vwtr.net

Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 9N2 - 9N3 => Konuyu başlatan: Yükselgfb - 13 Mayıs 2010, 03:03:50

Başlık: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: Yükselgfb - 13 Mayıs 2010, 03:03:50
Merhaba arkadaşlar.Yeni aldığım aracımın bakım zamanı geldi.Yağı,yağ filtresi,hava filtresi,polen filtresi ve mazot filtresini değiştircem.Bugün 2 yere sordum 10000 kmlik yağ ve filtrelere (filtreler orjinal)  biri 170 tl diğeri 200 tl fiyat verdi.
Sizce bu fiyatlar uygun mu?

Bir de 1.4 dizel polo kullanan veya bilgisi olan arkadaşlara soruyorum.Araç otobanda bile ne yaparsam yapayım 150 - 160 ı geçmiyor.Çok zorlarsam anca 160 oluyor ve üstüne kesinlikle çıkmıyor.Bu araçların 190 - 195 falan gittiğini duymuştum.Sizce bakım zamanı geldiği için gitmiyor olabilir mi?Sonuçta filtreler aracın gidişini çok etkiler.

Yani kısacası bu aracın maksimum hızı nedir?Siz en çok 1.4 tdi polo ile kaç yaptınız?

Teşekürler.


(http://i1005.hizliresim.com/2010/5/10/3117.jpg) (http://urlal.com/dqqf)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: mustklc - 13 Mayıs 2010, 09:59:03
castrol 10-40 yağı 60 tl ye yağ filtresini 10 tl ye aldım. benim aracım 99 model. seninkiyle aynı mı bilemem.
aracın max hızı içindeki yük durumuna göre değişir. dizel poloların 170in üstüne çıkamadığını duymuştum.diğer arkadaşlar sağlıklı bir cevap verebilir.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: al_pacino - 13 Mayıs 2010, 11:12:54
170 mi çok azmış yahu :(
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: suskun - 13 Mayıs 2010, 11:54:30
BENİM ARABAN 2001 6N2 BEN OKADAR BASMADIM AMA ÖNCEKI SAHIBI HIZ KESICI OLDUGUNU 190NI GECEMIYECEGIMI SÖLEMISTI SENDEDE BUNA BENZER BISEY VARSA BI ARASTIR DERIM

İYİ FORUMLAR
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: Yükselgfb - 13 Mayıs 2010, 14:18:54
Bana söylenen yağ da castrol magnatech di galiba.Araç 150 deyken 3500 de oluyo devir saati yanı daha gitmesi lazım mantıken ama bilmiyorum  :(
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: al_pacino - 13 Mayıs 2010, 14:41:11
170km 4000 devir  görüyor o zaman. 4000 devir için 170km sürat  yine az gibi ama bu araç 4000 devirin ustune rahat cıkması lazım bence. Mantıken 190 .200 arası bir sürate cıkabilir.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: Yükselgfb - 14 Mayıs 2010, 23:31:53
Aracımın filtrelerini değiştirdim.Yağ ve bütün filtreler 150 tlye değişti.Filtreler serviste takılan orjinal parçalardan.Baya uygun oldu yani :)

Bakımdan sonra araç biraz daha serileşti gibi geldi bana ama bilmiyorum belki psikolojiktir bakım yaptım araba hızlandı hesabı  :D
Otobana girdiğimde tekrar bi asılcam bakayım son süratte herhangi bir değişme olcakmı.

2007 1.3 dizel corsa bile 190 vuruyo gözümle gördüm ki corsa polo dan biraz daha yapılı bir araba ayrıca polo 1.4 tüm bunlardan hareketle en az 190 hatta 200 vurması gerektiği kanaatindeyim  :)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: onurgunay35 - 15 Mayıs 2010, 00:19:49
Bencede kesinlikle daha fazla yapması gerekiyor.Benim aracım benzinli geçenlerde otobana çıktık düz yolda 190 gördüm ve arabada 4 kişiydik önümde arabalar vardı yavaşlamak zorunda kaldım yani daha gideri var :)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: 06onur - 15 Mayıs 2010, 19:28:02
1.4 Tdi 70hp ile arkadaşım kay mak gibi asfaltta 180 yapabildi. ben denediimde düzde 170dedi daha gitmedi. Ama forumdan bir arkadaş otobanda 195 yaptığını söylüyordu. dizel corsa 90 hp odaha fazla sürat yapar chiple seninkini 100hp yap sende 210yap. Ama zorlanarak kullanılacağından motor çabuk yıpranır

1.4 75hp benzinli 6n2 ler 180de  sınırlandırılmış geliyor 5000devirde 180diyor daha 1000devir yapabilir ama fabrika sınırlamış istediğin kadar yokuş aşağı olsun gitmiyor.

70hp dizele chip uygulaması yapıyorlar bu  forumda yapan varda yaptırana reastlamadım. 20-30hp birden alınıyor turbo sayesinde.
75hp 6n2 atmosferik olduğundan 8-10hp ancak alır ama sınırlayıcı kalkar 190-200görebilir.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: Yükselgfb - 15 Mayıs 2010, 23:25:10
06onur; 1.3 dizel corsa 90 değil 70 hp 1.3 dizel astralar 90 hp  :tamamdir

Ben de zaten 180 falan yapması gerektiğini düşünüyorum ama 160 çok az demiştim.

bakalım bakımları yaptık otobana çıkmak nasip olmadı daha çıkınca denicem görcez.ama şehir içinde özellikle bugün daha iyi anladım araç bakımdan sonra daha bir seri olmaya başladı  ;)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: R-Line - 16 Mayıs 2010, 10:07:33
1.3 CDTI corsada iki tip motor var 75hp ve 90hp
75hp olan 5 ileri, 90hp olan 6 ileri  ;)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: 06onur - 16 Mayıs 2010, 10:12:26
06onur; 1.3 dizel corsa 90 değil 70 hp 1.3 dizel astralar 90 hp  :tamamdir

Ben de zaten 180 falan yapması gerektiğini düşünüyorum ama 160 çok az demiştim.

bakalım bakımları yaptık otobana çıkmak nasip olmadı daha çıkınca denicem görcez.ama şehir içinde özellikle bugün daha iyi anladım araç bakımdan sonra daha bir seri olmaya başladı  ;)


Bakım çok farkettirir. İyi bilen bir yerdeş Boğaz kelebeğini tamamen söktürüp boğaz kısmını ve kelebeğin altında kalan motor kısmını güzelce temizletmeni tavsiye ederim.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: Yükselgfb - 16 Mayıs 2010, 12:29:13
Bakım çok farkettirir. İyi bilen bir yerdeş Boğaz kelebeğini tamamen söktürüp boğaz kısmını ve kelebeğin altında kalan motor kısmını güzelce temizletmeni tavsiye ederim.

Onlara da baktırmayı düşünüyodum zaten.  ;)
teşekürler  :tamamdir
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: R-Line - 16 Mayıs 2010, 19:15:48
bildiğim kadarı ile
diesellerde boğaz kelebeği olmaz
turboşarjlı araçlarda motora hava turbonun ağzından alınarak direk silindirlerin içine çekilir üzerine mazot sıkılarak patlatılır.
boğaz kelebeği atmosferik araçlarda vardır.  ;)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: ADEMÜÇÜNCÜ - 19 Mayıs 2010, 22:29:51
Yaptırdığınız bakımda filtrelerin orjinal MAHLER marka olmasına dikkat ediniz, kaldı ki 35 TL orjinal mazot filtresi ve 20.000 km ömrü var.Eğer yan sanayi filtre taktıysa servis fiyatı aşağı çekebilir. O motorlarda 5-40 daha seri bir kullanım sağlar aslında ama 10-40 da kullanabilirsiniz.

Ben T4'e 10-40 7 litre yağ - tüm filtreler orjinal polen filtresi hariç 140 TL vermiştim.

 Aracın düz yolda 160 km'i geçememesi turbo westegate basınç kontrolünden kaynaklanabilir, gerçi dahili westagate'lerde fabrikasyon ayarlı olur ama baktırmakta yarar var, eğer turbo tam basmazsa son sürate ulaşamayabilirsiniz,normalde otoban da uzun yol da 180 km/h'yi görebilirsiniz.

Bir arkadaş chip uygulaması yaptır 210'u görürsün demiş, aslında chip tuning'in son sürate ufak bir faydası vardır, her araçta sürat artışı olmayabilir, kaldı ki motor gücünden çok şanzuman oranları da önemlidir, ama aracınız 70 hp ise chip uygulaması sonrası son hızınız 3-7 km kadar daha artacağı kanaatindeyim, tabi doğru bir yazılım kullanırsanız, All Car Racing gibi.

Aracın son hıza ulaşamasının bir başka nedeni de hava akışmetre olabilir, akışmetreyi ölçtürmek gerekebilir, N75 valf vs gibi. Bir de aracınız uzun süre devirsiz kullanıldıysa bundan dolayı oluşan kurumdan motor sağır kalmış olabilir.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: car wolf - 19 Mayıs 2010, 22:42:15
bu belki yardımcı olur ama diğer videolarda bile 170 var
Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı (http://www.youtube.com/watch?v=CWFe5zumKEE&feature=related)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: Yükselgfb - 28 Mayıs 2010, 14:00:15
ADEMÜÇÜNCÜ verdiğin güzel bilgiler için teşekürler  :tamamdir

Evet arkadaşlar bugün itibariyle aracımın bakımlarını yaptıktan sonra otobanda deneme şansım oldu.Allah ne verdiyse bastım mazotu fena harcadım ama sonuç tam bir hüsran 160 km o da yırtına yırtına  :-\
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: al_pacino - 28 Mayıs 2010, 14:12:47
Videoda nerdeyse 190 görmüş araba. Devirde 4500. Sizin devir 5.vitesde 4500 görüyormu? Aslında 150 ile giderken 3500 devir demişsiniz. O halde 160 yaparkende 3700 devir falan olması lazım. Yani pek bagırmaması lazım motorun. Garip dogrusu neden yırtınır ki 160 da :(
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: Yükselgfb - 28 Mayıs 2010, 14:54:16
Videoda nerdeyse 190 görmüş araba. Devirde 4500. Sizin devir 5.vitesde 4500 görüyormu? Aslında 150 ile giderken 3500 devir demişsiniz. O halde 160 yaparkende 3700 devir falan olması lazım. Yani pek bagırmaması lazım motorun. Garip dogrusu neden yırtınır ki 160 da :(

Yırtına yırtına derken araba değil ben yırtındım arabayı hızlandırmak için  :D
160 dayken dediğin gibi devir saat 3700 civarlarında oluyor yani daha motorun gitmesi lazım ama gitmiyor işte.
arabanın motoru açık mı değil acaba  :(
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: 06onur - 29 Mayıs 2010, 11:23:32
yokuş aşağı ters rüzgar almayan biryerde 188yapmış. Sizde ancak ora gibi bir yerde yapabilirsiniz. Acaba denediğiniz er uygunmuydu? bence yaz tatilini bekleyip birdaha deneyin.

Sizinki 70hp son hız 166km/h düzde çok rahat buna ulaşmalı.
2004 corsa 70hp test hızı 170km/h,2006 90hp 172km/h
275hp aracın son hızı 250km/h ancak yokuş aşağı veya çok uzun düzlükte 280gibi rakamları görür.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: 06onur - 29 Mayıs 2010, 11:30:01
Senin yerinde olsam iyi bir yazılıma 500-600tl verir en az 85hp yaptırırım. Turbolu araçlarda böyle bir potansiyel var. Zaten bir ara 80Hp tdi ler satıldı test hızı 175km/h idi. Yetkili servisler bile yapıyor herhalde.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: Yükselgfb - 08 Haziran 2010, 21:29:10
Yazılım yüklemeyi düşündüm ama onun da turboya zarar verdiğini duymuştum  :-\

Evet arkadaşlar aracımın mükemmel son hızı karşınızda  :)

(http://i1006.hizliresim.com/2010/6/8/5841.jpg) (http://urlal.com/dqqf)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: 06onur - 13 Haziran 2010, 01:12:10
2008ile düzde rahat 170e ulaşmıştım motor sesi hiç yoktu, sahibide 180görmüştü. Senin araçta bi sıkıntı var debriyaj vs. olabilir,bağrır gidemez. 4500 çevirmen lazım 75hplar 5000devir çeviriyordu.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: d3n1s - 15 Haziran 2010, 13:20:14
hocam birincisi dizel araç 4500 devirin üstüne çıkamaz, güvenlik önlemidir, nedenini merak eden özel mesaj atabilir, dizel motor modifiyesi üzerine ciddi kafa patlatıp, ciddi para ve emek harcamıştım bir ara.
ikincisi, sizin aracınızdan kullandım, 160ın üstüne çıkamıyor ki 1,4 3 silindirli dizel motor için gayet güzel bir hız, hele de aracınızın 5 vitesli oldğunu hesaba katarsak. Turbosu sıfır, motoru 30.000 km de 110 hp C4 ile 200 km rahat 210 km ıkına ıkına görüyordum, 6. vites olsa 230-240 anca. siz hesabını yapın buradan aracınızın ne kadar gitmesi gerektiğinin.
Bir ufak not, dizel araçlar kalkışlarda iyidir ancak son sürat yoktur, o yüzden fazla üzülmeyin, canınızı sıkmayın aracınızın son hızı gayet normal  :tamamdir
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: al_pacino - 17 Haziran 2010, 09:04:33
Abi haydar dümen gibi konusmussun ya :)  "o yüzden fazla üzülmeyin, canınızı sıkmayın aracınızın son hızı gayet normal  "
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: d3n1s - 17 Haziran 2010, 10:24:06
Abi haydar dümen gibi konusmussun ya :)  "o yüzden fazla üzülmeyin, canınızı sıkmayın aracınızın son hızı gayet normal  "

kendisini ismen bilirim, pek tanımam, o yüzden doğrudur hocam  :)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: Yükselgfb - 12 Temmuz 2010, 13:52:58
Ben de zaten yavaş yavaş alışmaya başladım buna.gerçi bir kaç yer ile görüştüm belki yazılım yükletirim  :)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: d3n1s - 12 Temmuz 2010, 13:57:44
Ben de zaten yavaş yavaş alışmaya başladım buna.gerçi bir kaç yer ile görüştüm belki yazılım yükletirim  :)

yazılım ile %30-40'a kadar sıkıntısız güç artışına gidilebilir, daha fazlası da zaten turboya zarar vermez de motor bloğu, piston ve piston kollarına zarar verir
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: cyber34 - 12 Temmuz 2010, 14:54:41
Yazılım yükletmeye gerek yok bence.
Araç dizel ve gücü belli.
Bu aracın rengi çok güzel, dış modifikasyona yönelmeli
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: d3n1s - 12 Temmuz 2010, 15:47:30
Yazılım yükletmeye gerek yok bence.
Araç dizel ve gücü belli.
Bu aracın rengi çok güzel, dış modifikasyona yönelmeli


o biraz zevk ve maddi güç meselesi, araç turbo olunca sadece yazılım ile 600-700 tl gibi rakamlara +%30-40 güç artışı alınabiliyor. Bence değer, 70 hp nerde 100 hp nerde
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: nizam - 12 Temmuz 2010, 15:59:23
benim vauxhuall 82 bg 2.0 turbo dizel ben yazılım çip neyse onu yaptırsam ne olur hızlanma değerleri mi değişir son hız mı değişir 0-100 m değişir egzantrik, sanzıman dişlileri,krank,pistonlar ile oynamaktan daha ucuz  yöntem bu
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: cyber34 - 12 Temmuz 2010, 16:06:08
o biraz zevk ve maddi güç meselesi, araç turbo olunca sadece yazılım ile 600-700 tl gibi rakamlara +%30-40 güç artışı alınabiliyor. Bence değer, 70 hp nerde 100 hp nerde



arsta 1.3 dizel 90 hp aracım
golf2 lpg li 68 hp diğer aracımı geçemiyor.
Performans arayan adamın dizelle falan işi olmaz.
Zevk meselesi tabi
Daha önce opel corsa 1.3 dizel 70 hp aracıma chip tuning yaptırmaya gittim.
Abi sokağa atılacak paran çoksa yapalım dedilier
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: 06onur - 12 Temmuz 2010, 16:15:31
yazılım ile %30-40'a kadar sıkıntısız güç artışına gidilebilir, daha fazlası da zaten turboya zarar vermez de motor bloğu, piston ve piston kollarına zarar verir
+1

1.4 3silindirlide olsa 70hpde olsa uzun yolda 170i rahat deviriyor ben denedim. üstelik araç 4000devire bile gelmemiş. Başka yollarda denemeli.

Ama dizellerin genel sorunu son hızdır. Eskiden 1.9tdi 2.0 tdilerde anca k son hızlar 200ün üstüne çıkabiliyordu. 1.3 1.4 dizellerde 155-175 arası değişiyor. yeni 1.6 105Tdi ler güzel Test hızı 183filan bu kadaranda 200görülebilir demek. Bide 1.4 80Tdiler iyiydi oda 176km/h idi.

Test doğrudur kadran sadece tatmin edici, acı ama aslında o 160km/h gerçek 160km/h değil daha aşağı bütün araçlarda da böyle. Mesela Honda civic duruyorken gaz verince 5kmye çıkıyor. Kullanıcı tatmin olsundiye Bmw den Audi ye hatta spor modellere kadar böyle.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: d3n1s - 12 Temmuz 2010, 17:09:43


arsta 1.3 dizel 90 hp aracım
golf2 lpg li 68 hp diğer aracımı geçemiyor.
Performans arayan adamın dizelle falan işi olmaz.
Zevk meselesi tabi
Daha önce opel corsa 1.3 dizel 70 hp aracıma chip tuning yaptırmaya gittim.
Abi sokağa atılacak paran çoksa yapalım dedilier


doğru diyosun performans arayan adamın dizelle işi olmaz, ona tek kelime diyemem, ancak halihazırda dizel aracı olan ve biraz daha gitsin isteyen birisi için chip iyi bir alternatif. Ayrıca chip olayının motor ve yazılımla çok ilgisi var, yakın bir zamana kadar opel'in dizel motorlarına chip yapılamıyordu, bu yüzden öyle bir cevap almış olabilirsin. Bir dizelin benzinliyi geçememesi çok doğaldır, 5000 devir çevirebilen bir motor ile 7000-8000 devirleri devirebilen bir motor bir olamaz haliyle, dizel gidiyomuş gibi hissettirir ama gitmez, benzinli gitmiyo gibi hissettirir ama gidiyodur.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: cyber34 - 12 Temmuz 2010, 19:14:40
 :tamamdir
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: Yükselgfb - 12 Temmuz 2010, 23:22:30
Düşünceleriniz için teşekürler.
Arkadaşlar aşada linki bulunan vidyoyu izleyin.araç benim aracımla aynı 1.4 tdi Polo.araca chip tuning uygulanmış  0-100 hızlanması gayet iyi ve son hızda 200 e yaklaşıyor.yol müsait olsa daha da gidecek gibi.bence çok iyi olmuş performansı.

Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı (http://www.youtube.com/watch?v=I3cxysCG-Fc)

bu arada ben sakarya'dayım bugün izmitte  bi yerle görüştüm 300 euro fiyat çıkarttılar.20 beygir artış olur dediler.75 hp nerde 95 hp nerde.bence baya farkettirir performansı.en azından bu vidyodaki gibi olur sanırım.

linkten vidyoyu izleyemeyenler youtube arama kısmına vw polo 1.4 tdi chip 3.mp4 yazsın direk çıkar vidyo.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: 06onur - 13 Temmuz 2010, 00:41:38
çok sağlam bir yere tavsiyeyle gitmelisin dikkat et. Motoru eline almakta var ama oturmuş birşeyse zevk alarak binersin
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: d3n1s - 13 Temmuz 2010, 12:11:04
çok sağlam bir yere tavsiyeyle gitmelisin dikkat et. Motoru eline almakta var ama oturmuş birşeyse zevk alarak binersin

motoru eline almazsın o kadar da değil, ama işini bilmeyen birine gidersen aracın ECU'sunu yakabilir, yeni beyin de nerden baksan sana 2-3 bin tl'ye malolur.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: jedi - 16 Temmuz 2010, 16:39:31
Merhabalar,

bende 1 ay once arabami degistirip 2008 polo tdi 70hp aldim. Bu aractayken ekonomiden dolayi pek 100km yi hatta 90km yi gecmiyorum. Gecenlerde Trakya tarafidan Istanbul a donuste arabayi biraz test etme imkanim oldu. Selimpasa otobanda yol 2 serite dusuyor sagda kamyonlar cok yavas gidiyor sol ise cok suratli. Sollama yapmak icin 5. viteste rampa yukari gaza yuklendim, motor hic bayilmadan 160km ye kadar ciktim, birazda korkudan yavaslayip arabayi daha fazla zorlamadim. Sanki basmaya devam etsem ayni hizda surat yukselmeye devam edecek gibiydi (hatta 6. vites olsa super olur diye dusundum:)). Bu arada testi klima kapali 2 kisi (ben 80 kilo, birde 90 kiloluk bir arkadas), bagaj en fazla 30 kilo seklinde yaptim. Duz yolda birkez kac yapabilecegimi deneyecegim insallah o zaman sizinle paylasirim fakat golf den sonra polo biraz urkutuyor beni sanki golf tren rayinda gidiyor gibiymis.

Birde sorum olacak, araci 2. el aldim. Uzerinde 185/60/14 matador diye bir marka tekerlek var, bu lastikler vw fabrika cikisi midir? vw normalde continental kullaniyor diye biliyorum.
 
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: nizam - 16 Temmuz 2010, 16:42:28
poloların bazıları ispanyol üretimi belki oranın yerli lastigini kullanmıs olabilirler yada burada değişmişlerdir
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: jedi - 16 Temmuz 2010, 16:47:23
poloların bazıları ispanyol üretimi belki oranın yerli lastigini kullanmıs olabilirler yada burada değişmişlerdir

Uzerinde Slovakya mali yaziyor.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: nizam - 16 Temmuz 2010, 16:54:52
Uzerinde Slovakya mali yaziyor.

uhh :D
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: d3n1s - 16 Temmuz 2010, 17:28:13
Merhabalar,

bende 1 ay once arabami degistirip 2008 polo tdi 70hp aldim. Bu aractayken ekonomiden dolayi pek 100km yi hatta 90km yi gecmiyorum. Gecenlerde Trakya tarafidan Istanbul a donuste arabayi biraz test etme imkanim oldu. Selimpasa otobanda yol 2 serite dusuyor sagda kamyonlar cok yavas gidiyor sol ise cok suratli. Sollama yapmak icin 5. viteste rampa yukari gaza yuklendim, motor hic bayilmadan 160km ye kadar ciktim, birazda korkudan yavaslayip arabayi daha fazla zorlamadim. Sanki basmaya devam etsem ayni hizda surat yukselmeye devam edecek gibiydi (hatta 6. vites olsa super olur diye dusundum:)). Bu arada testi klima kapali 2 kisi (ben 80 kilo, birde 90 kiloluk bir arkadas), bagaj en fazla 30 kilo seklinde yaptim. Duz yolda birkez kac yapabilecegimi deneyecegim insallah o zaman sizinle paylasirim fakat golf den sonra polo biraz urkutuyor beni sanki golf tren rayinda gidiyor gibiymis.

Birde sorum olacak, araci 2. el aldim. Uzerinde 185/60/14 matador diye bir marka tekerlek var, bu lastikler vw fabrika cikisi midir? vw normalde continental kullaniyor diye biliyorum.
 

hocam matador Polo'larda çıkan fabrikasyon lastik, orjinali o  :tamamdir
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: Yükselgfb - 17 Temmuz 2010, 00:52:50
Geçen gün İstanbuldan Sakarya'ya gelirken otobanda yine baya zorladım arabayı bu sefer 170 i gördüm  araba bana yavaş yavaş alışıyor galiba  :D
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: 06onur - 18 Temmuz 2010, 16:43:42
kurum yapmıştır(yani sağır olmuştur), Abartmadan zaman zaman yüksek devir kullan aracın açılır. 180diyor o alet  70hp daha ne yapsın. Sert yüksek devirden sonra mutlaka 1-2dk. rolantide çalışsın hemen stop etme turbon ancak soğur. Motor yağı ile soğuduğundan hemen stop etmek doğrudeğil.
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: oguz oktay - 09 Kasım 2010, 18:08:22
benim polo da senn kinden sadece trendline ama 190 ı her seferinde yapıo dahada gitmio kesiciye girio sanırım bi kac defa daha bunun lafı sözü olmustu gidiomu gitmiomu die daha 10000 km bakımını yaptmıssın araba yeni alısıcak zaman la
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: ZEGG - 18 Mart 2012, 22:49:49
Merhaba arkadaşlar.Yeni aldığım aracımın bakım zamanı geldi.Yağı,yağ filtresi,hava filtresi,polen filtresi ve mazot filtresini değiştircem.Bugün 2 yere sordum 10000 kmlik yağ ve filtrelere (filtreler orjinal)  biri 170 tl diğeri 200 tl fiyat verdi.
Sizce bu fiyatlar uygun mu?

Bir de 1.4 dizel polo kullanan veya bilgisi olan arkadaşlara soruyorum.Araç otobanda bile ne yaparsam yapayım 150 - 160 ı geçmiyor.Çok zorlarsam anca 160 oluyor ve üstüne kesinlikle çıkmıyor.Bu araçların 190 - 195 falan gittiğini duymuştum.Sizce bakım zamanı geldiği için gitmiyor olabilir mi?Sonuçta filtreler aracın gidişini çok etkiler.

Yani kısacası bu aracın maksimum hızı nedir?Siz en çok 1.4 tdi polo ile kaç yaptınız?

Teşekürler.


(http://i1005.hizliresim.com/2010/5/10/3117.jpg) (http://urlal.com/dqqf)


hocam lastik ebadın nedir? şayet büyülttüysen yani 14'' in üzerine çıktıysan süratin az görünür ancak gerçekte hızın daha yüksektir ;)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: 06onur - 14 Nisan 2012, 23:02:40
Arkadaşımda da var  70Hp araç nihayetinde. rahat çıktığı 160-170. Yokuş aşağı denedi 180i zor gördü oda kaymak gibi yol, Kırıkkale-kırşehir yolu bilen bilir. Benzinlileri daha hızlı ama onlarda yokuşta çabuk pes eder. 1.6Tdi 1.2Tsi poloda tam olarark tatmin edecek araçlar
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: uur27 - 25 Temmuz 2012, 13:39:10
3depo da bir katkı , gereksiz zorlamalardan kaçınma ve 14jant ile net 2'00 4 kere 6 ay içerisinde görülmüştür , şu an 195/50/15 ile 180-185 görülmüştür  ^-^    yokuş aşagı değil adapazarı otoban  8)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: ZEGG - 24 Ağustos 2012, 21:57:04
fabrika verileri yalan mıdır? herkesten duyarım şöyle basıyor böyle basıyor diye, fabrika verisinin üzerine nasıl çıkılır? (yokuş aşağı olmadan, stock motorla)
Başlık: Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
Gönderen: 06onur - 12 Eylül 2012, 17:53:28
yokuş aşağı+Rüzgar desteği+kadran hatası ile çıkılır.

Özendirmemek için yazmıyorum şimdi uslu sürüyorum ama hemen hemen her araç test verisini geçer