Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: far ışıkları soluk  (Okunma sayısı 2511 defa)

Çevrimdışı grano

  • selamun aleyküm
far ışıkları soluk
« : 15 Aralık 2014, 22:21:32 »
arkadaşlar merhaba 9n 2004 polo sahibiyim aracımın farlarını yakınca yeni modellere nazaran 2007 ve üstü aydınlatmanın zayıf olduğunu görüyorum uzunları yakıncada keza öyle

http://tr.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-100-ORIGINAL-NEW-D2S-HID-XENON-BULB-85122/497923711.html

bu linkte görülen far içi ampülü değiştirmem fayda sağlar mı yoksa lambanın orjinal üretiminden kaynaklı bir özellik mi yoksa yıl geçtikçe farlar değişim istiyor mu?
GrAnO

Ynt: far ışıkları soluk
« Yanıtla #1 : 15 Aralık 2014, 22:47:25 »
Farlarda solma varsa , far parlatma-cilalama setlerinden alıp farı daha şeffaf hale getirebilirsiniz.

Ampül için de;

ben olsam bu kadar parayı çin malı bir şeye riske etmezdim.

Philipsin ya da osramin kaliteli ampülleri var. Osram NB+ gibi mesela. Denemekte fayda var
Araba binmek içindir..

Çevrimdışı grano

  • selamun aleyküm
Ynt: far ışıkları soluk
« Yanıtla #2 : 15 Aralık 2014, 22:54:02 »
çin malı derken herşey çin hocam fabrika çıkışı bile çin servis orjinal parça getiriyo made in france ee bunu alman yapmıyo mu alman 2015e hazırlık yapıyo 2004 e değil francada çinde yaptırıp getirip memleketinin patentini vurup satıyo yani olay bu pekii alış veriş sitelerinde almanyadan alabileceğimiz parçacılar var mı?
GrAnO

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: far ışıkları soluk
« Yanıtla #3 : 17 Aralık 2014, 10:46:42 »
Aracınız xenon ampul kullanabilmek için gerekli alt yapıya sahip değildir. Aynı zamanda gerekli aksam olmadan uydurma yöntem ile bu ampullerden kullansanız bile trafikte seyreden sürücülerin gözüne direkt ışık gelme ihtimali nedeniyle geçici körlük ihtimali yaratarak trafiği tehlikeye atacaksınız. Bir diğer yandan da far yükseklik ve yıkama tertibatı olmayan araçlarda xenon aydınlatma kullanılması tüm Avrupa ülkelerinde ve Türkiye'de yasak, muayeneden de geçemezsiniz.

Size ilk verilen tavsiyede olduğu gibi ben de öncelikle far camında varsa solmaları gidermeniz, daha sonra da Philips X-tremeVision veya Osram Night Breaker Unlimited kullanarak aydınlatmanızı iyileştirmeniz olacak. Far ayarınızı da kontrol ettirmeyi unutmayın.

Güvenli sürüşler.
« Son Düzenleme: 17 Aralık 2014, 10:47:28 Gönderen: edincol »
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı ugurtelefon

    Otomobil
    polo 1,6 HB
    Şehir
    İzmir
Ynt: far ışıkları soluk
« Yanıtla #4 : 17 Aralık 2014, 11:33:16 »
5-6 yıl önce bende aynı dertten müzdariptim.
ilk seçenek xenon far takayım dedim.
hiç bir usta tavsiye etmedi. Yoldaki kasisleri göstermiyor,karşıdakinin gözünü alıyor ama siz birşey göremiyorsunuz.
oto elektrikçi arkadaşım içeriğinde %5 beyaz ışık ihtiva eden bir çift ampul taktı.
Çok memnunum. Daha da ne arıza yaptı ne bir sıkıntı yarattı.
Hatta babam çok eski kamyon şoförüdür (1955den beri) , o anında farkını anladı.

Çevrimdışı grano

  • selamun aleyküm
Ynt: far ışıkları soluk
« Yanıtla #5 : 21 Aralık 2014, 23:16:34 »
Aracınız xenon ampul kullanabilmek için gerekli alt yapıya sahip değildir. Aynı zamanda gerekli aksam olmadan uydurma yöntem ile bu ampullerden kullansanız bile trafikte seyreden sürücülerin gözüne direkt ışık gelme ihtimali nedeniyle geçici körlük ihtimali yaratarak trafiği tehlikeye atacaksınız. Bir diğer yandan da far yükseklik ve yıkama tertibatı olmayan araçlarda xenon aydınlatma kullanılması tüm Avrupa ülkelerinde ve Türkiye'de yasak, muayeneden de geçemezsiniz.

Size ilk verilen tavsiyede olduğu gibi ben de öncelikle far camında varsa solmaları gidermeniz, daha sonra da Philips X-tremeVision veya Osram Night Breaker Unlimited kullanarak aydınlatmanızı iyileştirmeniz olacak. Far ayarınızı da kontrol ettirmeyi unutmayın.

Güvenli sürüşler.
far ayarlarını kontrol ettirdim hocam onlarda sorun yok zaten muayenede iki hafif kusur biri yangın tüpü yoktu diğeri sağ far sapma var demişti serviste içinden çıkmış dedi ayarını yaptık monte ettik dedi ondan yana bir sıkıntı yok far üzeri cam yani tertemiz zaten onda bir solma vs de yok ama nednse uzunları yakınca bana mı öyle geliyo yoksa ben mi ayırt edemiyorum güçlü bir aydınlatma yapmıyo sanki daha güçlü yansın istiyorum 25 mt kısa 100 120 mt uzunlar değil mi yani 100 mt değilde 50 mt aydınlatıyo sanki
GrAnO

Çevrimdışı okaykay_1

  • Otomobil
    2001 1.9TDİ + yazlım mk4
    Şehir
    Ankara
  • okay kaygusuz
Ynt: far ışıkları soluk
« Yanıtla #6 : 22 Aralık 2014, 11:22:48 »
içindeki ampuller orjinal degildir. o halde
« Son Düzenleme: 22 Aralık 2014, 11:23:16 Gönderen: okaykay_1 »
Meğer aşk varmışta biz onu sadece insanlarda aramışız.. tdi

Çevrimdışı grano

  • selamun aleyküm
Ynt: far ışıkları soluk
« Yanıtla #7 : 22 Aralık 2014, 15:02:38 »
vallahi hocam servise gittim değişen hiçbirşeyi yok herşey fabrikadan cıktıgı gibi orjinal dedi o konuda değişmiş olduğunu düşünmüyorum 9 yıl sonucta neyse kalsın böyle
GrAnO

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: far ışıkları soluk
« Yanıtla #8 : 23 Aralık 2014, 18:43:41 »
far ayarlarını kontrol ettirdim hocam onlarda sorun yok zaten muayenede iki hafif kusur biri yangın tüpü yoktu diğeri sağ far sapma var demişti serviste içinden çıkmış dedi ayarını yaptık monte ettik dedi ondan yana bir sıkıntı yok far üzeri cam yani tertemiz zaten onda bir solma vs de yok ama nednse uzunları yakınca bana mı öyle geliyo yoksa ben mi ayırt edemiyorum güçlü bir aydınlatma yapmıyo sanki daha güçlü yansın istiyorum 25 mt kısa 100 120 mt uzunlar değil mi yani 100 mt değilde 50 mt aydınlatıyo sanki

Philips X-tremeVision veya Osram Night Breaker Unlimited ampullerden kullanarak aydınlatmanızı iyileştirebilirsiniz.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı ugurtelefon

    Otomobil
    polo 1,6 HB
    Şehir
    İzmir
Ynt: far ışıkları soluk
« Yanıtla #9 : 24 Aralık 2014, 10:30:16 »
benim de bahsettiğim Osram'ın  ürünleriydi.
yanlız yukarıda yazan model içerisinde %20 beyaz ihtiva ediyor. Bunun %10 gibi olanı varsa onu tavsiye ederim.
Çünkü fazla beyaz ışık karşıdan gelenin gözünü rahatsız eder ama sizin için görüşü fazla açmaz.
Dikkat ederseniz sis lambaları bile sarıdır. Siste uzunları yaksanız hiç bir şey göremezsiniz.