Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: polo 1.4 triptonik  (Okunma sayısı 13770 defa)

polo 1.4 triptonik
« : 31 Ağustos 2008, 15:52:29 »
merhaba arkadaslar. uzun arastırmalar sonucu yeni arabamın polo olmasına karar verdim. yakın cevremde 2 tane bulabildim. biri 2005 1.4 tdi 80.000 km de  düz vites sanırım trendline modeli  fiyatı 22000 ytl    diğeri ise  2007 1.4 75 hp trendline  6000 kmde ve triptonik fiyatı 22750 ytl arada kaldım karar veremiyorum. yılda ort 10 bin km ancak yapıyotum hani derler ya 40 binden az yapıyosan dizel alma. . ama benzin fiyatlarıda belli.   benzinlisini alıp lpgmi taktırsam acaba tiriptonik ve lpg uyum saglarmı bi sorun yaaratırmı. ne diyorsunuz. düsüncelerinize ihtiyacım var tesekkür ederim :'(

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #1 : 31 Ağustos 2008, 19:19:51 »
ben yerinde olsam dizel alırım

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #2 : 31 Ağustos 2008, 19:41:22 »
ben olsam benzinli modeli alırdım. dizele göre artısı daha çok.
1- 2007 model
2- km düşük
3- triptronik
yılda 10000 km yapacaksan km. başına ortalama dizel 17 ykr yakarsa benzinli de 24-25 ykr tüketir. arada 8 ykr var. 10000 km de 800 ytl fark eder. dizelin bakımı benzinliden 250 ytl daha pahalı ve araba 80000 de. 90000 de ağır bakımı var. ben olsaydım benzinliyi alırdım arkadaşım.
merhaba arkadaslar. uzun arastırmalar sonucu yeni arabamın polo olmasına karar verdim. yakın cevremde 2 tane bulabildim. biri 2005 1.4 tdi 80.000 km de  düz vites sanırım trendline modeli  fiyatı 22000 ytl    diğeri ise  2007 1.4 75 hp trendline  6000 kmde ve triptonik fiyatı 22750 ytl arada kaldım karar veremiyorum. yılda ort 10 bin km ancak yapıyotum hani derler ya 40 binden az yapıyosan dizel alma. . ama benzin fiyatlarıda belli.   benzinlisini alıp lpgmi taktırsam acaba tiriptonik ve lpg uyum saglarmı bi sorun yaaratırmı. ne diyorsunuz. düsüncelerinize ihtiyacım var tesekkür ederim :'(

Çevrimdışı ismailtunca81

  • 1903 B.J.K
Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #3 : 31 Ağustos 2008, 20:00:00 »
dizel  10  ytl de  olsa  dizelden  şaşma  agbı  sen  napacan  hesabı  10.000  km  göre  yaparsan  yanılırsın 
TÜRKİYEMİZ  TEK BİR ÜLKEDİR BÖLÜNEMEZ PARÇALANAMAZ

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #4 : 31 Ağustos 2008, 22:57:32 »
sagolun arkadaslar. benzinli diyen arkadas sagolsun cok güzel acıklamıs.  peki dizelin ve benzinlinin 90 bindeki agır bakım masrafı nedir acaba

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #5 : 31 Ağustos 2008, 22:59:56 »
sanırım bende tritonik olan benzinliye karar kılacam cünki sıfır gibi araba. polonun triptoniği pek bulunmuyor sanırım. nedeni sizce tercih edilmemesimi yoksa kronik bir sorunu falanmı var arkadaslar bilgisi olan varmı

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #6 : 01 Eylül 2008, 20:34:10 »
polo ların veya golflerin bi söylentisi vardı triptonic viteslerde bi sorun kaynaklandıgı ve yokuslarda fln aracı geri kacırdıgı söleniyodu ben öle biliorum dizelin bakımı pahallı evet ona bi dicemiz yok  ama ben dizelden sasmam cünki 50 ytl lik mazotla 400 km gidorum benzinli arkadasla 220 km fln fark bu 

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #7 : 01 Eylül 2008, 22:05:17 »
yakıt konusunda haklısınız  yanlız bu sorunu sıralı lpg ile cözebilecegimi sanıyorum. 2004 clio vardı bende siralı lpg li. sehir ici 14  16   yeni kurus yalıyordu.  volksvagenin bole bi kronik sorunu oldugunu sanmam. ama dedigin gibiyse deniycem. almam tehlikeli cünki

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #8 : 01 Eylül 2008, 22:08:14 »
ya ciddimisin kafama takıldı simdi kardes

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #9 : 02 Eylül 2008, 00:02:00 »
ciddiyim kardesim hatta bundan 1 kac ay önce bi abimizde bu sorunu dile getirmişti saten ben otomatc aractan uzak dururum cünkü kim ne derse desin dizelin bakımı pahallı ama otomatic sanzımanda da sorun cıkarsa bunun astarından pahallıya cıktıgını bilen bilio ve yapıldıgı zamanda eskisi gibi randıman alamıosun

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #10 : 02 Eylül 2008, 01:45:24 »
triptronik vites özelliği normal düz viteste kullanılan debriyaj sisteminin aynısı mevcuttur. ancak bu debriyaja basma olayını araç bilgisayar sistemi ile kendisi yapmaktadır. doğal olarak yokuşlarda geri kaçırdığı doğru. bunu yeni araçlarda yokuş kalkış sistemi ile geliştirdiler. ancak otomatik vitesli arabalarda debriyaj sistemi yoktur ve dolayısıyla yokuşlarda geri kaçırma kesinlikle yoktur. alınacak olan araç 2007 model ve 8000 km dir. çalıştığım işyerinden bir arkdaşımın 97 model 11 yaşında otomatik polosu var ve hiçbir sorun çıkarmadan kullanmaya devam ediyor. sonuçta bu sistemi yapan alman! adamlar evladiyelik araba yapıyorlar. otomatik vitesin sorun çıkarması zordur doğru ancak sorun çıkaracak km ye tahminimce yaklaşık 150.000 km var  :)
arkadaşım eğer yakıt sorununu lpg ile çözerim diyorsan şahsi fikrim benzinliden vazgeçme.
teşekkür ederim.

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #11 : 05 Eylül 2008, 00:05:21 »
şimdi benim gibi dizelci arkadaslar dizelden memnun benzinli arkadaslarda benzinliden :Donun için secim i bırakalımda aracı alıcak kişi belirlesin ;D

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #12 : 05 Eylül 2008, 01:50:29 »
 :) doğru diyon ous

Ynt: polo 1.4 triptonik
« Yanıtla #13 : 06 Eylül 2008, 10:27:58 »
evet arkadaşlar bi yorumda ben yapıyım isterseniz bence benzinli olanı aklınızdan bile geçirmeyin bahsettiğiniz dizel araç turbo dizel intercolerde var harika ekonomik ve senin çok memnun olacağına eminim
performans benzinliyi aratmaz hatta hertürlü rampada ayarındaki bütün benzinliler peşinden bile gelemez bence dizel bence okonomi fulltankla en az 1000 km. yapar gibi geliyor hatta 1200 ü bulanlarıda var saygılar. :tamamdir