vwtr.net

Volkswagen => Golf => Golf I => Konuyu başlatan: black06devil - 20 Şubat 2014, 21:21:58

Başlık: HARARET SORUNU
Gönderen: black06devil - 20 Şubat 2014, 21:21:58
Arkadaslar benım araba 1.6 dızel  yokus yukarı cıktıgım zaman hararet tavan yapıyor.golf 2 radyatöru taksak azalırmı cozum olurmu acaba onerılerınız varsa paylasabılırmısınız yaz gelıyor bu sıkıntıyı bır an once halletmem lazım ????
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: fatih_06 - 20 Şubat 2014, 23:53:22
radyatorden önce hararet  fan musurlerini ve termostati kontrol ettir. benim aracta 1.6 dizel 88 lik fan ve hararet musuru var ibre ortadan yukari hic cikmiyor
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: black06devil - 15 Mart 2014, 23:53:29
bende ayrıyetten hareret gostergesı var o buyuk ıhtımal 85 geldıgı zaman fanı acıyor gosterge panelındekı ceyrege gelmıs oluyor ozaman benım baska sorunum cıktı sımdı gecen yagını degıstırdım ondan sonra araba cok tıtremeye basladı nedendır acaba tsk ler
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: zappoy - 16 Mart 2014, 00:29:30
2 td var bende radyatoru yeni taktim 80 musur aldim yanliz fan cift motorlu taktim hararet sorununu kalkti   mk1 e uygulayan vardir mutlaka ama sorun gidermi bilemem musuru degisirsen muhtemelen hallolur diye tahmin ediyorum
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: black06devil - 16 Mart 2014, 01:01:22
radyatordekı musurı degıstırdım ama nafıle . radyatoru ve fanı kaca aldın hocammmm
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: zappoy - 16 Mart 2014, 01:50:40
Radyator 110 tl fan vardi bende ama ikili cikma fan bulabilirsin ayaklarini ekleme yaparak uzattim ben ikilu fanin artisi arac hemen soguyo hatta birisi iki fani da ayri baglamisti bir fan 80 de digeri 90 derecede aciyordu
Musuru degistiysen radyator almadan once termostada baktir derim
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: black06devil - 16 Mart 2014, 23:59:47
ben ızmırde yasadıgım ıcın yazın buralar cok sıcak ozellıkle uzun yolda uzun yokuslarda hararet cok yukselıyo bende termostat yok son carem cıftlı fan olacak galıba
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: zappoy - 17 Mart 2014, 00:45:52
Hararet problemi hepimizin sikintisi bende bide mk1 gti var ayni sikinti bendede mevcut aslnda araca yuklenince fan yetmiyor sogutmaya mk2 ye taktim fani  1 cok kullanmiyorum ve masraf yapmak istemiyorum suan eger sen dener iyi bir sonuc alirsan bende degisebiliri aslinda eger orda radyator bulamazsan aldigim yerin numarasini veririm fani da sorarsin fiyatlari da uygun 
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: eses GTI - 18 Mart 2014, 00:19:48
Termostatı çıkart yerinden evde bir kaba su koy içine de soğukken termostatı koy yak ocağı ısıt suyu varsa derece ölç üzerinde yazan derecede açılmaya başlamalı su kaynar derecelere geldiğinde en az 5mm açılmalı daha az açılıyorsa yada açılmıyorsa alet mort demek, termostatta sıkıntı yoksa radyatöre baktırman lazım belki şişletme falan gerekir, bi ihtimal sentesi atlak olabilir. kolay gelsin     
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: fatih_06 - 18 Mart 2014, 01:07:48
arkadaslar benzinli de dizel de kullandim sistemde sorun yoksa hararet yapmiyor bu araclar ibre tam ortaya geldigi zaman derece 90 oluyor. termostati fan müsürünü hararet müsürünü tekrar gözden gecirin. müsürlerin dereceleri birbirini tutmazsa sorun yasarsiniz. 2 aracimida aldigimda ayni sorunlar vardi ikisindede ayni islem yapildi sorun cozuldu
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: zappoy - 18 Mart 2014, 01:40:35
arkadaslar benzinli de dizel de kullandim sistemde sorun yoksa hararet yapmiyor bu araclar ibre tam ortaya geldigi zaman derece 90 oluyor. termostati fan müsürünü hararet müsürünü tekrar gözden gecirin. müsürlerin dereceleri birbirini tutmazsa sorun yasarsiniz. 2 aracimida aldigimda ayni sorunlar vardi ikisindede ayni islem yapildi sorun cozuldu
Musurlerin derecesi derken fatih ben fan musurunu farkli farkli denedim ama hararet musurunde derece oluyormu
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: fatih_06 - 20 Mart 2014, 20:52:02
hararet musuru fan musuru ayni. :) termostat ve musurun derecesi ayni olmasi lazim 88 lik termostat ve 88 fan musuru takilirsa sorun kalmaz.
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: eses GTI - 20 Mart 2014, 23:59:54
Ben yazın termostat 74 derecelik kullanıyordum radyatör fan müşürü de (85/80 lik berh marka) 85 derecede fan çalışıyor 80 dereceye ısı inince fan duruyordu şimdi termostatım 82 lik. bence termostat derece değeri fan müşürün den   düşük olmalı.
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: fatih_06 - 21 Mart 2014, 12:53:10
ama o zaman termostat acinca sicak suyu radyatore gonderiyo fan devrede olmadigi icin motora tekrar sicak su girmis olmuyormu
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: black06devil - 22 Mart 2014, 14:42:25
ılgınıze tskler ama benım musır fn 85 olunca calısıyor bende ayrıyetten hararet gostergesı var on konsoldakı ortaya yaklasıyorken fan calısıyor benım sorunum uzun yolda neden yokus cıkarken hararetı zaptedemıyom ha bu arada araba tıtremeye basldı nedendır acaba enjektorlerden olabılırmı
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: PassatMk2m - 22 Mart 2014, 21:46:07
ılgınıze tskler ama benım musır fn 85 olunca calısıyor bende ayrıyetten hararet gostergesı var on konsoldakı ortaya yaklasıyorken fan calısıyor benım sorunum uzun yolda neden yokus cıkarken hararetı zaptedemıyom ha bu arada araba tıtremeye basldı nedendır acaba enjektorlerden olabılırmı

Senin arabada büyük ihtimalle conta yanıktır. Başına ciddi bir masraf açmadan değiştir contayı bence.
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: fatih_06 - 23 Mart 2014, 15:14:30
benim aracimdada orta konsolda hararet göstergesi var ama o suyun degil yagin sicakligini gösteriyor. ilk aldigimda bende harareti sabitliyemiyordum ama sorun anlattigim gibi cözüldü muhtemelen baska arizaniz vardir.
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: black06devil - 23 Mart 2014, 20:09:32
hocam contada bıs sorun yok yagını yenı degıstırdım benım tahmınım enjektor olabılır . sımdı mazotun ıcıne enjektor temızleyıcısı attım enjektorun bı tanesınde kacak vardı onun ıcınede pul yerlestırdım bıraz kesıldı gıbı zamanla bakacagız tıtreme azalacakmı
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: eses GTI - 23 Mart 2014, 23:57:16
fatih ikiside aynı derecede olursa hareket halindede fan çalışır, böyle olunca hareket halinde radyatör soğur fan açmaz durunca açar.
black senin radyatör bence görevini yerine getirmiyor tıkalı yada paslı olabilir. 
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: fatih_06 - 24 Mart 2014, 23:26:13
oktay dogrudur . dedigin gibi radyatorde de dorun olabilir. bendeki buyuk radyator onunda etkisi vardir. bu araci aldigimda hortumlar sisiyordu hava yapiyordu cok bilmis bazilari conta yanik motor yapilacak dediler ustama goturdum termostati ve fan musurunu degistirdik su an hararet ortayi kesinlikle gecmiyor ama su anda bazen stop edince fan calisiyor. bi arkadasimin mk2sinde ayni sorun vardi bi tamircinin elinden sökmeye baslarken aldirdim ayni sekilde sorun giderildi. ek olarak fani icerden acacak bi dugme yapilrsa hararet  yukseldigi zaman acip sogutma saglanir daha iyi olur.
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: acarefe - 11 Şubat 2015, 21:28:53
slm dizel 1500motorun silindir kapağı 1600 konulmuş olabilir o zaman yokuşlarda harareti kesemezsin benim başıma geldi motor numarası ck ile başlıyorsa dizel 1500 motor oluyor ruhsata bak bakalım
Başlık: Ynt: HARARET SORUNU
Gönderen: rsumerkan - 27 Şubat 2015, 01:36:09
çift kademe muşur ve çift kademe fan taktım polo radyatörünün kenarından tahliye hortumu çıkarttırdım 1. kademe 80 derecede açıyor 2. kademe 90 derecede 2. kademe çok yüksek devir çeviriyor fanın arkasına elini koy uçuruyor
maliyeti radyatör 100 tl fan 70 tl muşur 10 tl rekor yaptırma masrafı 20 tl toplam 200 tl mutluluk paha biçilemez   :tamamdir