vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf II => Konuyu başlatan: cyber34 - 05 Mayıs 2011, 23:55:16
-
Arkadaşlar bizim araçların önü arkalara göre 2 cm yukarıdadır.
Bu bazı araçlarda göze batmıyor.55 yanaktan 50 yanağa düşünce iyice canımı sıkmaya başladı.Sadece ön tarafı düşürmeyi planlıyorum.
Yayları kestirmeden amortisörlerle nasıl oynayabilirim?
Yorumlarınızı bekliyorum.
selamlar
-
coilover süper çözüm bizde coil var istediğimiz zaman önü yükselt arkayı bas yada tam tersi oynuyoruz istediğimizde ve yay kesme gibi zıplama sekme sorunlarıda olmuyo :)
-
abi amortisör çanaklarını 1 cm aşağı aldır tamamdır
-
abi amortisör çanaklarını 1 cm aşağı aldır tamamdır
:tamamdir :tamamdir
-
abi amortisör çanaklarını 1 cm aşağı aldır tamamdır
yeni bişey daha öğrendik... ;) ;) ;)
-
sanayi spec :D :D
-
abi amortisör çanaklarını 1 cm aşağı aldır tamamdır
Amortisör çanaklarını aşağı aldırmak hem pahalı hemde amortisör üzerine kaynak yapmak amortisörü patlatıyormuş.
bu nedenle spor amortisör aldım 35 mm /60-40
konfordan hiç kaybetmedim yine bogeler pıss pss ötüyor sertleşme olmadı yola devam:))
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar uzun süre cevap veremediğim içinse kusura bakmayın.
Yeni resimleri kendi başlığımda yayınlarım kısa süre sonra.
selamlar
-
Amortisör çanaklarını aşağı aldırmak hem pahalı hemde amortisör üzerine kaynak yapmak amortisörü patlatıyormuş.
bu nedenle spor amortisör aldım 35 mm /60-40
konfordan hiç kaybetmedim yine bogeler pıss pss ötüyor sertleşme olmadı yola devam:))
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar uzun süre cevap veremediğim içinse kusura bakmayın.
Yeni resimleri kendi başlığımda yayınlarım kısa süre sonra.
selamlar
kaç liraya mâl oldu yaylar
-
Çanaklar yada diğer adı ile Tas lar amortisörlerle bir ilişkisi yok. Yayların amortisör kovanındaki tas ları puntolarından ayırıp kaç cm indirme yapmak istiyorsan o kadar indirip puntolanıyor.. Çok pahalı bir işlemde değil 4 kovan için 50TL alırlar anca. Ama indirme işlemine göre amortisör başlarınında kesilip yeni diş açılmasıda eklenebilir listeye.. 20 - 25mmye kadar amortisörler sorun çıkarmayacaktır.
-
Çanaklar yada diğer adı ile Tas lar amortisörlerle bir ilişkisi yok. Yayların amortisör kovanındaki tas ları puntolarından ayırıp kaç cm indirme yapmak istiyorsan o kadar indirip puntolanıyor.. Çok pahalı bir işlemde değil 4 kovan için 50TL alırlar anca. Ama indirme işlemine göre amortisör başlarınında kesilip yeni diş açılmasıda eklenebilir listeye.. 20 - 25mmye kadar amortisörler sorun çıkarmayacaktır.
Puntolama işlemi sırasında amortisör ısınıp delinebiliyormuş.
Sökmek takmak puntolatmak rot ayarı falan burda pahalıya mal oluyor.
amortisör başlarının tornalanıp yeni diş açılması aracı yere indirmiyor.
40 mm diş açıldı araçta herhangi bir alçalma olmadı.
belki 80 mm diş açılsa alçalabilirdi fakat amortisör yayın esneklik potansiyel enerjisini nasıl soğurur o da proje konusu olur >:D >:D
-
Puntolama işlemi sırasında amortisör ısınıp delinebiliyormuş.
Sökmek takmak puntolatmak rot ayarı falan burda pahalıya mal oluyor.
amortisör başlarının tornalanıp yeni diş açılması aracı yere indirmiyor.
40 mm diş açıldı araçta herhangi bir alçalma olmadı.
belki 80 mm diş açılsa alçalabilirdi fakat amortisör yayın esneklik potansiyel enerjisini nasıl soğurur o da proje konusu olur >:D >:D
Kaynak işlemi amortisöre değil kovana yapılıyor o yüzden amortisörün delinmesi imkansız aynı işlemi ilker mk1 de uyguladı mesala.. Amortisör başlarını kısaltarak araç inmez zaten aşağıya.. Kovandaki yay taslarını indirdiğin zaman araç inme yapar.. Benim dediğimde bu zaten yayların taslarını kovandan indireceksin.. 20mm den sonra amortisör uzun gelicektir bunun içinde amortisör başları kesilip yeni diş açılıyor.. Rot balans işide zaten mecbursun yaptırmaya.. O kısımda yapılacak her işlem kamber ve rot ayarını değiştirecektir..
-
Çamurluk ağızlarınıda içeri aldırıp çamurlukları 50mm şişirttim.
Böylece arkaya artık 3 kişi oturduğunda kasislerde sürtme yaşamıyorum.
:D :D
-
Valla ben tek başımayken bile sürtüyodu amortisörleri değiştirdim bayağı kesti ama sert virajlarda vs sürtüyodu çalktım kamberi 3 kişide bile sürtmüyo artık :saygılar
-
çanaklar aklıma yattı...çok mantıklı bi düşürme tekniği :tamamdir
-
güzel bir sistem canakları aşagıya alacagız biraz bi dişte yaylardan keseriz cok güzel olur :D
-
Amortisör çanaklarını aşağı aldırmak hem pahalı hemde amortisör üzerine kaynak yapmak amortisörü patlatıyormuş.
bu nedenle spor amortisör aldım 35 mm /60-40
konfordan hiç kaybetmedim yine bogeler pıss pss ötüyor sertleşme olmadı yola devam:))
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar uzun süre cevap veremediğim içinse kusura bakmayın.
Yeni resimleri kendi başlığımda yayınlarım kısa süre sonra.
selamlar
Bu sekilde aractaki ondeki arkaya gore olan fazla yukseklikten kurtuldun mu ?
-
Ayni dert bende de var arkasi guzel duruyor fakat ön yukarida bariz de belli oluyor ama ben canak tas islerinden veya yay kesilmesine karsiyim ki almanyada bunlari uygulamak zaten yasak para olunca coil over takarak standart parcalarin geometrisi ile oynamadan halletmek en temizi yay kesmek basinc goren bir parcayi puntalatmak kaynak yapmak ordan oraya uydurma yapilan seyler kuşçulara göre islemler vw cilere yakistiramiyorum bu tip dusunceleri yamkanin varsa maddiyat el veriyorsa bu ise uygun urun maddiyat yoksa standart bin
-
en matikli islem coil ama coildede arac konforunu kayip ediyor iki ucuda acik islem ama ne canak islemi nede coil aklima yatiyo canakda sürekli esneyen bi parca ile karsi karsiyayiz allah muhafaza kötü sonuclar dogurabilir gerci kirlsada en fazla yay boslar ama :)
-
ön lastiklerle arka lastik ölcülerini deişik kullanmak da olabilir :)
-
arka biraz düşük ise ben ce arka amaortisorlerden ayar yaptır ön tarafı hiç elletme arkaların amortısor çanagını ayarı var altına tornacıda 3cm lık boru tabir bişey koydurman yeterlı olacak ben boyle yaptım daha fazla kaldırdım arabayı 8 cm kadar ama sana 3 cm kaldırmalk yetecek
(http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/uFWP2.jpg)
-
onu bilmiyordum oda iyi fikir
-
arkayı yükseltmek için arka amartisörlerin alt bağlantı makaralarının aynısısndan işe yaramayan iki amartisörden kesip aldım benim amartisörlerin alt bağlantı makarasına aynı hizada kaynattırdım ve bağlantıyı yaptım fabrikasyon gibi oldu arka yükseldi tekrar alçaltmak istediğim zamanda aynı eski yerine bağlantı yapabiliyorum çok güzel oldu alt makarada bağlantı araç yükseliyor sök üst makarasına bağlantı yap araç aynı eski haline geliyor
-
:tamamdir en guzel bu şekılde olur sen onleri hiç elletme
-
her zaman orjinalinden yanayım yoksa orasını elle burasını elle araca zarar veriyor
-
önleri alçaltmak hele birde balon tampon altındada lip varsa ayvayı yedin lastikler çevrildiğinde esneyip çamurluklara sürtüyor bi sürü dert
-
Haklisiniz ama insan takinti yapiyor ;) arkada bir parmak bosluk var onde 2 ha arac duzmu duz ama durum bu boyle olunca sinir bozucu oluyor vogtland yay var 35 tam kafama yatmadi ama henuz belki onden bir bakla kestirip amartisorlerede ayar verdirip bunu yaptirabilirim , merak ettigim onlere spor amartisor takarsak o bir parmak gider mi ?
-
bu kadar yüksek nasıl biniyosunuz ya :) ::)
-
fk tunnıng 40-40 yay taktım arka öne göre biraz yüksek kaldı.Sanırım td olduğu için.Biraz daha ağır benzinlilere göre.
-
Haklisiniz ama insan takinti yapiyor ;) arkada bir parmak bosluk var onde 2 ha arac duzmu duz ama durum bu boyle olunca sinir bozucu oluyor vogtland yay var 35 tam kafama yatmadi ama henuz belki onden bir bakla kestirip amartisorlerede ayar verdirip bunu yaptirabilirim , merak ettigim onlere spor amartisor takarsak o bir parmak gider mi ?
spor amortisör aracını yere basmaz.
Bu konuda yazılanlardan en uygunu arka suspansiyonlarına 1-2 cm kalınlığında bilezik yaptırman olmalı.
Golf 2 lerin bir çoğu arkadan sola yatık duruyor.
Sende de bu durum olabilir önce 4 bir yandan ölçü alman faydalı olabilir.
Bu arada benim araçta ki yayların önleri arkalardan daha fazla alçaltıyordu.
60-40 mm yay bulursan tadından yenmez.
-
bu kadar yüksek nasıl biniyosunuz ya :) ::)
stak 67 bana diyorsun galıba ben zonguldakta yasıyorum mecbur boyle bınmem lazım arkaya 3 kısı oturdumu araba yere basıyor zaten ben de kaldırdımiice ve bir problem yasamadım
-
stak 67 bana diyorsun galıba ben zonguldakta yasıyorum mecbur boyle bınmem lazım arkaya 3 kısı oturdumu araba yere basıyor zaten ben de kaldırdımiice ve bir problem yasamadım
abi bende çankırıda biniyorum. geldiysen bilirsin ne kadar kötü yolları olduğuu :) ama dikkat ettiğin sürece sıkıntı olmuyo. çankırıda ön karlık hariç hiçbiryerini sürtmedim ben daha. basıklıkta bu şekilde:
(http://i1154.photobucket.com/albums/p537/Facerider1/1-IMG_3069_zps454abff5.jpg)
-
oo makına super hasan ali 10 uzerın den on orjınal bır araba evet burada ben koy yollarına gıdıyorum bazen trabzona yayla yoluna cıkıyorum arabanın altı surme yapıyordu
eyvallah abi sağolasn :) kullanan sensin. sıkıntı yaşamazsın umarım abi o şekilde. bana savurma yapar gibi geliyo. o yüzden söylemiştim :tamamdir