vwtr.net
Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 6N => Konuyu başlatan: polo34 - 15 Temmuz 2007, 15:25:41
-
polo 6n 8v araçta "cylinder head work" artıları eksileri nelerdir?
bir sitede 75hp den dereceli+header+ cylinder head work+chip ile 110 hp ye ulaşmışlar...
-
dedigin sey portlarin buyutulerek parlatilmasi ve subaplarin da ayni sekilde buyutulmesini icerir...dogal olarak performansa katkida bulunacaktir.
-
bunu aracına yapan var mı tanıdığınız?
bu iş kaça patlar? hangi parçalar lazım? yakıt coşar mı? bir riski var mı ? vs vs
-
yakıtın senin oynadığın orana göre değişir tabi buna görede alacağın perf.değişir yaklaşık 300-350 gibi çıkar sibobların vb değişmesi gerekir rektefiyecinin işçiliği var derken tahmini o civarda tutar..
-
parası birşey değilmiş, acaba min max kaç hp çıkar bu işten?
yakıt min hp de max hp de kaç lt artar?
uygulama sonrası geriye dönüş mümkün mü? çıkma parçalarla bir şeyler mi yapılmalı acaba?
yazılımsal bir değişiklik yapmadan kullanmak isterim, yakıtı abartmadan 5-7 hp gibi bir rakam gelse öpüp başıma koyarım
son olarak bu işi istanbulda kim yapar?
-
bugün onno usta ile yüzyüze görüştüm, "yanma odalarının biraz küçültülerek kompresyon oranının artırılması" bu madde haricinde önerilen işlemler yapılacak, chip güncellenecek, şu an mevcut durumda araç colombo dereceli+onno chip+ıvır zıvırla 93 hp, onno usta 100 hp olacağını söyledi, yakıtta artmayacakmış, önceden yaptığı chip ile yeterince artırdı heralde, ayrıca alt devirlerdeki torkuda kaybetmeyecek şekilde aracı ayarlayacak, 1500 ytl tutacak...1 ağustosda işe başlıyoruz, max 1 haftada araç çıkacakmış...
-
hayırlı olsun sımdıden ..
onno ustaya selamlar ;)
-
hayırlısı olsun...
-
hayırlısı olsun 1.6 100 hp iyi bir değer olacak
bize sonucunu yazarsın artık :)
-
torku kaybetmeyelim de hatta üzerine eklersek asıl öyle muhteşem olacak :)