vwtr.net
Otomobil Forumu => Video => Konuyu başlatan: manimelankolipisikoz - 05 Ekim 2007, 12:08:04
-
1.vites 45
2. vites 75
3. vites 115
yokuş aşşağı olabilir :)
[youtube=425,350]pe-8E6E8nXY[/youtube]
-
Duz yolda 13.4 saniye test verisi.Arkadasimla biz duz yolda test ettik daha 13.8 saniyenin altina hic indiremedik.
Bu sinifta en iyisi doblo jtd.Fabrika verisi 12.4 biz 12.8 saniyede cikarabildik.
Video icinse yoruma gerek yok.Tamamen yalan bir video :)
Ya yokus asagi test yapilmis ya da chip tuning uygulamasi yapilmis.Gerci chip uygulansa bile bu kadar erken cikamaz.
Hoscakalin.
-
Duz yolda 13.4 saniye test verisi.Arkadasimla biz duz yolda test ettik daha 13.8 saniyenin altina hic indiremedik.
Bu sinifta en iyisi doblo jtd.Fabrika verisi 12.4 biz 12.8 saniyede cikarabildik.
Video icinse yoruma gerek yok.Tamamen yalan bir video :)
Ya yokus asagi test yapilmis ya da chip tuning uygulamasi yapilmis.Gerci chip uygulansa bile bu kadar erken cikamaz.
Hoscakalin.
youtube'a yazdım zaten yoluda çekerek bekliyoruz bidahaki rekorunuzu diye :) bende denedim abi 13 küsürde çıkıyor 13 altı imkansız. 3. viteste araç 100 km/h anca görüyo
-
herşey bi yana bu aracın hararet göstergesine nolmuş ki?
-
herşey bi yana bu aracın hararet göstergesine nolmuş ki?
2004-2005 modellerinin ilk çıkanlarında hareret göstergesi yoktur.
-
nasıl yani hararet göstergesi olmayan hemde ticari bi araç mı? :(
-
bazı arkadaşların yaptığı gibi lastik çapını çok düşük tutup bu süreyi yakalamış olabilirler.yalnız baya ii olmuş fark :)
-
Arkadaşlar ne kadar inanırsınız bilmem ama dün denedim araçta tek başıma ve düz bir yolda 100 km ye tam 12 saniyede ulaştım. videosu var isterseniz.
jant 16
lastik 205
-
Arkadaşlar ne kadar inanırsınız bilmem ama dün denedim araçta tek başıma ve düz bir yolda 100 km ye tam 12 saniyede ulaştım. videosu var isterseniz.
jant 16
lastik 205
Simdi burda inanip inanmamak diye birsey demek anlamsiz olur.Bende passatla 8.5 saniyede 100 km ye ulastigim oldu ama yoldaki egimi gozle anlamak cok zor.Belki baslangic yaptiginiz yer duz olabilir ama sonradan hafif bir egim olsa bile surede fark olur.Birde tek basiniza hem arac kullanip hem kronometre yada benzeri seylerle olcum yaparken hata orani epey artiyor.
Fabrika bu araclari test ederken ceyrek depo akaryakit-0 atmosfer basinci-0 ruzgar direnci-araclarin normal dokum jantlari(celik jantli degil yani)-ince lastikler ve aracta tek kisi ile deneme yapiliyor.Tabi olcum araclari da son derece hassas.Yani bizim gibi araci kaldirirken kronometreye basip 100 km ye ulasinca tekrar kronometreye basmak zorunda kalmiyorlar.
Her ne olursa olsun duz yolda olsa atmosfer basinci 0 da olsa hava sartlari da cok iyi olsa ister inan ister inanma fabrika verilerini yakalamak imkansizdir.Bunu her zaman derim.Cunku fabrika bu verileri noter huzurunda ve katalog verisi icin ISO ve benzeri kuruluslarin sartlarina gore yapiyorlar.
Aynen kadranda gosterilen hizi dusun.Caddy 1.9 tdi araclarin saniyorum fabrika verisi son hizi 166 km/h.Fakat yolda ilerlerken ve gozumuzle duz sandigimiz yolda yada gercekten duz yolsa kadranda 185 km/h gibi hizlarin hatta bazi yerlerde 200 km/h gibi hizlari goruyoruz caddy araclarda.Sadece caddy icin degil neredeyse tum araclarin fabrika verisi son hizini kadranda cok daha fazlasini yapabiliyoruz.Amasize soruyorum gercekte oyle mi?
-
Halil dediklerine katılıyorum. Ölçüm yaptığım saha drag pisti ve her iki taraftan da bunu tam dört kere denedim. Yanılmış olabilir miyim bilemiyorum. Bunu bir daha deniycem bu kez bir arkadaşımla beraber.