vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf I => Konuyu başlatan: kkat - 21 Ağustos 2012, 15:28:45
-
Merhaba arkadaşlar.tam 10 ay oldu arabama binemiyordum.Tabiki meraklı bir mk1 ci için nasıl dayanabildinz diyeceksiniz. haklısınız Meraklı bir mk1 ci olduğum kadar da o derece motorculuğum vardır.ondan dolayı mk1 ri bana aratmadılar.(agusta,honda, yamaha jog)...... gelelim efsanemizin yağ pompasına. Tam 5 defa söküp taktım.dişliler iyi,filitre orjinal, muşuru orjinal.motorun yağ devir daim yolları temizlendi.v.s..........sonuç yağlama olmuyor...en son basit bir müdahale olayı çözdü. ya.... dişlilerin üstünü kapatan 5 tane civata ile sıkılan kapak tornada traşlandı 280 numaralı zımpara ile zımparalandı takıldı. olay bitti . yağlama sorunu şu an yok . inşallah bir daha olmaz ..... ama yenisini almak güzeldir...zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler ederim... :)
-
bilgi aktarimi icin tesekkürler
-
Aracın 1,1 yada 1,3 se üst kapakta bir yağlama borusu var. ince bir borudur 3 deliği vardır orta deliği ustalar kırıyor çoğu zaman çünki plastik rekorları vardır. Bunlardan biri kırıldığında motordaki yağlama başarılı olamıyor ve sorunlar bitmiyor buda aklında olsun..
-
evet onu biliyorum.benim mk1 1.3cc dir.o ince boru sağlam ve yağlamayı ilk etapta ordan haberdar olunabilinir . teşekkkür ederim.
-
ben de teşekkür ederim...]
-
sorun bitti. yeni yağ pompası geldi proplem bitti. :D