Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ  (Okunma sayısı 13255 defa)

POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« : 01 Aralık 2009, 14:45:59 »
Avrupa'da yılın otomobili, Toyota iQ'yu geride bırakan Volkswagen Polo oldu.


COTY'e (Car of The Year) bağlı 23 Avrupa ülkesinden 59 otomotiv gazetecisinin oylarıyla yılın otomobili seçilen Polo, VW'e 18 yıl aradan sonra ödül getirmiş oldu.

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #1 : 02 Aralık 2009, 18:44:56 »
Polo nun diğerlerinden her zaman daha üstün olduğunu kullanarak görüyoruz. Ama Polo pahalı olur ve en iyi ödülünü alamazdı. Şimdi ne oldu ne değişti acaba TRde hala çok pahalı
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #2 : 05 Aralık 2009, 23:53:46 »
vallahi ben böyle bişe yapıcaklarını biliyordum :)))  :D

Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #3 : 06 Aralık 2009, 06:45:21 »
Yeni kasa polo 6n'den sonraki en guzel polo... :)

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #4 : 06 Aralık 2009, 22:10:22 »
Hadi canım. 9n-9n3 yere kapaklanıyor. ABS+MSR+ASR 195/50/15 101hp bir sür dostum bi viraj dön Farkı görürsün. Vites pamuk direksiyon yine öyle. Hızlanınca elektro servo güçlendirilmiş direksiyon taş kesiliyor. Teybin sesini hızlandıkça kendi açıyor. Bizim 6n-6n2 küçük kalıyor. Ben ne zaman bizim 9n3 ü sürsem gözüm onda kalıyor.
« Son Düzenleme: 06 Aralık 2009, 22:11:33 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #5 : 11 Aralık 2009, 00:06:21 »
Yeni kasa polo 6n'den sonraki en guzel polo... :)
6n en kotu polo bence enguzelı yenı polo ve sırasıyla 6n2 9n3 9n 6n

Çevrimdışı ozmo

  • 96 Polo 1.6
Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #6 : 11 Aralık 2009, 09:56:24 »
yapma hasan881 6n'in neresi kötü forumdaki çoğu kullanıcıya göre görünümü en güzel polo modelidir.Hadi forumu geçtim internette bir ara nerdeyse modifiyeli tüm pololar 6n dir.

Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #7 : 12 Aralık 2009, 03:19:44 »
yapma hasan881 6n'in neresi kötü forumdaki çoğu kullanıcıya göre görünümü en güzel polo modelidir.Hadi forumu geçtim internette bir ara nerdeyse modifiyeli tüm pololar 6n dir.
bence 9n3 polonun modifiyeli hali cok cok daha guzel ayrıcaa 6n2 de 6n den cok daha guzel ucuz ve cok tabı dolayısıyla modıfıye gorup guzellestırılmeye calısılıyor

Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #8 : 12 Aralık 2009, 03:28:20 »
bundan kotu 6n

Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #9 : 12 Aralık 2009, 03:29:34 »
http://img229.imageshack.us/img229/5923/imgck3gg8.jpg yanı sız karar verın 6n mı 9n3 mu

Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #10 : 12 Aralık 2009, 03:35:59 »

Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #11 : 12 Aralık 2009, 03:38:06 »

Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #12 : 12 Aralık 2009, 07:16:17 »
Hadi canım. 9n-9n3 yere kapaklanıyor. ABS+MSR+ASR 195/50/15 101hp bir sür dostum bi viraj dön Farkı görürsün. Vites pamuk direksiyon yine öyle. Hızlanınca elektro servo güçlendirilmiş direksiyon taş kesiliyor. Teybin sesini hızlandıkça kendi açıyor. Bizim 6n-6n2 küçük kalıyor. Ben ne zaman bizim 9n3 ü sürsem gözüm onda kalıyor.

6n en kotu polo bence enguzelı yenı polo ve sırasıyla 6n2 9n3 9n 6n

Ben genel olarak bir cok vw ve audi modelini  kullandim bunun yaninda diger markalardan da kullandiklarim oldu. Polo 6n gorundugunden cok daha becerekli bir otomobildir. Polo 9??, 6n Sportline uzerine surus dinamigi olarak hic bir atisi yok. Hatta daha agir oldugu icin bence eskisi yok. 6n sportline frenleri, yol tutusu, gorunumu, performansi ile Turkiye'yedeki 9?? lardan "basarili".. Bir de yok teybin sesi kendiliginden yukselip azaliyormus yok farlar otomatik yaniyormus vs.. vs.. bunlar teknik ozellik degil ve bence olmasa da olur yani hikaye.... 6n2 dedigin 6n'in makjajli hali ve "bence" gelmis gecmis en kotu dashboarda sahip polo modeli.

Siralamam:

6n>86c>6r>9n

« Son Düzenleme: 12 Aralık 2009, 07:17:32 Gönderen: VWci »

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: POLO 2009 YILININ OTOMOBİLİ SEÇİLDİ
« Yanıtla #13 : 12 Aralık 2009, 12:48:11 »
Dostum nesnel konuşalım. Bir aracın viraj güvenliği için ağırlık merkezi çizgisinin yere temas noktalrının(teker) dışına düşmemesi lazım. bunun için süspansiyonun iyi ayarlanması teker tabanın geniş olması en önemlisi aracın geniş ve yüksekliğinin düşük olması gerekir(ferrari gibi). AYRICA ELEKTRONİK SİSTEMLERLE DESTEKLENMESİ LAZIM

*İç malzeme kalitesi olarak tek yumuşak malzeme kulanılan polo 6n dir. İç malzeme kalitesi en iyi olandır.

*Bu mantıkla 6n/6n2 Polo ların en kötü yol tutanlarıdır. En kötüsü 6n(genel değerlendirildiğinde) dir teker tabanı 175 üretilmiştir. 6n2 Elektronikle desteklendiğinden daha iyidir. Ama kasa küçük olduğundan orjinal hali en yukarıları zorlayamaz. Hacim olarak daha geniş alana yayıldığından 9n ve 9n3 ağırlık merkezi yere temas oranı iyi oturtulmuş araçlardır

*Aracın yolu iyi tutabilmesi ve iyi viraj dönebilmesi için arka teker kaymasını minumuma indirdiğinden Asr+ESP+EBD önemlidir. 6n de bunlar yoktur. 6N2 ile başlamıştır. Bir üst madde ile birleşnce 9n ve 9n3 ABS+ASR+MSR standart donanımıyla(6n2 de de var) hem daha dolu Hemde ASR ile mükemmel dönüşlere sahiptir. Şöyle söyliyeyim 6n2 ile120-130 ile dönebildiğimiz virajı 9n(muadili fabia choice) ile 195/50/15(orj ebat) inde yardımıyla 170le döndük.(ESP pololarda ya opsiyonel oldu yada hiç olmadı yanlış olmasın).


*0-100 hızlanmasında kasanın hafif motorun kuvvetli olması gerekir 6n 6n2 1.4 101 hp ler en iyi 0-100değerlerini verir.

*Aracın son hızını rahat alıp koruyabilmesi için yola iyi oturması gerekir ki  testlerindede 9n 101 hp en yüksek hıza ulaşanıdır. fabrika çıkışı 220yi zorlar. 9n3 75-80hp olarak üretildi. Yanlız şanzuman oranları ile oynanıp geliştirildiğinden 75 i bile yüksek hızlara tırmanabilir.

*9n3, 6n2 adı üstünde makyajlı kasa oldukları için gerek iç görüntü gerek dış görü açısından en yakışıklılarıdır. VW böyle düşünmüş bunu.

*Kullnım rahatlığı açısında 9n ve 9n3 çok rahattır. Yeni bir araca bindiğinizde hidrolik debriyaj le ve yeni geliştirilen vites geçişleri ile pamuk hissi yaratır. Gaz pedalı optik okuyucudur tel yoktur. Gaz pedalıda çok yumuşaktır. Yeniden geliştirilmiş Elektro Servo direksiyon ile yavaş giderken direksiyon çok rahat hızlandıkça çok serttir virajlarda ekstra güvenlik sağlar.

*9n ve 9n3 teki pedal daha tepksizdir elektronik olduğu için biraz geç cevap verir. 6n 6n2 telli olduğundan cevap anında gelir kalkışlar çok eğlencelidir.

HERKES KENDİ ARACINI SEVER YUKARIDAKİLERİN HEPSİ NESNELDİR ÖLÇÜLEBİLEN ŞEYLERDİR. BİRİ Bİ KONUDA İYİDİR DİĞERİ DİĞERİNDE. YENİ POLO HARİÇ HEMEN HEMEN HEPSİNİ SÜRMÜŞ BİRİ OLARAK KENDİ GÖRÜŞÜMÜ BELİRTEYİM "ELEŞTİRİLEBİLECEK YANLARI OLSADA HER YENİ POLO ESKİSİNDEN DAHA İYİ GELİYOR".
« Son Düzenleme: 12 Temmuz 2010, 10:06:40 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di