vwtr.net
Volkswagen => Caddy, Transporter ve Caravelle => Konuyu başlatan: type-r - 30 Eylül 2008, 23:00:44
-
Arkadaşlar Sizlere Birkaç Sorum Olacak.
Öncelikle Forumunuzu Çok Beğendim.
Çok Seviyeli Bir Düzeyde Sohbet Ve Bilgi Alışverişi Oluyor.
Öncelikle Söylemek İstediğim Şu Anda Sahip Olduğumuz 2005 Model
Honda Civic Aracımız Var.Malum Aileden Dolayı Satmayı Ve Model Yükseltmeyi
Düşünüyorum.Fakat Birkaç Soru Aklımı Kurcalıyor.
-Yakıt Ekonomisi Ve Vergiden Dolayı 1.9 105hp Motorlu T5 Düşünüyorum.
Fakat Bir Yandan Da Aklıma Bu Büyük Araba Bassan Gitmez Diye Bir
Kuşku Doğuyor. Bu Yüzden 2.5 130hp De Aklım Kalıyor.Fakat Bu Seçenekten De
Vergiler Beni Soğutuyor.Acaba Vergi Oranları Nedir.?
-Birde Düz Minibüs Sıra Koltuklu Almak İstemiyorum Fakat Mali
Durum Beni O Köşeye İtmeye Çalışıyor.Fakat Aklım Multivan Ve Caravelle'de.
Tabi Ki Multivan Daha Ağır Basıyor Fakat Mali Durum. :)
-Caravelle Lerin Kısa Şasisi Ve 1,9 Luğu VArmı Buda Diğer Sorum.
Cevaplarınız İçin Çok Teşekkürler Yardımlarınızı Bekliyorum.
-
Hoş geldin.
Yakıt Ekonomisi Ve Vergiden Dolayı 1.9 105hp Motorlu T5 iyi bir seçim olacak.
Bastınmı gidiyor yanlız ticari araç olduğu ve kandi ağırlığından dolayı honda civic in performansını bekleme .Kendi sınıfındaki araçlara nazaran gayet iyi.
mtv 6 aylık
minibüs: 210,50ytl
panelvan: 280,50 ytl 1900 cc ve altı
422,50 ytl 1901 cc üstü
Caravelle lerin Kısa Şasisi Ülkemizde satılmıyor bunlar daha çok 6- 7 kişilik oturma düzenine sahiptir.
Ama lwb uzun şaşi 1,9 mevcuttur.
-
Caravelle Uzun Şasi Olması Nedeniyle Biraz Puan Kaybetti ::)
Multivan'da Pahalı Olmasından Dolayı Biraz Eksilere Düştü.
Bakalım Kısmet Neler Olacak Büyük İhtimal 1.9 105hp lik
Minibüs Olacak. Ben Yinede Multivan Ve Transporter İle
Alakalı + ve - Yönlerini Sizden Bekliyorum.Teşekkürler.
-
Multivan showroom ve stok aracı değil özel siparişle alabilirsin.Sebebi ticari değil binek araç statüsünde vergilendirilmesi bu nedenle vergileri yüksek.
Transporteri ojinal haliyle aile aracı olarak kullanacam diyorsan süspansiyonu ve iç konforu eksik.caravelle ise tamamiyle isteklerinizi karşılayacak düzeyde donanıma sahiptir.
-
Zaten 2.el Düşünüyorum Şu Anda Malum Olan Piyasada
Multivan'lar İyi Özel Siparişede Gücüm Yetmez.Dediğiniz Gibi
Aile Arabası Olacak.Biraz Daha Büyük OLsun Diye Model Yükseltmek İstiyoruz.
-
bence 1,9 işini görücektir fazla basmassıns ende yuklenmessin araca olur biter ama2,5 olsaydı en kıral aracın peşine yapıstırrdın ;D
-
Arkadaşlar Konu Güncel Yorumlarınızı Bekliyorum
-
Test surusu yapabilirsin motor secenekleri icin.
Biz caravelle kullaniyoruz.Genel anlamda memnunuz tabi ama eksilerini istiyorsan yazayim.
Suspansiyonlar biraz sert tasarlanmis ama bunda 174 hp olmasinin etkisi olabilir.Cunku 174 hp ler hem biraz daha alcak hem de daha sert diye duydum.Caravelle nin 105 ve 130 hp modellerini kullanmadigim icin onlar icin ayni yorumu yapamiyorum.Yakit olarak T5 modellerinin sizi uzecegini sanmiyorum.bizdeki 174 hp olmasina ragmen sehir disi 90-110 km araliginda seyir halindeyken ortalama 7.5 litre civarinda tuketim yapiyor.Fakat suratli kullandigimiz icin genellikle yol bilgisayari verileri 9.5 litrenin altina pek dusmuyor.Sakin bir kullaniciysaniz 105 hp lik model yeterli gelir.250 n/m tork sagliyor bu da gayet yeterli.Istihap haddi asilmadigi surece yeterli gelecegini umuyorum.
Caravelle de on koltuklar gayet iyi, hatta cogu c segmenti aractan daha rahat diyebilirim ama arka koltuklar icin ayni yorumu yapamam.Arka koltuklar biraz sert dolgulu ve dik tasarlanmis.Uzun yolda yorucu olabiliyor.Tabi sert suspanpiyonlarin da etkisiyle rahatsizlik verebiliyor.Tamamen konfor dusunuyorsaniz Viano secimi daha isabetli olacaktir.
Genel anlamda gayet memnunuz tavsiye ederim.
-
Viano Seçeneği De Makul Geliyor Fakat Fiyatı
Açısından Btçemizi Zorluyor.
-
valla kardeşim bende 2008 transporter var 1.9 105 ps ctiy van arabada çekiş desen süper çogu taksiyi tokatlıyo şahinler doğanlar la kalkış yapıyorum yetişemiyo megan2 le kalkış yaptım geçemedi yoldada 170 zor çıkıyo 150 kadar iyi ondan sonra çok yavaş hızlanıyor 1.5 ton yükledim burdan eskişehire geldim banamısın demedi o rampalarda 4. vitesle çıktım hep ama gelelim konfora arabayı alalı 1 sene olacak nerdeyse hala koltuk ayarını beceremedim hep rahatsız oluyorum kazık gibi amosörler desen kazık ne kadar çukur varsa hissediyorsun yolcu koltuklarını hiç sorma bence rezalet rahatlık sıfır ya ve bu yeni yapılar zivt üstü mıcır yollarda inanılmaz ses alıyor duramıyosun içinde iç döşeme zaten bana göre dandik 3 lük arkalık çakıvermişler arka bölüme ön göğüs taş gibi plastik arka kapı şimdiden ses yapmaya başladı bence transporter ancak yük taşımacılıgı için kullanılır başkada işe yaramaz die düşünüyorum arabanın en güzel yeri motoru teyibi ve yol tutuşu gersisi fiyasko ve en önemlisi siyah sakın almayın ben aldım binpişmanım
-
Kusura bakmayin ama herkes (bende dahil) hem ucuza bilet alacak hem cam kenari olmasini isteyecek...
Biz hep boyleyiz.
Hem konfor olacak hem performans hem ekonomik ....
Listeyi uzata uzata bitiremeyiz.
Vw T5 bunlari orta halli sunan bir arac.
Konfor konusunda yapabilecegin birsey yok, bu aracin verdigi konfor bana yeter dersen ne mutlu...
Performans icin farkli seceneklerin var.88-105-130-174 hp.
Biz 174 hp kullaniyoruz ve performans konusunda gayet memnunuz.Ama performans alirkende elini biraz cebine atmak zorundasin.Bu araci performansli kullanirim dersen 10 litre gibi bir yakit sarfiyati ile karsi karsiya kaliyorsun.Ama yok yavas kullanirim dersen dedigim gibi 7.5 litre gibi rakamlar sozkonusu.Ama yavas kullanacaksan ne diye 174 hp secimi yapacaksin onun kararini sen vereceksin.
T5 cogu konuda rakiplerine karsi ustunluk kurabiliyor.Daha dogrusu verilen paranin degerini cikarabiliyor.En buyuk eksikligi konfordan yana.Tabi bu cok konforsuz anlamina gelmez.Sadece rakibi mercedes vito ve viano ya gore bu yonde biraz daha eksikligi var ki mercedesin pahali olmasi da bunu gerektiriyor.Oyle olmasaydi mercedes tercihi yapilmazdi.
Sonuc olarak verdiginiz paraya aldiginiz ekonomi-konfor-performans-dayaniklilik vs. sizi tatmin edecekse T5 iyi bir secim olur sizin icin.Bu sadece T5 icin gecerli degil ayni konular eger Mitsubishi L-300 icinde gecerli Mercedes Viano icin de gecerli.Kullanici ihtiyaclarina gore tercih meselesidir.
Hosca kalin.
-
verilen paraya göre yapılan şey çok az aynı modele 2004ne baktıgımda altında motor muhafaza torpito kapagı yavaş inme içerisinde kalemlik araca binerken tutamaçlar direksiyon altındaki kapaklar saç kalınlıgı 2004 modelinde raylı kapıdan tok sesi geliyo benim 2008 de teneke sesi benim buldugum eksiklik bunlar göremedimiz kimbilier daha neler calındı bir kaç donanım koyup bunları çalması bilemiyorum ne kadar doğru 2004 modele biniyom motor sesi gaza bastıgında fazla gelmiyo benimkinde motor arka bagajda sanki adı Volkswagen türkish veriyosan desek daha doğru
-
evet malesef kampanya muhabbetlerı gırdımı bı araca uzerınden muhakkak bırseyler gıdıyo ve arkadasımın dedıgı gıbı turkıye ye gelen araclar ıle avrupadakıler farklı malesef boyle mesela en basıt ornegı caddy life getırıyo adamlar suspansıyon yıne aynı makaslı.sunu da ıtıraf etmelıyım kı 99 model t4 transporterden aldıgım konforu ne 2007 caddy den ne de t5 den alabıldım..
-
Bugün Bilmediğim Çok Hoş Bi Ayrıntı Gözüme Çarptı
Komşunun Caravelle'sinde Aynalarıda Otomatik Katlanıyormuş. :o
Çok Hoş Bir Özellik. Bakalım Hala Belli Olmadı Ama Caravelle Önde Gibi
Duruyor.130'luklar Çok Sorun Çıkartıyorlarmış Galiba Doğrumudur.?
-
Bugün Bilmediğim Çok Hoş Bi Ayrıntı Gözüme Çarptı
Komşunun Caravelle'sinde Aynalarıda Otomatik Katlanıyormuş. :o
Çok Hoş Bir Özellik. Bakalım Hala Belli Olmadı Ama Caravelle Önde Gibi
Duruyor.130'luklar Çok Sorun Çıkartıyorlarmış Galiba Doğrumudur.?
Tanidigim ve cevremde gordugum bi cok 130 luk sahibi var.Bazilari sorun cikariyor ama bi cogu rahatca kullaniyor.Bu biraz sans isi ve araci kullanis seklinize bagli bir durum.Fabrikasyon hatasi yoksa ve duzgun kullanildigi takdirde kolaykolay sorun cikarmaz.Fakat araci aldigin gunden beri hic turbosuna baktirmayip, araci sadece ariza cikardiginda servise goturuyorsan ki cogu kimse boyle yapar, bu durumda altinizdaki arac kul yapisi oldugundan dolayi muhakkak ki kucukde olsa buyukte olsa problem cikarabiliyor.
130 luklarin en fazla problemi turbodan kaynaklaniyor.Bunun yani sira baski ve balatadan kaynakli sorunlar yasayan tanidiklarimda var fakat dedigim gibi bu birazda aracin kullanilis sekline baglidir.
-
Kesinlikle Sonuçta Hatasız Hiç Bişey Olamaz
Herşey Şöförün Ayaklarının Altındadır.
-
1.9 caravelle almanı tavsiye etmem araç kullanıcıyı tatmin etmiyor.kalkışlarda falan titriyor yani gücünüüz varsa 130 alın derim zaten 130hp ler özellik olarakta baya bi zengin.
-
1.9 caravelle almanı tavsiye etmem araç kullanıcıyı tatmin etmiyor.kalkışlarda falan titriyor yani gücünüüz varsa 130 alın derim zaten 130hp ler özellik olarakta baya bi zengin.
Aynen Öyle Geçen Gün Doğuş Oto'ya Gittim Ve Aradaki
Farkları Açıkça Gördüm Donanım Olarak Baya Bi Zengin.