Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: NE DUMANMIŞ AMA....!!  (Okunma sayısı 3040 defa)

NE DUMANMIŞ AMA....!!
« : 08 Ağustos 2010, 16:51:06 »
                   2005 model Tdi polomda aldım alalı siyah duman vardı..hatta forumumuzda bu konuyla ilgili bir kac kez yazmıştım..arabam şu an 86ooo km de. yağ eksiltme yok hararet yükseltme yok herşey normal ama duman atıyordu arabam.. ilk gösterdiğim yer enjektiör demişti.1540 lira tanesi.işcilikle beraber 2000 lira falan.. :) başka bir yere gösterdim egzostda sorun var dediler katalizör değişecek dedi 250 lira işcilikle beraber.. başka bir yerse üst kapakda kurum oluşmuş kapak sökülecek kurum temizlenecek enjektörler baktırılacak vs.vs kapak söküp takmaya sadece işcilik 850 lira alırım dedi..enjektör bakımı ve kapak taşlama falan fiyata dahil değil.. en son FATİH OTOya gösterdim..arac makineye bağlandı sistem saglam ama duman atıyo...
            usta başka hic bir yere bakmadan direk E.G.R diye bi parca var onu söktü..baktılar bozuk..yenisini takmaya gerek görmediler,iptal ettiler bu parcayı.arabada duman falan kalmadı..cekişide süper oldu.. verdiğim para ise 30 lira işcilik...işte sanayiden  vicdan manzaraları..kısaca herkes paragöz  olmuş aman dikkat....belki böyle sorunlardan muzdarip olan arkadaşlarımız varsa işine yarayabilir fikir amaclı diye yazdım..umarım yararı dokunacak birileri cıkar...
KURT SUSTU SUSALI,MEMLEKETİ ÇAKAL BASTI..!!

Ynt: NE DUMANMIŞ AMA....!!
« Yanıtla #1 : 08 Ağustos 2010, 21:09:18 »
aga yakıtın biraz artacaktır, benden söylemesi, hoş dizel arabaya pek koymaz da

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: NE DUMANMIŞ AMA....!!
« Yanıtla #2 : 09 Ağustos 2010, 00:57:44 »
Egr takılsada aşırı pahalı olmamalı. Geçmiş olsun kafan cebin rahatsa hiç kurcalama. Ama Egr siz rolanti filan nasıl ayarlanıyor aklım ermedi?
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: NE DUMANMIŞ AMA....!!
« Yanıtla #3 : 09 Ağustos 2010, 11:49:28 »
Egr takılsada aşırı pahalı olmamalı. Geçmiş olsun kafan cebin rahatsa hiç kurcalama. Ama Egr siz rolanti filan nasıl ayarlanıyor aklım ermedi?
ben biraz fazla detaycı oldugumdan dolayi ısrarla takılmasını istedım ama usta gerek görmedi..hem arabayı yaptırdıgımız yer abimin yıllardır tanıdıgı bildigi yer.ısrarlar EGR nin cok fazla yararı olmadıgı turboya ve sübaplara kurum yaptırdıgını söylediler.bizde itimat ettikiptal ettirdik.. 1300 km yol yaptım ama şu ana  kadar bir sıkıntı yapmadı..sadece arada bir egzost arıza ışıgı yanıyo..oda önemli değil...
KURT SUSTU SUSALI,MEMLEKETİ ÇAKAL BASTI..!!

Ynt: NE DUMANMIŞ AMA....!!
« Yanıtla #4 : 09 Ağustos 2010, 12:27:42 »
aga yakıtın biraz artacaktır, benden söylemesi, hoş dizel arabaya pek koymaz da
yakıtım artmadı desem inanmayacaksınız ama ne yazıkki aynı..ordudan istanbula 1ooo km= 140ooo lira yaktı..egr iptal edildi geri dönüşde birazda bastım 150ooo lira falan yaktı..bence o sürüşe göre bu artış artış değil....
KURT SUSTU SUSALI,MEMLEKETİ ÇAKAL BASTI..!!

Ynt: NE DUMANMIŞ AMA....!!
« Yanıtla #5 : 09 Ağustos 2010, 15:54:11 »
dediğim gibi belki farketmezsiniz bile, az da olsa artırır, ama bunun için uzun yol baz alınmamalı, çünkü araba devirlenmeye çalıştığı sırada fazla yakıt gönderir ve egr bunun fazlasını yakamadığı yakıtın tekrar yanma odalarına gitmesini sağlar, uzun yolda uzun süreler sabit hızda gittiğiniz düşünürsek egr lik pek bişey olmaz, şehir içi trafiğinde çok az yakıtı artıracaktır ama dediğim gibi zaten şehir içi bile max 7 lt yakan bir araca biniyorsunuz benzinli olsa daha da farkedilirdi, o yuzden ben de olsam ben de iptal ederdim