vwtr.net
Volkswagen => Scirocco ve Corrado => Konuyu başlatan: corrado_g60 - 25 Şubat 2008, 11:43:06
-
bu aracı yakından ınceledım ıcıde dısıda bıraz yıpranmıs ama cokta dokuk degıl gıbı.
motor g60.. yanlız rektefıye gerekıyor dedı sahıbı..
sızlerın gorusu nedır?
(http://img239.imageshack.us/img239/5382/photo0029sy3.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img239.imageshack.us/img239/3580/photo0028bf0.jpg) (http://imageshack.us)
-
resimlerde taş gibi duruyor, bi jantlar göze batıyor rahatsız edici olarak.
kasasında deformasyon var mı?
içi derken, döşeme her türlü yapılır.
mekanik burda önemli olan. g60 mekanik parçalarını tedarik etme konusunda sıkıntı var mı yok mu sen daha iyi bilirsin.
genel olarak renk ve duruş gayet düzgün, mekaniğe sen karar ver
-
dıştan hakikatende güzel duruyor ama jantlar olmamış onları söküp borbet jant taktımı 10 numara olur :tamamdir iç döşemeside önemli değil mete abinin dediği gibi SATILIK mı peki ???
-
ne kadar istiyolar,tahminen ne kadar masrafı var önemli olan o :)
-
istenilen para ve rektifiyeye harcanacak tahmini bedel + senin gözünün karalığı :) önemli unsurlar.
rektifiye derken sahibinin kastı nedir.
bir şeyler bilerek mi söylüyor yoksa araçta, yağ yakma ,gitmeme ,ses veya başka belirtilermi var.
sc nin durumu. motor açılıp bakılmışmı.daha net bir cevap almaya çalış derim mehmet.
araç nerde bu arada ilk defa görüyorum bunu.
kaç lira ister birde.
-
Kaportası iyi görünüyor motor halledilir (turbo arızası yoksa ) bence mantıklı
-
"G60" motor rektefiyesi. :o Valla cesaret işi. Alana da, satana da allah kolaylık versin, ne diyeyim. :)
-
mete abı koltuk döşeme falan yenı ama kapı dosemesı falan kotu dedıgın gıbı onlar basıt..
kaporta ıyı durumda ama boya ıster..jantları hıc galeye almayın :)
atıf abı adam calısıyordu fazla konusamadık ılk basta satmak ıstemedı ama bıraz usteleyınce makul bı rakam soyledı.motor durumu nedır dedım 'acılması gerek' dedı..
arac tr'de degıl abı..
-
fransa plakası var üstünde :D Gümrüğe bıraksın alalım :D ;D
-
fransa plakası var üstünde :D Gümrüğe bıraksın alalım :D ;D
yanlış tahmin.
büyük ihtimal kıbrıs dır
-
ön beyaz arka sarı renk olunca fransanın plakası oluyorda ondan dedim atıf abi :)
-
Araba güzel Jantlar hariç.Abi alan adamın baya bi uğraşması lazım.Allah kolaylık versin :)
-
"G60" motor rektefiyesi. :o Valla cesaret işi. Alana da, satana da allah kolaylık versin, ne diyeyim. :)
ALLAH yapısı değilya. Biraz masraflı olur ama değer :) :) :)
-
valla abi koşulsuz sana aracı al derim biraz masraflı olucak ama masrafı hak edecek bi araç :tamamdir
-
evet kıbrısta araba..sımdı bıraz arastırmadayım.alıp orda ara sıra bınmeye degermı yoksa tr'ye getırtırsek neler gereklı falan..
ama motor korkutuyor acıkcası
-
cok butuk bı bmw bayi var çangar diye oranın servısınde calısan bı ustanın aracı..
çokta guvenemedım işin acıkcası ama arastırmalar devam edıyor bakalım
-
üç yaş sınırı var dı en son kıbrısta. gümrüksüz araçların tr ye getirlimesi içindi bu kanun.
kktc plakalı araç zaten tr ye girmesi mümkün değil diye biliyorum.
-
evet zz kalkmıs ya ondan dolayı..
o yondende bıraz sıkıntılı abı..ama konu corrado olunca kafam karısıo ıster ıstemez :)
-
zz kalktı evet.
kıbrıs plakalı araçlar tr ye giriyorda geçici süre.
kamyonlarda yanılmıyorsam 24 gün. diğerlerinde 6 ay
kıbrıs plaka getirip
TR de 6 aylığına getirip kullanabilirsin
eskiden 6 ay binip sonra kapıda giriş çıkış yapıp tekrar altı ay kullananlar vardı.
şimdi o işe sınırlama getirmişler diye duydum.
net bilgi değil dediklerim tabi.
iyice araştırmak lazım.
-
giriş çıkış için aracın modeline göre değişen bir miktar teminatı, triptik almak için turing'e yatırmak gerekiyor.
3 yada 6 ay olan dolaşma süresini geçerseniz,turing bu teminattan kıtır yapıyor ve geçerli bir mazeret yoksa araç gümrüğe çekilerek el bile konulabilir.
-
tr'den kıbrısa araba gotururken 6aylık trıptık ıcın 30ytl ödedık.
aynı tarıfe bu taraf ıcın gecerlımı bılmıyorum..
baya bı rısklı ıs aslında ama arastırmaya deger
-
VW Corrado g60 ın en önemli parçası supercharger kayışı.
Eski dönemde bile yaptırması çok masraflı ve can sıkıcıydı.Şimdi düşünemiyorum bile.Zaten o işe girecek usta bulabilinirmi o da şüpheli.Yurtdışında da artık bu g60 lara başka tip motor takmaya başladlar.TR de çok sıkıntı olacağını düşünüyorum.Bu araçtan düşünüyorsan Vr6,1.8 veya 2.0 motor seçenekleriyle alınmalı derim ben.
-
Rektifiyesi falan sorun olmaz, Piston illaki bulunur, bulunmasa bile aracı bulunup ister orjinal ister forged piston getirtilit.
Bu gün, Bostancı Vw-Tech in önünde bir VW Corrado G60 duruodu....( Sanırım G60 )...arka tamponda telli ek, ofsetli jantları vardı... Lacivertti sanırım...
-
g60 harıcınde tek dusundugum vr6 olur..
ama bu olay detaylıca dusunulup karar verılmelı bence..
cunku kapalı bı kutu ne cıkcagı hıc bellı olmuyor
-
G60 makinanin yerine 1.8 T uygundur.... :)
-
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/603/BBM_G60_1_8L_Supercharger_Kit_Lysholm
Aynı motoru kullananlar bu sc ye geçiyor.
elektrik süpürgesi gibi sesi olan.
g60 ın içindeki parçalardan.
kanalların içindeki conta hariç hepsi trde var.
istesek onuda yaptırırdık ama biz eskisini takmıştık.
-
16v'larda da kullanıyorlar bunu sanırım.
-
taktıktan sonra hepsine takarsında.
genelde 8 v lere takılıyor.
linkteki sayfanın altında da sadece 8 v belirtilmiş.
-
16V leri G60a falan çeviriyorlardı bir şeyler yapıyorlardı, onlarla mı karıştırdım. :)
Bu bahnbrennerin emme ve egzos manifoldu oldu mu sırtı yere gelmez adamın. Ebayden de forged piston birde kol aldın mı, ev yapımı turbo başlar. :)
-
16v lerin sc uyuarlaması biraz problem, büyük silinidir kapağı ve varsa klima techizatı yüzünden pek yer kalmıyor. Ama şarj dinamosu dahil o kısımdaki ünitelerin yerleri ayarlanır klima dan vazgeçilirse takılıyor. Klima komprasörü sorun olmasa ztn hortumları sorun olur. Ama o şekilde de uraşıp takan vardır illa...
16v makinaları Turboya çevirirkende prof bir çalışma için emme manifoltunun değişmesi ile başlıyor hadise, liste uzayıp gidiyor...
20v 1.8T makina güzel seçim.... Meblalar büyük, montajı ve elektrik tesisatı vs eklenince iyi yatırım gerekiyor, bunun içinde çıkma alının motorun rektifiyesi de dahil... Para ve zaman ile herşey yapılır.
16v motorlar Amerika da pek bulunmadığı için ki özellikle ABF... Amerikan firmalrının bu makina üzerindeki çalışmarı da zayıf...
Herzaman şuna inanınırım...
Otomobil ile uğraşmak = Para x Zaman
.... Bu çarpanlar ne kadar geniş zaman ve ne kadar çok para içeriyorsa uğraşı o kadar ciddi, o kadar profesyonel oluyor...
G60 fikrine de açıkçası ben çok olumlı bakıyorum, parça sıkıntısı ve problemler tabi ki olacak... Ancak biraz yaratıcılık lazım bunların çözümleri için... Severk, arayarak G60 alan birisi inanıyorumki aracını en güzel şekilde yürütür...
-
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/625/G60_16V_Limited_Supercharger_Integration_Kit
http://www.bahnbrenner.com/about/15/G60_G_Lader_16V_Supercharged
16 v sc kit halinde satılıyor .
problemsiz montaj olur.
ama abf pek yok amerikada dediğiniz gibi.
bazıları abf nin şarj dinamosunu takıyor.
daha ufak herhalde orjine göre.
osman bir ara konu açmıştın gitti herhalde o konuda.
buda hazır 16 v kit
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/categories/251/VW_Turbo_Kits