vwtr.net
Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 6N2 => Konuyu başlatan: polo2001 - 20 Nisan 2010, 19:24:03
-
Arkadaşlar
2001 model polom 43.000 km de.Triger kayışını değiştirmem gerekli midir? Fiyat olarak ne tutar? Teşekkürler :)
-
bence değiştirmene gerek yok. fiyat olarak 150 civarı tutar.
-
Bence değiştir riske atma.50 bin km veya 5 sene ömrü var die biliyorum.150 lira için riske atmaya değmez.
-
volkwagenin kendisi bile 90 bin km de kontrol edin gerekirse değiştirin diyor. bence boş yere de değiştirmeye gerek yok. arabanın ilk sahibisindir ya da temiz almışsındır, o zaman trigeri değiştirmek için 90 bin km yi beklersin. ustaya gösterrirsin değiştir derse dğeiştirirsin. ama ikinci el almışssındır. eski sahibinden emin değilsindir. araba 60.000 km yazar ama araba belki 160.000 km dir. o zaman değiştirmekk şart olur. boş yere masrafa gerek yok.
(http://i42.tinypic.com/2cyju2s.jpg)
-
Triger kayışı değişim zamanı 4 yıl veya 90.000 km'dir. Hangisi önce dolarsa ona göre değişim yapılır. Senin araban 9 yaşındaymış. Bence kayışı değiştirmelisin.
-
Triger kayışı değişim zamanı 4 yıl veya 90.000 km'dir. Hangisi önce dolarsa ona göre değişim yapılır. Senin araban 9 yaşındaymış. Bence kayışı değiştirmelisin.
:tamamdir
aracın triger kopartırsa çok fazla masraf açar
-
merhaba arkadaşlar, 2000 model polo'mun 90 bin bakımını yaptıracağım. trigeri değişecekmiş, burada triger set olarak mı değişiyor, yoksa sadece kayış mı değişiyor, yetkili servis 750 lira civarında olur diyor, siz ne dersiniz, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
-
750tl çok çekmişler acaba devir daim de mevcutmu bu fiyata ??
-
devir daim hariç
-
Atılgan Vwde komple orj. set 330tl devir daimde var. İşçilikte 100tl.
-
Devir daim hariçse çok çekmişler
-
devir daim içinde 16V motora çok iyi fiyat bence.
Gti panjur süper olmuş
-
Saol onur abi geçen hafta yaptık :))
-
bence değiştirmene gerek yok. fiyat olarak 150 civarı tutar.
150 tl sadece malzeme(kayış,gergi bilyası) fiyatı mıdır? İşçilik dahil midir? Teşekkürler :)
-
Triger kayışı değişim zamanı 4 yıl veya 90.000 km'dir. Hangisi önce dolarsa ona göre değişim yapılır. Senin araban 9 yaşındaymış. Bence kayışı değiştirmelisin.
Triger kayışı durduk yerde 4 sene içinde nasıl yıpranabilir?Km si daha önemli olmalı bence.
-
trigger değişimi kişiseldir....2006 model arabam var 54.000kmde bende değiştirmedim...
kayış koparsa ya da gevşeklikten atlama yaparsa, duran subaplara pistonlar çarparak eğilme gerçekleşir, aracın içinde ufaktan bir patlama sesi ve yolda kalan bir araç, motor kullanılamaz hala gelir, rektefiye ile hayata döndürme işlemi yapılır....maliyet milyarlar...
kayış eskimiyor, içindeki telleri gevşiyor ya da kırılıyor...keyif sizin ister kopmasını bekleyin, isterdeğiştirin...
-
Triger kayışı durduk yerde 4 sene içinde nasıl yıpranabilir?Km si daha önemli olmalı bence.
Araç duruyo diye eskimemezlik olamaz.Duran aracın aküsü biter hatta depodaki benzin bile uçar özelliğini yitirir..Kayışın belli bi ömrü var yukarıdaki arkadaşımızda güzel açıklamış ben bugüne kadar tiriger kayış değiştirtiğim araçlarımın tüm kayışlarına baktımığımda hep içim cızladı görünüşte vay be yep yeni kayış dedim hatta ford servisinde connet in yeni ve çıkan kayışı aldım elime görünüşte hiç bi fark göremedim ama durum böle değill 4 yıl üzerinde duran kayışa bak kasnakların şeklini almıştır ama yenin bi kalıbı vardır .Sonuç zamanı geldiyse değiştir risk alma çok büyük masraflara maal olur
-
ben 2006da 2000model arabanın trigerini km 61.000de iken değiştirdim. 3yıl 64.000kmde binmiştim
Ama en sağlamı servisin verdiği değerdir 4yıl/90.000 hangisi önce gelirse.
Fiat 5yıl yada/120.000diyor ustaya sordum Fiat daha iyi mi malzeme kullanıyor? Usta; imkansız dedi, Sadece VW daha az risk alıyor.
-
uzun zamandır foruma giremiyordum
onur arabayı değişmişsin hayırlı olsun :)
haa ayrıca trigerde set halinde alsak ne fark eder yada sadece kayışı değişssek ne fark eder
yani set halinde değişmemiz dahamı uygun olur
bu arada atılgan da 330 tl set 100 de işçilik demişssin onurcum biraz fazla değilmi
yada iyimi ?
sen daha iyi bilirsin
yarın bi sanayiye gidicem
boğaz kelebeği
yağ filitresi
yağ
triger bi değişim dicem
ben hepsini 400 500 e hallederim diyordum senin bu 330+100 ü görünce hevesim kaçtı :)
-
Sağol daha iyisi sizlere...
Taksit yaptırırsın. Trigeri komple değişmeni tavsiye ederim 4yıl yada 90.000 ömürlüdür araban 10yaşında. Şaşmaz durmuş usta uygundur ve Trigerde çok iyidir.
Sette
Triger komple 2triger kayışı 3bilya biri tank gibi 55tl zaten=240-250tl
Vset 2bilya tek kayış=35-45tl
Devir daim orj vw =70-80tl(hiç değişmedi ise değişir)
var.
4yılda 50.000km yapmam diorsan sağlam bilyaları geri taktırır 100tl kadar tasarruf yapabilirsin ama tavsiye etmem. Bir sonrakinde devir daim sağlamsa değişmez
-
arkadaşlar aracım 130.000 km de 98.000 de triger değişmiş.ne zaman değiştirmem lazım acaba...
-
arkadaşlar , bizim araçlar triger kolay kolay kopartrmaz , ben daha önce hiç duymadım , sadece triger değişim zamanı geldiğinde , arabayı çalıştırdığınız zaman ince bi ses verir , buradan değişim zamanının geldiğini anlayabilirsiniz
-
arkadaşlar , bizim araçlar triger kolay kolay kopartrmaz , ben daha önce hiç duymadım , sadece triger değişim zamanı geldiğinde , arabayı çalıştırdığınız zaman ince bi ses verir , buradan değişim zamanının geldiğini anlayabilirsiniz
hiç trigger kayışı kopmamış araba görmesem inanırdım ama teoriniz gerçekçi değil...
arkadaşlar aracım 130.000 km de 98.000 de triger değişmiş.ne zaman değiştirmem lazım acaba...
Değiştiğinden itibaren 4 yıl ya da 90.000km hangisi önce gelirse...
-
teoriniz gerçekçi değil...
Değiştiğinden itibaren 4 yıl ya da 90.000km hangisi önce gelirse...
:tamamdir
-
hiç trigger kayışı kopmamış araba görmesem inanırdım ama teoriniz gerçekçi değil...
Değiştiğinden itibaren 4 yıl ya da 90.000km hangisi önce gelirse...
tamam cemdermen arkadaşım söylediğin doğru bi süre , ben sadece triger değişimi gelmiş aracın ilk çalıştırmada kayışından ses gelir demek istedim ve polo kullanıcısı olarak hiç kayış koparan polo görmediğimi belirttim , ama haklısın bnde düzeltmiş olıyım :)
-
Ben triger + Boğaz kelebeği + 60 bin bakım (yag filtresi polen bujiler vs ) + bor yağı işçilik felan 570 tl tuttu...
-
Ben triger + Boğaz kelebeği + 60 bin bakım (yag filtresi polen bujiler vs ) + bor yağı işçilik felan 570 tl tuttu...
Benim 60bin yaklaşıyor 2006 model polom var. Hangi serviste yaptırdın? fiyat iyimiş Özel servis olsa 1500 den aşağı olmaz bu işler sanırım.
-
Benim araç da 2005 model.. İs yerim Tuzla'da burda küçük bir sanayi var orda bı ustayı methettiler bende memnunum 1 senedir ona gidiyorum gitmek istersen numarasını yollarım
-
Sağol ama orası bana uzak beylikdüzündeyim
-
2001 model polomun triger stini ve devirdaim pompasını değiştirdim izlenimlerimi paylaşmak isterim.
ilk olarak 54 binde 2006 yılında değişmiş. 4 yıl 4 ay sonra 86 binde ben değiştirtdim.çıkan kayışlar kopmak üzereydi .bıçakla darbe yapılmış gibi. rulmanlar normal gibi ama sanki buraya kadar der gibiydiler. 380 malzeme+100 işçilik ödedim 30 tl de antifiriz tuttu. ben 90 bin oldu diye değiştimeyi düşünmüştüm. fakat daha önceki değişimde plastik parçaların iç kısmına değişim tarihini ve km sini yazmışlar. ama bidahaya 90 bin gitmeyecegini anladım.dışından kayışlarda birşeyler belli olmuyor. kayışlar continental marka ve üzerinde raf ömrü yazıyor. rulman ların üzerinde almanya malı olduğu yazıyordu. servis te kullanılan malzemeler olduğunu söylediler. servis 750-1000 arası tutar demişti.
ilgilenen arkaşlara bilgi olsun istedim. selamlar