vwtr.net

Otomobil Forumu => Otomobilim => Konuyu başlatan: golf_gti_mk1 - 11 Eylül 2007, 20:22:54

Başlık: buda benim golf mk1
Gönderen: golf_gti_mk1 - 11 Eylül 2007, 20:22:54
umarım beğenirsiniz.geçen sene gümrükten çıkarttık



(http://img49.imageshack.us/img49/5708/goruntu131nc4.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img174.imageshack.us/img174/6224/goruntu132jc9.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img441.imageshack.us/img441/3658/goruntu133an2.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img216.imageshack.us/img216/3959/goruntu130ln0.jpg) (http://imageshack.us)


Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: fay78 - 11 Eylül 2007, 20:33:50
hoş geldin dostum...maşallah allah nazardan saklasın.varmı kafanda planın?
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: golf_gti_mk1 - 11 Eylül 2007, 20:37:56
 vallahi plan hep var kafamızda ama bide paramız olsa :(
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: escocem - 11 Eylül 2007, 23:30:38
maşallah çok güzel duruyor araç kazasız belasız sürüşler dilerim :)
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: cabrio63 - 12 Eylül 2007, 00:30:30
yaşasın mk1ler çoalıo.çok tatlı araba :sevgi:sakın bozma.özelliklede jantları ve direksiyonu sakın kaybetme ;)
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: Firestarter - 12 Eylül 2007, 00:33:25
Hoşgeldin. Aracın çok güzel. İyi bak ona ve sakın satma  :(
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: TuningLINE - 12 Eylül 2007, 09:01:36
maşallah Allah kaza bela vermesin ;)
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: SkY - 12 Eylül 2007, 11:36:21
kazasız belasız kullan...maşallah
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: concrete - 12 Eylül 2007, 13:06:13
hoşgeldin kardeşim maşallahh alllah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ....
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: mcsahan - 12 Eylül 2007, 13:19:19
hoşgeldin arkadaş, araban çok güzel duruyor. zaten kırmızı mk1 ve 2 de tartışılmaz. güle güle kullan
ibo, panjuru gördünmü birader??
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: nizam - 12 Eylül 2007, 13:27:01
allah kaza bela vermesin kardesim mete abi panjurlar tatlı olmus cidden anlamadıgım arka camda karton var galiba tesisata nazar değmesin diye yaptı galiba  :D
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: warlock - 12 Eylül 2007, 14:46:31
Ben bu aracı gördüm bigadan bizim çok sağlam ve tertemiz bi r GTI buda benim araba çıktığı zaman bigaya gelicem yan yanada bikaç pozlarını çekeriz hesret giderirler 2 kardeş abisinle...
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: G60 - 12 Eylül 2007, 14:51:28
Güzel araç, maşallah. Jant yay ister bu.
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: corrado_g60 - 12 Eylül 2007, 15:29:35
hosgeldın temız bı mk1 gtı daha :)
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: golf_gti_mk1 - 12 Eylül 2007, 20:08:45
hoş bulduk hepinize teşekkürler yazdıklarınızdan dolayı  ;)
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: golf_gti_mk1 - 12 Eylül 2007, 20:26:57
Hoşgeldin. Aracın çok güzel. İyi bak ona ve sakın satma  :(

hiç satarmıyım bu siteye üye olduktan sonra bir kez daha değerini anladım mk1'imin  :tamamdir
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: golf_gti_mk1 - 12 Eylül 2007, 20:31:06
Ben bu aracı gördüm bigadan bizim çok sağlam ve tertemiz bi r GTI buda benim araba çıktığı zaman bigaya gelicem yan yanada bikaç pozlarını çekeriz hesret giderirler 2 kardeş abisinle...

tabi gel abi bekleriz.hem birkaç foto çekeriz yann yana hemde mk1 ler hakkında konuşuruz biraz
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: G60 - 12 Eylül 2007, 21:53:17
Avatarındaki makineye bakılırsa, sende bizdensin. Harcamazsın yok yere garip işlemlerle makineyi. Tekrar maşşallah. ;)
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: golf_gti_mk1 - 12 Eylül 2007, 23:39:45
Avatarındaki makineye bakılırsa, sende bizdensin. Harcamazsın yok yere garip işlemlerle makineyi. Tekrar maşşallah. ;)

tabii sizdenim g60 keşke param olsada benim makinaya bi kristal stop,smoked far,ofsetli jant,yay vs vs koyabilsem (gerçi param olsada bu sölediklerimin çogunu tr de bulmak biraz zor mk1 için) :'(
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: warlock - 13 Eylül 2007, 00:03:46
Olur olur merak etme baştan senin şu k-jetronik ayarını bi yapalım gerisi yavaş yavaş olur..
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: golf_gti_mk1 - 13 Eylül 2007, 20:01:48
Olur olur merak etme baştan senin şu k-jetronik ayarını bi yapalım gerisi yavaş yavaş olur..

evet abi öncelikle bizim arabanın benzinle çalışması gerek (vallahi arabada gaz mı var diye soranlara utanarak evet diyorum gti makinaya gaz taktırdık.ama mecburiyetten ) :'(
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: escocem - 13 Eylül 2007, 20:24:06
eğer jetronik var ve gaz kullanıyorsan boşyere jetroniği sorunsuz çalışır duruma getirmek için uğraşıp para dökme derim...1ay sonra tekrar aynı duruma gelecek çünkü patlamalardan dolayı...ya gazı çıkar fabrikadan çıktığı gibi bincem diye inat et ayarlattır adam gibi yapamasınlar km de 300 ykr nin üstünde yak en uslu sürüşünde bile yada gazla bin sadece yada düzgün bir karbüratör bul düzgüncede manto ettir hem gazda hemde benzinde sorunsuz bin...
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: golf_gti_mk1 - 13 Eylül 2007, 20:46:29
eğer jetronik var ve gaz kullanıyorsan boşyere jetroniği sorunsuz çalışır duruma getirmek için uğraşıp para dökme derim...1ay sonra tekrar aynı duruma gelecek çünkü patlamalardan dolayı...ya gazı çıkar fabrikadan çıktığı gibi bincem diye inat et ayarlattır adam gibi yapamasınlar km de 300 ykr nin üstünde yak en uslu sürüşünde bile yada gazla bin sadece yada düzgün bir karbüratör bul düzgüncede manto ettir hem gazda hemde benzinde sorunsuz bin...

zaten jetronik varken gaz ayarı yapılamıyo bizde komple jetroniği iptal edip sadece gazla çalısır duruma getirdik. şu an benzinle calışmıyo.

aynen senin dediğin gibi yaptık bizde

gümrükten çıkarttığımızda araba 5 sene yatmasına rağmen tek marşta çalıstı ama bizim bitarafımız kaşındı gittik on numara ayarlı olan arabamızı bosch servisine ayara ve jetroniği temizlemeye götürdük(hadi dedik 5 sene yatmış araba bi bakım yaptıralım ) ama biz daha iyi olsun diye götürdüğümüz servisten çıktıktan 10-15 gün sonra ayarı bozuldu.araba gitmemeye ve daha çok yakmaya başladı (500 ykr civarı km'de) arabayı o topkapıdaki bosch servisine götürdüğümüz güne lanet olsun.hiç ellet mesek daha iyiydi  :'( :'(
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: escocem - 13 Eylül 2007, 20:56:30
bu k jetroniği bi elledinmi geri tam ayarına kimse getiremiyormuş bi abimizin dediğine göre topkapıdaki servis bir tek yapabiliyormuş dediğimde arkadaşlarımız ben bile yapıyorum diye konuşmuşlardı...yurt dışında bile bunun sorununu yaşıyanlar var okuyoruz ne ilginç bir sistemse bi kere ellendinmi başa beşa olmaktan başka bir şey olmuyor...gaz jetronikle çalıştırılabiliyor aslında fakat bi süre sonra zarar veriyor hatta inanmıycaksın jetronikle bağlantı kurulduğunda son hzııda seriliğide artmıştı bnm aracın...yazık olmuş sorunlu aracın orjinalinin bozulup karb.töre dönmesi normalde sağlam aracın bunu yaşaması gerçekten üzücü...
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: golf_gti_mk1 - 13 Eylül 2007, 21:29:16
bu k jetroniği bi elledinmi geri tam ayarına kimse getiremiyormuş bi abimizin dediğine göre topkapıdaki servis bir tek yapabiliyormuş dediğimde arkadaşlarımız ben bile yapıyorum diye konuşmuşlardı...yurt dışında bile bunun sorununu yaşıyanlar var okuyoruz ne ilginç bir sistemse bi kere ellendinmi başa beşa olmaktan başka bir şey olmuyor...gaz jetronikle çalıştırılabiliyor aslında fakat bi süre sonra zarar veriyor hatta inanmıycaksın jetronikle bağlantı kurulduğunda son hzııda seriliğide artmıştı bnm aracın...yazık olmuş sorunlu aracın orjinalinin bozulup karb.töre dönmesi normalde sağlam aracın bunu yaşaması gerçekten üzücü...

evet gerçekten üzücü  :'( bakalım bu tür arabalardan anlayan bi usta bulursak inş yaptıracağız (galiba eski mercedeslerle bizim mk1 lerin enjeksiyon sistemleri aynıymış yada birbirlerine çok benziyormuş bosch servisindeki adam söyledi)
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: escocem - 13 Eylül 2007, 22:31:51
benzer değil birebir aynı jetronikler kullanılmış o senelerde..işin ehli mercedes ustası bulursan oda yapabilir ayarını ama ne kdr fabrika ayarlarına yakın yapar bilemem topkapıdaki yeri burda bi abimiz vardı porche,ferrari,land,range,m3 gibi makinelere bakan özel bi servisin sahibiydi o tavsiye etmişti banada zamanında fabrika ayarlarına geri döndürüyorlar başarılı bir şekilde demişti...ama ya bir şeyler değişmiş orda yada başka bir şeyler varki senin işini yapamışlar..mete abinin bi ustası vardı bu konuda baya ustalaşmış farklı sehirlerden dahi yolluyanlar oluyormuş ona,atatürkteydi sanırım yeri okursa yazar sanırım sana özelden felan bi onu dene istersen...yalnız o kadar çok kişiyle bu işi konuştum ve bir kaçınada sahit oldum hiç ellenmemiş gibi yapabilen ne gördüm ne duydum...eğer amaç orjinallikse ve gerçekten ustasını bulursan tabiki güzel olur yok bulamazda karbüratörle binmek zorunda kalırsan bi tırcıdan güzel temiz bi ellenmemiş tempra karbüratörü işini yeterince görür benim son sistemim bu sekilde ve inan jetronikten bi farkı yok orjinal memelerle kullanmama rağmen...şimdi planımda memelerle oynayıp performans istediğim zamanlarda özellikle benzine alıp gazlamak için ilk memeyi 135 ikinci memeyi 165 lik yapmayı düşünüyorum...suan honda civic si ile kafa kafaya gidiyorum çok az geride kalıyorum(400de 2boy civarı) bunları yapınca dikizden izlerim kesinlikle...belki 350-400 yakar ama çok iyi gider..normal zamanlardada alırım gaza yine yeterli bi performansla 200 lira yakar dolaşırım..anladığım kadarıyla jetroniğin dağıtıcısını cıkarıp emme manifolduna gazı bağlayıp o sekilde biniyorsun araca doğrumudur?
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: golf_gti_mk1 - 13 Eylül 2007, 22:41:11
anladığım kadarıyla jetroniğin dağıtıcısını cıkarıp emme manifolduna gazı bağlayıp o sekilde biniyorsun araca doğrumudur?
[/quote]

evet aynen öyle  :tamamdir
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: escocem - 13 Eylül 2007, 22:43:12
bence biran önce ya karbüratöre dön yada jetroniği hallet bu sekilde enjektörleride bitirirsin iice orjinale dönmen zorlasır...
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: warlock - 14 Eylül 2007, 14:20:20
Evt bu araçta çok kötü bir işçilikle TÜP takılmış durumda ve hali ilede tüpüde sömürüyor...  Normalde bizim arçalarda tüp k-Jetronik üzerinden takılıyor ama arkadaşın k-jetronik komple askıya alınmış ve tüp girişi Hava kelebeklerinin ordan verilmiş... Sen merak etme k-jetronik ayarlarını yaptırması sorun olmayacak yeterki işin ehli usatalar ve elinde aracın emisyonları kontrol eden bilgisayar olsun... El ve göz kararı ile ayar yapılacak bir alet değil mutlaka emisyon cihazına takılıp k-jetronik üzerindeki hava ayarı yerine getirelecek sonra distirübitor den avans sonrada hava emisyon kelebeklerinin ayarı yapılacak...  K-Jetronik in üzerinde sadece bir ayar var başka ayarı yok...   Ha bide aklıma gelmişken eğer 400ykrş yi geçtiyse yakıt büyük ihtimal merkezdeki çükü ters takmışlardır senin ne gariptir o çük ters takıldımıda araba çalışıyor ama benzini 4 kanalada aşırı beleyerek  pompalıyor...   K-Jetronik ayarı yapılacaksa mutlaka repair guide elinizde olsun ordaki  emisyon değerlerine geldikten sonra aracını 125 km yi geçmedi sürece 180ykrş geçmiyecektir...
Başlık: Ynt: buda benim golf mk1
Gönderen: escocem - 14 Eylül 2007, 14:34:54
Evt bu araçta çok kötü bir işçilikle TÜP takılmış durumda ve hali ilede tüpüde sömürüyor...  Normalde bizim arçalarda tüp k-Jetronik üzerinden takılıyor ama arkadaşın k-jetronik komple askıya alınmış ve tüp girişi Hava kelebeklerinin ordan verilmiş... Sen merak etme k-jetronik ayarlarını yaptırması sorun olmayacak yeterki işin ehli usatalar ve elinde aracın emisyonları kontrol eden bilgisayar olsun... El ve göz kararı ile ayar yapılacak bir alet değil mutlaka emisyon cihazına takılıp k-jetronik üzerindeki hava ayarı yerine getirelecek sonra distirübitor den avans sonrada hava emisyon kelebeklerinin ayarı yapılacak...  K-Jetronik in üzerinde sadece bir ayar var başka ayarı yok...   Ha bide aklıma gelmişken eğer 400ykrş yi geçtiyse yakıt büyük ihtimal merkezdeki çükü ters takmışlardır senin ne gariptir o çük ters takıldımıda araba çalışıyor ama benzini 4 kanalada aşırı beleyerek  pompalıyor...   K-Jetronik ayarı yapılacaksa mutlaka repair guide elinizde olsun ordaki  emisyon değerlerine geldikten sonra aracını 125 km yi geçmedi sürece 180ykrş geçmiyecektir...
bizim araçlarda tüp jetronik üzerinden değil emme manifoldunun boğaz kısmına yakın akım yollarından bağlanır en sağlıklısı budur jetronikten bağladığın sürece ya patlatırsın dağıtıcı kutusunu(3kere yaşadım) yada bi yol alttan bi yol üstten vermen gerekceği için arac nerdeyse benzinli gibi gaz yakar bu ikisindede yine ufak tefek patlamalar olduğu için jetroniği her türlü bozarsın...gaz kullanılacaksa jetronik gün geldiğinde mutlaka sökülecektir karb dönecektir yoksa 2ayda bir hem sorun yaşar hemde bi karb parası ödenir her seferinde...motorun gerçek gücünü alıpta kmde 180 ykr yakmanın imkanı yok arkadaşım 260-270 ykr den asağıya inmenin hiç bir çaresi yok performansı düşürmedikten sonra... bu dediğin değeri yeni enjeksiyonlu araçlar bile yakalayamıyor ki bizim orjinal jetronikli makinelerimiz gerçek gti lardır her türlü yakarlar basarsan içerler herkeste bunu söler bilir..