vwtr.net
Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 6N => Konuyu başlatan: merthpolo - 22 Mayıs 2007, 19:42:55
-
arkadaslar yaa bugun arabayı tam kapatıcam basıorum alarmn dugmesıne merkezı kılıt kıtlemıo kapıları arkada saqda bı motoru var 6n olanları bılır ona bakdım ıcı su almıs bozuldu tamırı olmaz herhalde artık esas mesele pahalı bıseymı:(bı yol gostern bana yaaa..
-
son onu sokup icini kurut....sonra yeniden dene..
-
saolasın denıyım abı bı...
-
banada oluyor, o hortumlar falan nemden, sudan dolayı etkileniyor, hava kaçırıyor bazen kapatamıyor kapıları.
-
ılk olduqu ıcın heycan yapdımm ınsalla onemlı bısı deıldır..
-
icin kuruttuktan sonra eger acabilirsen..paslanan bir seyler varsa onunlari guzel bir pas cozucu ile temizlersin..herhalde sorun olmaz..;)
-
saolunn abımlermm denıceemm bugun kurutmayı fln..
-
Abicim sonuç alamazsan ikitelli sanayide 120 ytl sıfırı.Bilgin olsun.Gidipte çıkmacılara sorma bence daha fazla istiyolar. ;)
-
ABI ben ızmırdeım yahuu:)
-
buaradaa bı gelısme var kılıtlemıoo ama kılıtlı kapıları acıo :-X
-
onun vakum hortumu var...bazen o cikmis olabiliyor...bagaj kapaginin icinde olmasi lazim...taa 1999 da bunun gibi bir sey basima gelmisti...
-
"y" harflerini keçi mi yedi?
-
ıcını acdım abi oksitlenmis bı kısmı ben beceremıcem bunu yarın goturucem bı bılene yardımlarınız ıcın saolun..buarada y ler benm hımayemde ıster kecı yer ıster ıster kuzu no problm..
-
bu motor nerededir??
-
bu motor nerededir??
6N pololarda bagajın sağ tarafında ilk yardım gözü gibi bi yer var.Onu açınca sağ alt köşede sotelenmiş dikdörtgen şeklinde bi kutu.Sağ stobun hemen arkasında içeride.Genellikle nem ve rutubetten veya boruların içersindeki birikmiş sudan dolayı arıza yapar kapıları genelde açar fakat kilitlemez.
Tamiri mümkündür fakat ömrü çok uzun değildir.Bu sebeple değiştirmenizi ve sistemi sudan arındırmanızı öneririm. :)
-
ya bugun bendede aynı sorun başladı kapılar bayadır yavaş açılıyordu. yani anahtarı çevirirken biraz fazla güç kullanıom gibiydi ama bugun itibariyle anahtarla kapıları kilitlemior. içerden normal merkezi kilit çalışıo ama bu normal midir?
-
Aynı problem benimde başıma geldi ve kolay bir uygulamasını oto elektiricinden öğrendim. Zamanla bagajda bulunan merkezi kilt pompası terleme yapıyor. İçinde bulunan elektronik levhada oksitlenme meydana geliyor. Bir diş fırçası ve biraz tiner ile levhanın üzerini hafif bir kuvvet uygulayıp fırçalayın. Tinerin kuruması kolay olduğu için bir 5 dakika dışarıda bekletin. Mekanizma eskisinden daha iyi çalışacaktır. :tamamdir
-
Böyle bir motor için benden 400 Ytl aldılar. yukarıda söylenen 120 YTL fiyat sizce doğru mu?
-
Ben stopları değiştirdikten sonra su alma ihtimaline karşın motoru üzerinde bulunduğu köpüğün en üst kısmına aldım ve altına su girme ihtimaline karşın bez sıkıştırdım, sürekli kontrol ederim herhangi bi su alma olmadı şu ana kadar, vw in ıvır zıvır parçalarının aşırı pahalı olmasından nefret ediyorum :t
-
arkadaşlar dun sanayinin yolunu tutum merkezi kilit olayı için. kapıyı söktü usta olay kilidin arkasındaki anahtarı çevirince kildin içinde donen bi çubuk var onun pulu kırılmış sorun ondaymış. pulu değiştirttik 20 ytl. motorda bi sorun yokmuş. ama dertsiz başıma dert aldım. aklımda arabya alrm taktırma gibi bi fikir vardı hazır gitmişken taktıralım dedim. taktırdık. bu arada aç kapa aç kapa yaparken arkada motor iyice ısındı dumanlar falan çıkmaya başladı. meğer onunda derdi benzin deposunun kapağını kilitleyen motorun contası delinmiş hava kaçırıyormuş onuda 5 ytl ye değiştirdik. bu arada benim kapıları açıp kapatınca bagaj açılmıyodu oda çalışmaya başladı. neyse herşey bitti denedik o bu falan çalışıyor eve geldim arabayı bıraktım. sabah biyere gitcem bi hevesle artık uzaktan kumanda varya bastım düğmeye dit dit ötttü arabanın yanına gittim kapılar kapalı!!! basıom basıom açmıo. neyse anahtarla açtım oda ne anahtar sadece benim kapıyı açtı. diğerleri açılmadı yine. biraz gittim araba ötüyo. kendimi hırsız zannettim vallahi. neyse elimde kumnada işimi halletim geldim ( arada ötünce susturuyom yolda) ama yolda şunu farkettim merkezi kilit kumandadan bazen çalışıyor bazen çalışmıyor. yandaki düğmeden ( şoför kapı kolundaki) ise hiç çalışmıyor. bunun sebebi nedir sizce. zaten ilk fırsatta gidip sokturecem alarımıda olmaz olsunn..
-
Çok bilinmeyenli bir denkleme dönmüş sizinki :)
-
arkadaşlar dun sanayinin yolunu tutum merkezi kilit olayı için. kapıyı söktü usta olay kilidin arkasındaki anahtarı çevirince kildin içinde donen bi çubuk var onun pulu kırılmış sorun ondaymış. pulu değiştirttik 20 ytl. motorda bi sorun yokmuş. ama dertsiz başıma dert aldım. aklımda arabya alrm taktırma gibi bi fikir vardı hazır gitmişken taktıralım dedim. taktırdık. bu arada aç kapa aç kapa yaparken arkada motor iyice ısındı dumanlar falan çıkmaya başladı. meğer onunda derdi benzin deposunun kapağını kilitleyen motorun contası delinmiş hava kaçırıyormuş onuda 5 ytl ye değiştirdik. bu arada benim kapıları açıp kapatınca bagaj açılmıyodu oda çalışmaya başladı. neyse herşey bitti denedik o bu falan çalışıyor eve geldim arabayı bıraktım. sabah biyere gitcem bi hevesle artık uzaktan kumanda varya bastım düğmeye dit dit ötttü arabanın yanına gittim kapılar kapalı!!! basıom basıom açmıo. neyse anahtarla açtım oda ne anahtar sadece benim kapıyı açtı. diğerleri açılmadı yine. biraz gittim araba ötüyo. kendimi hırsız zannettim vallahi. neyse elimde kumnada işimi halletim geldim ( arada ötünce susturuyom yolda) ama yolda şunu farkettim merkezi kilit kumandadan bazen çalışıyor bazen çalışmıyor. yandaki düğmeden ( şoför kapı kolundaki) ise hiç çalışmıyor. bunun sebebi nedir sizce. zaten ilk fırsatta gidip sokturecem alarımıda olmaz olsunn..
aynı problem dün bendede başladı aynen anlattığınız gibi. bir çözüm buldunuzmu acaba ??
-
anahtarı soktuğum yerin içindeki metal aşınma sebebi ile kırılmış, 10 tl.ye değiştirdiler. ???
-
Peki bu kilit motoru nerededir arkadaslar ve neye benzer?
-
Peki bu kilit motoru nerededir arkadaslar ve neye benzer?
Arkada bagajda sağ üst tarafta stop lambası gerisindedir
-
Abicim sonuç alamazsan ikitelli sanayide 120 ytl sıfırı.Bilgin olsun.Gidipte çıkmacılara sorma bence daha fazla istiyolar. ;)
Tel verirmisin. Çıkmayı 120tl ye aldık diye seviniyordum.
Su Arka stopun üstünden giriyor.
1-Stop üstünü silikonladım
2-Motorun altına banyo süngeri koydum.
3-Motoru dik tutyorum hava girişlerini aracın içine doğru çevirdim.
Damla nem kalmadı.
Aç kapaya cam kaldırmayı bağlatmanızı tavsiye etmem. Ben geri söktürdüm ama önce. Sağ cam düğmemin ikinci kademesi, sonra sol cam motorum gitti. Aç kapayı iyi ustaya taktırınca birşey olmuyor.
-
Arkada bagajda sağ üst tarafta stop lambası gerisindedir
tsk ederim arkadasim,kendim icinie temizliyerek hallettim sorunu:):)
-
Şu boraların veya golflerin uzaktan kumandalı merkezi kilit pompaları bizim polo classiclere uyar mı acaba?
-
Arkada bagajda sağ üst tarafta stop lambası gerisindedir
tesekkur ederim!
-
arkadaşlar merhaba kar yağışından dolayı sabah anahtar kilit yuvasına zor girdi aceleden ve birazda güç kullanarak kapıyı açmaya çalışınca içerideki mekanizma dağıldı sanırım. daha önce başına gelen oldumu veya bu konuda bilgisi olan varsa yazabilirmi teşekkürler.
-
benim polo 98 dede aynı sorunlar vardı cok ugrastım randıman alamadım hepsını söküp yerli ektirikli koydum sorun çüzüldü
-
merkezi kilit pompamda yani motorumda temassızlık var motorum almanyadan geldi sıfır,soketinde mi bi enayilik olabilir yoksa tesisat kablosunda mı? bi çalışıyo bi çalışmıyo yani elektrik gelmiyo diyim ben..
acil yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar saygılar..
hızır acil vwtr.net :sevgi:
-
arıza hala güncel ;)
meydey meydey hey gidi günler hey ;D
-
Pompa bir çalışıp bir çalışmıyorsa temassızlıktır. İyi bir elektrik çiye göster. Bide tırnaklara bak belki eğilme filan vardır. Tv arkasındak scart gibidir
-
sorunu buldum söketin üzerideki 1 numaralı kablo kopmuş içinden sorunu buldum ama şuan daha yapmadım ufak bi lehim işi var oda zaten benim işim :)
-
2 ay önce 2000 model 1.6 polo aldım. alarm taktırmak istediğimde merkezi kilit motorunun ıslanmasından dolayı alarm taktırma işi epey çetrefilli bir hal almıştı. alarmı takan arkadaşım devreyi temizlenmesi için epey bir uğraştıktan sonra alarm çalışmaya başladı. motorun tekrar su almaması için naylon poşetle kaplattım. artık orasını bilmiyorum doğru mu yaptım :) geçenlerde de bagaj su aldığı için stoplara silikon çektirdim. inşallah gene aynı sorunla karşılaşmam diye umuyorum. gene de ben bir kontrol edeyim bu aralar. naylon içinde kendi kendine terleme yapıp yine korktuğumuz akıbete uğramayalım.