vwtr.net
Volkswagen => Jetta, Vento ve Bora => Jetta V => Konuyu başlatan: farukayata - 26 Mayıs 2010, 17:42:13
-
Merhaba Arkadaşlar ;
2007 Jetta 1.4 TSI 140 Bg Comfort bir aracım var yeni aldım. Kullanan arkadaşlara bikaç sorum olacaktı.İlgilenen Arkadaşlara şimdiden Tşk.
1- Araçtaki ASR , göstergedeki kayan araba simge ışığı yanıkken mi yoksa sönükken mi aktif oluyor ?
2- Araç bazen 1 . Viteste hızlı kalkış yapmak istenince belli bir devirde tam hızlanırken gazı kesiyor. sorun ne olabiir sizdede varmı ?
3- Araçta belli bir devirden sonra devreye giren turbonun sesi dikkatle dinlenirse duyulabiliyor ve Çok manyak bir ses, Uçak sesi gibi bu sesi yükseltmenin bi yolu yok mu ?
4- Araç stop edilirken kontak çevrilirken silecek bazen oynuyor bende. sizde de oluyor mu ?
5- Aracım 2007 olmasına ragmen bende mp3 değil tarck okuyor ve şarkı isinmelrini yazmıyor sadece Track 1 - 2 .. yazıyor.
6- Park sensörünün menzili çok kısa gibi geldi bana 40 cm de ötmeye başlıyor ve 20 cm ilerleyince dı dı dıtttttt bitiyor hemen :) ? ve seside kısık gibi
7- Araçla ilgili başkalarının keşfetmemiş olabileceğini düşündüğünüz. bana söyleyeceğiniz bişey varmı ?
-
1- yanmazken aktif. Yanarken dikkat kayar diyor.
2-Asr yi hızlı-sert kalkerken kapatmalı sonra tekrar açmalısın bi dene. Patinajı önlemeye çalışıyor bozarsın.
3-"mercamir"i bul o modifiyeci bide golf 5te "dalgıç"var
4-Silecek rüzgar sesi yapamasın diye gömülüyor stop ederken hafif kalkıyor silecek değişebilsin diye(silicek yukarı birinci kademede durmalı). Stop etmeden önce motoru muhakkak dinlendirmelisin. turboda gaz birikir ve aşırı ısınır beklediğinde motor yağı ile soğur ve gazı atar.
5-2007de Mp3te var trackta. Gitti gdiyordan Mp3lüsünü bulabilirsin yada RCD 510 Sdkart+aux var. "Nakres" Serkan usta Takasta yaptırabilir
6-orjinal park sensörü başarılı 1mden fazla mesafede ötmeye başlar ama geri geri yavaş yavaş hareket ertmelisin. Fiatın kini görürsen farkıı anlarsın.
7-Sağ ayna park desteğidir. 2007de var mı bilmiyorum. Anahtarı Sağa alınca kaldırma kendini ayarlar. Hep sağda durursan geriye takınca yarlar ileri gider ken 30u geçince düzelir.
*kol dayama kızaklıdır öne arkaya kayar ve torpidonun ve kol dayamanın soğutucu özelliği vardır.
*Sabah ve uzun sürel beklemelerde şoför kapısı açıldığında çalışacağım diye enjektör çalıştırır.
*karanlık ve yağmur sensörü içinfarı auto da ileceği 1.kademde tutumalısın.
*araç çalışırkern şoför kapısı açılmadan bagajı kimse açamaz "güvenlik"
-
İşte budur.
Teşekkür Ederim 06Onur. . .
-
önemli değil 140hp tam bir canavar 2.0 1.8 atmosferik motorların hemen hemen hepsi ile düzde yürür, hepsini yokuşta ezer geçer. 2.0tdi ye yokuş ta kafa tutar düzde arka sileceğini sallar. Ama turbo dinlendirilmeli!!!
-
Peki Arakadaşım Nasıl Dinlendireceğiz Turboyu ?
-
*uzun yol sürüşleri veya yüksek devir kullanımlarından sonra 2-3dk. yerinde stop etmeden.
*normal kullanımda 10-15sn stop etmeden bekleyerek.
Uğraşamam dersen Turbo Timer takıyorlar fiyatını nerede takıldığını bilmiyorum.
İlk çalıştırmada hararet 70lere gelmeden veya ilk 3-4 dk yüksek devir her motor için çok kötüdür, turbo içinde öyle
-
arkadaslar o asr degil esp sistemi aracı asırı yüklenmeden koruyo