Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)  (Okunma sayısı 42535 defa)

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #14 : 25 Mart 2009, 16:18:59 »
06onur bana anakrada kırılmayan plastıgın tel ını verebılırmısın!!??
inan acaip derecede muzdaribim bu konuda,daha yeni yaptırdım bir ay geçmeden tekrar ön camı indirip kaldırırken çatır çutur sesler geliyo:( sanırım olmadı ve çok rahatsız edici bi şey:( bana oranın tel ını veya tarifini verirsen cok sevınırım:)

Geçmiş olsun. Kapın hasarlı muhtemelen ve normal eğiminde değil tahminimce. Eğer kapın düzgün değilse önce iyi bir kaportacı ile düzelttir. Cama baskı yapıyorsa çabuk kırar. KİLİTÇİ KAMİL 03122780838
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #15 : 25 Mart 2009, 16:24:01 »
Termostat kapağı sizde de problem oldu mu? Beni 2 kere yolda bırakmıştı. İlkinde geçici olarak yaptılar idare etmedi bi süre sonra yine sorun çıkardı, ikincisinde değiştirdim şimdilik problem yok ama serviste poloların klasik sorunlarından demişlerdi.

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #16 : 26 Mart 2009, 00:40:15 »
Termostatı plastik galiba çok dayanıklı olmasa gerek(belli olmaz alamn malı) ama bende sıkıntı yok. Termostat diyen varsa ekleyelim. Bide Termostat arabanı yakar dikkat et araç soğutma yapmaz. O tarz parçaları orjinalle değiştirmek gerekiyor yan sanayi 2-3000 i çöpe atmak bence.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #17 : 26 Mart 2009, 12:55:31 »
Zaten sorun çıkarttığı yerde bıraktım servis çağırdım, orjinaliyle değişince bir daha sorun çıkartmadı.

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #18 : 26 Mart 2009, 21:56:38 »
ya aslında kapının egımı hıc aklıma gelmedı ama kılıtcı kamıl e gotureyımde o bu konuda bana yardımcı olur herhalde! ınana kıme goturduysem sımdıye kadar nasıl olurda fazla para alırım dıye her yerınden bı seyler cıkartıyo!hıcbırıde ısımı yapayım demıyor emınım hepsı boyle degıldır ama sımdıye kadar hıc adam gıbı bı usta karsıma cıkmadı:( gecen bı  yere goturdum arabanın on camı ıcın 100 tl aldılar ve bı ay gecmeden tekarladı bende gerı gorutdum adamlar dogru duzgun yuzume bıle bakmadı ve ne dedı bılıyornmusun; ''abi bu kadar oluyo komple degıstırmen lazım bu krıkoyu'' dei  ama tabi bunu demeden oncede krıkoyu tamır edıp benden 100 tl almıstı :(( kısacası polo ıyı guzelde 2 senedır dogru durust bı ustam yok :(( telefon ıcın cok tesekkur ederım

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #19 : 26 Mart 2009, 22:02:58 »
Durmuş usta var Şaşmaz Klas oto genelde fiaytları insaflıdır. Benim Selamımı söylersen yardımcı olur muhtemelen. Senelerdir ona gideriz işi iyi bilir ama genelde yanındaki çıraklara yaptırır önemli yerlerde müdahale eder. Ben trigerimide ona değiştirttim hesaplı oldu. Klas oto Uzman Pompanın olduğu sokak. Kilitçi kamil ede o göndrmişti. Boyacısı iyi değil sadece arkadaşı. Her türlü sıkıntını kendi gezer parça bulur halleder.
« Son Düzenleme: 26 Mart 2009, 22:04:45 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #20 : 29 Mart 2009, 00:07:33 »

Herkese selamlar. Elektirik ustam da vw kullanıyor. Diyor ki 2 marka araba vardır: 1. vw 2. diğerleri :) :)

Çok sorunlu olduğunu düşünmüyorum poloların ama katılıyorum camları tutan plastiklerin kırılması yaygın bi sorun. Daha bugün Yaptırdım sol ön camı. Bu arada su kanalından kasıt tam olarak neresi?

Çevrimdışı yakkir

  • GAVURDAĞLI
Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #21 : 29 Mart 2009, 15:32:33 »
ya aslında kapının egımı hıc aklıma gelmedı ama kılıtcı kamıl e gotureyımde o bu konuda bana yardımcı olur herhalde! ınana kıme goturduysem sımdıye kadar nasıl olurda fazla para alırım dıye her yerınden bı seyler cıkartıyo!hıcbırıde ısımı yapayım demıyor emınım hepsı boyle degıldır ama sımdıye kadar hıc adam gıbı bı usta karsıma cıkmadı:( gecen bı  yere goturdum arabanın on camı ıcın 100 tl aldılar ve bı ay gecmeden tekarladı bende gerı gorutdum adamlar dogru duzgun yuzume bıle bakmadı ve ne dedı bılıyornmusun; ''abi bu kadar oluyo komple degıstırmen lazım bu krıkoyu'' dei  ama tabi bunu demeden oncede krıkoyu tamır edıp benden 100 tl almıstı :(( kısacası polo ıyı guzelde 2 senedır dogru durust bı ustam yok :(( telefon ıcın cok tesekkur ederım


Tam anlamıyla saçmalamış ,ben dün ön sağ kapı camı kaldıran krikodaki plastikleri değiştirdim(Camı açıp kaparken plastik kırılma sesini duydum cam indi ama yarıya kadar kapandı  daha fazla oynatmadan).Plastiklerin birisinin parçaları kapı içindeydi  açılmışken aynı krikodaki diğer plastik parçayıda biraz daha kalitelisiyle yenilettim.
 İşçilik dahil 30TL şimdilik sorun yok
En Büyük Kazancınız Sağlığınızdır

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #22 : 30 Mart 2009, 13:10:22 »
hararet müşürünüde unutmayalım bence...bende ve bir kaç tanıdığımda sorun olmuşu ve klasik problemidir polonun deniyor.Halada çözebilmiş değilim..

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #23 : 30 Mart 2009, 13:23:40 »
Ender Vw telini vermiştim boğaz kelebeği konusunda onlar çözüyor. Hararet müşiri+adaptasyon
« Son Düzenleme: 30 Mart 2009, 13:25:58 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #24 : 30 Mart 2009, 13:24:43 »
1-Boğaz kelebeği diyorum:
*Yağ buharınının boğaz kelebeğine tırmanarak stop ettirmesi ÇÖZÜM: Bogaz kelebeğinin temizlenmesi kendimiz yapıyoruz forumda resimleri var. Maliyet 0 TL
*Boğaz kelebeği elekrik tesisatı kontrolü: Kapuk yanık kablo değişimi.
*4.madde
*Son çare boğaz kelebeğinin zamanla ömür(10yıldan önce kolay değil, 10yıldan sonrada kolay değil aslında) tamamlaması değişecek fiyat:

2-Cam Krikosuna bağlı plastiklerin kırılması:
Ankarada kırılmayan bir plastik yapılmış İşçilikle beraber tek kapı 50 tl ye değişiyor.

3-Distribütör arızası.http://www.vwtr.net/forum/polo-ve-lupo/distributor-tamiri-polo-t3306.0.html

4-Özellikle Lpgli araçta Hararet müşiri bazen iki senede bir değişip adaptasyon yapılmalı  35-40tl

5-Su alma Problemi: birden fazla sebebi ve çözümü var. http://www.vwtr.net/forum/polo-ve-lupo/su-alma-problemi-t7978.15.html

6-Sert zannedilen Süspansiyon- yol sesi. Süspansiyon sert değil, orta sert sınıfına göre hem yumuşak sayılır hemde güvenlik sınıfında üst düzeyde.  Çözüm: Yumuşak hamurlu, üretim tarihi yeni olan orj. ebatında lastik takmak(Michellen,continantel,kumho vs. ). 2003 sonrasında yol sesi izalosyonu yeterli öncesinde ya yetersiz yada araç çok küçük olduğundan içeride birikiyor. Çözüm için çok uğraşan yok

« Son Düzenleme: 25 Kasım 2009, 17:28:22 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #25 : 07 Nisan 2009, 19:08:44 »
6n larde içerideki konsol çerçevesi kırılması.benimki de kırık yenisi 150 ile 150 arasında değişiyor

Çevrimdışı serkan82

  • red devil
Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #26 : 08 Nisan 2009, 12:57:17 »
bencede lastık problemı  ınce yanak lastık sesı herhazaman ıcerı gırmesıne neden olur
poloya asıgım

Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #27 : 08 Nisan 2009, 21:37:22 »
bencede lastık problemı  ınce yanak lastık sesı herhazaman ıcerı gırmesıne neden olur

Lastik sesi diyordum bende. Yeni tarihli 55 yanak Michellen alınca gitti diyebilirim. hem süspansiyon yumuşadı hem lastik sesi çok azaldı. Michellen continantel almak lazım.

6n konsol çerçevesini bilmiyorum, genel midir. Ben hiç duymadım.Linki Genele yayılmış prıblemlere çabuk ulaşmak için açtık.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di