Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: ESP ve ABS IŞIĞI  (Okunma sayısı 4005 defa)

Çevrimdışı bahadır

  • KONTROLSÜZ GÜÇ GÜÇ DEĞİLDİR
ESP ve ABS IŞIĞI
« : 20 Ocak 2009, 22:57:15 »
arkadaşlar geçenlerde yağmurlu birgünde ilerlerken ,seyir halinde esp ve abs lambaları yandı araçı kenara çektim stop ettim çalıştırdım birdaha yanmadı problem neden kaynaklıdır başına daha önce gelen varmı?

Çevrimdışı serkov

  • Das Auto.
Ynt: ESP ve ABS IŞIĞI
« Yanıtla #1 : 21 Ocak 2009, 08:58:48 »
benimde başıma geldi ABS ışığı yandı sürekli sesli bir şekilde... alarma bağlı olarak yandığını söyledi usta ki mantıklı... kapılar açıldığında falan yanmaya başlıyodu... ama onun dışında da yolda giderken hiç bir şey yokken ABS yanmaya ve ses vermeye devam etti.. km düğmesine basılı tutup sıfırladım ve sorun gitti.. sonra bir kez daha oldu ... şimdi alarmcı ya kontrol ettiricem...

Aus Liebe zum Automobil. Otomobil Aşkına. http://img401.imageshack.us/img401/1295/vwdasautologoqc9.jpg

Çevrimdışı concrete

  • 1.4 16v
Ynt: ESP ve ABS IŞIĞI
« Yanıtla #2 : 18 Ekim 2010, 12:18:26 »
arkadaşlar geçenlerde yağmurlu birgünde ilerlerken ,seyir halinde esp ve abs lambaları yandı araçı kenara çektim stop ettim çalıştırdım birdaha yanmadı problem neden kaynaklıdır başına daha önce gelen varmı?

benimde gelmişti sensörlere toz camur geldiği zaman oluyor yada balatalarda bi sıkıntı varsa...
http://img232.imageshack.us/img232/202/kralmsncombayraklar51ls7.gif

UĞRUNA KAN DÖKÜLMESİ GEREKİYORSA ACIMAM DÖKERİM...ALAYINA KAN , ALAYINA İSYAN...

Çevrimdışı concrete

  • 1.4 16v
Ynt: ESP ve ABS IŞIĞI
« Yanıtla #3 : 18 Ekim 2010, 12:19:11 »
genelde çok yanladığım zamanlarda öterekten bi ses geliyor ve ışıklar yanıyo :D  sonrasında sönüyor ama kısmet işte...
http://img232.imageshack.us/img232/202/kralmsncombayraklar51ls7.gif

UĞRUNA KAN DÖKÜLMESİ GEREKİYORSA ACIMAM DÖKERİM...ALAYINA KAN , ALAYINA İSYAN...

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: ESP ve ABS IŞIĞI
« Yanıtla #4 : 18 Ekim 2010, 20:12:45 »
pas su yapabilir. Hidrolik yağını 3-4yıla bir değiştirin oda önemli sensörleriniz bozulursa çok pahalı, pas düşmanıdır
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di