vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf IV => Konuyu başlatan: as5338 - 13 Mart 2008, 09:12:50
-
dün akşam florya belediye tesislerine giren ışıkla ayrılmış cebe girmek için sağ yaptım yol birat bozuktu ve durmak içinde frene bastımki asla çok hızlı araç kullanmadığım yavaş yavaş duracağım mesafeden basmaya başlarım ve birden araç stop etti daha öncede bir kere olmuştu ben buradaki ustam bilgisayarda ekranında servis yazısı belirmişti onu sildirmek için gittiğindedde bir sorun olmadığını söyledi ama ben rahat değilim sizce neden olabilir he birde bu sorun olduktan sonra akü lambası yanıyor ama sonrasında tık demeden çalışıyor bunu da söyleyip ayrıyetten elektirikçiye götürmüştük şarjdada bir sorun olmadığını ama akünün zayıflığından bahsetmişti ama zayıflık hakıında hiç bir emare yok ne farlarımda bir ani hızlanmalarda renk farkı nede soğuk havalarda kullanmasamda bir süre sonra tık demeden çalışmama gibi bir sorun yaşamıyorum sizce nedeir ne yapmalıyım bir kaç parça işim var salıncak ve amortisör değişiminden sonra acaba yetkili servise mi gideyim yoksa özel bir vw servisinemi göstereyim nedersiniz. :(
-
bence araç çalışırken akü göstergesi yanmıyorsa ve ilk marş bastığında rahat alıyorsa akü problemi değildir. ki araç çalışırken araç aküyü kullanmadığından akü ile değil şarj dinamosu ile alakalı bir problem olabilir. geçmiş olsun :saygılar
-
baktırmıştım onda sorun olmadığını söylediler elektirikçi
-
O servis bu servis değil önemli olan ustanın gerçekten usta olması.. Yani arabanın stop etmesi , belki rolanti ayarındandır diye düşünüyorum. Aniden düşmüşse...
-
aynen emre bir abim almanyadan geldi kouşma arasında geçti alm taksi şirketi vardı genel olarak bazı sorunları yaşadıkları için konuyu anladı mersedes olsa hene yerini gösteririm dedi ama vw yerini bilmiyorum vestinhouse diye bir ünite bu inütede emme ve pompalama yapan bir işlev varmış frene devri etkiliyormuş ondan dolayı oluyormuş devri çok düşürüp stop ettiriyormuş ondan dolayı bugün arabayı bir sileceğim dışını o arada çalıştırıp motor ısındıktan sonra devri kontrol edip sonra ona göre salıncak ve amortisörleri değiştirince on uda yaptırırım
bu arada devrin düşmesine o pompalarkirlikten de hafif tıkanmalar oluıyormu ondanda olurmuş ama ben devre bakacağım çünkü otomatiklerde genelde devir düşüklüğünde oluyormuş.
herkese teşekkürler yardımlar sayesinde bu sorunda halloldu. :D :D
-
Evet devir düşüyordur :D
-
otomatik 1.6 rolanti devri kaç olması gerekir benimki normal 800 devirde duruyor ona göre çalışmayapacağım
-
mrb arkadasım aracın bogaz kelebegı kırlı ıse rolantı ayarında sıkıntı yasarsın ustana gıttıgınde bogaz kelebegını temızlettırp adaptasyonunu yaptırman gereklı hararet musurunede baktır aynı zamanda sorunun cozulecektır
-
benim araçta 1.6 rolanti 900 ü gösteriyo normalide 900 diye biliyorum ama sen bi ustaya sor
-
benimki otomatik yalnız bunların rolanti farkı olabilir
-
boğaz kelebeği temizlenmesi yada değişmesi işlemi servistemi yapılır yoksa ustam yapabilirmi bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim
-
benim araçta 1.6 rolanti 900 ü gösteriyo normalide 900 diye biliyorum ama sen bi ustaya sor
Normali tam 800...
-
otomatik 1.6 rolanti devri kaç olması gerekir benimki normal 800 devirde duruyor ona göre çalışmayapacağım
[/quote
kullandığınız yakıta dikkat edin 97-98 oktan benzinlerde bu tip problemler çıkıyor. 95 oktan benzinle denemenizi tavsiye ederim
]
-
95 kullanıyorum diğerlerine pek gerek duymuyorum çünkü 95 oktan onlarda yok içinde katkı var falan ama resmiyette 95 olarak geçiyor
100 oktan dedikleri 97 oktan bundan dolayı gerek yok bu oktan meselesine kafa yormayı özel olarak bilgi vereceğim
-
bogaz kelebegi temizligini ustan vw . ıse test cıhazıda varsa yapabılır onun dısında elletme derım temızlendıkten sonra adaptasyon sart :)
-
devir yüksek iken frene basarsan aracın stop etmesi kısmen olasıdır özellikle lpg ile çalışan araçlarda sık sık kullanıcıların başına gelir.
-
teşekkürler ustamda öyle söyledi oda orada yapabiliriz dedi
ama şimdilik elletmiyeceğim çok rahatsız ederse yaptıracağım
-
zaten aracın devrini yükseltmekten başka yapabilecek pek bişeyleri yok en iyisini yaparsın bunlar ufak tefek şeyler takma kafana kardeşim.
-
çok rahatsız ederse servise götüreceğim çünkü bunlardan korkuyorum
yürüyen aksan önemli değil hadi onu sistem dışı hallediyorlar ama bukonuyu düşündüm en iyisi sakin ce kullanıp çok elzem olunca yaptırmakki rolanti ayarım 8 de ki düşük olabilir birde ışıklarda durunca devir inip kalkıyor belki biraz kelebek problemine yönelebilirim
teşekkürler
-
Benim otomatikte de trafikte dur kalkta problem oluyordu.
Sonradan kelebeğin kirlenmesinden böyle bir problem ile karşılaştığımı farkettim.
Artık her sene özellikle temizletiyorum.
Eğer bahsettiğim gibi bir problem değilse dediğin gibi problem önceki mesajlarında belirttiğin gibi olmalı.
-
hallodu kelebek temizliği ve adaptaşyon ile teşekkürler ilgi ve alakanız için