vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf I => Konuyu başlatan: GolfMk1Cabrio - 28 Temmuz 2012, 18:51:08
-
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/ZCPaI.jpg)
Herkese selamlar :) Mk-1'imi biraz daha alçaltmak istiyorum şuanda bu haliyle bile biraz sıkıntı yaşıyoruz ama biraz daha basmak istiyorum özellikle park halindeyken monalisa gibi duruyor :sevgi: Malum öğrenciyim haliyle coil-air gibi tavsiyeler vermeyin :D BMW'ci bi abimiz yayları ısıtalım ben öyle yapıyorum güzel oluyor dedi,kime sorduysam ısıtma yay özelliğini kaybediyor bi anlamı kalmıyor diyo direk kes diyolar bu seferde virajda zıplarsa benim için problem olur :o Geriye bi tek amortisör tablasıyla oynamak kalıyor sizce yapılabilir mi ? Yani bi zararı olur mu ??? Başka tavsiyeler varsa yorumlara açığız :tamamdir
-
300- 350 TL ye spor yay al .. 40 mm ye kadar düşürmelerde kısa amortisör takmanada gerek yok .. piyasada 35mm 40 mm lik yaylar var ..
Lastik ölçülerin ne bu arada ?
-
Şuanda zaten spor yay-amortisör var üzerinde ve hiç esnemiyor. Önler 195/45/15 arkalar 195/50/15 :)
-
uğraşma coil al 250€ :melek:
-
uğraşma coil al 250€ :melek:
250£ olsa direk tente alırdım abi =)
-
ozaman yayları kes amortisöre diş açtırt :D
-
bütün ankara ısıtılmış geziyo.hatta biz aştık kendimiz indiriyoruz.ben kendi arabamı kendim indirdim mesela :)
-
bütün ankara ısıtılmış geziyo.hatta biz aştık kendimiz indiriyoruz.ben kendi arabamı kendim indirdim mesela :)
bende :)
-
Arkadaşlar yanlış anlamayın fakat yaptığınız uygulama çok saçma.Isıttığınız yayların öncelikle kendi hayatınzıı sonrada belki kaldırımda annesiyle yürüyen 2 yaşında çocuğun hayatına maal olacağını 350 tl için düşünmek istemiyorsunuz.Neden bu kadar iddialı konuştuğumu yarın akşam resim eklerim ve şahit olursunuz.Kendi aracından ısıtılmış yay söken olduysa da zaten ne demek istediğimi anlıyordur.
Gökhan; Düşürmek istiyorsan 2 seçeneğin var
1- jantlarını et değeri daha yüksek veya daha dar jant ile değişerek çamurluktan uzaklaştırıp çanakları aşağıya çekerek..(yüksek açılı dönüşlerde ön lastiklerin sürtmesi muhtemel)
2-Spor yayların sadece ya alt yada üst kısmından 2-3 cm keserek düşürmek..
2 yi uygularsan ardından çamurluk ağızlarını(su kanallarını)ezmen gerekebilir çünkü sürtme muhtemeldir..
-
cem 2-3 cm kesmesin tam bir bakla kesilmeli ;)
-
Arkadaşlar yanlış anlamayın fakat yaptığınız uygulama çok saçma.Isıttığınız yayların öncelikle kendi hayatınzıı sonrada belki kaldırımda annesiyle yürüyen 2 yaşında çocuğun hayatına maal olacağını 350 tl için düşünmek istemiyorsunuz.Neden bu kadar iddialı konuştuğumu yarın akşam resim eklerim ve şahit olursunuz.Kendi aracından ısıtılmış yay söken olduysa da zaten ne demek istediğimi anlıyordur.
Gökhan; Düşürmek istiyorsan 2 seçeneğin var
1- jantlarını et değeri daha yüksek veya daha dar jant ile değişerek çamurluktan uzaklaştırıp çanakları aşağıya çekerek..(yüksek açılı dönüşlerde ön lastiklerin sürtmesi muhtemel)
2-Spor yayların sadece ya alt yada üst kısmından 2-3 cm keserek düşürmek..
2 yi uygularsan ardından çamurluk ağızlarını(su kanallarını)ezmen gerekebilir çünkü sürtme muhtemeldir..
:tamamdir :tamamdir :tamamdir
-
iyide abi bizde basarken ona göre basıyoruz yay demir özelliğini kaybedip kırılsa bile bişey olmaz çünkü sadece en alt baklayı ısıtıyoruz. yay zaten var ama takmak istemedim sadece ventodayken
-
cem 2-3 cm kesmesin tam bir bakla kesilmeli ;)
2-3 cm düşürecek şekilde demeye çalıştım galiba :)
-
2-3 cm düşürecek şekilde demeye çalıştım galiba :)
tamadır o zaman :D :tamamdir :sevgi:
-
aracımda spor yay takılı şu an zaten ama yetmedi
soğuk presde kısalttım yetmedi
en son ısıttım anca kesti..kırılma veya o yayın ordan fırlama gibi bi ihtimali bana göre sıfır.
ama resimi ve olayı bekliyorum abi
-
çok saçma... madem bu iş bukadar basit bu spor ekipmanları niye ürettiler hadi pazar alanı ticaret v.s dediniz bunlara o sanayide işleme tabi tuttuğunuz yayı amortisörü götürün bakalım tuv tse ce standartlarına uygun belge veriyolarmı? sana göre size göre sıfırmış nekdar eminsiniz kul yapısı bişeye sıfır hata diyemezsiniz bi arkadaş yazmış burda ufak bi çocuğn hayatından önemlimi diye önemlimi? ........ bi zevk için bence değmez e maddi yönden diğer ekimanlara yönelemiyorm belki nerdn biliceksin dersen bana yarın öbürgün bu saçma işlemlerden ötürü bu cana zarar gelip sakat v.s kaldığında kişi belki o aileninde onları karşılıycak durumu yoktur hadi onu geçtim sizin şu yaptığınız işi belediye otobüslere yaptığında ana avrat geçirmeyi hepimiz biliyoruz dimi bunebiçim iş v.s diye aman yapmayınya önce yay tak sonra para biriktir coil tak ;)
-
çok saçma... madem bu iş bukadar basit bu spor ekipmanları niye ürettiler hadi pazar alanı ticaret v.s dediniz bunlara o sanayide işleme tabi tuttuğunuz yayı amortisörü götürün bakalım tuv tse ce standartlarına uygun belge veriyolarmı? sana göre size göre sıfırmış nekdar eminsiniz kul yapısı bişeye sıfır hata diyemezsiniz bi arkadaş yazmış burda ufak bi çocuğn hayatından önemlimi diye önemlimi? ........ bi zevk için bence değmez e maddi yönden diğer ekimanlara yönelemiyorm belki nerdn biliceksin dersen bana yarın öbürgün bu saçma işlemlerden ötürü bu cana zarar gelip sakat v.s kaldığında kişi belki o aileninde onları karşılıycak durumu yoktur hadi onu geçtim sizin şu yaptığınız işi belediye otobüslere yaptığında ana avrat geçirmeyi hepimiz biliyoruz dimi bunebiçim iş v.s diye aman yapmayınya önce yay tak sonra para biriktir coil tak ;)
soldan soldan geliyosunuz alayınız da hayırmı gece gece?
altı üstü destekli olduğu için fırlamaz bu 1
helozon amottisöre geçiyo doğal olarak yani onun giden arabadan fırlaması fizik kurallarına aykırı buda 2
tüv ün tse nin benim yayımı teste sokması için önce bu ülkenin yollarını avruupa şartlarına getirmeleri lazım ben cazgır adamım tüvüde karıştırdım 2 kez 1 kere daha karıştırırım.ne yol var ülkede ne asfalt!
bi anda kaldırımdaki kızı öldürdük defnettik yazık ettik kız sakat kaldı vs vs. kendi kendinize neler yazdınız çizdiniz dönüp okuyun hayal gücünüzün ne akdar geniş çapta olduğu anlamanız uzun sürmeyecektir!
belediye otobüsleri mi basıyomuş? yani alçaltıyomuş? ne alaka şidmi?
-
soldan soldan geliyosunuz alayınız da hayırmı gece gece?
altı üstü destekli olduğu için fırlamaz bu 1
helozon amottisöre geçiyo doğal olarak yani onun giden arabadan fırlaması fizik kurallarına aykırı buda 2
tüv ün tse nin benim yayımı teste sokması için önce bu ülkenin yollarını avruupa şartlarına getirmeleri lazım ben cazgır adamım tüvüde karıştırdım 2 kez 1 kere daha karıştırırım.ne yol var ülkede ne asfalt!
bi anda kaldırımdaki kızı öldürdük defnettik yazık ettik kız sakat kaldı vs vs. kendi kendinize neler yazdınız çizdiniz dönüp okuyun hayal gücünüzün ne akdar geniş çapta olduğu anlamanız uzun sürmeyecektir!
belediye otobüsleri mi basıyomuş? yani alçaltıyomuş? ne alaka şidmi?
kaldırımdakinin kız olduğu ne malum hem :P belki erkeğe denk gelecek o değilde ankarada ne kadar basık araba varsa %80'ı bu yöntemle basılmış. şimdiye kadarda öyle bir vakayla karşılaşmadım ben sağlıklı olduğunu savunmuyorum ama abartılacak kadar sağlıksızda değil bence. ankaradaki bmwlerin hepsi aynı yöntem nerdeyse hepside her türlü atraksiyonu yapıyor zaten. ayrıca dışardan bakıp kimse küfür etmez arabayı ısıtarak bastık diye :)
-
bütün ankara ısıtılmış geziyo.hatta biz aştık kendimiz indiriyoruz.ben kendi arabamı kendim indirdim mesela :)
Hacı amortisörler çok sert yoldaki şerit çizgisini bile içerde hissedebiliyosun ısıtırsam bu sefer arabada oynamadık vida kalmıycak tak tuk gidicez :D Kesersek belki az da olsa esner bende biraz konfor görürüm ;D
-
Arkadaşlar yanlış anlamayın fakat yaptığınız uygulama çok saçma.Isıttığınız yayların öncelikle kendi hayatınzıı sonrada belki kaldırımda annesiyle yürüyen 2 yaşında çocuğun hayatına maal olacağını 350 tl için düşünmek istemiyorsunuz.Neden bu kadar iddialı konuştuğumu yarın akşam resim eklerim ve şahit olursunuz.Kendi aracından ısıtılmış yay söken olduysa da zaten ne demek istediğimi anlıyordur.
Gökhan; Düşürmek istiyorsan 2 seçeneğin var
1- jantlarını et değeri daha yüksek veya daha dar jant ile değişerek çamurluktan uzaklaştırıp çanakları aşağıya çekerek..(yüksek açılı dönüşlerde ön lastiklerin sürtmesi muhtemel)
2-Spor yayların sadece ya alt yada üst kısmından 2-3 cm keserek düşürmek..
2 yi uygularsan ardından çamurluk ağızlarını(su kanallarını)ezmen gerekebilir çünkü sürtme muhtemeldir..
Abi zaten çamurlukların su kanallarını büktürücem özellikle arkanın Bursa'ya döndüğümde arka kamberleri düzeltince sürtmeye başlıycak yine yani su kanallarını ezdirmem farz olucak :) Yayları da bi yönden kestirmek istemiyorum geri dönüşü olabilsin diye kovanlarla istediğimiz gibi oynayabiliyoruz diye biliyodum ben ? Cem abi sen niye ısıtmaya karşısın ? Zaten 2 tane jant kullanıcam bu benim ATS leri kışında 13 ATS leri ama 13 lerle daha da alçalıcağı için kışın karlığı sökücem gibi :)
-
yazılanları kah kızarak kah hayret ederek kah gülerek okudum. ısıtılsa bir şey olmaz iddiası bilgisizlikten kaynaklı. ısıtılan metal 2 şeyden feragat eder. dayanıklılığı ve esnekliği. bu iki özellik de araçlardaki yaylar için hayati öneme sahip. ha bu kadar işlem yapılıyor niye kimsebundan kaynaklı kaza yapmıyor denmesin. "direksiyon hakimiyetini kaybederek duraktaki yolcuların arasına daldı" "metrobüs durağına daldı" "refüjü aşarak karşı yönden gelen araca çarptı" haberlerinin kaynağı bu olmadığı ne malum? direksiyon hakimiyeti neden kaybedilir?
zamanında tüp değiştirdikten sonra çakmakla kontrol edip "bir şey olmaz ben hep böyle yapıyorum bugüne kadar da bir kez bile havaya uçmadım" diyenlerden farkınız kalmaz bu iddiada devam ederseniz.
-
soldan soldan geliyosunuz alayınız da hayırmı gece gece?
altı üstü destekli olduğu için fırlamaz bu 1
helozon amottisöre geçiyo doğal olarak yani onun giden arabadan fırlaması fizik kurallarına aykırı buda 2
tüv ün tse nin benim yayımı teste sokması için önce bu ülkenin yollarını avruupa şartlarına getirmeleri lazım ben cazgır adamım tüvüde karıştırdım 2 kez 1 kere daha karıştırırım.ne yol var ülkede ne asfalt!
bi anda kaldırımdaki kızı öldürdük defnettik yazık ettik kız sakat kaldı vs vs. kendi kendinize neler yazdınız çizdiniz dönüp okuyun hayal gücünüzün ne akdar geniş çapta olduğu anlamanız uzun sürmeyecektir!
belediye otobüsleri mi basıyomuş? yani alçaltıyomuş? ne alaka şidmi?
belediye otobüsü derken "savunduğun uydur kaydır işleri onlar yapsa ne düşünürdün anlamında dedim"senin cazgırlığın beni ilgilendirmez ankaradaki şahincide bmwcide he sen delet yolu ona göre yapsın diyosunda zaten bu ülkede millet birbirne *** ata ata bu hale geldi oda bi ayrı konu adam yukarda yazmış direksiyon hakimiyeti v.s şimdi size kalsa direksiyonu ben tutuyorm hakimiyet kaybı ne alaka dersin ön düzenide tutuyosan elinde onu bilmem ama yapılan işlemin saydılarımla çok iyi alakası var herneyse isteyen istediğini yapar bizim ülkede herkez mühendis! :)
-
Arkadaşlar uzun uzadıya anlamak istemeyen ve tüm şehirdeki araçların bu şekilde yapıldığını belirten dostlarımıza uzun uzadıya anlatmıştım konuyu fakat silindi ve üşeniyorum tekrar yazmaya..Bence uzun uzadıya yazışmak hatta kabalaşmak yerine tecrübe eden kişilere biraz kulak verip içinde olduğumuz ortamın değerini bilin derim...Zamanında(7yıl önceden bu yana) biz bu şekilde davrandık bu forumda ve çok doğru bildiğimiz bir çok şeyin bazen yanlış olabileceğini öğrendik.Hatta yeri geldi cevremizden kişilerin kötü tecrübelerine şahit olmak durumunda kaldık.Şimdide paylaşıyoruzki bilginin değeri olsun.Ben bu resimde gördüğünüz yayların yüzünden9 ay evvel gece 4 te E5 te 4 tur döndüm ve yanımdan geçen araç beni biçmekten en fazla 1metre ile kurtuldu(omu kurtuldu benmi orası ayrı muamma)orjinalleride alttakiler...
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/53NvB.jpg)
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/RHz6s.jpg)
-
nokta.
-
Cem abi senin bilgilerine güveniyorum. Zaten biliyosun yıllardır bu forumdayım MK-1 üzerine soru sormak için beni telefonumdan arayanlar varsa bunun sebeplerinden biride sensindir :tamamdir Yıllardır araba alıp satanlara modifiye yapanlara sordum hepside coil önerdi durumumu bilenler ısıtmamdan kaçınmamı söylediler bende ısıtınca özelliğini kaybedip sıkıntı yaşıyıcağımı biliyorum ama demek istediğim yayları kesilmiş araçlarıda görüyorum yolda zıplayıp duruyolar viraja girdiğimde zıplama vs yapar mı ? Çünkü fotoğrafı gördünüz fazla basmaya mesafe yok zaten ben birazcık daha basmak istiyorum. Yolda sekerekte gitmek istemiyorum virajda Allah muhafaza hakimiyetimizi kaybetsek neler olucağını hepimiz biliyoruz. :saskin:
-
Ben yerinde olsam arkayı ellemem önü 3cm daha düşürür bırakırım.Böylece viraj derdin kalmaz görünüm oldukça iyi olur ve arac dolsa dahi arkaların sürtme durumu suan neyse aynı o şekilde kalır.Yerle bir yapmaksa istediğin o zaman coil den kaçamazsın sürtme olmasın sekme olmasın diyorsan..iilaki coil yapmıycam ama kafaya koydum bu isteğime ulaşıcam diyorsanda kovanları al aşşağıya amortisörlerinide sertleştir güzel güzel bin.Bu şekildede amortisörlerin custom olduğu sürece sürüş tarzına ve zemine göre sıkca patlama riski olacaktır.Bu sırada ben hiç arkadan savuran mk1 görmedim :D
-
Ben yerinde olsam arkayı ellemem önü 3cm daha düşürür bırakırım.Böylece viraj derdin kalmaz görünüm oldukça iyi olur ve arac dolsa dahi arkaların sürtme durumu suan neyse aynı o şekilde kalır.Yerle bir yapmaksa istediğin o zaman coil den kaçamazsın sürtme olmasın sekme olmasın diyorsan..iilaki coil yapmıycam ama kafaya koydum bu isteğime ulaşıcam diyorsanda kovanları al aşşağıya amortisörlerinide sertleştir güzel güzel bin.Bu şekildede amortisörlerin custom olduğu sürece sürüş tarzına ve zemine göre sıkca patlama riski olacaktır.Bu sırada ben hiç arkadan savuran mk1 görmedim :D
Abi benim amortisörlerim-yaylarım zaten standart değil hepsi spor sertleştirilmiş amortisörlerde esneme yok arkaya ellemeyi düşünmüyorum şimdilik zaten kamberi düzeltince biraz daha çamurluğa yaklaşıcak ön tarafı dediğin gibi biraz daha bassam yeterli olucak bana :tamamdir Amortisör kovanlarını indirsem yaylarla oynamaya gerek kalmıycak bildiğim kadarıyla ? Bu arada lastikler ıslakken öyle bi kayıyo ki kıçı E-30 halt yemiş yani ;D
-
Gökhan Coil al Coil ;) şaka bi yana kardeşim amortisör ile oynama bence ısıtma olayında yaylar haddinden fazla sertleşiyor kesik gibi sekip zıplamasada birazcık eksi yönü var (tabi abartı cercevesınde ısıtılmayanlar) ;) herşeyin sağlıklısı kardeşim kesersende en azını baz alarak yap ;)
-
Gökhan Coil al Coil ;) şaka bi yana kardeşim amortisör ile oynama bence ısıtma olayında yaylar haddinden fazla sertleşiyor kesik gibi sekip zıplamasada birazcık eksi yönü var (tabi abartı cercevesınde ısıtılmayanlar) ;) herşeyin sağlıklısı kardeşim kesersende en azını baz alarak yap ;)
Kanka zaten fazla basmaya mesafe yok görüyosun. Önü biraz daha indirdiğimde daha güzel gözükücek bu durumda yaylardan 1 er bakla alıcaz gibi görünüyo ::)
-
şunuda unutma önü indirdiğinde arka biraz daha kalkar :D
-
gerekenler yazilmis zaten.
adam akilli is yap, yay veya coil al. Fantaziye gerenk yok
-
al sana fikir gökhan :D :D :D
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/es7b.jpg)
-
şunuda unutma önü indirdiğinde arka biraz daha kalkar :D
Sıkıntı yok onuda basarız ;D
-
gerekenler yazilmis zaten.
adam akilli is yap, yay veya coil al. Fantaziye gerenk yok
Abi ben coilde almıycam direk AIR işine girişicem ama o zamana kadar yay kesicez gibi gözüküyo :)
-
Hamit abi çok iyi fikirmiş hemen uygulayalım yalnız bi problem var bende arka kapı yok :D
-
o ön koltuğada bittim yanlız... :) .
-
o ön koltuğada bittim yanlız... :) .
Zaten hep böyle şeylere takıkınsın RAT çı seni :D
-
bak kardesim
belki bu sirketle anlasibilirsen, kargo parasinda.. senin icin en iyi cözüm
http://www.ebay.de/itm/TUNINGART-GEWINDEFAHRWERK-4-DOMLAGER-V-H-VW-GOLF-1-2-3-4-CABRIO-POLO-6N-TUV-/130744175529?pt=DE_Autoteile&hash=item1e70f5cba9
-
Araç basıldı AIR olayına girene kadar şimdilik yeterli gibi :tamamdir
-
Gökhan ısıtma veya kesme ile yaptıysan artık trafiğe kapalı alanda kullanacaksın arabanı değil mi? :bekleriz: :t
-
Gökhan ısıtma veya kesme ile yaptıysan artık trafiğe kapalı alanda kullanacaksın arabanı değil mi? :bekleriz: :t
Isıtma olayına bulaşmam abi yay tamamen özelligini kaybettigi için çok tehlikeli hal alıyo mecbur birer bakla aldık üzerindeki amortisörler spor ve çok sert oldugu için araba biraz konforlu bile oldu diyebilirim ama çok azda olsa zıplama var :)
-
Şöyle izah edeyim yakın bi abimin dükkanında birazcık mesaiye kaldık :)
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/uZwnO.jpg)
-
tuborg gold iyi seçim :D :D
-
en iyisi
tuborg gold iyi seçim :D :D
-
tuborg gold iyi seçim :D :D
Ben genelde nefes almıyorum efes alıyorum ama abimin vazgeçilmezi bilerek koydu fotograf için yoksa degil şişe bezi bile bırakmıyorum arabanın üzerinde ;D
-
Kanka zaten fazla basmaya mesafe yok görüyosun. Önü biraz daha indirdiğimde daha güzel gözükücek bu durumda yaylardan 1 er bakla alıcaz gibi görünüyo ::)
ilk yay kestirmeye 1 bakla alarak başlıyon sonra kesecek yay kalmıyo. Resmdekilere göre benimki biraz daha düşük senin gti dan ama bende hep olan sorun amortisör kilitliyo. Yaylar kese kese ufaccık bişi kaldı abartmıyorum ufak bi kasisten hızlı geçtiğim anda yaylar camurluğun içine sıkışıyo ( öyle de bi basık oluyo ki lastikler camurluğun içinde : ) biraz öyle geziyorum arabada zıplaya zıplaya sonra vuruyorum krikoyu altına lastiğe 2 arkadaş ağırlık yapıp çöküyoruz üstüne öyle açıyoruz. Sende olmaz inşallah. Bu arada ben hala çıkartamadım arabayı :D
-
ilk yay kestirmeye 1 bakla alarak başlıyon sonra kesecek yay kalmıyo. Resmdekilere göre benimki biraz daha düşük senin gti dan ama bende hep olan sorun amortisör kilitliyo. Yaylar kese kese ufaccık bişi kaldı abartmıyorum ufak bi kasisten hızlı geçtiğim anda yaylar camurluğun içine sıkışıyo ( öyle de bi basık oluyo ki lastikler camurluğun içinde : ) biraz öyle geziyorum arabada zıplaya zıplaya sonra vuruyorum krikoyu altına lastiğe 2 arkadaş ağırlık yapıp çöküyoruz üstüne öyle açıyoruz. Sende olmaz inşallah. Bu arada ben hala çıkartamadım arabayı :D
Adaş sen napmışsın ya öyle iş mi olur ya tek başına uzun yola gidersen :D Ben fazla almadım bilerek Bursa'nın yolları öyle övülecek şekilde değil malesef hayatta dağa bayıra çıkarmam arabamı ama merkeze giderken mecbur bazı yollardan geçiyorum ve biraz süratli gitmem gerekiyor ve en önemliside şu yeni model arabayı basık şekilde kullanmak çok kolay bunu hep söylüyorum gaz-fren tepkimesi milimetrelik çünkü ama eski model araba çok sıkıntı mesela vurdurman gerekir yada gaza basarsın biraz sallar kasiste falan sıkıntı yaşarsın şuanlık ayarı güzel gibi ama kısmet olursa istediğim ayara getirirsem o zaman ya coil yada AIR olayına girerim :tamamdir Ben yaydan bir bakla aldıktan sonra en alt baklaya plastik su hortumu geçirdim ses yapmasın diye şuanlık bir sıkıntı yok yaylar tamamen yerine oturdu şuan gayet basık şekilde geziyorum Bursa ya döndüğümde zaten karlığı falan sökücem sac jantları koyucam kısmetse bende restorasyona girişiyorum :tamamdir
-
Adaş sen napmışsın ya öyle iş mi olur ya tek başına uzun yola gidersen :D Ben fazla almadım bilerek Bursa'nın yolları öyle övülecek şekilde değil malesef hayatta dağa bayıra çıkarmam arabamı ama merkeze giderken mecbur bazı yollardan geçiyorum ve biraz süratli gitmem gerekiyor ve en önemliside şu yeni model arabayı basık şekilde kullanmak çok kolay bunu hep söylüyorum gaz-fren tepkimesi milimetrelik çünkü ama eski model araba çok sıkıntı mesela vurdurman gerekir yada gaza basarsın biraz sallar kasiste falan sıkıntı yaşarsın şuanlık ayarı güzel gibi ama kısmet olursa istediğim ayara getirirsem o zaman ya coil yada AIR olayına girerim :tamamdir Ben yaydan bir bakla aldıktan sonra en alt baklaya plastik su hortumu geçirdim ses yapmasın diye şuanlık bir sıkıntı yok yaylar tamamen yerine oturdu şuan gayet basık şekilde geziyorum Bursa ya döndüğümde zaten karlığı falan sökücem sac jantları koyucam kısmetse bende restorasyona girişiyorum :tamamdir
tam tamına 3 bakla yay var önlerde arkalar o kadar düşük değil. izmitte cantürk diye bi amortisörcü arkadaş var adamların tek yaptığı iş bu basmak :D onlara gidecem bakalım ne yapacaklar. Resterasyon işi sabır işi şu an pskolojim bozulmus durumda elektirikcisininde motorcusununda döşemecisininde kaportacısınında hepsinin tribini cekebilecekmisin bakalım.
-
tam tamına 3 bakla yay var önlerde arkalar o kadar düşük değil. izmitte cantürk diye bi amortisörcü arkadaş var adamların tek yaptığı iş bu basmak :D onlara gidecem bakalım ne yapacaklar. Resterasyon işi sabır işi şu an pskolojim bozulmus durumda elektirikcisininde motorcusununda döşemecisininde kaportacısınında hepsinin tribini cekebilecekmisin bakalım.
Aga o dediği CANTÜRK senin orjinal amortisörünü coilover'a çeviriyor İzmitteki bütün düzgün araçlar ona yaptırtır o işi fiyatta anlaşırsan bende coilovera çevirttir Bursa dan bile giden var o iş için :tamamdir Restorasyon işini kafana bile takma döşemelerim hazır kaportada sadece çamurlukları genişleticem yani fazla işim yok boyacım saolsun yakın bi abim ne zaman istersen çıkartırım dedi elektrik işleri bana ait yavaş stressiz ve sindirerek bitiricem kısmetse ben (biraz özendirmek gibi oldu ama) :D
-
ben bitirdim de gazlıyorum bile beahhh :D bide sağından solundan gelen zırıltı seslerini kesersem tamam dadından yinmez oldu. Biraz önce 5. şahini de tarumar ettim :D
-
ben bitirdim de gazlıyorum bile beahhh :D bide sağından solundan gelen zırıltı seslerini kesersem tamam dadından yinmez oldu. Biraz önce 5. şahini de tarumar ettim :D
Yav gözünüzü sevim şahinle kıyaslamayın mk1 leri ben dizelle şahinlere kapak yapıyodum :) :) Turbolu şahin belki kafa tutar mk gti ama oda şüpheli.
-
Arkadaşlar ben de coilover düşünüyorum da bu amortisörlerin ömrünü tamamlaması yada patlaması durumunda değiştirilmesi nasıl oluyor? ön değişir gibi görünüyorda arka pek öyle değil gibi
-
arkadaslar ben de ankaradayım forum da yeniyim
arabada coil var yalnız yaylanma sıfır sürekli alttan bi yerlere vuruyom her hafta egzoz kırılıyor
kardeş yavas gideceksen alcalt
yok duramıom dersen elleme
1982 mk1 1,6 gtı