vwtr.net
Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 9N2 - 9N3 => Konuyu başlatan: Tholl-ga - 14 Mayıs 2006, 03:58:11
-
Engine
Type: Turbocharged Inline-4
Displacement cu in (cc): 109 (1781)
Power bhp (kW) at RPM: 150(110) / 5800
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 162(220) / 1950
Acceleration 0-62 mph s: 8.2
(http://www.rsportscars.com/foto/04/pologti06_04.jpg)
(http://www.rsportscars.com/foto/04/pologti06_02.jpg)
(http://www.rsportscars.com/foto/04/pologti06_14.jpg)
(http://www.rsportscars.com/foto/04/pologti06_11.jpg)
(http://www.rsportscars.com/foto/04/pologti06_engine.jpg)
(http://www.rsportscars.com/foto/04/pologti06_inter2.jpg)
(http://www.rsportscars.com/foto/04/pologti06_18.jpg)
-
bu haftaki auto show da polo gti. ibiza fr. colt czt ve fiesta st karşilaştırılmış.
polo yapılan genel değerlendirme neticesinde en yüksek puanı alarak birinci olmuş.
yazının sonunda ufak bi golf gti, polo gti karşılaştırması yapıp gerçek gti nin hala golf olduğunu belirtmişler.
-
kucuk golf gti ;D
mukemmel bir arac kesinlikle :) (golften daha cok beyendim 8))
bi turlu alisamadim ama bu 9n2 nin stoplarina :(
-
colt czt surdum fena bi arac deıldı..
ıbızayı tam bılmıorum ama bencede polo genel degerlendırmede hepsınden ıyıdır
-
e bravo VW her yerde birinci Polosuyla Golfüyle... :)
-
aracların ön tarafının, passattan poloya kadar aynı olması cok gözüme batıyo artık.. :-\
-
artık butun sırketler aynı yapıo..
on taraf tamamen aynı..
benımde pek hosnut olmadıgım bı durum ;)
-
aracların ön tarafının, passattan poloya kadar aynı olması cok gözüme batıyo artık.. :-\
hadi onlar vw de. biraz anlaşılabilir..
yeni doblonun önüde aşağı yukurı aynı
-
doblo lar tamkopya olmus zaten......;D
-
doblo lar tamkopya olmus zaten......;D
kesinlikle ;D
-
Arkadaşlar bende Autoshow'da ki mevcut testi okudum.
Yalnız garibime giden VW grubu araçların kanaatimce biraz kayırılmış olması, klasik Autobild ortaklığı sendromu :)
0-100 , ara hızlanma değerleri gibi hayati değerlerde vw ve seat geride kalmasına rağmen yazılan cümle aynen şöyle " Polo ve Ibiza geride kalmalarına rağmen aradaki fark sadece saniyenin ondalık değerleri ile sınırlı". Zaten fark 1-2 saniye olsa kıyaslama yapılamaz 8)
Ayrıca test yakıt verilerini çok inandırıcı bulmadım. Doğuş Otomotiv çalışanı olmama rağmen, test bana biraz değişik gözüktü.
Örneğin benimde sahip olduğum Mitsubishi Colt CZT araçta ESP ve TC kapatılamıyor, bu yüzden top gear "Tiff Needle" Fiesta ST ve Colt CZT testinde bile CZT kendini frenlediğinden pist tur zamanları kötü neticeler verdi diye belirtiyor.
Sistemin kapatılamadığından testte hiç bahsedilmiyor. Ayrıca 7.7 sn 0-100 km verisi, TC mecburen açıkken çıkan bir değer. Dergi Fiesta ST'yi zaten diri diri gömmüş...
VW gayet güzel bir araç ama bizim şirkette herkes testi okurken biraz suratı ekşidi ::)
-
autobild konusunda dediklerin doğruda genel anlamda bu tip yayınlarda bunlar olağan şeyler.
aşağı yukarı hepimizin severek ve beğenerek takip ettiği top gear de aston martin konusunda fazlaca hassas ;)
dergideki testte bence fiesta dan çok czt gömülmüş gibi.fiesta nın yol tutuşu öne çıkarılmış ama colt tan pek bahsedilmemiş.hem tasarımı hemde motor yapısından dolayı czt ye karşı çok sempatim var.