Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi  (Okunma sayısı 30028 defa)

Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #28 : 12 Temmuz 2010, 14:54:41 »
Yazılım yükletmeye gerek yok bence.
Araç dizel ve gücü belli.
Bu aracın rengi çok güzel, dış modifikasyona yönelmeli

Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #29 : 12 Temmuz 2010, 15:47:30 »
Yazılım yükletmeye gerek yok bence.
Araç dizel ve gücü belli.
Bu aracın rengi çok güzel, dış modifikasyona yönelmeli


o biraz zevk ve maddi güç meselesi, araç turbo olunca sadece yazılım ile 600-700 tl gibi rakamlara +%30-40 güç artışı alınabiliyor. Bence değer, 70 hp nerde 100 hp nerde

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #30 : 12 Temmuz 2010, 15:59:23 »
benim vauxhuall 82 bg 2.0 turbo dizel ben yazılım çip neyse onu yaptırsam ne olur hızlanma değerleri mi değişir son hız mı değişir 0-100 m değişir egzantrik, sanzıman dişlileri,krank,pistonlar ile oynamaktan daha ucuz  yöntem bu
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #31 : 12 Temmuz 2010, 16:06:08 »
o biraz zevk ve maddi güç meselesi, araç turbo olunca sadece yazılım ile 600-700 tl gibi rakamlara +%30-40 güç artışı alınabiliyor. Bence değer, 70 hp nerde 100 hp nerde



arsta 1.3 dizel 90 hp aracım
golf2 lpg li 68 hp diğer aracımı geçemiyor.
Performans arayan adamın dizelle falan işi olmaz.
Zevk meselesi tabi
Daha önce opel corsa 1.3 dizel 70 hp aracıma chip tuning yaptırmaya gittim.
Abi sokağa atılacak paran çoksa yapalım dedilier

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #32 : 12 Temmuz 2010, 16:15:31 »
yazılım ile %30-40'a kadar sıkıntısız güç artışına gidilebilir, daha fazlası da zaten turboya zarar vermez de motor bloğu, piston ve piston kollarına zarar verir
+1

1.4 3silindirlide olsa 70hpde olsa uzun yolda 170i rahat deviriyor ben denedim. üstelik araç 4000devire bile gelmemiş. Başka yollarda denemeli.

Ama dizellerin genel sorunu son hızdır. Eskiden 1.9tdi 2.0 tdilerde anca k son hızlar 200ün üstüne çıkabiliyordu. 1.3 1.4 dizellerde 155-175 arası değişiyor. yeni 1.6 105Tdi ler güzel Test hızı 183filan bu kadaranda 200görülebilir demek. Bide 1.4 80Tdiler iyiydi oda 176km/h idi.

Test doğrudur kadran sadece tatmin edici, acı ama aslında o 160km/h gerçek 160km/h değil daha aşağı bütün araçlarda da böyle. Mesela Honda civic duruyorken gaz verince 5kmye çıkıyor. Kullanıcı tatmin olsundiye Bmw den Audi ye hatta spor modellere kadar böyle.
« Son Düzenleme: 12 Temmuz 2010, 16:17:55 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #33 : 12 Temmuz 2010, 17:09:43 »


arsta 1.3 dizel 90 hp aracım
golf2 lpg li 68 hp diğer aracımı geçemiyor.
Performans arayan adamın dizelle falan işi olmaz.
Zevk meselesi tabi
Daha önce opel corsa 1.3 dizel 70 hp aracıma chip tuning yaptırmaya gittim.
Abi sokağa atılacak paran çoksa yapalım dedilier


doğru diyosun performans arayan adamın dizelle işi olmaz, ona tek kelime diyemem, ancak halihazırda dizel aracı olan ve biraz daha gitsin isteyen birisi için chip iyi bir alternatif. Ayrıca chip olayının motor ve yazılımla çok ilgisi var, yakın bir zamana kadar opel'in dizel motorlarına chip yapılamıyordu, bu yüzden öyle bir cevap almış olabilirsin. Bir dizelin benzinliyi geçememesi çok doğaldır, 5000 devir çevirebilen bir motor ile 7000-8000 devirleri devirebilen bir motor bir olamaz haliyle, dizel gidiyomuş gibi hissettirir ama gitmez, benzinli gitmiyo gibi hissettirir ama gidiyodur.

Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #34 : 12 Temmuz 2010, 19:14:40 »
 :tamamdir

Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #35 : 12 Temmuz 2010, 23:22:30 »
Düşünceleriniz için teşekürler.
Arkadaşlar aşada linki bulunan vidyoyu izleyin.araç benim aracımla aynı 1.4 tdi Polo.araca chip tuning uygulanmış  0-100 hızlanması gayet iyi ve son hızda 200 e yaklaşıyor.yol müsait olsa daha da gidecek gibi.bence çok iyi olmuş performansı.

Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı

bu arada ben sakarya'dayım bugün izmitte  bi yerle görüştüm 300 euro fiyat çıkarttılar.20 beygir artış olur dediler.75 hp nerde 95 hp nerde.bence baya farkettirir performansı.en azından bu vidyodaki gibi olur sanırım.

linkten vidyoyu izleyemeyenler youtube arama kısmına vw polo 1.4 tdi chip 3.mp4 yazsın direk çıkar vidyo.

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #36 : 13 Temmuz 2010, 00:41:38 »
çok sağlam bir yere tavsiyeyle gitmelisin dikkat et. Motoru eline almakta var ama oturmuş birşeyse zevk alarak binersin
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #37 : 13 Temmuz 2010, 12:11:04 »
çok sağlam bir yere tavsiyeyle gitmelisin dikkat et. Motoru eline almakta var ama oturmuş birşeyse zevk alarak binersin

motoru eline almazsın o kadar da değil, ama işini bilmeyen birine gidersen aracın ECU'sunu yakabilir, yeni beyin de nerden baksan sana 2-3 bin tl'ye malolur.

Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #38 : 16 Temmuz 2010, 16:39:31 »
Merhabalar,

bende 1 ay once arabami degistirip 2008 polo tdi 70hp aldim. Bu aractayken ekonomiden dolayi pek 100km yi hatta 90km yi gecmiyorum. Gecenlerde Trakya tarafidan Istanbul a donuste arabayi biraz test etme imkanim oldu. Selimpasa otobanda yol 2 serite dusuyor sagda kamyonlar cok yavas gidiyor sol ise cok suratli. Sollama yapmak icin 5. viteste rampa yukari gaza yuklendim, motor hic bayilmadan 160km ye kadar ciktim, birazda korkudan yavaslayip arabayi daha fazla zorlamadim. Sanki basmaya devam etsem ayni hizda surat yukselmeye devam edecek gibiydi (hatta 6. vites olsa super olur diye dusundum:)). Bu arada testi klima kapali 2 kisi (ben 80 kilo, birde 90 kiloluk bir arkadas), bagaj en fazla 30 kilo seklinde yaptim. Duz yolda birkez kac yapabilecegimi deneyecegim insallah o zaman sizinle paylasirim fakat golf den sonra polo biraz urkutuyor beni sanki golf tren rayinda gidiyor gibiymis.

Birde sorum olacak, araci 2. el aldim. Uzerinde 185/60/14 matador diye bir marka tekerlek var, bu lastikler vw fabrika cikisi midir? vw normalde continental kullaniyor diye biliyorum.
 
Bir vw dan daha iyisi ancak bendeki bir vw olabilir:)

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #39 : 16 Temmuz 2010, 16:42:28 »
poloların bazıları ispanyol üretimi belki oranın yerli lastigini kullanmıs olabilirler yada burada değişmişlerdir
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #40 : 16 Temmuz 2010, 16:47:23 »
poloların bazıları ispanyol üretimi belki oranın yerli lastigini kullanmıs olabilirler yada burada değişmişlerdir

Uzerinde Slovakya mali yaziyor.
Bir vw dan daha iyisi ancak bendeki bir vw olabilir:)

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: Maksimum Hız ve Filtrelerin Değişimi
« Yanıtla #41 : 16 Temmuz 2010, 16:54:52 »
Uzerinde Slovakya mali yaziyor.

uhh :D
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)