vwtr.net
Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 6N => Konuyu başlatan: Erhan - 04 Eylül 2006, 17:56:29
-
Egzantirik düşünüyorum sırada ama hangi marka kaç derece olmalı pek bi fikrim yok. Bunları alabileceğimiz bilgi edinebileceğimiz link, adres, telefon numarası bilen var mı?
Mesela Schrick in var, 256, 268 ve 280 derece olan hangisini almalı nerden almalı?
Dbilas hem chip hem egzantirik yapıyodu böyle paket halinde satılıyorsa daha avantajlı olur mu?
-
polo34 arkadaşimiz dediğin uygulamaları yaptı yanliş hatırlamıyorsam.
türkiyede bilgi alabileceğin yer best servis
BEST SERVIS Performans Modifiye (http://www.bestservis.com/)
nette online olarak satış yapan sitelerde var .
mail atarsan yardımcı olurlar
Sportnockenwellen - G-LADER, TUNING, BAR-TEK-motorsport, G-lader,Glader, Polo, Golf, Corrado, Supercharger, VW, Motorteile, Motortuning, Motor, Lader, G-lader, G60, G40, Motor, Laderueberholung, Tuning, Glader, Tauschlader, neulader, turbonachruestung, sportauspuffanlag (http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,showrub,2004g,e,,1107452820,,,,.htm)
Camshaft VW Golf, Polo, Corrado| G40, G60, Vr6, 16V | RPM Tuning Systems (http://www.rp-motorsport.de/en/engine-tuning/camshaft.htm)
Escher Motorsport (http://www.escher-motorsport.de/renn1.html#nocken)
Stealth Racing UK (http://www.stealthracing.co.uk/camshafts.php)
amerika tarafında zor ama kimisinde bütün 16 v motorlar için yazıyor.
bildon motor a da bi mail at istersen
http://www.bildon.com/catalog/results.cfm?category=Engine&SubCategory=Camshafts&Nav=6
chip işinde seçenek bol zaten karar sana kalmış
-
chip olmadan egzantrik bir işe yaramıyor, hesaplarını buna göre yap :)
ayarlı kasnak lazım denmesinden korkuyorum:)
senin araç 16v olduğu için 2 mil lazımsa fiyatta 2 katına çıkıyor haberin olsun...
ama değdini sana gönül rahatlığıyla söyleyebilirim...
-
bestservis ile konuş bence o sana yol gösterir,bu konuda danışabileceğin en iyi uzmanlardan birisidir nuzaffer abi,şahsen polo 34 ve ben colombo bariani kullanıyoruz ve ben çok memnunum hem performans konfor ve yakıt tüketimi bakımından,ben taktırırken muzaffer abiye sormuştum chipsiz nasıl olur diye chipsizde kullanabilirsin demişti ama ben zaten chip yaptırmıştım...
-
cevaplar için saolun...
-
hepsini tek seferde aynı yere yaptır kurtul, benim gibi sürünme :)
-
bence Turbo yap....:D
-
Hocam tatil yaramış sana :)
Turboyu senden bekliyoruz artık ;)
-
tatil yaramış cidden direk turbodan girdi olaya :)
-
bencede hepsını aynı yerde yaptırmaya ozen goster.
-
Bestservis ile görüştüm,
Egzantirik için colombo 260 derece olur dedi, daha yüksek derecede rölanti vs problem olabilir dedi.
Fiyat: 750pound
Chip içinde beyni izmire göndermem gerekiyor, Fiyat:850ytl
Pazarlık payı varmı sormadım. Bilgi amaçlı aradım.
Bu işlemler sonucu 16-20hp güç alabilirmişim.
Chip için çıkma bi beyin göndermek, arabayı orjinale çevirirken daha avantajlı olur mu yoksa gereksiz mi?
Bir diğer seçenek ise motoru 1.6 16V ye çıkarmak, neyse bakalım.
16V olması egzantirik için fiyatı 2 katına çıkarıyor, araştırmaya devam...
-
chip+egzantirik sonrası çıkan değerler çok iyi
senin araba 1.6 100 hp 8v mi ?
1.4 100 mü?
-
1.4 16V 101hp :)
-
hee anladım 1.4 ten 1.6 ya ok ;)
kafam karıştı pardon zaten başlıktada yazıyor :)
-
yani toplamda artı eksi 130hp gibi bi değer çıkıcak hiç fena değil aslında...
-
130 hp ile standart 106 gti lar ile takılabilirsin:)
polo da 130 hp muhteşem bir sonuç olur, zaten araç hafif, otobanda uzun yolda, koni+yay da koyarsan sol şeritten kolay kolay çıkmazsın :)
bence aracı da oraya götür, sente ayarı kolay birşey değil haberin olsun, 2-3 çeşit ayar varmış, klasik yöntem ya da açılara göre vs vs..birinin yaptığını diğeri beğenmiyor, ucuz birşey de değil, en az 150 ytl alırlar, ayrıca olmadı diyelim tekrar sökülüp takılması ayar öyle zahmetli ki...olmasa bile oldu diyip gönderirler bana olduğu gibi...
bana zamanında böyle akıl verselerdi bende istanbuldan izmire giderdim, en iyi montajı sürekli o malı satan montajını yapan yapar diye düşünüyorum, eğer işler ters giderse burada yapacağın masrafla ist-izmir gidiş dönüş için yapacağın masraf aynı hesaba gelir, yanılmıyorsam anıl arkadaşımızın montajını Muzaffer bey yaptı ve sorun yok...
-
sportline arkadaşımızda JR nin yay ve kiti var zaten
dediğin gibi 130 beygirlere çıkarsa süper yürür :)
-
Artık standart 106 kalmadı :), Bu işlemlerde sonra standart bi 106 değilde biraz oynanmış bi 106 ile takılabilirim.
koni olmasada spor yay ve amortisör kullanıyorum.
-
sportline arkadaşımızda JR nin yay ve kiti var zaten
Egzos sürttüğünden dolayı 3.5cm eibach yaya geçtim. JR amortisör ile birilikte.
-
demin tel ettim, benim problem çözülmüş, araç 90 hp de şu an dediler, üzerinde çalışıyorlarmış, aracı ve efsane onno ustayı görmek isteyen arkadaşlar varsa yarın 10 da orada olucam, görüşürüz tanışmış oluruz
rem tech
arkan cad. c blo no:13 4.levent oto san. sitesi seyrantepe / 0212 26436 82 de onno ustanın numarası
sanayi sitesinde tanınıyor, orada tarif ederler..
-
oo iyi hadi bakalım, istanbulda olsam gelirdim.
-
biraz önce aracı teslim aldım, aracın sesi değişmiş çok güzel çalışıyor
-
Hadi hayırlı olsun :)
-
usta ne çabuk aldın aracını ben kahvaltımı edip geliyodum :)
hadi hayırlı uğurlu olsun ;)
-
Onno usta gercekten işini cok ıyı bılen ve yapan bı ustadır.
Tanısıklıgımız cok oncesıne dayanır onunla.
yanı babamın tanısıklıgı.
Bu arada tekrar hayırlı olsun
-
Bestservis ile görüştüm,
Egzantirik için colombo 260 derece olur dedi, daha yüksek derecede rölanti vs problem olabilir dedi.
Fiyat: 750pound
Chip içinde beyni izmire göndermem gerekiyor, Fiyat:850ytl
Pazarlık payı varmı sormadım. Bilgi amaçlı aradım.
Bu işlemler sonucu 16-20hp güç alabilirmişim.
Chip için çıkma bi beyin göndermek, arabayı orjinale çevirirken daha avantajlı olur mu yoksa gereksiz mi?
Bir diğer seçenek ise motoru 1.6 16V ye çıkarmak, neyse bakalım.
16V olması egzantirik için fiyatı 2 katına çıkarıyor, araştırmaya devam...
guzel kardesım cıkma beynı nereden almak ıstıyorsun ?
-
Elvanda varya pert bitane sordum beyni duruyor...
-
çıkma beyini senin bulmana gerek yok diye biliyorum, chiple uğraşanlar zaten işlem öncesi senin orjinal yazılımını bir yere kaydediyorlar...
-
bencede gerek yok, istedigin zaman eski hale donebilmek icin orjinal konfigurasyon yedeklenip veriliyor
-
elvan da var da kaca verır ? 1000 gıbı dusun mesela....;D
-
400 ;), neyse gerek yok şuan...
-
Elvan'ı hallederim ben ;)
-
400 mu istiyor ? o zaman gelince alayım ben....;D
-
Bugün sanırım pederle sanayiye doğru bi uçuş yapıcaz.Çalışmayan bir opel astra çıktı başımıza .Elvan'ada uğrarız sanırım.
-
o polonun haline bakılırsa fason bi chip geçirmiş olabilir önceden... ;D
-
buyuk ıhtımal....;)
-
Bu Colombo, Schrick ve Sorg gibi markalardan niye daha pahalı, arada baya fiyat farkı var.
Birde egzantirik takan arkadaşlar yakıt tüketiminde belirgin fark oldu mu?
-
16V lerde ayrı chipe yükleme yapılmıyormu,bizimkilerde öyle benim orjinal çip evde duruyor,bence orjinali lazımdır sadece,zaten değişen şeyde parmağının ucu kadar birşey...
colombonun malzemesi çelik daha dayanıklı,rölantide sakin,schrick bildiğim kadarıyla sert çalışıyor rölantide pek denge olmuyor,bence almak istediğin markaların lift,timing değerlerini filan karşılaştır,bizde colomboda tek seçenek vardı 280derece,schrick te 260 vardı ve schrick te acayip bir fiyat verdiler bende piperla colombo arasında buna karar verdim fiyat farkı 100-150ytl idi o zaman ama çok memnunum şuan
yakıt tüketimi olarak sakin kullanımda pek birşey anlamadım ama gazı köklersen farkediyor tabi,colombonun sitesine baktım seninkine göre 270 de var 260da
-
http://www.sorgmotorsport.de/Kataloge/TuningKits2006/04_KitPolo6N.pdf Sorg motorsport 6n kitleri.
http://www.sorgmotorsport.de/polokataloge.htm bir çok şey var bi de almanca olmasaymış su sayfalarda bir şey anlasaydık...