vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf I => Konuyu başlatan: caglidabakgil - 02 Ağustos 2014, 14:39:25
-
Öncelikle merhabalar...
Aracım 80 model golf 1.6 dizel motor aracımı gerçekten çok keyif alarak kullanıyorum ;) hiç bir sıkıntısı yokken bir anda inanılmaz çekişten düştü 1. viteste dik rampa çıkamaz olduk.. ???. ve aynı zamanda ilk kontakta çalışmasına rağmen gideceğim yere gidip stop ettikten sonra bir türlü çalışmıyor ama bayır aşağı vurdurunca çalışıyor sizce neden kaynaklanabilir bizim halledebileceğimiz bir durum mu yoksa direkt çekiciyle ustaya mı gidecek... :(
Şimdiden teşekkür ederim. :saygılar
-
Geçmiş olsun. Aracınız turbo mu ? düz mü ?
-
teşekkür ederim...
aracım turbosuz eski düz dizellerden...
-
Söylemiş olduğunuz 2 adet sıkıntıya göre aracınızın problemi silindir kapağından gibi duruyor. İlk çalışması ve bir süre sonra çalışmama durumu marş basıyor fakat motor almıyorsa silindir kapağından veya sente kaçıklığından olabilir. Aracınızı çalışmadığı zamanlarda vurdurarak çok çalıştırdıysanız ve bu durumdan sonra problem büyüdüyse senteniz az kaçıkken, daha fazla kaçmış olabilir. İlk olarak aracınızın sente ayarını kontrol ettirin. 1.vites dik bir rampayı çıkamama durumunuda daha çok göze aldığımızda aracınızda siboplardan kaynaklı bir problem olduğunu düşünüyorum. Ek olarak enjektör ve pompa elemanlarınızdan da olabilir. İlk olarak Sentesine baktırın düzelmezse pompa enjektör oda olmazsa silindir kapağı diye bir yol izleyin. Tavsiyem budur. Aracı çalıştırdığınızda en yakın bir ustaya gidin baktırın. Bu şekilde binmeniz aracın daha deişik sorunlar açmasını da beraberinde getirebilir.
-
çok teşekkür ederim sanırım dediğiniz gibi çalışır çalışmaz ustaya gitmeliyim...
-
Merhaba
Duman olayı nasıl. arttımı ? İlk basmada çalışmamasında en büyük etken ısıtma bujileridir. 1 i dahi arızalı olsa çok sıkıntı çekersin . eğer 2 si bozuksa vurdurmadan çalışmaz. çekiş düşüklüğü konusunda; sente olayına mutlaka bak . eğer kaçıksa motor geç devir alır ve tekliyormuş gibi yapar. bir sebebide enjektörlerin kurum yapmasıdır. bunun sebebi ise enjektörlerin arızalı olması işemesi yada kurum pullarının ters takılmasıdır. ayrıca trigger kayışına iyice bak . en ufak bir hasar bile varsa mutlaka değiş . astarı yüzünden pahalıya çıkar.
-
duman olayı normal aslında ama ben de çekiş düşüklüğü için kendimce baskı balatadan kıllanmaya başladım doğrusu..
:saygılar
-
duman olayı normal aslında ama ben de çekiş düşüklüğü için kendimce baskı balatadan kıllanmaya başladım doğrusu..
:saygılar
Baskı balata çalışmama problemi yapmaz. Gideceğiniz yere gittikten sonra da çalışmama problemi yapmaz. Çekiş düşüklüğü yapar ancak o bahsettiğiniz derecelerde değil.
-
iş nedeniyle sanayiye gidemiyordum ama kuzenim aracılığıyla arabayı sanayiye gönderdik.. motor kulağında bi problem varmış... :tamamdir
-
Motor kulağıyla arabanın çalışmamasının ne alakası var ? Başka bir problem de olmasın ?
-
aynen hocam görünen şuanda o var dendi perşembe günü asıl arıza sebebi netleşecek
:halazn:
-
iş nedeniyle sanayiye gidemiyordum ama kuzenim aracılığıyla arabayı sanayiye gönderdik.. motor kulağında bi problem varmış... :tamamdir
Sizin araba sizi kandırıyor olmasın. Belki çalışıyordur, size çalışmıyor numarası yapıyordur ? Kulakla bu durumun ne alakası var anlayamadım.
-
problem mazot pompasındaymış pompa tamir edildi bütün olay bitti.... :tamamdir :halazn:
-
Geçmiş olsun.