vwtr.net

Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 6N2 => Konuyu başlatan: nomoremx - 26 Nisan 2012, 21:57:29

Başlık: nasıl olmuş
Gönderen: nomoremx - 26 Nisan 2012, 21:57:29
arkadaşlar kelebegın basına dırek papatya tıpı hava fılıtresını bagladım boruyu  oyle acıkta bıraktım sızce zararı olur mu cok guzel ses verıyor arac cıkarmakta ıstemıyorum :saygılar

(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/if2Z.jpg)
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/FZRJ6.jpg)
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/RnLo4.jpg)
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: G60 - 26 Nisan 2012, 23:08:24
Boru onemli degil de,
Sadece ses verir. Gerisini goturur. Buram buram sicak havayi ceker. Filtre ordan. Nasil performans kaybedilirin cevabi olmus yaptiginiz...
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: nomoremx - 26 Nisan 2012, 23:10:42
ben performans kaybettıgını dusunmuyorum gayet serı arac yıne hatta haftasonu arac 210km hıza cıktı ılk defa
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: ZEGG - 26 Nisan 2012, 23:20:21
210 mu? motoru kucaklamadın mı hocam? bayır aşşaa 8000d/dk da gideceksin bi 3 dakika anca görürsün 210 u. ve sonunda bir adet dağılmış motor kazanırsın :o
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: nomoremx - 26 Nisan 2012, 23:25:19
inamadınız sanırım fotolarını koyarım ıstersenız
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: nomoremx - 26 Nisan 2012, 23:26:42
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/GSg35.jpg)
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: ZEGG - 26 Nisan 2012, 23:35:05
stock değil o halde?
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: vtt - 26 Nisan 2012, 23:37:36
lpg demi yaptınız bu hızı benzinde mi ?
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: nomoremx - 26 Nisan 2012, 23:45:38
arac tamamen stock uzerınde hıc bır sekılde oynama yok ve lpg de yaptım bu hızı aynı zamanda baskı-balata bitik...
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: vtt - 26 Nisan 2012, 23:48:31
1.4 higline 101 hp galiba aracınız.açık hava filtresinin bu kadar fark ettirmesi şaşırtıcı ama imkansız değil.. iyi ve dikkatli sürüşler.
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: nomoremx - 26 Nisan 2012, 23:53:14
saolun tesekkurler evet arac hıghlıne 101 bg arac 5 vıtes 100 de gıderken yuklendım bu sonucu aldım yanı her vıteste red lıne da yapmadım oyle yapsam o zaman sonuc ne olur bılmıyorum :-\

sıze sorum benım arac 5 vıtes 3 bın devırde 100 km hızla gıdıyor ydıger 6n2 araclar 110-115 gıbı suratlerde gıdıyor neden acaba benm arac boyle bırde aracın rolantısı cok yuksek yanı 900 cıvarında
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: ZEGG - 26 Nisan 2012, 23:56:07
hmmm 101hp şimdi anlaşıldı  ;) bende 75hp sandım çok ilginç olurdu cidden  ;D
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: nomoremx - 26 Nisan 2012, 23:57:23
101 bg de bu hızı da pek yapacak polo yoktur bence
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: vtt - 26 Nisan 2012, 23:59:16
saolun tesekkurler evet arac hıghlıne 101 bg arac 5 vıtes 100 de gıderken yuklendım bu sonucu aldım yanı her vıteste red lıne da yapmadım oyle yapsam o zaman sonuc ne olur bılmıyorum :-\

sıze sorum benım arac 5 vıtes 3 bın devırde 100 km hızla gıdıyor ydıger 6n2 araclar 110-115 gıbı suratlerde gıdıyor neden acaba benm arac boyle bırde aracın rolantısı cok yuksek yanı 900 cıvarında

3000 devirde sizin aracınızınn normal verileri 105-110 km hız arasında olması gerekir..baskı balatanız bitik durumdaysa 100e kadar inebilir.
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: nomoremx - 27 Nisan 2012, 00:03:57
baskı balatayı degıstırıyım ben bu aracta kadran kırarım demedı demeyın :D

baskı-balata degısım malıyetı nedır acaba?
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: deprokef - 27 Nisan 2012, 05:08:34
400-450 tl arası ..baskı balatanin bitik olduğuna nasıl karar verdin ?
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: erdem325 - 27 Nisan 2012, 06:12:48
aracınız (şahsi fikrim) verimsizleşti..
duyduğunuz ses psikolojik beygir bence..
siz motora sıcak hava emdiriyorsunuz, bu ise emdirdiğiniz havadaki oksijen ygunluğundan kaybetmeniz ve daha az oksijen ile yanma yaptırmanız demek..
filtrenin sesinden memnunsunuz anladığım kadarı ile..

tavsiyem filtrenizi panjur arkası vb gibi direkt soğuk hava emebilecek bir yere yerleştirmeniz..
mümkün mertbe az eğim ve en kısa yoldan ulaşmayı deneyin bu bölgelere..
tamam vw ler sıcak havayı biraz sever ama bu kadarını hçbir motor sevmez emin olun :)
ayrıca borulama işlemlerinden sonra boruların dışını ısıya karşı yalıtırsanızda sizin için daha faydalı olur..

ha unutmadan, filtre olarak kaliteli bir marka kullanın..
markasız 15-20 tl lik filtreler kullanmayın..
aem dryflow gibi örneğin..
bu filtrelerin çakmalarına da ayrıca dikkat edin..
vw için yağlı filtreler debimetrenizi bozar..
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: alper19 - 27 Nisan 2012, 09:03:20
aracınız (şahsi fikrim) verimsizleşti..
duyduğunuz ses psikolojik beygir bence..
siz motora sıcak hava emdiriyorsunuz, bu ise emdirdiğiniz havadaki oksijen ygunluğundan kaybetmeniz ve daha az oksijen ile yanma yaptırmanız demek..
filtrenin sesinden memnunsunuz anladığım kadarı ile..

tavsiyem filtrenizi panjur arkası vb gibi direkt soğuk hava emebilecek bir yere yerleştirmeniz..
mümkün mertbe az eğim ve en kısa yoldan ulaşmayı deneyin bu bölgelere..
tamam vw ler sıcak havayı biraz sever ama bu kadarını hçbir motor sevmez emin olun :)
ayrıca borulama işlemlerinden sonra boruların dışını ısıya karşı yalıtırsanızda sizin için daha faydalı olur..

ha unutmadan, filtre olarak kaliteli bir marka kullanın..
markasız 15-20 tl lik filtreler kullanmayın..
aem dryflow gibi örneğin..
bu filtrelerin çakmalarına da ayrıca dikkat edin..
vw için yağlı filtreler debimetrenizi bozar..

adam hakli  :saygılar
Başlık: Ynt: nasıl olmuş
Gönderen: nomoremx - 29 Nisan 2012, 20:28:42
debimetre nedır acaba ?