vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf I => Konuyu başlatan: fhrttn - 24 Kasım 2012, 18:03:34
-
Arkadaşlar benim ufaklık sabah çalışırken tekleyerek çalışıyo ve duman atıyo enjektörler sıkıntılı sanırım işeme yapıyo büyük ihtimal söktürmemmi gerekiyo maliyetli bir işmidir bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim teşekkürler
-
EU mazotta mk1 dizellerin hepsi soğuk havada düzensiz ve dumanlı çalışma yapar.. Başta mazot denemesi yapın sonra enjektörlere yada pompaya bakım yaparsınız.. PO pro dizelde %70 oranında benim dizel mk1 normale dönüyor.
-
Mk1GTI kardeşim senin tavsiyen üzerine bayadır pro dizel kullanıyorum ama araç sabahları biraz tekleyerek çalışıyo ve siyah duman atıyo kışın don günlerde hiç çalışmayacak gibi enjektörleri söktürmem gerekiyomu acaba masraflımı olur ???
-
kızdırma bujileri ve kızdırma bujilerine baktır akünün durumu önemli dizel arabada akü ve ateşleme önemlidir
-
kızdırma bujileri arızalı ise tekleyerek ve duman atarmı sabahları çalıştırırken
-
kızdırma bujileri arızalı ise tekleyerek ve duman atarmı sabahları çalıştırırken
evet olabilir
-
eğer enjektörlerde işeme varsa silindir kapağında hücre kapağı var onu çatlatıyo önce kılcal çatlaklar sonrada silindire düşüyo benim başıma geldi aman dikkat gerçektende çok önemli en ufak düzen bozukluğu problem yaratabilir
benim aracın başına gelen linkte var
http://www.vwtr.net/forum/golf-iii/motor-kilitlendi-t32560.0.html
-
Allah Korusun inşalah öyle bi durum kimsenin başına gelmez ne yapayım enjektörlerimi söktüreyim arkadaşlar ???
bu arada geçmiş olsun serhan kardeş
-
Allah Korusun inşalah öyle bi durum kimsenin başına gelmez ne yapayım enjektörlerimi söktüreyim arkadaşlar ???
bence bir bosch pompacı bul oraya kendin git arabayla temizletmek istiyorum de onlar söker temizliğini yapar eksiklerini giderirler kafan ağrımasın ama tamirciye söktürürüm gönderirim dersen oda sana kalmış
ama benim gibi 2000 tl masraf etme küçük bir tavsiye benim başıma bir musubetmi derler öyle geldi bin nasihatten iyidir şimdi yoğurdu üfleyipte yerim :d
-
serhan kardeşim şimdi bi popacıya gitsem söktürüp baktırsam temizlettsem masrafı çokmu olur acaba
-
bu arada bilgilerin için çok saol :)
-
serhan kardeşim şimdi bi popacıya gitsem söktürüp baktırsam temizlettsem masrafı çokmu olur acaba
dizel arabada arabada mazot poması ve enjektör işi önemlidir bu sebeble bu işlemler pahalı olaibilir en kötü pompa revizyonu 300 tl enjektörleri ölü olması durumda enjektör memelerini takımı 200 lira gibi bir rakamdı en son kendi golfümde 190 tl gibi bir rakam vermiştim enjekörlere
en önemli kısım bu işi bilen birinin yapması ve tecrübeli olması
-
serhan kardeşim şimdi bi popacıya gitsem söktürüp baktırsam temizlettsem masrafı çokmu olur acaba
bu arada bilgilerin için çok saol :)
bilgiler önemli değil elimizden bi şey gelirse ne mutlu bize benim arabanın enjektör bakımı sadece 80 tl gibi bişey tutmuştu 4 ü için yani bu kadar masrafa 2000 tl ödedim gerisini sen hesap et
bu arada bendekiler sadece ayarlandı parça falan yok hatırladığım kadarı ile
-
çok saol serhan kardeşim o zaman ben önce kızdırma bujilerine baktırayım sorun yoksa o zaman enjektörleri söktüreyim sanırım bu işi çözer iyi akşamlar
-
nizam kardeş bilgilerin için teşekkürler
-
nizam kardeş bilgilerin için teşekkürler
rica ederim
-
öncelikle geçmiş olsun ilk yapman gereken kızdırma bujisi sonra enjektör en son çare pompa dır olmazsa sıralaması budur bende mk 2 vardı kısa zaman önce ilk çalıştırmada tekliyordu işediği için tekliyordu yakamıyordu 5 dak gibi kısa zamanda düzeliyordu ısındığı için normale geliyordu kızdırma buji lerimi değiştirmiştim zaten enjektörlerimi söktüm kendim pompacıya gittim test yaptırdım sonuç hepsi işiyordu 1 takım bosch enjektör alıp taktım ilk marşa bastım arabanın sesi bu kadar olur tekleme yok sesi azaldı titreme yok torpido titriyordu o derece idi düzeldi taktım pompacı takınca gel bakacağım demişti gittim pompadan avansınada baktı yaptık hallettik he enjektör almasaydık sadece ayar yapsaydı benim eski üstünden çıkan enjektörlerime tanesi 10 tl den ayarlıyordu ama biz ayar tutmaz dedi tanesi 40 tl den 4 atane aldık taktık pompayıda açarsak dedi revizyon gerekiyordu 500 tl gibi rakam gider dedi enjektör değişsen işin hallolur bence yaptır sonra bak pompa gerekirse yaptırırsın ..
-
öncelikle geçmiş olsun ilk yapman gereken kızdırma bujisi sonra enjektör en son çare pompa dır olmazsa sıralaması budur bende mk 2 vardı kısa zaman önce ilk çalıştırmada tekliyordu işediği için tekliyordu yakamıyordu 5 dak gibi kısa zamanda düzeliyordu ısındığı için normale geliyordu kızdırma buji lerimi değiştirmiştim zaten enjektörlerimi söktüm kendim pompacıya gittim test yaptırdım sonuç hepsi işiyordu 1 takım bosch enjektör alıp taktım ilk marşa bastım arabanın sesi bu kadar olur tekleme yok sesi azaldı titreme yok torpido titriyordu o derece idi düzeldi taktım pompacı takınca gel bakacağım demişti gittim pompadan avansınada baktı yaptık hallettik he enjektör almasaydık sadece ayar yapsaydı benim eski üstünden çıkan enjektörlerime tanesi 10 tl den ayarlıyordu ama biz ayar tutmaz dedi tanesi 40 tl den 4 atane aldık taktık pompayıda açarsak dedi revizyon gerekiyordu 500 tl gibi rakam gider dedi enjektör değişsen işin hallolur bence yaptır sonra bak pompa gerekirse yaptırırsın ..
Iste benım durumumu anlatmıssın :) :)