vwtr.net
Volkswagen => Caddy, Transporter ve Caravelle => Konuyu başlatan: Murat ÜZÜMCÜ - 29 Ekim 2008, 13:30:09
-
2007 model caddy marka aracımın üst kapagında 12.000 km de yakıy kaçagı tespit ettim. 5 aydır 5 kez servise bu şikayetle giriş yaptım sonuç alamadım.Aracımın garanti süresinin bitmesi için beni oyalıyorlar.Yasal yollara baş vuracagım .Bu konuyla ilgili yadımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
İlğinize teşekkür ederim Oktay Bey
Araç Mersin Opat tan alındı.Şanlıurfa vw yetkili servisi Çakmak otomotive iki kez bu arıza için giriş yaptım,Mersin opat vw yetkili servisine iki kez giriş yaptım,en son Gaziantep vw yyetkili servisi Şahintaş otomotive giriş yaptım. Sonuç aynı.Aracımım üst kapagına yetkili servisler tarafından yapılan müdahalelerin fotograflarını internette yayınlayacagım.Sıfır araç aldım ama işimi bırakıp şehir şehir geziyorum.Doguş oto yetkilisine aracımda herhangi bir arıza yoksa dod garantisiyle aracımı satın önerisini kabul etmedi. yardımcı olacagına yasal yollara baş vurabilirsin diyerek durumu kendince geçiştirdi.Bende şuan yasal yollara başvurarak dava açacagım.
-
Geçmiş olsun, hangi şehirdesin yada hangi servistir?
Anahtarı verirken parayı almadamadan vermeyi biliyorlar. :bekleriz:
-
SLM ARKADAŞLAR
VW Caddy lerde kullanılan üst kapakta Polland yazıyor.Kullanılan üst kapaklar hangi ülkenin üretimi?Alman malı üst kapak kullanılmıyor mu?Bilgisi olan arkadaşlar lütfen bu konuda bizi aydınlatsınlar.teşekküler.
-
VW parçalarını diğer üretim üsslerinden temin edip aracına alman malı diyor. :saskin:
-
Caddy bütün plastik aksamlarında jant kapakları dahil polonya zaten arac o ülkede üretiliyor.
Motor üzerindeki yağ kaçağı faxla sıkıştırma olursa da olur.En iyisi başka yere özel servislerden fikir al öyle gir servise servis kağıdlarını kaybetme aynı arızadan girdiğinde masraf çıkarırlarsa o zaman elinde belge olsun
-
abi sakın özel servisete öle yaptırma basın arır git derler ozaman arabanı o serviste yaptır derler adamların eline koz vermiş olursun
-
Slm Arkadaşlar
VW Yetkili servislerine beş defa giriş yaptım .Arızayı tespit edemediler.Veya arızayı tespit etmek işlerine gelmedi.Sızıntı conta kısmında değil,üst kapagın orta kısmında.Yakıt kaçagı.Üst kapak polonya malı oldugunu bilseydim o aracı almazdım.Zaten vw ler çok problemli saglamlıkları tartışılır.İyi günler
-
saglımlık konusunda tartısılmaz olay orda biter bindigin arac kadar saglam baska bi sınıf taki araclarla kıyaslama bi comboyla bi dobloyla bi kangoyla fln cddy kullanan bi dünya arkadasımızda var aracından cok memnun olan sana denk gelmiştir sen gidip şanlıurfada areacına dermen ararsan bulamazsın gel ist da bi servise aldıgın hizmete bi bak ondan sonra konus forumada aracı kötüleyip durma poland oldugunu bilseydim almadım ozaman arastırcaksın aracını benim aracım polo ispanya uretimi ben kayet memnunun saglamlık konusundada sana şöle bişi daha söleyim 35 km h la bi ctroen c2 ye arakan vurdum c2 de öndeki clioya vurdu benim aracımda sadece plaka ezildi c2 ön ve arka hasat lutfen almanlarla japonları italyanları fln karsılastırmayalım yazık ediyoruz arabalarımıza
-
SLM
Degerli arkadaşım Oguz Oktay ben sıfır km araç aldım.İşlerimi bırakıp 1200 km uzaklıkta İstanbul a mı geleyim servis için.Ayrıca aynı arza için giriş yaptıgım servisler: 1. Şanlıurfa vw yetkili servisi ,2. Şanlıurfa vw yetkili servisi,3. Mersin vw yetkili servisi,4.Mersin vw yetkili servisi,5.Gaziantep vw yetkili servisine giriş yaptım.Daha kaç şehir gezeyim.Başka marka araçarla kıyaslama yaparken fiyat konusundada kıyaslama yap.Ben bu araca bir bedel ödedim,karşılıgını istiyorum.Diğer marka araçlarla arasında en az 10.000 ytl fark var.25 yıllık araç kullanıcısıyım.Kimseyi kötülemek için söylemiyorum bunları.Benim sorunum şu an yargı aşamasında sonuçlanınca sana servis resimlerini de gönderecegim.iyi günler
-
SLM ARKADAŞLAR
Aracımın üst kapagındaki yakıt kaçagı ile ilğili bilirkişi raporu çıktı.(motor üst kapagının degişimini gerektirecek bir arıza olduğunu rapor etmiştir.)Yetkili servisler ve doguş otonun kabullenmediği arızayı bilirkişi tespit etmiştir.İsteyen arkadaşa bilirkişi raporunu gönderebilirim.
-
Merhaba şikayetinizi DOĞUŞ OTOMOTİV distrübütörlüğüne bildiriniz eğer sonuç alamazsanız en kısa zamanda Tüketici Hakları Kurumuna dilekçe yazınız maksimum 45 gün içinde gerekli işlemler yapılacaktır. Dilekçe de mağduriyetiniz ve serviş fişleri,fatura garanti belgesi bulunursa iyi olur.
-
aynı şikayetten bu kadar servis girişi ve her seferinde aynı şikayet resmiyete yani iş emri kayıtlarına geçmiş ise iş araç değişimine gider....
hakkınızı aramak en doğal hakkınız
-
slm arkadaşlar
Bilirkişi raporuna istinaden; avukatım aracın bedelinin iadesi veya yenisiyle değiştirilmesi işlemlerini yürütmektedir.Sonucu,doguş otonun müşteriye davranışını,servislerin uygulamasını ve Almanya'daki üreticinin bana vermiş olduğu cevapları yasal çerçeve dahilinde Türkiye'de vw magduru olan ve vw alacak olan herkesle paylaşacağım.İsteyen herkese elimdeki belğeleri ve resimleri ücretsiz olarak ğöndereceğim.cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim.
-
acaba Murat bey bana e mailden ulaşabilirmisiniz bende benzeri bi sorunla karşılaştım görüşlerinizi almak isterim
-
geçmiş olsun. umarım bu kadar uğdraştırdıktan sonra aracın yenisini verirler size.
-
son zamanlarda volgswagenle ilgili bu tarz sorunları iyice duymaya başladım. doğuş grubu araçları satarken zaten millete geçiriyo. bi de sorunları kulak arkası yapıyor tabi bu servislerle de alakalı fakat anlaşılan vw kalite konusunda son 2 yılda ödün vermeye başladı. gene de vito viano vaneo dan sonra ticaride en sağlamı trnsporter carevella multivan