vwtr.net

Otomobil Forumu => Otomobilim => Konuyu başlatan: Bugia35 - 02 Nisan 2010, 17:55:07

Başlık: MkIV Diesel (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 02 Nisan 2010, 17:55:07
1996  1.8 cl 90 Ps golf III ten sonra  2001 GOLF IV TDİ 110 Ps transfer gerceklestırdık... ;)
(http://www.ressim.net/upload/269acb18.jpg)
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: nizam - 02 Nisan 2010, 17:55:53
 :D
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: MeTHea35 - 02 Nisan 2010, 19:04:40
hayırlı olsun...
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: GolfMk1Diesel - 02 Nisan 2010, 19:09:02
maşallah.. ;) . zamana ayak uydurmakta fayda var her zaman dizel.. :D
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 02 Nisan 2010, 21:33:58
hayırlı olsun...
saol mete..
maşallah.. ;) . zamana ayak uydurmakta fayda var her zaman dizel.. :D

ekonomi+uzun ömur+performans... :tamamdir
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: suskun - 02 Nisan 2010, 22:17:04
maaşallah kazasız belasız :tamamdir
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: dt kaya - 04 Nisan 2010, 10:15:34
maaşallah kesinlikle her zaman dizel ;D torku kaç acaba???
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 04 Nisan 2010, 13:40:55
VW Golf TDI'da 1896 cc hacminde, direkt enjeksiyonlu, turbo beslemeli ve intercoolerlı dizel motor kullanılıyor.1900 d/d'de 210 Nm tork üretiyor. Turbo besleme sayesinde 1500 d/d'den itibaren hissedilir bir güç otomobili sürüklemeye başlıyor. Maksimum tork 1900 d/d gibi düşük bir devirde elde edilirken 4000-4200 d/d'ye kadar otomobilin hızlanması sürüyor. Bu devirlerden itibaren vites değiştirmek gerekiyor. Düşük basınçlı turbonun ıslığı içeriden duyulabiliyor. Soğukken gürültülü çalışan motor ısındıkça ve hız yükseldikçe sessizleşiyor. Hızlanma testlerinde 0'dan 100 km/s hıza 12.3 sn'de ulaşan Golf 0 km/s'den 100 km/s'ye 4'üncü viteste 11.5 sn, 5'inci viteste 13.4 sn' de ulaştı, 90 km/s'den 120 km/s'ye hızlanmalardaysa 4'üncü viteste 9.2 sn, 5'inci viteste de 12.0 sn'lik değerler elde edildi. Bu esneklik değerleri incelendiğinde düşük hızlarda (0-100 km/s) 100 HP"lik benzinli versiyondan daha iyi olduğu ortaya çıkıyor. Golf TDI :)
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: dt kaya - 04 Nisan 2010, 14:21:52
Güzel bir açıklama olmuş ;) yalnız bu 1.9 tdi 105 bg değil miydi ben mi yanlış biliyorum  ???
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 04 Nisan 2010, 20:16:42
80.8 kW dır.    hesaplamak ıcın de sıze formul vereyım.
            KW  *  1.36  =   Ps    vw aracların bagajlarında orjınal barkodları vardır bknz. kw..  :)
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: dt kaya - 04 Nisan 2010, 21:24:04
110 değilmiş 109.888 miş :D

vw o zaman 1.9 tdi da 110 bg lik versiyon da çıkarmış demek ben 105 bg diye biliyordum sadece..neyse benim tdi la sağlam çekişir bu motor o zaman geçenlerde arkasında 1.9 tdi yazan bi eski a4 ile(2002 modeldi 105 bg di arkadaşın arabası) mudanya dan bursa ya giderken rampada bi denedik resmen benim 1.6 tdi içinden geçmişti :)   
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: Mk1GTI - 04 Nisan 2010, 22:41:23
1,9 TDI motor mk4 ve Audi lerde çook güzel bir motor bizde 96 model A4 ü vardı 2001 yılında muhteşem bir gücü ve seriliği vardı.. Yanlız audilerde sanırım şanzıman farkı vardı 0-100 ü 10sn civarlarında idi..
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: OffLineR - 04 Nisan 2010, 22:48:25
Golf 4 dizellerde 105 de yok
90, 110, 130 ve 150bg var.
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: SNCKTR - 05 Nisan 2010, 18:43:28
golf MK3 lerde nasıl 1.9 TDI erşan abi :)
Başlık: Ynt: Mk IV (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 07 Nisan 2010, 11:49:09
Golf 4 dizellerde 105 de yok
90, 110, 130 ve 150bg var.
bu bılgıyı vermeyı unutmusum tesekkurler koray.  :)
Başlık: Ynt: MkIV (FroM İZmİR)
Gönderen: nefret35 - 29 Nisan 2010, 20:46:52
hayırlı olsun kaza bela ceza gelmesin.... :tamamdir
Başlık: Ynt: MkIV (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 29 Nisan 2010, 21:07:43
izmir bulusmasında aramızda sıyah tek sen kaldın;sıyahlar tukendı grıye yolculuk...
Başlık: Ynt: MkIV (FroM İZmİR)
Gönderen: nefret35 - 29 Nisan 2010, 21:51:05
hatrınıza bnde gri alayım o zaman  ;)
Başlık: Ynt: MkIV (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 10 Mayıs 2010, 16:04:13
(http://www.ressim.net/upload/26003ed4.jpg)
Başlık: Ynt: MkIV (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 10 Mayıs 2010, 16:43:19
                                                BUCASPOR 
                                    ASLA   YALNIZ  YÜRÜMEYECEKSİN....
                           İzmir'in 7 yıldır süren Süper Lig özlemine son verdi...
                                          SELAM SANA SÜPER LİG....
                         
Başlık: Ynt: MkIV (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 10 Mayıs 2010, 16:49:40
BUCASPOR U-15  2010 AVRUPA ŞAMPIYONU
(http://www.ressim.net/upload/7d6ee068.jpg)

NIKE PREMIER CUP 2010 | EUROPEAN QUALIFICATION | AARHUS | 29th APRIL - 2nd MAY 2010 (http://www.nikecupagf2010.dk/default.asp)
Başlık: Ynt: MkIV (FroM İZmİR)
Gönderen: ÜRENCİK - 11 Mayıs 2010, 22:41:20
hayırlı olsun iyi günlerde ağız tadıyla binmek nasip oplur inşallah..
Başlık: Ynt: MkIV (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 13 Mayıs 2010, 12:53:36
hayırlı olsun iyi günlerde ağız tadıyla binmek nasip oplur inşallah..
teşekkurler dıleklerın ıcın...
Başlık: Ynt: MkIV Diesel (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 03 Eylül 2010, 13:05:34
Volkswagen / Golf / 1.9 TDi Comfortline / GOLF TDÄ° 110 BG 2001 CONFORT sahibinden.com'da (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-volkswagen-golf-golf-tdi-110-bg-2001-confort-30849619/detay)
Başlık: Ynt: MkIV Diesel (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 04 Eylül 2010, 00:20:08
(http://img690.imageshack.us/img690/5215/dsc04734tm.jpg)
Başlık: Ynt: MkIV Diesel (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 04 Eylül 2010, 00:25:38
(http://img291.imageshack.us/img291/5892/dsc04737e.jpg)
Başlık: Ynt: MkIV Diesel (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 04 Eylül 2010, 00:28:20
 S A T I L I K
Başlık: Ynt: MkIV Diesel (FroM İZmİR)
Gönderen: Bugia35 - 13 Eylül 2010, 17:42:20
S A T I L D I
Başlık: Ynt: MkIV Diesel (FroM İZmİR)
Gönderen: mussel - 13 Eylül 2010, 20:56:49
  Mesajı henüz okuyabildim,kusura bakmayın.Araçla ilgili çok güzel bilgiler vermişsiniz.Benim sormak istediğim bir soru var TDİ motorlarla ilgili olarak.90 Bg ve 110 Bg motorlar arasında ne gibi fark veya farklılıklar var?90 Bg motorun hacmimi küçük veya 110 Bg motorun hacmimi büyük?Bu sorulara cevap verebilirseniz çok sevinirim. :)