vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf I => Konuyu başlatan: mustafayns - 24 Haziran 2014, 21:00:56
-
Hepimizin bildiği gibi ülkemizdeki Kasap (çoğunluğu) ustalardan dolayı bizim araçları karadüzen şekilde delme takma işlerinden, yürüyemez hale getirmekteler benim araçtada bu delme takma diye tabir ettiğim işler bol şekilde mevcuttu Aldıgımdan beri bunları temizleyip orjinalıne kavuşturmayı düşünüyordum, karbratör baglantıları (kimi giriş çıkış körleniş), su girişleri körlenmiş ve üzerine lpg takılmış zaten araç tüpün dışında çalışmıyordu karbratörü (pierburg)temizleyip taktım tüpü iptal ettim şimdi öncelik aracı benzinde randımanlı olarak çalıştırmak bazı şeyleri yeniledim (bobin platin meksefe vs) sanayide elektrikçiye çektim motor içini bi elden geçir diye adam karbratörün elektrik baglantılarını bana soruyor, araba getirdim eve kendi kendime toparlama çalışıyorum şimdi bi kaç takıldıgım yer var resimlerle sormaya çalışacagım 1.karbratore takılan hortumların nereye baglanacagı 2. bobinden disdibitöre gelen kabloların neşekilde baglandıgı ? teşekkürler.. :saygılar
-
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/Wat5k.jpg)
-
Nerde bu forumdaşlar,Forum tatile girdi herhalde :saskin:
-
karbratör hortumların yerleri dogru olarak gösterecek yok mu ???? :-[
-
Merhaba
Bildiğim kadarıyla anlatayım Karbürator hortumlarının bağlantılarından emin deilim. muhtemelen ince boru olduğundan karburatörün yada emişin bir yerine bağlanıyor. yinede araştır. 2. sorunda belirttiğin 2 yer e birine 12v diğerine platin ucu takılıyor . ama sen bobinden distribitöre gelen ateşleme kablo bağlantılarını sormuşsun. bu motor sente ayarıdır biri volan üzerinde diğeri üst ekzantrikte aarka kısmında yarık var. onları işaretli yerlere getir . distribütör içindeki tevzi makarasının ateşlemesine denk gelen çıkış 1. silindire gidecek . dönüş yönüne göre 1-3-4-2 olarak kabloları tak. 3 nolu çıkış sıcak su çıkışı olduğu için muhtemelen gaz kafasına gidiyordur
-
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3666177-Piersburg-1B3-carb-on-1-5L-watercooled-mk1-golf