Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: ISINMA PROBLEMİ  (Okunma sayısı 2337 defa)

ISINMA PROBLEMİ
« : 26 Kasım 2012, 09:56:58 »
Arkadaşlar dün akşam Ankaradan-Kırıkkale ye gelirken bi türlü araçta ısınamadık,
Araç normal çalışırken hararet ibresi yavaş yavaş yükseliyo 70 ve 80 civarında normal yane ama yola düşütüğümde 0 iniyo
tepe çıkarken bile böyle oldu bu nedenlede kaloriferden istediğimiz sıcaklığı alamadık üşüdük yane o kadar sıkıştırmama rağmen yolda bir türlü ibre yükselmedi dışarısı baya soğukdu ama sorun ne olabilir arkadaşlar ?

Çevrimdışı skrc

  • Şehir
    Muğla
Ynt: ISINMA PROBLEMİ
« Yanıtla #1 : 26 Kasım 2012, 12:16:17 »
Hararet müşürün arızalı değilse termostat açık kalıyor demektir.
Hararet müşürünü değiştirdikten sonra düzelmezse termostat sisteminde bozukluk vardır.
Allahtan her ikisi de ucuz parçalar.
Bu arada bu durum yakıtını da etkiler.
Fazla geciktirmeden yaptırmalısın...
"Adım, Şükrü..."

Ynt: ISINMA PROBLEMİ
« Yanıtla #2 : 26 Kasım 2012, 12:24:07 »
Evet termostatdan sanırım açık kalmışdır dediğin gibi müşirden olacağını zannetmiyorum çünkü termostat daha önce parçalanmıştı bende değiştirmişitim ama sanırım orjinal olmayınca geri böyle işiey çıktı galiba

Ynt: ISINMA PROBLEMİ
« Yanıtla #3 : 26 Kasım 2012, 12:42:35 »
Termostat açık kalmıştır, tek başına termostat değişikliği yapıldığında, parça kalitesinden kaynaklı sorunlar çıkarabiliyor. Termostatı değiştireceksen termostadın bağlı olduğu mekanizma ile birlikte değiltir. 30-40 tl bir farkı var, işçiliği biraz fazla tutabilir ama komple değiştirdiğinde daha rahat edersin.

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: ISINMA PROBLEMİ
« Yanıtla #4 : 26 Kasım 2012, 12:54:47 »
devirdaim pompasınada baktırın ömrünü bitirmiş olabilir
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Ynt: ISINMA PROBLEMİ
« Yanıtla #5 : 26 Kasım 2012, 13:28:37 »
Termostat açık kalmıştır, tek başına termostat değişikliği yapıldığında, parça kalitesinden kaynaklı sorunlar çıkarabiliyor. Termostatı değiştireceksen termostadın bağlı olduğu mekanizma ile birlikte değiltir. 30-40 tl bir farkı var, işçiliği biraz fazla tutabilir ama komple değiştirdiğinde daha rahat edersin.
evet haklısı kardeş zamanında usta öyle demişti ama bizde paradan  kaçınıp sadece termostat değiştirmişitik kış gelince ustanın dediği çıktı işte
peki o plastik takımıyla beraber orjinali kaç para bilgin varmı kardeş?

Ynt: ISINMA PROBLEMİ
« Yanıtla #6 : 26 Kasım 2012, 17:46:29 »
Ben termostatı değil de o plastik termostat gövdesini değiştirmiştim, çürüyüp kırılmıştı. İşçilik dahil 80 lira civarı verdim diye hatırlıyorum geçen yıl, ama tam emin değilim. Neden demirden yapmazlar ki o parçayı. Hafif olsun diye ömrü kısa parça takıyorlar.

Ynt: ISINMA PROBLEMİ
« Yanıtla #7 : 29 Kasım 2012, 11:45:41 »
termostatı değiştirdim bu sefer orjinal parça ama valla arkadaşlar şimdi ne ısıtıyo yaa oh sıcacık  :D

Ynt: ISINMA PROBLEMİ
« Yanıtla #8 : 29 Kasım 2012, 11:56:29 »
termostatı değiştirdim bu sefer orjinal parça ama valla arkadaşlar şimdi ne ısıtıyo yaa oh sıcacık  :D

Hayırlı olsun kardeş, kendi arabam 6n2 şirkette envayi çeşit arabaya  biniyorum bizim kaloriferler gibisi yok, mübarek kömür sobası :)

Ynt: ISINMA PROBLEMİ
« Yanıtla #9 : 29 Kasım 2012, 11:58:22 »
valla öyleymiş ama keşke hastalanmadan önce sorunu anlayıp değiştirseydik daha iyi olcaktı ama ne yapalım artık :saygılar