Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: VURUNTULU ÇALIŞMA  (Okunma sayısı 3313 defa)

VURUNTULU ÇALIŞMA
« : 23 Temmuz 2012, 19:14:17 »
Yirmi gün önce polo aracıma lpg taktırdım.ilk zamanmlar problem yoktu fakat son 10 gün aracım tam anlamıyla ısındıktan sonra rölantide çalışırken veya ışıkta beklerken vuruntulu çalışıyor yani bildiğin aracı sarsıyor ve arada bir devir göstergesi düşüp tekrar yükseliyor.benzine geçtiğimde de sarsıntı var ama o normal çalışmasından kaynaklanıyor galiba.lpg ile benzin arasındaki sarsılmada benzine göre lpgde çok fazla sarsılıyor.en azından benzinde devir ibresinde hiçbir oynama yok.ustaya götürdüm sıkıntı etme dedi.servise götürsem arabanın garantisi bozuldu bi anahtar vursalar 250 kağıt para.
Arkadaşlar arabayı satmak üzereyim kafayı yedim ya araba daha 5000 de bir sürü sıkıntı çıktı bilseydim sıfır arabanın bu kadar derdi var almazdım valla .ben sorun lpg de diye şüpheleniyorum yoksa lpg takılmadan önce arabamın hiçbir sıkıntısı yoktu.
Bana bi fikir verin  polocu  arkadaşlar çaresini bulamazsam satarım bu mereti.ben pire için yorgan yakarım o kadar pimpirikli biriyim valla.

Ynt: VURUNTULU ÇALIŞMA
« Yanıtla #1 : 23 Temmuz 2012, 19:53:32 »
Lpg taktırdığın yere git ayar çeksinler, düzelir. Lpg nin de garantisi oluyor..
Deutsch spreche,schwer spreche,VW fahre O.o

Ynt: VURUNTULU ÇALIŞMA
« Yanıtla #2 : 23 Temmuz 2012, 21:51:19 »
sanırım düzgün montaj yapamadılar ama umalım ki sadece ayarı bozuk olsun

siteye üye lpg dönüşümcü üstad var ona bir danışın isterseniz

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: VURUNTULU ÇALIŞMA
« Yanıtla #3 : 29 Temmuz 2012, 11:54:07 »
Kötü yazılım yada işçilikten kaynaklıdır. Işıkta sarsıntı muhtemelen Radyatör fanının sıcaktan dolayı çok hızlı dönmesinden kaynaklı. Benzinde rolantide polonun çalıştı belli olmaz motor sesi duyulmaz normalde. Aracın garantisi bozulmaz ama her servis araca bakmaz. Zaten sıkıntı LPGden fan devreye girince çok elektirk çekiyor devir dalgalanıyor. LPG taktırdığın yer işe yaramaz bi yer muhtemelen. Taktırdığın markaya bakan başka iyi bir LPG ciye git onlar çözer. Benim poloma 200tl ucuz diye dandik bi yerde taktırmıştım. Araç sürekli stop ediyordu, İyi bir Lovato ustası çözdü nozullar yanlış takılmıştı.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di