vwtr.net
Volkswagen => Passat => Konuyu başlatan: sergeyyuliyanov - 09 Mart 2011, 21:45:43
-
Slm arkadaslar, 3 ay once sahibinden VW Passat 2006 TDI Comfortline aldim. Deneme surusu yaparken rolantide hafif bir titreme vardi, dizel motor oldugundan olabilir dedim ve onemsemedim. Ancak su an baktigimda o titreme artti, resmen isiklarda falan beklerken sallaniyoruz. Tamircinin birisi vites kutusu bozulacak dedi, oteki vites bilyalari bozulmis dedi, bir ucuncusu de motorun silindirleri gitmis dedi. Boylece ben sorunu halla anlamis degilim. Arabayi satin aldigim adam yasli bir amca, 4 sene once galeriden yepyeni satin almis arabayi, ben de ikinci sahibiyim. Arabamdaki tek sorun bu titreme arkadaslar, fikri olan varsa yazsin lutfen....Simdiden tesekkurler....
-
Motor kullaklarına bi baktır.
-
yakıt filitresi hava filtresi yağ veya enjektör bakımı yapıldımı aracınızın ?
-
oncelikle hic bir sey deyismeden gidip bir cihaza baglatacaksin cihazi olan ustaya deyil cihazi kullanabilen ustaya yani standart degerleri cok onemli enj olsun,akismetre olsun vs vs eger cihazda bir sey cikmazsa enj orinklerini deyistirmeden basla ise
-
tekleme var gibi eğer aşırı sallıyorsa. enjektörlere bir baktır ama burdan söylemek çok zor. bazı arızaların etkileri birbirine çok benziyor. cihaza bağlattır arıza kodunu ver yardımcı olalım.
-
Arkadaşlar bende de aynı araç var benim aracım da sabahları ilk çalıştırdığım zaman aşırı gürültülü ve sarsıntılı çalışıyor 20-30 sn gaza basılı tutuyorum (1500-2000 devir) ondan sonra kendine geliyor çalışması düzeliyor 300 km önce de tüm bakımlarını yaptırdım ama hiç bi düzelme olmadı hala ilk çalışmada çok sarsıntılı ve gürültülü çalışıyor bu neyden olabilir arkadaşlar ! Ben yakıt pompasından şüphelendim az sizin de bilgilerinizi almak isterim..
-
Ailemi yikti, nefret ediyorum passattan.....
-
2009 dan bu yana kadar bu arabayı kullanıyorum.Eğer söylediğim 2 seçenekden biri değilse bende hiç birşey bilmiyorum.
1-) Passat 2.0 TDI 2 problemden dolayı titrer ya enjektörleriniz bozuk yada volant, böyle bir problemle karşı karşıya iseniz ilk yapmanız gereken vw servislerinde kullanılan orjinal bilgisayarla yani VAS 5052 ile enjektörlerinizi kontrol ettirip değerlerine baktıracaksınız hatta nasıl olduğunada yazayım ustanız anlamassa :D araç rölantide çalışırken 4 enjektörün toplam degeri 0 (sıfırı) veriyorsa birde teste çıkıp VAS 5052 ile ortalama değerde probleminiz varmı yokmu düzgün çalısıyormu herşeyi okuyabilirsiniz.Eğer problem enjektörden çıkmadı veriler düzgün ise (inş öyledir eğer enjektörse 6000 TL masrafı var)
2-) En yüksek ihtimal bendede ışıklarda beklerken titriyordu çalışırken sarsıntılı çalısıyordu gaza bastığımda kesiliyordu çözümü 2 sefer değiştirdiğim baskı balata ve volant iklisi eğer bu 2 parçayı orjinal alırsanız arabanızda hiçbir problem kalmaz.
-
buna benzer bi sorun arkadasımda olmuştu baskı balata ve volant değişti porblem çözülmüştü.
-
cihaz ile önce kontrollerinin yapılması gerekiyor.uzak değilsen yada uğramak istersen paşa otomotive uğrayabilrsin forumdan geldiğinizi belirtmeyi unutmayın.
-
2009 dan bu yana kadar bu arabayı kullanıyorum.Eğer söylediğim 2 seçenekden biri değilse bende hiç birşey bilmiyorum.
1-) Passat 2.0 TDI 2 problemden dolayı titrer ya enjektörleriniz bozuk yada volant, böyle bir problemle karşı karşıya iseniz ilk yapmanız gereken vw servislerinde kullanılan orjinal bilgisayarla yani VAS 5052 ile enjektörlerinizi kontrol ettirip değerlerine baktıracaksınız hatta nasıl olduğunada yazayım ustanız anlamassa :D araç rölantide çalışırken 4 enjektörün toplam degeri 0 (sıfırı) veriyorsa birde teste çıkıp VAS 5052 ile ortalama değerde probleminiz varmı yokmu düzgün çalısıyormu herşeyi okuyabilirsiniz.Eğer problem enjektörden çıkmadı veriler düzgün ise (inş öyledir eğer enjektörse 6000 TL masrafı var)
2-) En yüksek ihtimal bendede ışıklarda beklerken titriyordu çalışırken sarsıntılı çalısıyordu gaza bastığımda kesiliyordu çözümü 2 sefer değiştirdiğim baskı balata ve volant iklisi eğer bu 2 parçayı orjinal alırsanız arabanızda hiçbir problem kalmaz.
:tamamdir sonradan gördüm :)