Gönderen Konu: Polo Boğaz Kelebeği  (Okunma sayısı 574668 defa)

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #168 : 24 Eylül 2007, 23:30:56 »
12 sayfa konuya çok güzel bir cevap olmuş.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Logged

Çevrimdışı attitut1

  • İleti: 34
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #169 : 25 Eylül 2007, 22:35:45 »
her stoplama da gaz kelebeğinden olmuyor sonuçta... çözümlerin hepsi de bu sayfada olmuyor  matesüf...:):) 
ama  paylaşım güzel... volkswagen bile ilgilenmeye başladı bu sayfa ile...
boğaz kelebeksiz polo üreticek  bizler için yakında...:):):):)
ya da stoplamaya  son  die  bir kampanya  başlatıcak  poloların satış reklamı  için..:):):):)

Çevrimdışı AIMGUARD

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #170 : 26 Eylül 2007, 21:35:50 »
ne boğazmış yaa. temizletsen bir dert temizletmesen bir dert. bugün ustaya temizlettim. araba çekişten düştü. ne yapacaz şimdi. temizledikten sonra sizin arabalarda da böyle bir tutuk çalışma oluyor mu?
« Son Düzenleme: 26 Eylül 2007, 21:43:03 Gönderen: AIMGUARD »
gaz ver...

Çevrimdışı AIMGUARD

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #171 : 27 Eylül 2007, 09:09:08 »
sorun çözüldü. sanırım pisliği atana kadar biraz tutuk çalışıyor. şu an gayet iyi. :D
gaz ver...

Çevrimdışı ozmo

  • İleti: 1197
  • 96 Polo 1.6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #172 : 28 Eylül 2007, 09:47:30 »
benim 96 1.6 polo'dada aynı sorun var uzun yola çıkmadan önce boğazı temizlettirip adaptasyon yaptırdım 800 km sonra problem tekrar nüksetti giresun'da servise girdiğimde 700 ytl fiyat çıkardılar.geçen boğazı açıp tekrar temizledim soketi çıkarıp içine hava tuttum arabanın çalışması nispeten düzeldi en azından sürekli motor stop etmiyor bugün bir adaptasyına sokacağım bakalım kurtarabilecekmiyiz yoksa rolanti motorunu değiştirmem gerekecek gibi gözüküyor ümraniyedeki parçacılara sordum yok dediler kelebek komple satıldığını 325 ytl olduğunu söylediler istanbul anadolu yakasında bu parçayı bulabileceğim bir yer varsa adresi yada telefonunu vermeniz mümkünmü?
saygılarımla

Çevrimdışı kuzey

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #173 : 01 Ekim 2007, 02:54:24 »
inşallah adaptasyon için para ödemiyorsunuz aksi taktirde yazık olacak paranıza ; aracınızdaki parçaların hiç biri beyin dahil söküp takmakla adaptasyon istemez. sadece bazı devreler yeni değiştirildiği taktirde adaptasyon ister bunların arasında boğaz kelebeği yok , yine söyleyeyim , aracın rolanti motoru yada hararet müşürü bazulduğunda , termostat fişi gevşediğinde i oksitlendiğinde , pc ye bağlandığında gaz kelebeği hatası yazar ama bu gaz kelebeğinin değişmesi gerektiğini göstermez , ayrıca boğaz kelebeğini soketlerini söktünüz (4 tane 10 cmlik vida tutuyor hava filitresi kutusunun altında ) tiner yada gazla temizlediniz ve tekrar taktınız adaptasyon gerekmez.
polo 1,6 ac 2k kırmızı

Çevrimdışı KemalSume

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #174 : 01 Ekim 2007, 14:09:10 »
Bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum, hafta sonu sökmeyi düşünüyorum. Hazır sökmüşken bujileri, filtreli değiştirmekte fayda var bayadır elimi sürmüyorum ;)
Her şey sende gizli...

Çevrimdışı CERKEZHAKAN

  • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #175 : 03 Ekim 2007, 17:07:12 »
Merhaba Arkadaşlar
Bende aranıza yeni katıldım. VE Benda kelebek bogazı çilekeşlerindenim

Çevrimdışı KemalSume

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #176 : 03 Ekim 2007, 17:16:56 »
Ben haftasonunu bekleyemedim, birkaç saat önce sanayideydim. Aracımda motor soğukken geç çalışma sorunu vardı. İki-üç marşta alıyordu. Bujileri değiştirdim, boğaz kelebeğini temizledim, hazır açmışken hava filtresini de değiştirdim. Bakalım değişen ne olacak, çekiş vb farkedilecek kadar değişti ama motor soğuduktan sonra henüz çalıştırmadım.
Her şey sende gizli...

Çevrimdışı CERKEZHAKAN

  • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #177 : 03 Ekim 2007, 17:22:20 »
Kuzey Kardeşimiz bu konuda baya tecrübe kazanmış belliki. Bendede 2000 polo clasic var bir aydan beri rolenti deki dengesizlik ve çözümleyememekten sinir hastası olmuş durumdayım.
Şölyleki ;
Şimdi araçla seyir halindeyken boşa salladığımızda 500-3000 devir arası sallanıp duruyor durduğum esnada ise normale dönüyor tabi vitesteykende gaz düzensizliği yaşıyorum. Tamirciye gittiğimde hemen bogaz kelebeğini temizledi takdı fakat yine düzelmedi sonra ısı sensörünü değiştirdi ve beyninden arıza raporunu sildi araç iki gün düzenli çalıştı üçüncü gün gene aynı propleme geri döndü tekrar ustanın yanına gittiğimde bana komple elektrik tesisatını kontrol ettirmemi söyledi onada tamam diyerek elek. gittim allahtan elekt. yakın dostumuzda beni ugraştırmadan elekt. ilgili olmadığını söyledi bende ne yapacağımı şaşırdım sizlerin bilgilerine baş vurayım dedim konuyla ilgili yardımcı olursanız çok sevinirim aksi takdirde ilk pazarda bu arabayı satıcam...
Harcadığım parayamı yoksa zamanamı yoksa sinir bozukluğunamı yanayım. Antepte 3 tane vw tamircisi gezdim bu yüzden..

Gelin şu ölüyü beraber kaldıralım...

Çevrimdışı ozmo

  • İleti: 1197
  • 96 Polo 1.6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #178 : 04 Ekim 2007, 11:26:44 »
sevgili kuzey bu termostat fişi ile hararet müşiri tam olarak nerde bi tarif edermisin?
« Son Düzenleme: 11 Ekim 2007, 09:56:15 Gönderen: ozmo »

Çevrimdışı CERKEZHAKAN

  • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #179 : 04 Ekim 2007, 11:38:50 »
Sayın Kuzey
Şimdi senin dediğin rolente motorunu tamirciye söyledim yok ondan olmaz dedi. Şimdi benim araçta tartarini marka sıralı lpg baglı yaklaşık altı ay oldu taktıralı çok memmunum hem performanstan hemde yakıt yakmasından acaba lpg ile igili olabilirmi bendeki proplem..

Acil Yardım Acil... Yardııııım....

Çevrimdışı CERKEZHAKAN

  • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #180 : 07 Ekim 2007, 01:08:10 »
 :'(  :'(  :'(
Polo bogaz kelebeği sorunundan mağdur olan tüm arkadaşlara sesleniyorum. Benim ilk aracım 1972 model ford iki kapılı daha sonra 80 model Murat 131 sonra 91 broadwey sonra 98 broadwey bu araçlardan sonra VW Poloyu büyük bir heyacan ve istekle aldım fakat beni hayal kırıklığına uğrattı başta kronik olan geri vitesi, yani geri vitese atarken bir dişli cırlama sesi geliyor servisine sorduğumda  bu modellerin çoğunda bu proplemin olduğunu ve geri vitese atarken önce iki daha sonra geriye atarak kullanmam söylendi (böyle bir saçmalık duydunuzmu hiç) o gün bugündür önce 2 sonra geri demeye başladık benim araçtan başka hangi araca binsem önce 2. vites sonra geri vites alışkanlığımız bu sayede oldu neyse geri vites çok kullanılmayan bir kısım olduğu için 1.5 senedir idare ediyoruz. Birde bu bogaz kelebeği proplemi yaklaşık yedi aydan beri ara sıra yapıp ara sıra yapmıyordu onu da öyle idare ettik fakat son bir ay araç her çalıştığında sinir bozucu bir şekilde rölantideki dengesizlik söz konusu oldu onuda halen çözemedik.

    Bunları yazmamın nedenine gelince vw gibi herkesin kaliteli bildiği bir alman arabasında bu tür  proplemler olmamalı diye düşünüyorum benim 72 model fordumun onca sene çalışmasına rağmen ne motorunda nede şanzımanında tık yoktu uzun bir sürede bindim ve onunla çok yer gezdim buna karşılık  2000 model poloyu 30 yıl sonra düşünemiyorum bırakın gezmeyi heralde yerinden oynatamayız.  Hele birde servisinin geri vites konusunda bunların çoğunda bu var demesi tam rezalet; hakikaten insanın moreli bozuluyor.
Ben sizleri bu konuda protestoya davet ediyorum direkt vw yetkililerine ulaşabileceğimiz bir kampanya yapalım hatta rezil edecek şekilde  nette daha çok insana duyuralım diyorum bu konudaki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim  yardım ve desteklerinizi bekliyorum.
Bu arabaya ben kendi alın terimi sıyırarak borca girerek sahip oldum fakat şimdi keşke broadweyim kalsaydı diyorum almak isteyen varsada hemen satarım.
     Adamlar araba yapıyor kablo tesisatını herşeyini çekiyor arkaya iki hoparlör koymak zorlarına gidiyor + içten kilitleme düğmesi en adi araçlarda bile varken bunda yok + 1998 model cady kamyonete uzaktan kumanda koyuyor buna koymamış elle manuel kilitliyip açıyorsun 2000 modeli yorumu sizlere bırakıyorum.
 
Alırken gözün görmedimi diyen arkadaş olursa vallahi bu ince konuları düşünmedim temiz dedim orj. dedim bastırdım aldım  maddi durumum iyi olsa çağırırım 3-4 tane televizyoncuyu gözlerinin önünde benzini döker yakarım bu aracı... vw nispet olsun diye.

Arkadaşlar başınızı ağrıttığım için kusura bakmayın biraz içimi dökeyim dedim hepiniz hakkınızı helal edin..




Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #181 : 10 Ekim 2007, 20:49:27 »
   Canım kardeşim ne kadar içten anlatmışsın durumunu valla acayip etkilendim,yerden göğe kadar haklısın.Bahsettiklerine ek olarak aynı problemi hepimiz yaşıyoruz da ben bide kapı kompresörüyle uğraşıyorum.Geçen gün sırf bu yüzden benzin alamadım ya.İnanabiliyomusun.Hakkaten artık ne yapılıcaksa yapalım derim... ??? ??? ???
03.06.2005