vwtr.net
Volkswagen => Jetta, Vento ve Bora => Bora => Konuyu başlatan: rahmi - 07 Ağustos 2009, 13:08:04
-
selam arkadaşlar 1 haftalık bora kullanıcısıyım vites boşta iken kasise girdiğimde vites kolu çok sallanıyo bu bi problem olabilirmi yoksa sizdede böyle problemler varmı yanıtlarsanız sevinirim
-
viteste giderken ani gaz verip çekmelerde aşırı sallanıyor mu
-
gaz verip çekmede çok farkettirmyo ama boşta kasise girince çok sallanıyo
-
o sorun bendede var ama benimkinde gaz verip çektiğimde yapıyor acaba neden bende bilmiyorum
-
o sorun bendede var ama benimkinde gaz verip çektiğimde yapıyor acaba neden bende bilmiyorum
motor kodun veya model yılın ?
-
gaz verip çekmede çok farkettirmyo ama boşta kasise girince çok sallanıyo
ileri geri mi sağa sola mı sallanıyor?
-
2004 model bora primline
-
2004 model bora primline
sizinki sorun değil ! normal sallanma giderilebilir fakat bu seferde motorun titreşimi hissedilmeye başlar..onun için böyle kalması daha iyi...
-
sağa sola sallanıyo
-
nakres bilgi paylaşımın için teşekkür ederim
-
sağa sola sallanıyo
vites mekanizmasının kontrolü gerekir sallanmanın aşırı olup olmadığına bakmak gerekir
-
NAKRES HOCAM Bİ SORUNUM DAHA VAR SABAHLARI İLK ÇALIŞMADA DİREK GAZA YÜKLENİRSEM MAVİ DUMAN ATIYO VE PLASTİK YANIĞI GİBİ KOKU GELİYO BU NEDENDİR.AMA ARABA 10 SANİYE ÇALIŞTIKDAN SONRA HİÇ BİŞİ YOK YAĞ YAKIYO OLABİLİRMİ
-
ilk çalışmada gaz niye yükleniyorsunuz ?bahsettiğiniz koku çiğ benzin kokusu olabili mi? ;)
-
işte kokuyu tam bilemiyorum ama olabilir eğer yanık plastik gibi kokuyorsa.il çalışmada gaza niye yükleniyorum bilmiyorum belkide alışkanlık öncekiaracımda gaza yüklenncelpgye geçiyodu.çiğ benzin yakma olayı neden olur ve bu esnada duman atarmı
-
motor çalışma sıcaklığına gelene kadar motorun çalışma saıcaklığına çabuk erişimi dolayısıyla aşınmanın en aza indilebilmesi zengin karışım dediğimiz modta çalışır bu konumda benzin fazla hava ise azdır haliyle bir kısım yakıt yanmadan çıkabilir.Çıkan yanmamış gazlar koku ve duman yapabilir fakat miktarını burdan bilemediğim çok aşırı olmadıkça normal diyebilirim..
eski aracınızdaki sistem diğer yakıta geçişini 3000 d/d da şimdi kullandığınız siztem ise motor ısısı 50 dereceye gelince geçişi sağlıyor o yüzden gaz vermemenizi tavsiye ediyorum ..
.bilindiği gibi motor çalışma sıcaklığına gelene kadar aracınızı minumumlarda kullanmanız yararınızadır.
-
Çok sallanıyorsa şanzıman körüğünü değiştirebilirsin. Benim önceki 2001 passatım da sallanıyordu, değişti, herhangi bir sorun kalmamışsı. Yanılmıyorsam 50 lira idi yetkili serviste.
-
NAKRES HOCAM BİRAZ ÖNCE SANAYİYE GİTTİM KİME SORSAM SİBOP LASTİKLERİNDEN DOLAYI DİO 350 CİVARI MAL OLUYOMUŞ TABİ AÇINCA BAŞKA ŞEYLERDE ÇIKMAZSA.PAZARTESİ BIRAKCAZ BAKALIM NELER ÇIKACAK
-
GİTMİŞKEN VİTES SALLANMASINA BAKTIRDIM NORMAL OLDUĞUNU SÖLEDİLER ŞANZUMAN KULAĞINDA FALAN BİŞİ YOKMUŞ ÖNERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER HALİL BEY
-
tamam doğrudur anlattığınız sorun subab lastiklerinden oluşabilir ama yukarıdaki yorumlarımı dikkatlice okursanız miktarının kontrol edilmesi gerektiğini aşırı olup olmadığını burdan bilemeyeceğimi belirtmiştim...
bence hemen işlem yaptırmayın motor yağınızı kontrol edin seviyesini maksimuma getirin 1000 km civarların da kullanın eksiltme olup olmadığını kontrol edin ....
-
nakres hocam 1 haftadır sürekli kontrol eiyorum yağı hiç eksilme yok sübaplastiklerinde yakıta karışan yağ olsaydı bir haftada mutlaka eksiltme yapacaktı değilmi.bence benim yakıtla ilgili bi parçada sorunum var bu gün bıraktım ustaya saolsun ii adammış araç kalsın ben bi kontrol ediyim sonra işlem yapalım dedi boştan yere masrafa sokmayalım seni dedi.daha önce soruşturdum ii ustaymış.araç bugün kalacak onda sabah çalıştırp kontrol edicek cihaza falan bağlıycam dedi ona göre müdahale edecek
-
RAHMİ O VİTES SALLANMA SORUNU BENDE DE VAR ANKARADA AYDOĞANLARA GİTTİM YETKİLİ SERVİSE USTANIN BANA SÖYLEDİĞİ TEK ŞEY TÜM ARABALARDA MOTOR DİKEY DURUYOR BORALARDA VE DİĞER MODELLERDE YATAY DURUYOR YANİ ÇUKURA GİRDİĞİN ZAMAN ŞANZUMAN VE MOTOR ARASINDA BOŞLUK OLUYORMUŞ ODA NORMALMİŞ EĞER VİTESDEN ÇIKACAK KADAR ESNERSE ŞANZUMAN VE MOTOR ARASINDAKİ BOŞLUĞU GERERİİZ DEDİLER YANİ ONDA BİR SIKINTI YOK BAŞKA USTALARA GİDİPDE PARA KAPTIRMA
İKİNCİSİ EKSOZDAN NEDEN ATIK ATAR MOTOR ISINMADIĞI İÇİN ARABAYI ÇALIŞTIR GAZA YÜKLENME 1 DK BOŞ BEKLE SONRA 2 DK NORMAL DEVRİNDEN AZ ALTINDA ZÜR YANİ 2500 Ü GEÇME SONRA NE YAPARSAN YAP MOTORA ZARAR VERİRSİN
-
slm 2004 boram var arabaya tüp takılalı 9000 km oldu. geçenlerde ateşleme bobinlerinden biri bozuldu yenisini aldım 1 hafta sürmedi diğer ikiside bozuldu. bobinleri bozan lpg imiş ayrıca sanayideki ustalar ençok satılan parca sürekli bozulur dedi. bu konuda bilgisi olan varmı yeni bobinlerin ömrü nekadardır. bilen varsa söylesin lütfen.
-
bende de 2004 bora var lpg takılalı 13 bin km oldu ve ateşleme bobinleri bozuldu 1 3 4 nolu silindirlerinki bozuk sadece 2 sağlam.pc den bakıldı arıza durumuna.Tanesine 80 lira diyorlar çok pahalı bişi el kadar kablo.
Siz kaça aldınız bobini?
Her 10 bin de 4 tane eteşleme bobini değiştirsek vay halimize....Nerde kaldı tasarruf...
-
ateşleme bobiniyle lpg nin uzaktan yakından alakası yoktur..
kullanmış olduğunuz motorun bobinleri hassastır 1 tanesi bozulur değiştirirsiniz yakın zaman sonra diğeri veya diğerleri de bozulur ortalama 60000 km ile 110000 km arasında genelde bozulur ..bu tip ateşleme sistemine sahip motorların bilindik arızalarındandır.
bcb motor bence vw nin en sorunsuz motorlarında bir tanesi ama alman ufak tefek nazarlık arıza bırakmış işte :)
-
saolun serkan bey aydınlattınız bizi.En azından lpg ile bağlantısının olmadığını bilmek yeter bize.Madem çürükler değiştirilince sağlamlarda bozuluyorsa ben 4 ününe değiştireyim.
Ama çok pahalı 4 üne nerden baksanız 320 isteyecekler?Sizde de fiyatlar aynımı?
-
3 tane alın o zaman
70 -80 arasında yer yer fiyatları değişiyor diye hatırlıyorum