vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf I => Konuyu başlatan: aktash38 - 16 Nisan 2014, 23:40:20
-
merhaba arkadaşlar
bir ay önce 83 model cy motor kodlu 1.6 td aldım.
elini yüzünü zaman ve nakit durumuna göre toplamaya çalışıyorum
bir kaç konuda yardımınıza ihtiyacım var
aracın bir manevra kabiliyetsizliği var dönerken ve özellikle u dönüşünde eski aracımda tek manevrada döndüğüm yeri golfle iki manevrada dönebiliyorum(nissan maxima idi )
motor ustası rot ayarı dedi. rotçu ise kırım sayıları eşit direksiyon kutusu kırım sayısı az değişmesi gerekiyor(direksiyo kutusu yeni değişti 150tl) motor ustası kutu sabittir senin araba bu kadar dönüyor idare edeceksin
ne yapacağımı açıkçası bilmiyorum :-[
önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler
-
Aslinda donusler iyidir bizim araclarda direksiyon kutusunu cikma aldin herhalde kutu kaynakli olabilir bahsettigin sorun
-
çıkma değil sıfır aldım 185 dedi 150 ye aldım
etrafımda golf 1 olsa şöyle bir turlayacağım sorun bende mi diye
-
çıkma değil sıfır aldım 185 dedi 150 ye aldım
etrafımda golf 1 olsa şöyle bir turlayacağım sorun bende mi diye
Aslinda denesen olur belkide sorun yoktur hayirlisi
-
mk1 de tur biraz azdır kardeşim bazen dönüşlerde açıktan almak gerekiyordu benide sinir eden bir konuydu bu yüzden hep hidrolik düşünürdüm ama kısmet olmadı
-
mk1 de tur biraz azdır kardeşim
direksiyon tur sayısı değilde dönemiyorum
arkadaşın uzun şase trasporter t5 i var aynı yeri oda 2 manevrada dönüyor golf 1 de :'(
-
ben de 2 tane vardı mk1 ikiside öyle idi açıkçası tam tur dönmesi için geniş bir alan gerekli bazen u dönüşlerde geri vites yapmamak için farklı yerden döndüğümüde bilirim ben ce o kadar takılma zamanla alışırsın ben de mercedesin turuna alışığım mesela çoğu araçta o kabiliyet yoktur yeni araçları bilemem tabiki
-
soldan sağa yada sağdan sola çevirdiğinde tam tur olarak 3,2 3,3 tur dönmeli direksiyon düz iken sola 1,6 sağa 1,6 tur dönmeli genelde taksiciler sola daha çok döner ayarlatırlar senin sola az dönüyor olabilir
-
şaseyi kontrol et.çürümeden dolayı açılma yaptıysa benim gibi kaportacıya 500 lira bayılırsın.bende de dönme de geniş alıyordu.şimdi iyi dönüyorum :tamamdir
-
şaseyi kontrol et.çürümeden dolayı açılma yaptıysa benim gibi kaportacıya 500 lira bayılırsın.bende de dönme de geniş alıyordu.şimdi iyi dönüyorum :tamamdir
en yakın zamanda kontrol ettireceğim(şaşenin hangi kısımlarını :-[)
-
Saseden buyuk olcude fark olabilecegini sanmiyorum. Aracin teknik verilerinde ki donuc capi nedir belli degil mi ?
GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
-
aslında şaselere bakılacak ise bir ara paylaşılmıştı şase ölçüleri mk1 in o oranlara bakılsa iyi olur birde şu var alt iki salıncak arasına bir arkadaş gergi yapıyordu öyle bişeyde takılabilir isteğe göre ,iki kule arasındaki açıklıkta önemli bunda
-
aslında şaselere bakılacak ise bir ara paylaşılmıştı şase ölçüleri mk1 in o oranlara bakılsa iyi olur birde şu var alt iki salıncak arasına bir arkadaş gergi yapıyordu öyle bişeyde takılabilir isteğe göre ,iki kule arasındaki açıklıkta önemli bunda
alt kule gergisi var
-
alt kule gergisi falan varsa herşey yerinde demektir o yüzdende tur olayı sanırım pek fazla değişmiyecek
-
Alt kule gergisi yapıldı benim arabayada.Gidişi kasise girişi yol tutuşu değişti.Kaportacıya göster o bilir napıcanı