Otomobil Forumu => Otomobilim => Konuyu başlatan: sharkhunter - 09 Temmuz 2007, 22:41:33

Başlık: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 09 Temmuz 2007, 22:41:33
Yorumlarınızı beklıyorum Daha BAşlangıçç...
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Erhan - 09 Temmuz 2007, 22:47:02
Faruk hoşgeldin diyelim tekrar,

kafandaki yapıcaklardan sonra daha da güzel olucak, bu stoplar en sevdiğim stop zaten, jantlarda güzel, orjinal ve sade şekilde hem dış görünüm hem de motor olarak sağlam bi 16v olucak , bekliyoruz gelişmeleri ;)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: SPoRTeXHauST - 09 Temmuz 2007, 22:50:05
Hoşgeldin Faruk :)

Sadece ön plakan birazcık eski duruyo. Stopların, farların, jantların herşey çok güzel. Kazasız belasız güle güle kullan.
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 09 Temmuz 2007, 22:52:01
saol erhan,
Planlarımı İnşallah eksiksiz ve sıkıntısız yaparım, bakalım en Guselını yapmaya en kalıtelısını yapmaya calısıcamm tekrardan aranızda olmaktan mutluyumn en kısa zamanda tanışmak üzere.. :tamamdir
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: G60 - 09 Temmuz 2007, 22:53:13
Bagajdaki beyaz zımbırtı sök beni diyor. Onun dışında jant güzel, renk çok güzel aracın. Far, stop, sinyal son derece uyumlu. Ama sinyaller bir garip sanki niye oturtamadın? :D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Dr_EmrE - 09 Temmuz 2007, 22:54:13
Gayet güzel jantlar ve aracın rengi çok hoş.. Kazasız belasız cezasızzz sürüşler

İyi ve aktif forumlar;)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 09 Temmuz 2007, 23:03:35
araba kısmetse 1 aya boyaya gırecek ozaman hersey temızlenecek arkadakı kamyoncu zımbırtısı dahıl ;D farlara gelınce sonar marka alındı bunlar ve oturtamadık bende sorun oldugunu sandım ama 2 3 arabadada gordum oturmamış.boya yapılırken tum eksıklıkler gıderılecek.sızınde fıkırlerınızı beklıyorum..
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: fay78 - 09 Temmuz 2007, 23:17:42
Dostum hoş geldin.Kazasız belasız inşallah.Aktif kalman dileğiyle...
Bu arada jant lastik ebatını sorabilirmiyim?
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: fay78 - 09 Temmuz 2007, 23:35:24
araba kısmetse 1 aya boyaya gırecek ozaman hersey temızlenecek arkadakı kamyoncu zımbırtısı dahıl ;D farlara gelınce sonar marka alındı bunlar ve oturtamadık bende sorun oldugunu sandım ama 2 3 arabadada gordum oturmamış.boya yapılırken tum eksıklıkler gıderılecek.sızınde fıkırlerınızı beklıyorum..
Dostum benımkıde aynı marka...oturmaması konusunda birde benim aracınkıleri incele istersen.gayet iyi oturtmuştu usta...
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: vw6n - 09 Temmuz 2007, 23:53:01
Hoş geldin.Arabada yapılacak çoğu şey yapılmış gibi güle güle kullan :tamamdir
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: volksport - 10 Temmuz 2007, 00:01:18
Aramıza Hoşgeldin,Aktif olman dileği ile kazasız belasız.
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: corrado_g60 - 10 Temmuz 2007, 03:15:04
bencede şimdilik hersey yolunda gıtmıs gorsellık adına..
ozellıkle jantlar ;)
hosgeldın bu arada
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 10 Temmuz 2007, 09:45:50
Dostum hoş geldin.Kazasız belasız inşallah.Aktif kalman dileğiyle...
Bu arada jant lastik ebatını sorabilirmiyim?

jant lastık ebadı 195 45 16 eger mumkunse senın ustanın yerını ogreneyım?
hepınızın ılgısıne sımdıden tesekkur ederım..
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Firestarter - 10 Temmuz 2007, 09:49:42
Hoşgeldin. Aracında sade sportiflik var. Cup'lardaki araçlar geldi biran aklıma  ;)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: fay78 - 10 Temmuz 2007, 09:57:43
Dostum hoş geldin.Kazasız belasız inşallah.Aktif kalman dileğiyle...
Bu arada jant lastik ebatını sorabilirmiyim?

jant lastık ebadı 195 45 16 eger mumkunse senın ustanın yerını ogreneyım?
hepınızın ılgısıne sımdıden tesekkur ederım..
İstanbul haznedarda...yakınsa sana tarif ederim.
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: SkY - 10 Temmuz 2007, 13:06:21
kazasız belasız kullan,çok güzel görünüyor araban..
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Ouzoo - 10 Temmuz 2007, 13:24:45
alet hella stoplardan, jantlarına angellara kdr sade vede rengine kadar 10 numara tebrikler..onun dışında sonar farlar için sinyallerin üzerine ekstra özel bağlantı braketleri bulunuyor onlardan bulman lazım.aslında aldığın yerden vermelilerdi diye düşünüyorum.örnek olarak forumdan fay78 nickli arkadaşımızın 6n ine bakabilirsin istersen.kolay gelsin. kazasz belasız keyifli sürüşler
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 10 Temmuz 2007, 17:04:14
fay haznedar benım için yakın avcılarda oturuyorum bi sorun olmaz.Mumkunsede senın gıbı fenerlı kArdesımle tanışmak isterım ;)Araç Şuan on hazırlıklarında kısmetse 1 2 aya cok daha gusel olacak.
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: fay78 - 10 Temmuz 2007, 17:17:21
fay haznedar benım için yakın avcılarda oturuyorum bi sorun olmaz.Mumkunsede senın gıbı fenerlı kArdesımle tanışmak isterım ;)Araç Şuan on hazırlıklarında kısmetse 1 2 aya cok daha gusel olacak.
memnuniyetle dostum.avatarınada ismini koyarsan hitab şeklimiz belli olsun :d
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: volksport - 10 Temmuz 2007, 18:18:26
fay haznedar benım için yakın avcılarda oturuyorum bi sorun olmaz.Mumkunsede senın gıbı fenerlı kArdesımle tanışmak isterım ;)Araç Şuan on hazırlıklarında kısmetse 1 2 aya cok daha gusel olacak.

Faruk, Bende K.çekmecede Cennet mahallesinde oturuyorum,İsmim Eralp,2000 model Volkswagen 6n polo sahibiyim, tekrar aramıza hoşgeldin memnun oldum.
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: METiN - 10 Temmuz 2007, 20:19:00
Faruk kardes hosgeldin, gercektende cok basarili secenekler ama elden gectiginde bende inaniyorum ki cok guzel bir sportlineimiz olacak :)
Farlar denildigi gibi ustasina gore degisiyor, yapan yapiyor, ben simdiye kadar seninki kadar oturtulmamisini pek gormedim acikcasi, ama acele etme, aracin toplanirken herseyi cok daha guzel yaptirir oyle cikartirsin, 16 jantla sikinti yasamiyormusun, bizim arabalarin maksimumu 15 jantta 45 yanak diye biliyorum, gerci senin gibi 16 ile gezen arkadaslarda var hatta 17 takanda var ama ne kadar saglikli dusundurucu ...
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: mcsahan - 10 Temmuz 2007, 20:52:52
hoşgeldin faruk, arabanın rengi çok güzel, jantlarda supertourismo süper olmuş. iyi forumlar
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 10 Temmuz 2007, 23:12:52
metın abı sıkıntı yasıyorum aslında,arabadan cok ses gelıyo ama cozumler uretmeye calısıyorum..bakalım halledıceez gıbı..farlarda tunanın ustasına goturucem adresı alınca...ii dleklerin için teşekkür ederim. eralp enkısa zamanda goruselım.msne ekleyebılırsın benı.mete dıleklerın için saol
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: METiN - 11 Temmuz 2007, 14:43:18
Faruk bu sitede herkes elinden geldigince sana yardımcı olmaya calısacaktır, eger yabancı oldugun bir konu varsa lütfen yaptırmadan önce buradan fikir alısverisinde bulun, sonrasında en dogru olan cözüme ulaşırsın, böylece hem maddi hemde manevi olarak rahatlarsın...
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 11 Temmuz 2007, 14:55:12
Faruk bu sitede herkes elinden geldigince sana yardımcı olmaya calısacaktır, eger yabancı oldugun bir konu varsa lütfen yaptırmadan önce buradan fikir alısverisinde bulun, sonrasında en dogru olan cözüme ulaşırsın, böylece hem maddi hemde manevi olarak rahatlarsın...
saol metın abı zaten suan erhan kardesım yardım edıyor.suan almaynyadan coılover bakıyorum abı uygun fıyata getıtrmeyı hedeflıyorum.eger sızınde verecegınız onerı varsa sevınırım.yada baska cozumler:)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: TuningLINE - 11 Temmuz 2007, 22:50:04
aramıza hoşgeldin ;)
arkadaşlar yeterince yorum yapmış :)
Allah kazasız belasız binmek nasip etsin :tamamdir
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 11 Temmuz 2007, 23:34:56
aramıza hoşgeldin ;)
arkadaşlar yeterince yorum yapmış :)
Allah kazasız belasız binmek nasip etsin :tamamdir
saolsın dostum dıleklerıne allah hiçbirimize kaza bele vermesın
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: polo-97 - 15 Temmuz 2007, 03:37:36
jantları ve farları çok yakışmış valla....
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 15 Temmuz 2007, 14:34:18
jantları ve farları çok yakışmış valla....
cok saolasın..
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: yakkir - 15 Temmuz 2007, 19:17:44
Sağlık dolu günlerde kullan
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: maqina - 16 Temmuz 2007, 09:43:43
hmm güzeL aRac bide keskin jant koyarsan süper olur ..... ;) ;D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Firestarter - 16 Temmuz 2007, 09:45:07
hmm güzeL aRac bide keskin jant koyarsan süper olur ..... ;) ;D

O kadar keskin koyma ama, sonra lastiği kesmesin  ;D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: maqina - 16 Temmuz 2007, 09:47:17
O kadar keskin koyma ama, sonra lastiği kesmesin  ;D

hehehe coq sakacısın abi ;D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 16 Temmuz 2007, 10:02:49
hmm güzeL aRac bide keskin jant koyarsan süper olur ..... ;) ;D
ozları cıkarıp keskınmı koyayım yok ben almayım ;)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: maqina - 16 Temmuz 2007, 10:04:17
ozları cıkarıp keskınmı koyayım yok ben almayım ;)
sen bilirsin abi sadece fikirdi :tamamdir
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 16 Temmuz 2007, 10:10:59
sen bilirsin abi sadece fikirdi :tamamdir
saol dostum fıkrın için ozları almadan önce ılk tercıhındı fakat bunları görünce dayanamadım  :o
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: maqina - 16 Temmuz 2007, 10:16:56
saol dostum fıkrın için ozları almadan önce ılk tercıhındı fakat bunları görünce dayanamadım  :o
ben keskini daha çok seviyorum ama abi senin jantlarda güzel güle güle kullan :o :saygılar
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 16 Temmuz 2007, 10:34:27
saolasın kardesım.
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Firestarter - 16 Temmuz 2007, 10:36:43
Bu jantların güzel senin. Bence hiç değiştirmene gerek yok. Sportiflik % 100  ;)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 16 Temmuz 2007, 10:46:39
Bu jantların güzel senin. Bence hiç değiştirmene gerek yok. Sportiflik % 100  ;)
vallahi kafamda cok gusel planlar var kısmet olursa onları yapıcam ozaman senın vardıgın degerı tam hakedıcem :tamamdir
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Firestarter - 16 Temmuz 2007, 10:49:22
İnşallah, bekliyoruz.  Daha fazla sportiflik için Polo Cup'lardan yardım alabilirsin  :)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 16 Temmuz 2007, 10:53:45
İnşallah, bekliyoruz.  Daha fazla sportiflik için Polo Cup'lardan yardım alabilirsin  :)
saolsın kısmet bakalım kım var mesela yanı sıteden mı yoksa başka bı yermı
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Firestarter - 16 Temmuz 2007, 11:05:22
Polo Cup'lar oluyor ya, internet aracılığıyla araçları inceleyebilir,  onlara yakın bir araç çıkartabilirsin  ;)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 16 Temmuz 2007, 12:03:51
Polo Cup'lar oluyor ya, internet aracılığıyla araçları inceleyebilir,  onlara yakın bir araç çıkartabilirsin  ;)
vallahi kafamda standart goruntuden uzaklasmadan sportıf bı arac yapmak gecıyo.bakalım fınansmanı ayarladık mı en kısa zamanda yapıcam
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Firestarter - 16 Temmuz 2007, 12:08:28
Tabiki bunları yapmak için, ayrılan bütçe de önemli. Yapacağın çalışmaları bekliyoruz  ;)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Dr_EmrE - 16 Temmuz 2007, 12:10:55
Oz jantlar iyidir kardeş hiç bozma :D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 16 Temmuz 2007, 12:51:36
Oz jantlar iyidir kardeş hiç bozma :D
saolasın kardesımız sadece goruntu dusunuyor galıba.oyuzden keskın dıyor. :)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: METiN - 17 Temmuz 2007, 19:45:28
Bencede keskinler cok guzel goruntu veriyor araca ama bende olsam bu oz.lari cikarip yerine keskin asla koymam :) arabani yaparken kendini fazla yipratma Faruk, yavas yavas, en basindanda seni en cok uzen kafana en cok takilan konuyla basla :)
Boya kaporta durumun nedir bilmiyorum ama, farlari tam oturtup guzelce rengini cilayla yada yeni boyayla ortaya cikardiginda benim fikrim ist.da senden krali yok derim :) sadeliktende hem kendin hemde araban icin sakin sasma, neticede hergun polislerle ugrasmak zorunda kalmassin... yineliyorum, her turlu yardima acigiz, elimizden geldigi kadariyla...
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 17 Temmuz 2007, 21:36:32
Bencede keskinler cok guzel goruntu veriyor araca ama bende olsam bu oz.lari cikarip yerine keskin asla koymam :) arabani yaparken kendini fazla yipratma Faruk, yavas yavas, en basindanda seni en cok uzen kafana en cok takilan konuyla basla :)
Boya kaporta durumun nedir bilmiyorum ama, farlari tam oturtup guzelce rengini cilayla yada yeni boyayla ortaya cikardiginda benim fikrim ist.da senden krali yok derim :) sadeliktende hem kendin hemde araban icin sakin sasma, neticede hergun polislerle ugrasmak zorunda kalmassin... yineliyorum, her turlu yardima acigiz, elimizden geldigi kadariyla...

Metin abim çok teşekkür ederim dediğin gibi yavas yawas yapacağız bu arabayı,boyanın durumu fazla iyi değil abi ihtiyacı var paslanmalar başladı görünen yerlerdekiler ufak belki ama görünmeyenler tehlike yaratabilir.farları dert etmiyorum kaportaya girdiğinde hepsini düzelticeğm.arabanın sadeliğini hiç bozmayı düşünmüyorum sade ama görüntüsü ilginin yoğunlaşacağı biaraba olcak bakalım zamanla:)kral konusuna gelince neden olmasın.. :D ne zman buluşacağız..
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: G60 - 17 Temmuz 2007, 21:38:29
Aynı renge boya. Gavurlarınki gibi parlasa yeterde artar bile. :)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 17 Temmuz 2007, 21:42:49
vallahi kafamda renk değiştirmek var ferrarı lacıvertı düsünüyorum..
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Dr_EmrE - 18 Temmuz 2007, 03:21:01
O  nasıl oluyormuş öle?  ???
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 18 Temmuz 2007, 08:41:28
renk k
O  nasıl oluyormuş öle?  ???
renk kataloğu var elımde ordan sectım parlıment mavısı gıbı renk ona yakın diyebiliriz.
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Firestarter - 18 Temmuz 2007, 09:05:10
O renk fazla masraf açmaz sana, aracına da çok yakışır.
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 18 Temmuz 2007, 09:08:42
O renk fazla masraf açmaz sana, aracına da çok yakışır.
saolasın firestarter beyaz jantlada birbirini tamamlayacağını düsünüyorum..
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: 34Sportline - 23 Temmuz 2007, 20:21:03
Bende de Sonar Angel-Eye var ama iyi oturdu, seninki normal değil arkadaşım. Boyadan sonra baktır. Bu Sonar'larda tek sorun ön panjurun köşelerinin, sinyalle tümleşik farlar yüzünden vidalanamaması. Yapıştırmak zorunda kaldık. Diğer bir çözüm tamponun çıkarılarak panjurun vidalanması ama far değiştirmek için kimse tamponunu sökmek istemez  :)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Ouzoo - 24 Temmuz 2007, 00:46:06
kardeşim birşey soracam.bu araç hiç mimaroba civarında oldumu birkaç ay önce bi süre.aynı renk ve angellı polo görmüştüm yalnız kullanıcılar anne baba gibiydiler yaş itibariyle 45-50 civarında ?
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: volksport - 24 Temmuz 2007, 00:49:58
Faruk bugün düğünde yeğenle konuşuyoduk,dur sana bir Polo göstereyim dedi,Avcılar sahilde çekmiş senin aracı,yakından çekemedim biri bişey der diye dedi,Abi bi baktım cihaz senin cihaz :D :D :D

Dedim ki git içini dışını çek,Eralp'in  selamı var de bakalım ne diycek dedim  ;D ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 24 Temmuz 2007, 08:47:59
Faruk bugün düğünde yeğenle konuşuyoduk,dur sana bir Polo göstereyim dedi,Avcılar sahilde çekmiş senin aracı,yakından çekemedim biri bişey der diye dedi,Abi bi baktım cihaz senin cihaz :D :D :D

Dedim ki git içini dışını çek,Eralp'in  selamı var de bakalım ne diycek dedim  ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D gelsın tur attırayım ona ;D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 24 Temmuz 2007, 08:57:08
Bende de Sonar Angel-Eye var ama iyi oturdu, seninki normal değil arkadaşım. Boyadan sonra baktır. Bu Sonar'larda tek sorun ön panjurun köşelerinin, sinyalle tümleşik farlar yüzünden vidalanamaması. Yapıştırmak zorunda kaldık. Diğer bir çözüm tamponun çıkarılarak panjurun vidalanması ama far değiştirmek için kimse tamponunu sökmek istemez  :)
Boyaya gırdıgımızde komple duzeltıcegım sanırım bı kasma yaptı ondan dolayı oturtamadık.Belki değiştirip fk alma ihtimalim var bakalım.
kardeşim birşey soracam.bu araç hiç mimaroba civarında oldumu birkaç ay önce bi süre.aynı renk ve angellı polo görmüştüm yalnız kullanıcılar anne baba gibiydiler yaş itibariyle 45-50 civarında ?
olabilir kardeşim bizimkilerde kullanıyor arabayı bazen babamın gençlik ateşi tuttuğunda ;D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: 34Sportline - 24 Temmuz 2007, 10:54:24
Arkadaşım bir de aracın rengi çok iyi ne olursun değiştirme. Taksi gibi olmasın mis gibi araban. Dışı lacivert, kapıları açınca mavi...  :(  Çok samimiyim, aracın rengi harika!
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 24 Temmuz 2007, 10:56:42
Arkadaşım bir de aracın rengi çok iyi ne olursun değiştirme. Taksi gibi olmasın mis gibi araban. Dışı lacivert, kapıları açınca mavi...  :(  Çok samimiyim, aracın rengi harika!
araba komple boyaya gırdıgınde ıclerıde boyanacak sıfıra kadar ınıcem bu tonun koyusu olacak bıraz  :saygılar
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Firestarter - 24 Temmuz 2007, 11:28:03
Bence o kadar belli olmaz. Sonuçta birbirine yakın renkler  ;)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: warlock - 24 Temmuz 2007, 17:41:53
H.G. İnşallah istediğin gibi olur herşey.. Resimlerde araba bana fazla elleme diyor ama genede senin gözünle bakmak başka... Herşey hayırlısınla kazasız belasız inşallah..
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 26 Temmuz 2007, 15:15:03
Bunlarda yenı resımler eralp kardesımden
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Firestarter - 26 Temmuz 2007, 15:22:12
Güzel kareler  :tamamdir
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: volksport - 26 Temmuz 2007, 15:42:56
Bunlarda yenı resımler eralp kardesımden

Hayret benim dikiz aynası ne kadar temizmiş, normalde arkadaki araçları zor görüyorum temizliğinden  :D :D :D :D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 26 Temmuz 2007, 15:56:05

Hayret benim dikiz aynası ne kadar temizmiş, normalde arkadaki araçları zor görüyorum temizliğinden  :D :D :D :D
 ole vallahi tertemız cıkmış yenımı yıkamıstın yoksa :D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: volksport - 26 Temmuz 2007, 16:02:09
ole vallahi tertemız cıkmış yenımı yıkamıstın yoksa :D

herhalde yazlıkta yıkamışımdır,İstanbulda pek yıkanmıyo mahalle arasında,yada benim işime gelmiyo :saygılar
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: yeshim - 26 Temmuz 2007, 18:09:51
süpper  süpper maşallah jantlar mükemmel işte oz poloya en çok yakışanlardan bende siyahının hayalini kuruyorum ellerine sağlık
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 26 Temmuz 2007, 21:00:14
süpper  süpper maşallah jantlar mükemmel işte oz poloya en çok yakışanlardan bende siyahının hayalini kuruyorum ellerine sağlık
tesekkur ederım ınsallah sende hayalınee kavusursun ;)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: JudasDSC - 27 Temmuz 2007, 00:58:28
kazasız belasız bin. Maşallah jantlar :D ve farlar da çok güzel.
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Dr_EmrE - 27 Temmuz 2007, 01:02:10
Oturttun mu farları yerine ?? sanki oturmuş gibi duruyor..
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 27 Temmuz 2007, 09:02:19
kazasız belasız bin. Maşallah jantlar :D ve farlar da çok güzel.
saolasın.Emre oturtmadım daha aynı şekılde duruyo :)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Dr_EmrE - 27 Temmuz 2007, 20:41:59
Abi ona bi çözüm bulalım emanet gibi duruyor :D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 27 Temmuz 2007, 22:14:44
Abi ona bi çözüm bulalım emanet gibi duruyor :D
haklısın emre ama artık boyaya girince oturtucaz ::)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Dr_EmrE - 28 Temmuz 2007, 00:58:12
altından bi vursak oturmazmıı yerine acaba:D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 28 Temmuz 2007, 10:36:31
vallahi debemek lasım buluşalım bigün çekıçle gırıselım kesın oturur  ;D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Dr_EmrE - 29 Temmuz 2007, 00:52:46
Sonra emre farımı kırdın deme ama  :D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 20 Ekim 2007, 19:01:39
<a href="http://img110.imageshack.us/my.php?image=fotoraf0043vg8.jpg" target="_blank"><img src="http://img110.imageshack.us/img110/3710/fotoraf0043vg8.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at ImageShack&#174; - Online Media Hosting  (http://www.ImageShack.us)" /></a>

(http://img110.imageshack.us/img110/5913/fotoraf0045ij8.th.jpg) (http://img110.imageshack.us/my.php?image=fotoraf0045ij8.jpg)

(http://img138.imageshack.us/img138/9735/fotoraf0047sf4.th.jpg) (http://img138.imageshack.us/my.php?image=fotoraf0047sf4.jpg)
Bir iki fotograf eklim dedim ;)

Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: concrete - 20 Ekim 2007, 19:03:38
ama kardeşim faruum benim yaa süper kardeşim araban cok tatlı duruyo bee maaşalllahh allah nazarlardan saklasın inşallllahh :))) beyaz ozlu 6n kardeşim varmı ötesi :))))
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: mcsahan - 20 Ekim 2007, 20:59:24
maşalah maşalah
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 20 Ekim 2007, 22:11:17
maşalah maşalah
Saol kardesimm..
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: escocem - 20 Ekim 2007, 22:28:22
kazasız belasız güzel gözüküyor :)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: sharkhunter - 20 Ekim 2007, 22:38:15
kazasız belasız güzel gözüküyor :)

Saol cem kardeşim
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: fay78 - 20 Ekim 2007, 23:02:32
Heyt ............maşallah kardeşim.
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Ouzoo - 21 Ekim 2007, 02:01:12
E oldumu abi..
Nası foto bunlar.
kesinlikle kabul etmiyorum :(
değişiklikler var çünkü arabanda güzel şöyle canlı kareler lütfen :)
balkon fotoları bile daha güzeldi  :D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: nizam - 21 Ekim 2007, 02:11:14
41 kere maşallah kazasız belasız faruk keyfinle bin kardeşim....
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: fay78 - 21 Ekim 2007, 02:42:22
hay o balkondan düşme emi :d
E oldumu abi..
Nası foto bunlar.
kesinlikle kabul etmiyorum :(
değişiklikler var çünkü arabanda güzel şöyle canlı kareler lütfen :)
balkon fotoları bile daha güzeldi  :D
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Ouzoo - 21 Ekim 2007, 02:49:35
hay o balkondan düşme emi :d
senin yüzünden paranoyak oldum böyle foto beğenmiorum tuna abi  :o
napim abi  gzl foto istiyorum şöyle arşivlik :)
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: samsam - 21 Ekim 2007, 04:15:04
Gerçekten hoş olmuş araç.
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: car wolf - 22 Ekim 2007, 11:26:47
faruk abi araban çok güzel rengide öyle birde beyaz oz jantı süper olmuş :o gece çektiğin resim güzelmiş Allah kaza bela vermesin
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: volksport - 16 Aralık 2007, 00:48:27
 Faruk kardeşim nerelerdesin ya, Avcılar sahildemi arıycaz seni... İşler yoğun diye takılmıyosun sende bu aralar Tuna abi gibi...
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: erco - 08 Ocak 2008, 21:48:57
abi senin bu o.z.ların model ve fiyatı nedir acaba yardımcı olabilir misin?
Başlık: Ynt: yenı üye yeni polo 6n
Gönderen: Ouzoo - 11 Şubat 2008, 00:47:05
Taksim otobüsü 14,30 suları sağdan mavi bişi uzadı tam göremedim, sonra mahmutbey gişeler çıkışında baktım karayollarının binasına giriyodun abi hayırdır ceza flm mı? Atlicaktım otobüsten tuttular  :saskin: :D