vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf V => Konuyu başlatan: black_see81 - 10 Temmuz 2007, 10:45:29
-
Arkadaşlar 2004 model,golf 5 midline kullanıyorum. Aracımın deviri çok düşük 640 kadar. Ve araç rolantide hafiften titreme yapıyor. Kelebek boğazını temizlettim ama olmadı. Birisi filtre soketinde problem olduğunu söyledi. Bi bilgisi olan varsa yardımlarını bekliyorum. Şimdiden teşekkürler. :)
-
merhaba benim aracım da 2005 1,6 düz motor . bahsettiğin problemin aynısı bende var araba normalde 600-700 devirlerde çalışıyor ama bu normalmiş . son zamanlarda motor titremeye başladı rolantide beklerken ama devir saati kımıldamıyor . motorcu ustam o bahsettiğin boğazı temizleyelim düzelir diyor fakat sende işe yaramadıysa bende yok yere temizletip masraf etmesemmi acaba
-
yakıttan olmasın 100 oktan kullanmayın.Servis öyle bir şey dedi bana sarsıntı için.
-
maf ı bozulmuş olabilir
ya da oktan farklılığından
-
bendede 2006 golf var bende aynı sorundan servise gittim Kelebek boğazını temizleyim yolladılar geriye fakat aynı sorun devam ediyor bi çözümü vardır herhalde bu hafta tekrar serise götürücem
-
arkadaşlar servisten birisyle konuştum benzinden kaynaklaıyor diolar aldığın benzin istasyonunu deiştir dediler kelebek boğazından kaynaklanıyomuş sürekli temizleticez herhalde
-
ya biraz konuyla alakasız olcak ama konu açmayı bilmediğimden buraya yazmayı düşündüm ondan kusruma bakmayın bende golf 2006 1.6 fsı comfort var arada bi çalıştırma sırasında zincir sesine benzer bi ses gelmekteydi.bizim arabalarda triger kayışı yerine zincir warmış o arıza yapmış öyle bi sorun olursa aklınızda bulunsun.
-
TSI.lerde zincir var diye biliyordum ama FSI.larda mı zincirliymiş ???
-
vallahi öyleymiş FSI larda :tamamdir
-
evet fsı lerde zincir var.bilginiz olsun.kalkışlarda aniden yüklenip kalmayın.
-
arkadaşlar rolanti olayına geri dönecek olursak. anladığım kadarıyla kimsseye bu konuda net bir cevap veren olmadı. demek ki tüm modellerde rolanti sorunu olabiliyor.servisi dahi bişey yapamadıysa yazık valla.rolanti motorundan bahsediyorlar neyin nesi bilen yok.
-
evet fsı lerde zincir var.bilginiz olsun.kalkışlarda aniden yüklenip kalmayın.
Yüklenip kalmak ???
-
arkadaşlar Ankara'da bulunduğum süre içersinde emek de ki bi shell istasyonundan yakıt aldım.200 mt gittim arabanın EPC lambası yandı.yakıttan dedi servis,lamba ilk yandığında araba 2000 devrin üzerine çıkmıo.kontağı kapatıp açınca çıkıo ama lamba yanık kalıo yani burdaki benzinler kaliteli değil ondan arabalara hasar verio.bu arada opet in yakıtının garantili olduğunu duydum bu nasıl oluo bilen warmı?
-
Ben genelde shell.den alıyorum ama sanki Opetten alınca daha iyi kaçiyor gibi...
-
aynı problem bende de var,yardımcı olacak biri yok mu ??
1,2 hatta 3.vitesta bile tekliyo araba :(
-
Öncelikle hoşgeldin mio. İlk mesajın bu. Kendini ve otomobilini, otomobilim bölümünde tanıtırsan seviniriz :)
-
hala bi cvp veren yok mu ???
-
arkadaşlar bende alakasız olcak belki ama şunu söyliiyim benim arabada tekliyodu hatta 2000 devri gçmedi kaldı.yakıt pompasında arıza var dediler.arbası tekliyenlerin haberi olsun.bide şunu sorcam 160 bazen geçmiyo araba.bazen 180 diyo.sebebi ne olabilir.bilen varsa yardımcı olsun..
-
yeni model araçlarda bulunan ve eksoz emisyonunu düşürmek için kullanlan ve EGR adı verilen valf genellikle motor rolantideyken ve torka ihtiyaç duyulmadığında yanmış olan eksoz gazını tekrar motora göndererek yanma sıcaklığını, dolayısıylada azotoksit (nox) miktarını düşürür. bu esnada aracınız rolantide çalışıor ise titremeye başlar ..
-
Alakasız bir soru daha benden ;Araç otomatik ;sürekli düşük devirde gidiyor otomatik olduğu için..Devir düştüğünde yokuş çıkarken ben gaza yüklenmeye başlarken araç zorlandığında araçtan çıngır çıngır diye bir ses geliyor..Bu ses devir kendini toplayana kadar oluyor veçok kısa sürüyor..Şanzımandan gelen bir ses gibi geldi..Nedeni ne olabilir acaba?İçime kurt düştü de...
-
Devir düştüğünde yokuş çıkarken ben gaza yüklenmeye başlarken araç zorlandığında araçtan çıngır çıngır diye bir ses geliyor..Bu ses devir kendini toplayana kadar oluyor veçok kısa sürüyor..
O ses sübaplardan geliyor, avans vuruyor. Genelde yokuslarda yada aracın hızı düşükken, yüksek viteste gaza yüklendiğinde o sesi duyarsın. Oyle bir durumda ses gelmesi normal.
-
O ses sübaplardan geliyor, avans vuruyor. Genelde yokuslarda yada aracın hızı düşükken, yüksek viteste gaza yüklendiğinde o sesi duyarsın. Oyle bir durumda ses gelmesi normal.
Çok sağol..Bi bakıma içime su serptin diyebilirim...
-
yeni model araçlarda bulunan ve eksoz emisyonunu düşürmek için kullanlan ve EGR adı verilen valf genellikle motor rolantideyken ve torka ihtiyaç duyulmadığında yanmış olan eksoz gazını tekrar motora göndererek yanma sıcaklığını, dolayısıylada azotoksit (nox) miktarını düşürür. bu esnada aracınız rolantide çalışıor ise titremeye başlar ..
yalnız bendeki durum,2 ve 3.viteslerde de oluyor,buna bi yorumunuz var mı?
-
Arkadaşlar selam,
Boğaz kelebeğinin temizlenmesinin ardından Vagcomdan adaptasyonunun yapılması gerek.
100 oktan benzinin arıza çıkartma olasılığı 0 35000 kmdir 100 oktan kullanıyorum, daha iyi yakıt yok fsi için.
sevgiler saygılar
-
epc ışığı yandığında anlıyorum ki aldığım benzin kalitesiz.opetten veya po 97 oktan alıyorum ışık sönüyor 2 defa başıma geldi.
-
merhaba arkadaslar
sizlere kısaca soyle acıklamak ısterım konuyu
golf 1.6 BGU - BSE motor kodlu araclarda rolentı 680 d/d cıvarındadır ve rolentıdekı sılkelemeler normal bır durum sakın gıdıp yazılım attırıyım bogaz kelebegı temızlıyım egr temızlıyım deyıp saga sola kurcalattırmayın aracınızı benden sıze volkswgen ustası olarak bır tavsıye
-
evet fsı lerde zincir var.bilginiz olsun.kalkışlarda aniden yüklenip kalmayın.
evt golf 2006 fsi modellerinde triger kayışı yerine zincir kullanmışlar zincir koparsa yolda kalırsın:)
-
ya size söyliyim 2006 fsi modellerinde en iyi 97 oktan arabanın benzin kapağında bile yazıyo en fazla 98 oktan ondada iyi performans verir fazla lüxünü aramaya gerek yok
-
baya bi önce, bir dergide okumuştum .golf test sürüşüne çıkarmışlar.aracın dejavantajlarını yazıyorlar . fazla olan motor sesi falan falan yazmışlar. bide bu rolantiye deyinmişler.araç rolantideyken motor hafif bir titreme yapıyor demişler. sanırım normal bu titreme .araç yeni iken daha fazla oluyordu veya ben alıştım artık hissetmiyorum .
bide bu benzin alırken shellden alın diyorlar . fakat aralarında çok bir fark olmadığını düşünüyorum tabi benzinliğin sahibi su katmıyorsa benzine . siz ne tavsiye ediyorsunuz
-
Syreen ben bp ultimate tavsiye ederim ve kesinliklede 95 octan olsun eger 97 veya 98 octan kullanıyorsanız 95 octan aldıktan sonra araca redinesscode dedğimiz bir adaptasyon var onları yaptırıp bundan sonra hep 95 octan almanız gerekır bu sayede hiç probleme yaşamazsınız.
-
Syreen ben bp ultimate tavsiye ederim ve kesinliklede 95 octan olsun eger 97 veya 98 octan kullanıyorsanız 95 octan aldıktan sonra araca redinesscode dedğimiz bir adaptasyon var onları yaptırıp bundan sonra hep 95 octan almanız gerekır bu sayede hiç probleme yaşamazsınız.
tavsiyen için teşekkür ederim . bp yide bi deneyelim
-
O ses sübaplardan geliyor, avans vuruyor. Genelde yokuslarda yada aracın hızı düşükken, yüksek viteste gaza yüklendiğinde o sesi duyarsın. Oyle bir durumda ses gelmesi normal.
yakıtın oktanı düşük ise o sesi yapar. mümkünse 97 oktan kullan. hatta ilk etapta bundan kurtulmak için oktan arttırıcı yada würth ekjeksiyon temizleyici kullanabilirsin arkadaşım
-
tsi de 1 değil 3rolanti deviri var 1000/800/650d/d durup, gitme ve ısıya göre değişiyor. dururken 650 normal. sarsıntı boğaz kelebeği ve hararet müşiri kaynaklı olabiliyor.
-
tsi de 1 değil 3rolanti deviri var 1000/800/650d/d durup, gitme ve ısıya göre değişiyor. dururken 650 normal. sarsıntı boğaz kelebeği ve hararet müşiri kaynaklı olabiliyor.
+1
-
hazırlık kodu olayını yaptırın işe yaramazsa ve cihazı iyi kullanan bir ustanız varsa, rölantiyi aracın yazılımının müsade ettiği ölçülerde yükseltirebilirsiniz.