vwtr.net
Volkswagen => Caddy, Transporter ve Caravelle => Konuyu başlatan: KOÇKOÇ - 09 Şubat 2011, 16:20:12
-
Bazen işimiz acele olduğunda motoru ısıtmayı ihmal ediyoruz. Gün içinde ner defasında motoru ısıtmak gereker mi? Dizel araçların huyunu pek bilmiyorum. Bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
-
Ben şimdiye kadar motoru hiç kapıda ısıtmadım. Sabah aracı çalıştırdığınızda 30 sn rölantide çalıştıktan sonra aracı zorlamadan bağırmadan düşük devirlerde vites değiştirerek aracı yolda ısıtmak en sağlıklısıdır. Araç durduğu yerde hem geç ısınır hem o geç ısınma sürecinde daha çok sürtünme yaparak motor daha fazla aşınır. Araçta kullandığınız yağ da 10 -40 olsun.
-
Teşekkürler Adem Bey.
-
rica ederim size özel mesaj attım okudunuz mu?
-
Okudum, cevapladım.
-
Araç birkere en azından 3dk çalışır durumda kalmalı eğer araç çok suğuksa kesinlikle gaza yüklenmemelidir.(Ayrıca) araç bir yerden gelindiğinde araba 5-10 dk çalışmalı turbo için önemli.
-
Ben şimdiye kadar motoru hiç kapıda ısıtmadım. Sabah aracı çalıştırdığınızda 30 sn rölantide çalıştıktan sonra aracı zorlamadan bağırmadan düşük devirlerde vites değiştirerek aracı yolda ısıtmak en sağlıklısıdır. Araç durduğu yerde hem geç ısınır hem o geç ısınma sürecinde daha çok sürtünme yaparak motor daha fazla aşınır.
+1
-
motor soğuk ken gaz frendebriyaj sert leşmesi normalmidir....?1998 t4 city van aracım ???
-
motorun soğ
motor soğuk ken gaz frendebriyaj sert leşmesi normalmidir....?1998 t4 city van aracım ???
fren pedalı ile bir alakası var. Pedalda bir sorun varsa, sıcak soğuk genelde her zaman yapar. Debriyaj teli ve gaz telini değişirseniz sorununuz çözülür.
Gaz teli 35 tl
debriyaj teli 100 tl