Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Polo 6n2 arıyorum  (Okunma sayısı 7658 defa)

Çevrimdışı speedystop

    Otomobil
    Polo 6N Sportline
    Şehir
    Kocaeli
  • 6N Uzmanı
Polo 6n2 arıyorum
« : 27 Mayıs 2012, 22:07:47 »
Arkadaşlar Merhaba

6n polomu sattım bir üstü olan 6n2 almak istiyorum.Başlıca aradığım özellikler

1-Lpg olması (tercih sebebidir fakat fiyatı uygun olursa lpg sizde alabilirim)
2-Mümkünse en aşağı comfortline olması zaten abs yoksa 6n2 almanında anlamı yok benim için
3-Fiyatının hakettiği fiyat olması bu arabalara 17000 bin ve yukarı yazan tiplerin ne içtiklerini bilmiyorum.

Buradaki arkadaşlarımdan başka bana en iyi başkası yardım edemez hadi bana temiz bir araba bulalım

He son olarak başka bir temiz araba varsa onuda beraber değerlendirebiliriz.
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.

Çevrimdışı speedystop

    Otomobil
    Polo 6N Sportline
    Şehir
    Kocaeli
  • 6N Uzmanı
Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #1 : 27 Mayıs 2012, 22:23:18 »
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.

Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #2 : 28 Mayıs 2012, 01:38:18 »
(temiz bir highline hariç) o paralar bencede cok..ilandaki araç 14750 olur dediyse uygun gibi duruyor  .. ben subatta aldım tek kapı highline 2000tl lik tesisat vardı .15000e aldım ..seneye askere gidicem satıcam mecbur..araştıralım hocam bulursam burdan yazarım

Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #3 : 28 Mayıs 2012, 12:09:57 »
speedystop,
aracımı satmayı düşünüyorum, ilgilenirsen 2001 VWPolo Comfortline benzin+LPG

Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #4 : 28 Mayıs 2012, 19:04:05 »
bende bendeee.... :) bende arıyorum 6n2 ayrıcana bende bora var üstüne para alabileceğim polocanlarla takas edebilirim.
ha bi de bi tane tdi polo buldum 140binde 17500 yazmış nekadar eder polocanın dizeli ? kullanan arkadaşlar var mı bi de ?
This is the best one until we make a better one.......

Çevrimdışı speedystop

    Otomobil
    Polo 6N Sportline
    Şehir
    Kocaeli
  • 6N Uzmanı
Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #5 : 28 Mayıs 2012, 19:09:22 »
speedystop,
aracımı satmayı düşünüyorum, ilgilenirsen 2001 VWPolo Comfortline benzin+LPG

pm
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.

Çevrimdışı azap5555

  • Otomobil
    1.2 tsi referance ibiza 2015
    Şehir
    İstanbul
Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #6 : 28 Mayıs 2012, 19:19:33 »
6n2 6n in aynısının biraz daha makyajlanmış halidir bence.9 n de bak istersen özellikle çift farlıların kalitesini bilmiyorum ama minik porsche gibi duruyor.

Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #7 : 28 Mayıs 2012, 19:20:33 »
:) 6n2 lazım bna :D bi el atın be hadi abim :)
This is the best one until we make a better one.......

Çevrimdışı speedystop

    Otomobil
    Polo 6N Sportline
    Şehir
    Kocaeli
  • 6N Uzmanı
Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #8 : 28 Mayıs 2012, 21:08:17 »
6n2 6n in aynısının biraz daha makyajlanmış halidir bence.9 n de bak istersen özellikle çift farlıların kalitesini bilmiyorum ama minik porsche gibi duruyor.

Hocam fazla param yok 9 n ler hem fazla tutulmuyor hemde zaten 18-19 istiyorlar
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.

Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #9 : 28 Mayıs 2012, 21:53:10 »
allahını seven 6n2 bulsun ya :)
This is the best one until we make a better one.......

Çevrimdışı speedystop

    Otomobil
    Polo 6N Sportline
    Şehir
    Kocaeli
  • 6N Uzmanı
Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #10 : 28 Mayıs 2012, 22:51:21 »
allahını seven 6n2 bulsun ya :)

abi krize girdin senin borayı bana sat barı ne ıstıyosun
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.

Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #11 : 28 Mayıs 2012, 22:53:47 »
21 bucuk istiyoruz ... krize girdim evet   ;D
« Son Düzenleme: 28 Mayıs 2012, 22:54:14 Gönderen: caner4 »
This is the best one until we make a better one.......

Çevrimdışı speedystop

    Otomobil
    Polo 6N Sportline
    Şehir
    Kocaeli
  • 6N Uzmanı
Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #12 : 28 Mayıs 2012, 23:20:10 »
21 bucuk istiyoruz ... krize girdim evet   ;D

ilan no varmı bi baksak polo neden hem
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.

Ynt: Polo 6n2 arıyorum
« Yanıtla #13 : 28 Mayıs 2012, 23:24:25 »
nakit ihtiyacı dolayısıyla . paranın bi kısmını kullanıcam geri kalan kısmıyla bi polo alıcam.
ilan no : 84856662
This is the best one until we make a better one.......