vwtr.net
Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 9N2 - 9N3 => Konuyu başlatan: supradyn - 30 Ağustos 2007, 14:06:00
-
arkadaşlar aracım yeni ve karter muhafazası taktırma konusunda tavsiyede bulunanlar oldu servise sordum 200 ytl olur dediler ama ikitelli de 70 ytl ye taktıran olduğunu ve bu yerin servislere de parça gönderdiğini söylediler bileniniz varmı
karter muhafazasına taktırmalımıyım
-
o kadar komplike bi parça değil 70ytl civarı fiyatı zaten mutlaka taktır derim cidden işe yarıyor
-
o kadar komplike bi parça değil 70ytl civarı fiyatı zaten mutlaka taktır derim cidden işe yarıyor
istanbul'a gitmek için fırsat kolluyorum ilk fırsatta düşünüyorum
-
Karter muhafazasından hariç ön kaputun motor ısısından daha az etkilenmesi ve boya üzerine uzun vadede daha az olumsuz etki yapması için motor kaputunun altına iç kısma takılan ısı önleyici bir izalasyon perdesi gibi hazır birşeyler varmı.Geçenlerde bir arkadaşın dizel yeni clio'sunda görmüştüm.
-
ben kaput altına ses sistemlerinde kullanılan dynamat tarzı bir uygulama yapmayı düşünüyorum...sebeb motor sesi değil kaputun üzerine oturma merakı olan psikolojik kızların ağırlıklarına karşılık daha dayanıklı olması için,bu sırada yalıtımıda sağlamış olur zaten...
-
ben kaput altına ses sistemlerinde kullanılan dynamat tarzı bir uygulama yapmayı düşünüyorum...sebeb motor sesi değil kaputun üzerine oturma merakı olan psikolojik kızların ağırlıklarına karşılık daha dayanıklı olması için,bu sırada yalıtımıda sağlamış olur zaten...
Yapacağınız uygulama nasıl bir şey olacak biraz daha açıklarsanız sevinirim
-
dynamat tarzı dediğimiz ürünler uygulamadan önce yumuşak olan ve temiz olduktan sonra her türlü zemine uygulanabilen bi madedir...paketten çıkarıldıktan ve biraz ısı görmeye başladıktan sonra nerdeyse taş kdr sert olur..bunu kaputun altına uygulamayı düşünüyorum asıl amaç kaputa birisi oturduğunda daha mukavemetli olsun(mk1lerde ufak ama kronik sorundur kaput altı iskeleti çok sağlam değildir aşayıva hafif bombe yapar)aynı zamanda ses ve ısı izalasyonu yapmış olacağım...
-
Karter muhafazasından hariç ön kaputun motor ısısından daha az etkilenmesi ve boya üzerine uzun vadede daha az olumsuz etki yapması için motor kaputunun altına iç kısma takılan ısı önleyici bir izalasyon perdesi gibi hazır birşeyler varmı.Geçenlerde bir arkadaşın dizel yeni clio'sunda görmüştüm.
heralde düşündüğün boya etkilenmesine de faydası olur
-
karter muhafazası taktırma konusunda garanti kapsamındaki araç için sorun olurmu acaba ??
-
tabii bunu servisler de takıyormuş ama dışarıda takılırsa fiyat farkınıda göz ardı edemeyiz
-
Bora muhafazasını bugün 85 milyona birine taktık. Polo'ların ne kadar bilmiyorum ama garantilik bir durum yok. Altı üstü 8 tane civata. Çok kafanıza takıyorsanız servise giderken sökersiniz.
-
karterden garanti sorunumu olur yahu altı üstü bi sac yada plastik bi tabaka takılıyor herhangi bir hareketli parcayla felanda alakasız duruyor orda...tam tersine koruma yapıyorsun...ndn bu kadar karter korumasına takılıyorsunuz onu anlıyamıyorum ben açıkcası...araçla dağlara felanmı çıkıyorsunuz :)
-
Bora muhafazasını bugün 85 milyona birine taktık. Polo'ların ne kadar bilmiyorum ama garantilik bir durum yok. Altı üstü 8 tane civata. Çok kafanıza takıyorsanız servise giderken sökersiniz.
Hangi arabaya takıldı boranınki?
karterden garanti sorunumu olur yahu altı üstü bi sac yada plastik bi tabaka takılıyor herhangi bir hareketli parcayla felanda alakasız duruyor orda...tam tersine koruma yapıyorsun...ndn bu kadar karter korumasına takılıyorsunuz onu anlıyamıyorum ben açıkcası...araçla dağlara felanmı çıkıyorsunuz :)
Bende istiyorum karter muhafazası dağa bayıra vuracam kendimi ;D
-
Bora'nınkini boraya taktık başka arabaya takılacak değil ya. :D
-
Senin arabaya belki takmışındır dedim niye ya başka arabaya uydurulmazmı
-
vala bnm koruman felan yok ;D zaten olsada bu antalya sıcakalrında hararet riskine risk katar diye çıkarırdım heralde..bnm karter standart mk1lere göre daha asağıda olmasına yeri gelinde dağ bayır gezmeme rağmen daha hiç bir yere deymedi...kendimi drift king sanıp patlak amortisörlerle 60-70 dönülcek virajı 80-85 le dönüp birde yanlamaya kalkınca 2-3 kez sağa sola gidip geldim çok yavaş kaldırıma değdim osırada karterde değdi az bişi:)başkada bilmem...
-
heralde düşündüğün boya etkilenmesine de faydası olur
Esas amacıda o zaten,diğeride motor sesi azalır sanırım
-
Poloyu ilk aldığımda karter korumasının olmaması dikkatimi çekmişti, daha önce 93 model Skoda favoritimde bile vardı, durumu bir ustaya sordum, bana "bu araçların motoru kaza anında kızak vastası ile aracın altına kaçıyor böylece kabine zarar vermiyor, bu nedenle motorun altına herhangi bir koruma koymazlar." demişti. Bizde ustadır dedik sözünü dinledik.
-
Poloyu ilk aldığımda karter korumasının olmaması dikkatimi çekmişti, daha önce 93 model Skoda favoritimde bile vardı, durumu bir ustaya sordum, bana "bu araçların motoru kaza anında kızak vastası ile aracın altına kaçıyor böylece kabine zarar vermiyor, bu nedenle motorun altına herhangi bir koruma koymazlar." demişti. Bizde ustadır dedik sözünü dinledik.
İlginç pek inanadırıcı gelmedi ???
-
Poloyu ilk aldığımda karter korumasının olmaması dikkatimi çekmişti, daha önce 93 model Skoda favoritimde bile vardı, durumu bir ustaya sordum, bana "bu araçların motoru kaza anında kızak vastası ile aracın altına kaçıyor böylece kabine zarar vermiyor, bu nedenle motorun altına herhangi bir koruma koymazlar." demişti. Bizde ustadır dedik sözünü dinledik.
İlginç pek inanadırıcı gelmedi ???
mercedesin bu yöntemi kullandığını duymuştum...gerçekten vw serisindede mevcutmudur? polo golf bora passat ...