Volkswagen Türkiye - VW

Volkswagen => Jetta, Vento ve Bora => Vento => Konuyu başlatan: mikail - 23 Temmuz 2011, 22:35:05

Başlık: motor değişimi
Gönderen: mikail - 23 Temmuz 2011, 22:35:05
merhaba arkadaşlar uzun zaman oldu forumdan ayrı kalalı yeni üyeler katılmış öncelikle herkese merhaba..
  1.8 adz motorlu(tek nokta enjeksiyon) ventom var.fakat motorumdan pek memnun degılım bir motor var çıkma tek nokta enjeksıyonlu satıcı motorunun 1.6 tek nokta enjeksıyon oldugunu ve 1994 model golf 3 ten cıktıgını soyluyor ama motorun 1.6 veya 18  oldugu arasında kesın bılgısı yok öncelikle sormak ıstedıgım su vento,golf3 serisinin 1.6 tek nokta enjeksiyon motor seçenegi varmı ?
  eger bu motor 1.6 ise benim 1.8 motorla degıstırebılırmıyız beyin v.s uyarmı?yardımlarınızı beklıyorum tesekkurler sımdıden
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: suskun - 23 Temmuz 2011, 22:45:23
tek nokta enjeksiyonlu ise 1.8 dir o motor
sen neden 1.8 motoru 1.6 ile değiştirmeyi düşünüyosun peki ?
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: mikail - 23 Temmuz 2011, 23:03:49
degiştirmeyi düşünmüyorum sadece bilgi sahibi olmak istedim çünkü.benim motor birkere rektefiye gördü blok ve kapak taşlandı.ileri dönük bir arıza olurda rektefiye gerekırse eger mevcut üst kapak,krank falan bunların degısmesı gerekecek bende komple motoru degısırım dıye dusundugumden yedekte saklamaı dusunuyordum
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: mikail - 23 Temmuz 2011, 23:34:39
güncel.
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: mikail - 24 Temmuz 2011, 14:03:27
.
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: mikail - 24 Temmuz 2011, 14:04:21
arkadaşlar golf 3 veya ventonun 1.6 tek nokta enjeksiyon motor seçeneği varmı?
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: ThE_Unforgiven - 24 Temmuz 2011, 14:21:47
golf 2 de vardı sanırım tek nokta enjeksiyon
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: mikail - 24 Temmuz 2011, 16:33:57
Volkswagen Motor (komple) 950 TL - İlan ve alışverişte ilk adres sahibinden.com' da - 36369430 (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araci-golf-3-motor-ful-36369430/detay/?source=directSearch)
  bahsettigim motor bu sahibi golf 3 ten çıktıgını ve 1.6 oldugunu soyluyor ama kesin emin degil.merak ettigim golf 3lerde tek nokta enjeksiyonlu 1.6 motor kullanıldımı?
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: mikail - 24 Temmuz 2011, 22:52:22
merhaba arkadaşlar abs motor ile adz motor arasında ne gibi bi fark olur ABS motorun parçaları ADZ motora uyarmı? resimdeki motr ADZ motormuş bunun parçalarını ADZ motordada kullanabilirmiyiz?
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: mikail - 25 Temmuz 2011, 12:13:54
güncell
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: joshuamckee - 29 Temmuz 2011, 23:47:19
Merhaba,

Hatırladığım kadarı ile motor hacmi farklı ise değişim yapamıyorsunuz. Motor hacminin aynı olması gerekli.

Satıcıdan motorun üzerindeki seri numarasını alırsanız hangi modellerde kullanıldığını internette rahatça bulabilirsiniz.

Selamlar...
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: serhat - 01 Ağustos 2011, 23:48:57
eğer golf 3lerdeki 1.6aft motru bulursan kaçırma at kenara dursn ama mevcut hacimden ufak takılamıyo ve mevcut motordan en az 3 yıl daha genç motor olmalı diye bliyorm tabi buna uygun şanzumanda gerek  :)
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: mikail - 04 Ağustos 2011, 00:03:54
motor hacmi aynı 1.8 ama beygir farklı almak istedigim motor abs 1.8 90 beygir tek nokta enjeksiyon benım motor adz 1.8 105 beygir tek nokta enjeksiyon motor.fiziki olarak her şey aynı motorda benim en cok merak ettigim bizim motoru çalıştıran beynin yazılımı o motoruda çalıştırırmı yani bogaz kelebeginin potansiyometresini falan okurmu?
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: freegane - 04 Ağustos 2011, 00:22:42
okumaz :)
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: erdem325 - 04 Ağustos 2011, 01:09:28
motor hacmi aynı 1.8 ama beygir farklı almak istedigim motor abs 1.8 90 beygir tek nokta enjeksiyon benım motor adz 1.8 105 beygir tek nokta enjeksiyon motor.fiziki olarak her şey aynı motorda benim en cok merak ettigim bizim motoru çalıştıran beynin yazılımı o motoruda çalıştırırmı yani bogaz kelebeginin potansiyometresini falan okurmu?

kendi bogaz kelebegini gecirsen olur sanirim..
millet ms ile sifirdan injeksiyon sistemi kuruyor neden olmasin..
hatta bence bu araclara yapilabilecek en guzel is ms ile cok nokta injeksiyona gecmek olur, ham yait duser hem performans artar..
ayrica ms lerde dual map da var, iki map ile ister ekonomi ister performans beklentisini karsiliyor..
benim aklimda olan bi is aslinda ama biraz maddiyat gerek..

(ms=megasquirt)
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: freegane - 04 Ağustos 2011, 02:06:24
megasquirt veya standalone veya AEM farketmez önemli olan o arabaya ne kadar bineceğin,yoksa ms parasını arabanın üzerine koyup çok rahat üst modelini alabilirsin
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: erdem325 - 04 Ağustos 2011, 02:40:15
megasquirt veya standalone veya AEM farketmez önemli olan o arabaya ne kadar bineceğin,yoksa ms parasını arabanın üzerine koyup çok rahat üst modelini alabilirsin

orasi oyle de ben arkadas kendi ventosunda israrci ise eger diye anlattim..
1500-2000 arasi bir maliyet tutabilir diye dusunuyorum ms olayi..
eger uzun vade binilecek bir arac ise mantikli geliyor bana yinede..
hem dual map, hemde sirali sistem lpg :D
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: mikail - 05 Ağustos 2011, 15:10:35
bu ms olayını ilk senden duydum bi araştıralım şunu.. :D  sagolasın
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: yavuzz - 17 Ocak 2012, 21:22:08
motor hacmi aynı 1.8 ama beygir farklı almak istedigim motor abs 1.8 90 beygir tek nokta enjeksiyon benım motor adz 1.8 105 beygir tek nokta enjeksiyon motor.fiziki olarak her şey aynı motorda benim en cok merak ettigim bizim motoru çalıştıran beynin yazılımı o motoruda çalıştırırmı yani bogaz kelebeginin potansiyometresini falan okurmu?

mikail adz 1,8 motor 105 beygir değil 90 beygir haberin olsun
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: mikail - 17 Ocak 2012, 22:13:35
abi ben 105 diye duydum oyle kaldi aklimda peki abs Kac beygir bilgin varmi ?
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: chyfchy - 17 Ocak 2012, 22:37:51
megasquirt veya standalone veya AEM farketmez önemli olan o arabaya ne kadar bineceğin,yoksa ms parasını arabanın üzerine koyup çok rahat üst modelini alabilirsin
Ne güzelde direk demiş üzerine koy üst modeli al en mantıklısı...

ABS ADZ ANP ADD  bunlar 90PS 89hp
105hp lik yok 1.8 de. Daha önce bi eleman 1.6 tek nokto enjeksiyonlu 75hplik araca 105 hp diye kendini inandırmıştı anlatana kadar akla karayı seçtim sora tamam sen haklısın dedim 1.6 tek nokta senin aracın 105hp dedim.Seni onunla karıştırmıyorum yanlış anlaşılmasın
Başlık: Ynt: motor değişimi
Gönderen: mikail - 18 Ocak 2012, 07:53:46
yok abi estagfurullah yanlis anlasilcak bir sey yok ayrica yanlis bildigm bir seyi duzelttgn icin tesekkur ederim ama bu araba benim icimde bir ukte olarak kaldi toplatmayi da cok istiyorum bakalim hersey kismet artik