vwtr.net
Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 6N2 => Konuyu başlatan: nomoremx - 26 Nisan 2012, 21:57:29
-
arkadaşlar kelebegın basına dırek papatya tıpı hava fılıtresını bagladım boruyu oyle acıkta bıraktım sızce zararı olur mu cok guzel ses verıyor arac cıkarmakta ıstemıyorum :saygılar
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/if2Z.jpg)
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/FZRJ6.jpg)
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/RnLo4.jpg)
-
Boru onemli degil de,
Sadece ses verir. Gerisini goturur. Buram buram sicak havayi ceker. Filtre ordan. Nasil performans kaybedilirin cevabi olmus yaptiginiz...
-
ben performans kaybettıgını dusunmuyorum gayet serı arac yıne hatta haftasonu arac 210km hıza cıktı ılk defa
-
210 mu? motoru kucaklamadın mı hocam? bayır aşşaa 8000d/dk da gideceksin bi 3 dakika anca görürsün 210 u. ve sonunda bir adet dağılmış motor kazanırsın :o
-
inamadınız sanırım fotolarını koyarım ıstersenız
-
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/GSg35.jpg)
-
stock değil o halde?
-
lpg demi yaptınız bu hızı benzinde mi ?
-
arac tamamen stock uzerınde hıc bır sekılde oynama yok ve lpg de yaptım bu hızı aynı zamanda baskı-balata bitik...
-
1.4 higline 101 hp galiba aracınız.açık hava filtresinin bu kadar fark ettirmesi şaşırtıcı ama imkansız değil.. iyi ve dikkatli sürüşler.
-
saolun tesekkurler evet arac hıghlıne 101 bg arac 5 vıtes 100 de gıderken yuklendım bu sonucu aldım yanı her vıteste red lıne da yapmadım oyle yapsam o zaman sonuc ne olur bılmıyorum :-\
sıze sorum benım arac 5 vıtes 3 bın devırde 100 km hızla gıdıyor ydıger 6n2 araclar 110-115 gıbı suratlerde gıdıyor neden acaba benm arac boyle bırde aracın rolantısı cok yuksek yanı 900 cıvarında
-
hmmm 101hp şimdi anlaşıldı ;) bende 75hp sandım çok ilginç olurdu cidden ;D
-
101 bg de bu hızı da pek yapacak polo yoktur bence
-
saolun tesekkurler evet arac hıghlıne 101 bg arac 5 vıtes 100 de gıderken yuklendım bu sonucu aldım yanı her vıteste red lıne da yapmadım oyle yapsam o zaman sonuc ne olur bılmıyorum :-\
sıze sorum benım arac 5 vıtes 3 bın devırde 100 km hızla gıdıyor ydıger 6n2 araclar 110-115 gıbı suratlerde gıdıyor neden acaba benm arac boyle bırde aracın rolantısı cok yuksek yanı 900 cıvarında
3000 devirde sizin aracınızınn normal verileri 105-110 km hız arasında olması gerekir..baskı balatanız bitik durumdaysa 100e kadar inebilir.
-
baskı balatayı degıstırıyım ben bu aracta kadran kırarım demedı demeyın :D
baskı-balata degısım malıyetı nedır acaba?
-
400-450 tl arası ..baskı balatanin bitik olduğuna nasıl karar verdin ?
-
aracınız (şahsi fikrim) verimsizleşti..
duyduğunuz ses psikolojik beygir bence..
siz motora sıcak hava emdiriyorsunuz, bu ise emdirdiğiniz havadaki oksijen ygunluğundan kaybetmeniz ve daha az oksijen ile yanma yaptırmanız demek..
filtrenin sesinden memnunsunuz anladığım kadarı ile..
tavsiyem filtrenizi panjur arkası vb gibi direkt soğuk hava emebilecek bir yere yerleştirmeniz..
mümkün mertbe az eğim ve en kısa yoldan ulaşmayı deneyin bu bölgelere..
tamam vw ler sıcak havayı biraz sever ama bu kadarını hçbir motor sevmez emin olun :)
ayrıca borulama işlemlerinden sonra boruların dışını ısıya karşı yalıtırsanızda sizin için daha faydalı olur..
ha unutmadan, filtre olarak kaliteli bir marka kullanın..
markasız 15-20 tl lik filtreler kullanmayın..
aem dryflow gibi örneğin..
bu filtrelerin çakmalarına da ayrıca dikkat edin..
vw için yağlı filtreler debimetrenizi bozar..
-
aracınız (şahsi fikrim) verimsizleşti..
duyduğunuz ses psikolojik beygir bence..
siz motora sıcak hava emdiriyorsunuz, bu ise emdirdiğiniz havadaki oksijen ygunluğundan kaybetmeniz ve daha az oksijen ile yanma yaptırmanız demek..
filtrenin sesinden memnunsunuz anladığım kadarı ile..
tavsiyem filtrenizi panjur arkası vb gibi direkt soğuk hava emebilecek bir yere yerleştirmeniz..
mümkün mertbe az eğim ve en kısa yoldan ulaşmayı deneyin bu bölgelere..
tamam vw ler sıcak havayı biraz sever ama bu kadarını hçbir motor sevmez emin olun :)
ayrıca borulama işlemlerinden sonra boruların dışını ısıya karşı yalıtırsanızda sizin için daha faydalı olur..
ha unutmadan, filtre olarak kaliteli bir marka kullanın..
markasız 15-20 tl lik filtreler kullanmayın..
aem dryflow gibi örneğin..
bu filtrelerin çakmalarına da ayrıca dikkat edin..
vw için yağlı filtreler debimetrenizi bozar..
adam hakli :saygılar
-
debimetre nedır acaba ?