede çok soğuk ılık hava üfler
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: aloha2003 - 07 Aralık 2009, 11:06:17
(Polo Classic 99) Kalorifer ayarını cama vermek suretiyle ve fan ayarı 3. kademede olduğu takdirde cam buharlaşmıyor. Bu durumda da içeri çok sıcak oluyor. Fanın 1. ve 2. kademesinde camın sadece alt kısmını kurutuyor.Camın tüm yüzeyine üfüremiyor.Bunun bir çözümü var mı acaba. Ayrıca ayar sürekli cam konumunda olunca bu kez ayaklar üşümeye başlıyor. 

Problem Sıcaklık ayarının ılık veya sıcak olmasında değil, çıkan havanın camın tüm yüzeyine isabet etmemesi. Camın önündeki hava delikleri biraz eğimli olsa (45 derece gibi) sorun olmayacak sanıyorum.O kısımda da herhangi bir ayar yeri göremedim.
Kısacası camın alt tarfı kuru üst taraf buharlı.Ancak ayarı yükseltip içeriyi iyice ısıtınca buhar kayboluyor bu da aşırı sıcaklıktan dolayı rahatsız ediyor.En iyisi buğu önleyici kullanmak sanırım.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: Emregündoğdu - 07 Aralık 2009, 14:34:31
sorunlu bir araba kısacası!
bu temızlıkte we bu kalıtede bır arac bu fıyata we sorunlu oldugunu soyluyorsun bi hyundai yada bi baskası begenmıyen satar baska markalara doner bence aracları suclamamalıyız cunku o donemın sartlarında bu olanaklar wardı 99 model bı tıpoya bak bı dogana bı clıo ya
yada wectra ya emın ol pololar daha az arıza werırler arkadasımın babasının opel servısı var eskı ye yenı kasa wectra almayın cok arıza yapıyo dıyodu dayımda 2004 corfortline vectra var durduk yere aırbag uyarısı werıyo bı sılınıyo sonra tekrar yanıyo ısık sızın problemlerınız cıddı masraf tutmuyo mıllet kotu doganı yuruyen duruma getirmek icin ne paralar werıyo sızın werdıgınız 50 lira onun yanında paramı bı yarısmada arac yarıslarını ızlıyorum bi adam doganına turbo taktırmıs yolu yarılamadan araba haralet yaptı spın attı yolu tamamlayamadı adam we aracını satıyo gecen sahıbınden.comda gordum fotograflarını koymus araanın yarısmadakı

Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: k0d3r - 07 Aralık 2009, 14:55:36
MERKEZİ KİLİT

- Merkezi kilit pompasının bozulması
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 07 Aralık 2009, 17:17:10
"""ARIZASIZ POLO"""2000 öncesi poloda Binde 30ların üzerinde arıza oranı var "pek sorunsuz olduğu söylenemez". 2000den sonra hızla azaltılmış. En son 2005 kayıtları oluşturulmuş. 2005 model araçlarda Sorunsuzlukta 3.sırada Binde 3.6. Bir Numara Audi A2 1.0 /2 umara Bmw 1 1.1/ VW Polo 3.6. Herhalde 2008de 2lere düşecektir.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 07 Aralık 2009, 17:18:12
MERKEZİ KİLİT

- Merkezi kilit pompasının bozulması

+1 :tamamdir yine 2002 öncesi havalı pompalara bağlı  ait bir problem. Su almaya bağlı arıza forumda bir iki kişi daha onaylarsa yazalım. 2002öncesi diye belirtelim
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 07 Aralık 2009, 17:20:57
Buğuyubende yok kalörifer sistemim çok iyi diyebilirim. 1de bile buğu oluşmaz bende. Fan motorunuza bakım gerekebilir belki kuvvetizi azalmıştır. 10yaşının üzeride araçlar çoğu.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: buraki - 10 Aralık 2009, 10:05:25
GENEL BİR SORUNMU BİLMİYORUM AMA KİLİTLERİN BOZULMASI BEN NE KADAR YAPTIRSAMDA YİNE BOZULDU O YÜZDEN ALARM TAKTIRDIM
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 10 Aralık 2009, 18:53:55
Pompa arızası mı?
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: buraki - 11 Aralık 2009, 11:42:52
POMPA DEĞİL KİLİT YERİNİN BOZULMASI YANİ KİLİT KIRILIYOR ANAHTARI ÇEVİRİNCE BOŞA DÖNÜYOR, BİR KAÇ KİŞİDEN DAHA DUYMUŞTUM AYNI PROBLEMİ
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: yakkir - 11 Aralık 2009, 16:09:09
ısı ayar düğmesini tam ortaya getirirsen ne çok sıcak olur nede çok soğuk ılık hava üfler

Bende aynısını uyguluyorum en iyi çözüm bu,içerisi  ılık oluyor o da yeter zaten
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 11 Aralık 2009, 16:32:06
1-Boğaz kelebeği diyorum:
*Yağ buharınının boğaz kelebeğine tırmanarak stop ettirmesi ÇÖZÜM: Bogaz kelebeğinin temizlenmesi kendimiz yapıyoruz forumda resimleri var. Maliyet 0 TL
*Boğaz kelebeği elekrik tesisatı kontrolü: Kapuk yanık kablo değişimi.
*4.madde
*Son çare boğaz kelebeğinin zamanla ömür(10yıldan önce kolay değil, 10yıldan sonrada kolay değil aslında) tamamlaması değişecek fiyat:

2-Cam Krikosuna bağlı plastiklerin kırılması:
Ankarada kırılmayan bir plastik yapılmış İşçilikle beraber tek kapı 50 tl ye değişiyor.

3-Distribütör arızası.http://www.vwtr.net/forum/polo-ve-lupo/distributor-tamiri-polo-t3306.0.html

4-Özellikle Lpgli araçta Hararet müşiri bazen iki senede bir değişip adaptasyon yapılmalı  35-40tl

5-Su alma Problemi: birden fazla sebebi ve çözümü var. http://www.vwtr.net/forum/polo-ve-lupo/su-alma-problemi-t7978.15.html

6-Sert zannedilen Süspansiyon- yol sesi. Süspansiyon sert değil, orta sert sınıfına göre hem yumuşak sayılır hemde güvenlik sınıfında üst düzeyde.  Çözüm: Yumuşak hamurlu, üretim tarihi yeni olan orj. ebatında lastik takmak(Michellen,continantel,kumho vs. ). 2003 sonrasında yol sesi izalosyonu yeterli öncesinde ya yetersiz yada araç çok küçük olduğundan içeride birikiyor. Çözüm için çok uğraşan yok. Çokta önemli boyutta değil herhalde.

8-Geneli 10 yaş üzeri kapı üstü anahtar yuvası bozulması Ve Merkezi kilit Pompası 6n 6n2:
  *Yaşlı araçta uzaktan kumanda çözüm oluyor 50tl.
  *Merkezi kilit pompasına su kaçması HB modellerde Arka Sağ Stop(Özellkle stop orjinal değilse arada çok boşluk oluyor ) üstü silikonlanıp. Arkasında bulunan pompayı dikkablolar araç içine bakacak şekilde yerleştirince sorun düzeliyor. Alta sünger koyunca daha da iyi oluyor.
  *pompa diyaframı kaçırması veya depo kilit lastiği eskimesi pompa kuvvetini azaltıryor. Diyafram VW parça satıcılarından temizn ediliyor(ankara türkyılmaz). Benzin kapağı kilidi iptal edilip, oradaki boru yapıştırı ile tıkanıyor.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: High Voltage - 19 Aralık 2009, 01:46:22
(Polo Classic 99) Kalorifer ayarını cama vermek suretiyle ve fan ayarı 3. kademede olduğu takdirde cam buharlaşmıyor. Bu durumda da içeri çok sıcak oluyor. Fanın 1. ve 2. kademesinde camın sadece alt kısmını kurutuyor.Camın tüm yüzeyine üfüremiyor.Bunun bir çözümü var mı acaba. Ayrıca ayar sürekli cam konumunda olunca bu kez ayaklar üşümeye başlıyor.  

Arkadaşım bu konuyu ben başka kardeş bir forumda(skoda) açtım ve bu konuda yetkin bir arkadaşın tavsiyesi:
1 lt suyu bir leğen içine boşaltın ve içine 60 mlt beyaz sirke(elma sirkesi) döküp karıştırın ve bu karışıma bir mikrofiber bezi daldırıp iyice ıslatın.Bu bezi biraz sıkıp ( ne çok sulu nede kuru, nemliden biraz daha ıslak bir biçimde) ön cama komple sürün ve camı KURULAMAYIN,KENDİ HALİNDE KURUSUN !!!!!
aloha benimde aynı arabam var ve yolda kalorifer kademe 2'de camlar çiçek gibi ama yavaşlayıp şehir içinde kullanırsan 2 yetmiyor.Ayaklar içinde kalorifer ayarını illaki cam da tutmak yerine az bişey aşağıya indir bununda faydası olacaktır.Yinede memnun kalmaz isen kalorifer peteğini kontrol ettirmen iyi olur.Aracını kazasız belasız (BU DUAM TÜM ARKADAŞLAR İÇİNDİR)kullanman dileğiyle !!!! :tamamdir
Bu arada arkadaşlar her zaman girip cevap yazamıyorum lütfen kusura bakmayın.Ve kaloriferimi uzun yolda 1'de tutarım.Eğer misal 100 le giderken olan havalandırma yetmiyorsa hava girişi, kanallar vs bir sorun olabilir, bunuda dikkate alın.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: High Voltage - 19 Aralık 2009, 02:10:15
onurum sana şunu sorayım benim arabanın (99 classic) yada muadili POLO'nun sis farlarının kararması konusunda ne düşünüyorsun?Ben Eskişehir'de bu konuda biraz genelleme yapılabilecek gibi düşünüyorum ama sen ne dersin?Zira sararmış kararmış bizim kasalarda oldukça çok sis farı gördüm.Ne dersin kardeşim?Eklenebilirmi?
Ha bunu elektrik ustama bunları temizleme mevzusunu sorduğumda cevabı aynen şu: Ender sisleri ziyan ederiz, bana bunu yaptırma!
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 19 Aralık 2009, 02:43:26
Ender sen ne dersin bilmem ama "yaşa, kmye bağlı" şeyleri eklemezsek daha iyi olur. Kendimiz içeride konuşalım. Sisi değiştirdikten 1-2sene sonra aynısı oluyorsa arızalı deriz ama farlarımız dayanıklı. Ötesi kendi aracımızı kötülemek olur. 10yaşından büyük araçlarımızda sıkıntı çoğaldı buda normal yaşa bağlı üretim sorunu değil.

""""""Başka Bir marka (VW KESİNLİKLE DEĞİL) İlk "3YILDA ÇIKAN ARIZALAR" forumlarından başlıklar
*direksiyon arızası
*hassas yani zayıf ön takım
*otomatik vites arızası
*Yağlamanın yavaş olması
*1 yaşındaki arabanın egsozu çürürmü?
*direksiyon problemi
*p.... çabuk dökülüyor
*SOL CAM PROBLEMİ
*devir saatinin gezinmesi
*1haftalık araç çok memnunumda esp abs  ışığı yanıyor
*
*
*
*
...
""""""""""""""""İsteyene özelden link verebilirim direkt markayı kötülemeyelim.

bizim 7yaşına giren 9n lerde ve 9n3 lerde kaç tane arıza harılıyorsunuz??? BİZDEKİLER YÜKSEK KM(VEYA OYNANMIŞ KM)  VE YILLA ALAKALI.

Kendin temizleyebilirsin temizleme forumda resimli anlatıldı kardeş. 10 yıllık aracın kalitesini gösterir ancak. Ablama ARABA  bakarken çok sayoıda polo ve  jazzada baktık 2004tek polonun farı kararmamış. 2004birtane farı kararammış jazz yok. Sildirmesi bile 130tl imiş. Poloyu söküp deterjanla temizleyip takıyorlar.

Konuyu bilgisayarıma kaydetmişim yarın unutmazsam eklerim
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 19 Aralık 2009, 23:28:10
http://img706.imageshack.us/g/86558924.jpg/

Resim 3
Bi sonraki işlemse sinyali sökmem kırmız ile gösterilen yeri önce yıldız tornavida ile gevşetip yukarı doğru çekiyoruz, bu parçayı tekrar takarken bu vidanın altta uzadığı yere yağ,detarjan, gibi rahat girmesini sağlayacak bişey sürmek iyi oluyor.

Resim 4
Sinyali çıkartırken ok yönünde çıkarmaya dikkat edin yoksa tırnakları kırabilirsiniz.

resim6
Panjur üstündeki vidalarıda söktükten sonra artık tamponu çıkartabiliriz,bunun için iki çamurluk tarafından tutarak yavaşça çıkardık,ayrıca sis farları bağlı olduğu için çok fazla ayırmıyoruz,çamurluğu hemen tekerlerin önüne bırakıyoruz.

resim8
Farlarıda sökmek için işaretli vidaları çıkarıyoruz, bu resimde tamponu nereye koyduğumuz da net bişekilde görünüyor.

resim9
İşaretli yeri sola doğru ayırarak farı çıkartıyoruz, Bu arada farlar burada zaten çok temiz demeyiz sökerken fotoğraf çekmeyi unuttuğumuz için takarken çekmek zorunda kaldık
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 19 Aralık 2009, 23:49:15
9dan sonrak isimsiz
Farı söktükten sonra gördük ki far motorunun tırnakları kırılmış 1 numaralı yerde görünüyor, 2 numaralı yer far tasının oturduğu yer, ok işareti ile gösterdiğimiz yer ise slikonun bulunduğu yer burayı sökerken sıcak hava makinası tuttuk ve çok işe yaradı (Bunun içinde Cep telefoncu çağrı abime teşekkürler

resim10*****
Ve farlar temizlenirken, çok önemli not iç tası temizlenirken kimyasal kullanmayın nikelajı kaldırıyor Allahtan erken fark ettik sadece bulaşık detarjanı yeteri oluyor.

13
Evet Kubilay abi far motorunu silikonladı önce tutması için tabancalı slikon kullandık üzerinede sanayi tipi slikon sürdük ikiside kuruyunca çok sağlam oldu tabi sanayi tipi slikonun kuruma süresi uzun olduğu için sıcak slikonla önce tutturduk.

14
Ve motorum ucunuda slikonladık sağlam bir montaj güzel işçilik
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 19 Aralık 2009, 23:54:05
BUDA KAPI KOLU BOYAMA BEN KOYMUŞTUM 6N2 DE GEREKİYOR KRONİK 2000-2004 vw HASTALIĞI. hALA BOYALAR SAĞLAM. DAHA İYİ BOYA 5-6SENE RAHAT GİDER

http://www.vwtr.net/forum/empty-t10073.0.html
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: High Voltage - 21 Aralık 2009, 01:35:34
Ender sen ne dersin bilmem ama "yaşa, kmye bağlı" şeyleri eklemezsek daha iyi olur. Kendimiz içeride konuşalım. Sisi değiştirdikten 1-2sene sonra aynısı oluyorsa arızalı deriz ama farlarımız dayanıklı. Ötesi kendi aracımızı kötülemek olur. 10yaşından büyük araçlarımızda sıkıntı çoğaldı buda normal yaşa bağlı üretim sorunu değil.

""""""Başka Bir marka (VW KESİNLİKLE DEĞİL) İlk "3YILDA ÇIKAN ARIZALAR" forumlarından başlıklar
*direksiyon arızası
*hassas yani zayıf ön takım
*otomatik vites arızası
*Yağlamanın yavaş olması
*1 yaşındaki arabanın egsozu çürürmü?
*direksiyon problemi
*p.... çabuk dökülüyor
*SOL CAM PROBLEMİ
*devir saatinin gezinmesi
*1haftalık araç çok memnunumda esp abs  ışığı yanıyor
*
*
*
*
...
""""""""""""""""İsteyene özelden link verebilirim direkt markayı kötülemeyelim.

bizim 7yaşına giren 9n lerde ve 9n3 lerde kaç tane arıza harılıyorsunuz??? BİZDEKİLER YÜKSEK KM(VEYA OYNANMIŞ KM)  VE YILLA ALAKALI.[/

Kendin temizleyebilirsin temizleme forumda resimli anlatıldı kardeş. 10 yıllık aracın kalitesini gösterir ancak. Ablama ARABA  bakarken çok sayoıda polo ve  jazzada baktık 2004tek polonun farı kararmamış. 2004birtane farı kararammış jazz yok. Sildirmesi bile 130tl imiş. Poloyu söküp deterjanla temizleyip takıyorlar.

Konuyu bilgisayarıma kaydetmişim yarın unutmazsam eklerim
Onur aslında doğru söylüyorsun pek kronik sayılmaz.Hatta sisler en çabuk zarar görebilecek parçalar ve orijinali ile değiştirilmeme ihtimalide yüksek.Herhalde bende böyle bir sıkıntı olunca gözüm hep sisleri takip ediyordu ;D
Link içinde çok sağol, havalar bir düzgün gitse uğraşıcam ama ...işte :tamamdir
Ha u arada kalite konusunda kesinlikle haklısın;10 yaşında arabamı alalı 1 yıl oldu, arıza için yaptığım tek masraf 150 TL Şarj dinamosu diyot grubu için.MAAŞALLAH!!!
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 21 Aralık 2009, 18:32:06
Nazar değmesin maşallah. Bendekide öyle sayılır. 3yıl oldu.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: k0d3r - 23 Aralık 2009, 12:11:43
Kışın kapıların donması ve imkanı yok açılmaması (6n)
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: nizam - 23 Aralık 2009, 12:51:56
polonun dizeli için diyebileceğiniz olumlu olumsuz birşeyer var mı
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 23 Aralık 2009, 16:29:36
Dizel olarak VW tek geçilir. Fakat her dizel gibi Yüksek km mantıklı değil. Orj km maks. 100.000 olan dizel alınabilir. Turbo değişimi ortalama 180-200binde  olyor. İlk kullanıcısı çok iyi kullanmışsa sende iyi kllanırsan daha yukarı taşımak mümkün.

Dez avantaj
*turbo değişimi çok uzun vadede
*yakıt hassasiyeti kaliteli yakıt şart.
*2.elde km yükseldğinden hızla değer kaybetmesi(VW de daha az yaşanır 2004de 24000e alınan 50-60.000deki araç 20.000e alıcı buluyor)
*motor gürültüsü
*ilk çalışmada ve çalıştırma sonrasında 2dk beklenmesi gerekir(beklersen turbo ömürlü olur beklemezsen kısa)
*kısa süreliyağ değişimi uzun sürede kurum temizliği istemesi

Avantaj
*turbo+dizel sayesinde yüksek tork ve yokuşları çokrahat tırmanabilme
*yüksek sürüş keyfi+yakıt tasarrufu
 
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: nizam - 23 Aralık 2009, 23:34:14
sağol abi bende biliyorsun passat var dizel ama turbosuz motor suan 453000 civarında o yüzden yazın bir araç almayı düşünüyorum ama istediğim araçlar değişken su aralar seat ibiza polo arasında git geldeyim ama aracı bayan kullanacak aracı o yuzden küçük olması iyi vwden de ayrılmak istemiyorum ilerliyen zamanlar olayı gösterecek polo 6n2 suan için iyi bir secenek 9n2 çıkıncada passat veya golf secenegi doguyor vergisel olarak da avantajı 6n2 ye yöneltiyor beni
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: 06onur - 23 Aralık 2009, 23:50:39
Temiz 6n2 ankarada 14-16 arası. 17-18 verince 2004-2005 polo/ibiza/fabia 6n2 den kullanışı çok daha yumuşak araçlar tam bayan arçları. Hemde yl tutuşları daha iyi. Temiz bulursan 101hp confort fabia 2004 16.500 civarı güvenlik çok hoş. İstanbulda bu fiyatlar 1000-2000daha aşağı. ilk kalkışları yavaş ama çok iyiler.
6n2 ise çok atik araç direksiyon ve viteler 9serisinden sert. Süspansiyonda öyle.
6n2 nin vergi avantajı yaşından dolayı seneye 2000 modellerde başlayacak. Yanlız vergiyle beraber bakım tehlikesi var dikkatli almak lazım 10yaşını dolduruyır. 1.4 1.6ları vergileri aynı biliyorsundur. 1.4 motorlar yakıt açısından çok avantajlı ondan tercih edilir. Bendeki 2ay önce LPG 1.60dan ş.dışı kmde 10,5krş yakıyordu.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: nizam - 24 Aralık 2009, 10:52:14
benzinli araç tercih etmiyorum abi iyi olur bakımdan vs den ama bilmem dizele alıstık huyunu suyunu biliyorsun işte
dediğin gibi sağlamını bulmasıda var karar verecez artık sağolasın
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: eagle26 - 20 Ocak 2010, 01:00:26
ön göğüs plastiğinin çatlaması kronik 6n arızası :D
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: chemist33 - 20 Ocak 2010, 17:39:15
polonun bence en önemli sorunu şu aptal havalı merkezi kilit sistemi yok böyle bir saçma sistem ve sürekli arıza yapıyor şu andada arızalandı daha sitede konuyu açmışlar merkezi kilit hava kaçırıyor diye ama kimse bilmiyoo merkezi kilit üzerinde hortumun ucunda siyah bir conta var arkadaşlar onu nerden bulabilirm bilgisi olan varmı
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: Ouzoo - 20 Ocak 2010, 21:51:08
Kışın kapıların donması ve imkanı yok açılmaması (6n)
Kapının sınırlarındaki buzu temizle ve ılık su dök çokta güzel açılır.Donmanın polosu golfü olmaz.
Donmuş halde açmaya zorlarsan fitili yırtabilirsin.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: eagle26 - 26 Ocak 2010, 23:02:06
viteslerin geçmesini kolaylastıran vitesin alt tarafındaki topuzun kırılması
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: hasoci - 18 Ocak 2011, 14:38:16
ön göğüs plastiğinin çatlaması kronik 6n arızası :D
usta bu pek kronik değil bence, kullanımla alakalı bi mevzuu. hem bakım hem de parlatmak için losyonlar var çok da hoş gösteriyo arabayı... tavsiye ederim aksesuarcılarda 7,5 tl civarında  :tamamdir
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: ozeses26 - 18 Nisan 2011, 16:15:35
selam arkadaşlar. klasik bir sorunmudur bilmem fakat burada bu konuya değinmek istedim. 2001 higline model var.ön cam otomatikleri sağ (halat değişecek) sol camınki ise motor ölmüş dediler(1,5yıl oldu çıkma motor taktırmıştım 140tl ye).sol cam için başak bir usta halat değişmesi gerekli dedi.düşündüm 10 yaşında polom normal değilmi?
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: brkYRC - 16 Ağustos 2011, 20:24:07
Distribitor kapagi ve kontak anahtari mekanizmasi bendede sorunlu birde sigorra kutusunun oksitlenmesini unutmamak lazim.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: BARRACUDAY - 17 Ağustos 2011, 05:50:53
Bendede kontak soketi bozuldu.Tamir ettirdim. Plastik teyp çerçevesi çatladı , karbon kapladım. Sağ camı açınca ses yapıyordu. Cam tutucu plastiği değiştirttim. 12 yaşında araba için normal bencede.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: abdullahçam - 29 Kasım 2012, 13:44:50
ALLAH a Şükür sadece şanzıman bozuldu ve hala yağ kacırıyor bende yağ bastırıom her ay :)  başkada bir sorunu yok şu ana kadar polomu seviyorum   :sevgi:
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: KaRaKaN61 - 03 Aralık 2012, 22:53:08
ALLAH a Şükür sadece şanzıman bozuldu ve hala yağ kacırıyor bende yağ bastırıom her ay :)  başkada bir sorunu yok şu ana kadar polomu seviyorum   :sevgi:
Kardesim bu problem bu arabalarda normal. Sanzimanlarii cok problemli. Sanzimanin bazi bolumleri perçinlerle bagli. Bunlar zamanli kirilip icine dusuyor ve sanzimani kiriyor. Cogu zaman bilyalarida bu tur seylerden dolayi bozuluyor. Bence bi baktir sanzimana, boyle bu sekilde fazla surme. Bizimki 140 000kmde kirildiydi.
Başlık: Ynt: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)
Gönderen: abdullahçam - 03 Aralık 2012, 23:29:52
Kardesim bu problem bu arabalarda normal. Sanzimanlarii cok problemli. Sanzimanin bazi bolumleri perçinlerle bagli. Bunlar zamanli kirilip icine dusuyor ve sanzimani kiriyor. Cogu zaman bilyalarida bu tur seylerden dolayi bozuluyor. Bence bi baktir sanzimana, boyle bu sekilde fazla surme. Bizimki 140 000kmde kirildiydi.

118 binde bozuldu kardeşim sorunuda 4,5, vitesler haric diğer viteslere gecmiyordu yaptırdım baskı balata takılırken şanzımanı yıkatayım dedim bi baktıkki demir contası ile çatlak olan yeri tamir etmişler bende her ay yağ basıom şanzımana şimdilik bir sorun yok km de 122bin 500 de polomu da satayım dedim 14.500 den millet polo piyasasının içine etmiş bende vaz geçtim polodan inip polo gıbı rahat araba bulamayacağım için golf 4 alayım dedim bunu satıp maddi durum hasarlı :)