Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Yeni GTI 2012  (Okunma sayısı 2877 defa)

Yeni GTI 2012
« : 23 Temmuz 2012, 12:14:55 »
merhaba tüm forumda ki arkadaşlara. aranıza yeni katılıyorum. GTI ile hızlı bir giriş yaptım vw ailesine  :) ışıklarda kimseyi yanımda görmek istemiyorum  :)
« Son Düzenleme: 23 Temmuz 2012, 12:15:39 Gönderen: paperbird »

Ynt: Yeni GTI 2012
« Yanıtla #1 : 23 Temmuz 2012, 12:40:55 »
hoşgeldin, korayın 1.6 golfü yanında görsen ışıklarda fikrin değişirdi :)

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: Yeni GTI 2012
« Yanıtla #2 : 23 Temmuz 2012, 13:08:09 »
hoşgeldin, korayın 1.6 golfü yanında görsen ışıklarda fikrin değişirdi :)

belden aşagı vurma :) ali

hoşgeldiniz
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı panik

  • DÜŞ GÖRDÜM
Ynt: Yeni GTI 2012
« Yanıtla #3 : 23 Temmuz 2012, 13:33:39 »
 ;D ;D :tamamdir

Ynt: Yeni GTI 2012
« Yanıtla #4 : 23 Temmuz 2012, 23:59:52 »
Sayın @paperbird

Aramıza hoş geldiniz, aracınızı güle güle (eminim ki kullanırken güleceksiniz) kullanın. Allah kaza bela vermesin.

Nacizane tavsiyem :
Rodaja dikkat edin. Herkes bu araçlarda rodaj yok dese de inanmayın.
İlk 3.000 'i rodajlı geçin. Mümkünse bir ara uzun yol yapın.
Soğuk motor da rolanti düşene kadar hareket etmeyin. Motor sıcaklığı normale ulaşmadan yüksek devir çevirmeyin.
Motoru stop edeceğiniz zaman rolanti de en az 1 dakika çalıştırıp sonra kapatın.

Kırmızı ışıkta dolduruşa gelmeyin. Rodajdan sonra kim istiyorsa/aranıyorsa direksiyonu eline verirsiniz.  :D

Saygılar,
Direksiyonda bir eşek varsa; altındaki beygir sayısının önemi yoktur.

German engineers do things because they can, not because they should.

Ynt: Yeni GTI 2012
« Yanıtla #5 : 24 Temmuz 2012, 08:43:48 »
Sayın @paperbird

Aramıza hoş geldiniz, aracınızı güle güle (eminim ki kullanırken güleceksiniz) kullanın. Allah kaza bela vermesin.

Nacizane tavsiyem :
Rodaja dikkat edin. Herkes bu araçlarda rodaj yok dese de inanmayın.
İlk 3.000 'i rodajlı geçin. Mümkünse bir ara uzun yol yapın.
Soğuk motor da rolanti düşene kadar hareket etmeyin. Motor sıcaklığı normale ulaşmadan yüksek devir çevirmeyin.
Motoru stop edeceğiniz zaman rolanti de en az 1 dakika çalıştırıp sonra kapatın.

Kırmızı ışıkta dolduruşa gelmeyin. Rodajdan sonra kim istiyorsa/aranıyorsa direksiyonu eline verirsiniz.  :D

Saygılar,

çok teşekkür ediyorum tavsiyeleriniz için. şuan aracım 2450 km de. ilk uzun yolumu çeşme olarak yaptım. her zaman mümkün olduğunca sakin kullanmaya çalışıyorum. tatil dönüşü doğuşta servise götürüp bakım yaptırdım. herhangi bir problem görmediler. umarım böyle devam eder. saygılarımla.

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: Yeni GTI 2012
« Yanıtla #6 : 13 Ağustos 2012, 12:19:01 »
Motorun bütün aksamlarının birlikte ısınması esastır. hem yakıt ekonomisi hemde motorun sağlığı için ilk çalıştırmada çok beklemeye gerek yok.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: Yeni GTI 2012
« Yanıtla #7 : 13 Ağustos 2012, 12:20:03 »
Rodaj meselesine katılıyorum.. Polo GTI'larda kronik bir sorun olarak yağ eksiltme sorunu var. belkide insanlar rodaj prosudürüne uymadıkları için bu eksiltme yaşanıyordur. Dikkat etmekte fayda var.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Ynt: Yeni GTI 2012
« Yanıtla #8 : 16 Ağustos 2012, 17:13:07 »
HoşgeLdin :)