Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Bor Kullanmayın...Motoru Yedik Hala Düzen Aldıramadık (Acil Yardım)  (Okunma sayısı 9196 defa)

Sayın Grup Üyeleri;
Yağ değişimi sonrası çok bilmiş ustamın sayesinde motor yağına  bor  katkı maddesi diye satılan ve bir şeye yaramayan şeyi koyduk.

Aracım 2 ay sonra yağ pompasını kitlendi, karter açıldığında yağın çamur gibi olduğunu tespit ettik. Yağ pompası değişti araç düzeldi.
Ama bir hafta sonra teklemeye başladı ve sabahları dizel gibi çalışınca  tekrar servise götürdüm üst kapak söküldü, sibop yuvaları dolduruldu, siboplar değişti, fincanlar değiştir conta vs. değişti.

Motor toplandı, (motor toplanırken boğaz kelebeği temizlendi, adaptasyon yapıldı) aracın çalışması düzeldi ama tekleme sorununu hala devam ediyordu, buji kabloları ve ateşleme bobini değişti araç düzeldi. (Buji kablosunun bir tanesi kısa devre yapmış ateşleme bobinine kaynamış zor söktük)

Aradan 2 ay geçti araç teklemeye başladı dün boğaz kelebeğini temizlettim adaptasyon yaptırdım. Biraz düzeldi 2000 devir civarında alıp verir tarzında tekliyor. Sanayiye gidip gelmekten usandım, sanırım biraz da araç konusunda hassas olduğumdan beni çok rahatsız ediyor.

Ustaların hiç birine güvenim kalmadı o yüzden ne deseler dinlemiyorum çünkü güven vermiyorlar. Bir değişmeyen boğaz kelebeği kaldı, sanırım onunda değiştireceğim, düzen aldığı gün ise satacağım değilse  bu araba sinir hastası yapacak.

Bu konuda yardımcı olursanız, fikir ve görüşte bulunursanız derdimi paylaşırsanız sevinirim.

(Aracım 2001 Comforline modelidir.)

Saygılarımla

motora her önümüze gelen katkıyı atmamak lazım. yağda bile seçici olmamız gerek.

geçmiş olsun. bir de büyük ihtimal arızalar araçta vardı , yağ pompası zorlanınca
Araba binmek içindir..

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Gerçek bor power koyulsa böyle bir problem olmuyor. Olsa bile kutusunu atmayın aldığınız ürünün o garanti yerine geçiyor.. Biraz saçma ama adamlar garanti veriyorlar işte..
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı rene

  • Otomobil
    Jetta Tdi
    Şehir
    Sakarya
Bu ürünü bazı arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine alacaktım ustaya sordum sen delimisin bu arabanın yağı Castrol magnatec ve zaten çok kaliteli ve ince yağın incesi makbuldür bu balçığa çevirir falan dedi bende korktum atmadım km side 80 binde aracımın bi sıkıntımda olmadıgından hiç bulaşmadım.Arkadaşımın borası 225 binde gürültülü çalışıyordu performansıda hafif düşmüştü o ben ne kaybedicem dedi koydu her seferinde ses kesildi arabanın sanki motoru yenilendi diye anlatıyor ki bindim araba canavar gibi.. valla bende anlamadım bi kısım çok memnun bi kısım hiç birşey değişmedi diyor bi kısımda senin gibi sıkıntılar yaşıyor.

Özellikle arabada sıkıntınız yoksa katkı maddesini geçtim yağın numrasını bile değiştirmeyin derim.Geçmiş olsun.

Bence senin koyduğun bor power da bişiler var dostum. Ben araba kullanmaya başladığımdan beri bor power kullanıyorum veya wurth ürünleri kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım. Dediğin gibi ustada bişiler var. İl olarak nerde olduğunu bilmiyorum. Eğer izmirdeysen sağlam bir usta önerebilirim sana.


Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim orijinal bor power kullandım/kullandık.
Benle birlikte 2 arkadaşımda kullandı onlarda aynı şekilde yağ pompasının değiştirmek zorunda kaldılar. (Honda Cıvıc ve Hyundai Accent)

Accent de aynı şekilde motor revizyonu yapıldı. Bizde bir şey anlamadık, kutularının attık ama garanti vermiyoruz diye cevap aldık. Garantisinden vaz geçtik araçlara düzen aldırsak başka bir şey istemiyoruz.

Dediğiniz gibi kullanıp da memnun kalan arkadaşlar da var. Bizim gibi motor indiren arkadaşlarda var, kafa karıştırıcı ve güven vermeyen bir durum.

Yağ konusuna gelince aldığım günden beri Castrol Edge  kullanıyorum çok da memnunum,  10.000 km de muhakkak değiştiririm.

Bir defa ağzım yandı ama yapacak bir şey yok gibi görünüyor. Boğaz kelebeği temizlenince aşırı tekleme kalmadı. Buji kablosu ve ateşleme bobinine tekrar baktıracağım. Bakalım sonuç alana kadar denemeye devam.

Usta öneriniz olursa Hatay da ikamet etmekteyim.


Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim orijinal bor power kullandım/kullandık.
Benle birlikte 2 arkadaşımda kullandı onlarda aynı şekilde yağ pompasının değiştirmek zorunda kaldılar. (Honda Cıvıc ve Hyundai Accent)

Accent de aynı şekilde motor revizyonu yapıldı. Bizde bir şey anlamadık, kutularının attık ama garanti vermiyoruz diye cevap aldık. Garantisinden vaz geçtik araçlara düzen aldırsak başka bir şey istemiyoruz.

Dediğiniz gibi kullanıp da memnun kalan arkadaşlar da var. Bizim gibi motor indiren arkadaşlarda var, kafa karıştırıcı ve güven vermeyen bir durum.

Yağ konusuna gelince aldığım günden beri Castrol Edge  kullanıyorum çok da memnunum,  10.000 km de muhakkak değiştiririm.

Bir defa ağzım yandı ama yapacak bir şey yok gibi görünüyor. Boğaz kelebeği temizlenince aşırı tekleme kalmadı. Buji kablosu ve ateşleme bobinine tekrar baktıracağım. Bakalım sonuç alana kadar denemeye devam.

Usta öneriniz olursa Hatay da ikamet etmekteyim.

dostum bende hataydayım (antakya'da) sana sanayinin ilk girişinde yazar vw servisi var(şemsettin usta) onu tavsiye ederim, gökhan hocanın slmı var dersin yardımcı olur  birde 11. caddede mirioğlu vw servisi var burası yeni açıldı ustası eskiden istanbul vw servisinde çalışıyordu yanına 1 kere gittim boğaz kelebeği adaptasyon olmuyordu anında çözdü durumu. 1 . öncelik mirioğlu 2 . tavsiye edebieceğim yazar vw servisi. inşallah sorun çözülür

valla eski forumdaşlar bilir 100bin kilometre  bakımında bora marka aracıma koydurmuştum bor, hiç sebepsiz hemde, araç 1000kmde yağ ışığı yakacak kadar yağı sömürmüştü.ondan sonra hep karşı oldum koydurmadım.hatta buradaki eski yorumlarım da hep bunun üzerineydi.bunu ustaya söylediğimde sana taklit ürün koymuşlardır dedi, hiç derdim yokken şimdiki araca da koydum, şuanda bi sıkıntısı yok, inşallah da olmaz, ama yağ sıcaklığı göstergesinde eskisi kadar hızlı artışlar görmüyorum ve bu benim için şimdilik bir artı

Slm Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım.Dizel,gazlı,benzinli olmak üzere araçlar kullandım.Aldıktan sonra ilk yaptığım aracın cins ve özelliğine uygun yağ ile yağını filtresini değiştirip hemen sonrada bor power koyarım.Hiç problem yaşamadım.Arabanın sesini azalttı,performansı güçlendi,yakıtta tasarruf sağladı.Sanıyorum senin araçta bir sorun var.Önceki aracım benzinli-tüplü Ford fokus idi.Dediğin gibi teklemeler vardı.Önceki ustam hiç yoktan şarj dinamosunu değiştirtti.Sonra gittiğim ustam kontrol etti.Abi şarj dinamo filan değil aracın buji kabloları ve bujiler Ford Taunusun dedi.Parçacıya beraber gidip Ford fokus buji ve kabloları alıp taktık.Sorun bıçak gibi kesildi.Sattığıma kadarda sorun çıkmadı.Bence Buji,Buji kabloları ve ateşleme bobinini kontrol ettir.Boğaz kelebeğide çok önemli dikkat.

Bor Power konusuna gelince maalesef piyasada taklit ürünler çok.Alacağın zaman mümkün olduğunca ana bayilerden ve garantili olarak almanı tavsiye ederim.Kutu üzerindeki seri no su ile merkezine telefon ile teyit ettir.Tekrar geçmiş olsun.

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Güvenilir bi yerden borpower ı arkadaşın araca koyduk ve benzer şeyler yaşadık.

Ama daha önce yaklaşık 60bin km boyunca ben 2kutu kullandım ve fayda gördüm.
Ablamaın arabaya attık bir sıkıntı olmadı
Dayımın araca da atıldı onda da sıkıntı olmadı.
Satan adam kendi aracında kullanıyor ve motoru bor ile topluyorlar
 

Bu durum kafamızız karıştırdı araştırdık. Bor orjinal di
*aracın LPG uyum sıkıntısı olabilir dendi
*Opellerde gizli hararet oluyor vs vs.

Başka Bor satıcısı ile körüştük. Aracın önceki yağ değişimleri gecikmişse, kalitesiz yağ kullanılmışsa araçta kurum oluşur. Bor atılırsa onu macun gibi dibe indirir biyerlere zarar verir dedi. Bize olana en yakın senaryoda buydu.

Zaten maksimum %5tasarruf sağlayan bişey. VW ne biniyoruz düzenli yağ değişimi,bakım, kaliteli malzeme ile 300.000km garati sayılır. 1.000.000km yolda dolduranları bile okuduk.Bu durumda Bor POWER e kesinlikle gerek YOK diyorum.
Yağı 15000de değilde 12-13000de değiştir Castrol Mobilden şaşma kalanı hikaye
« Son Düzenleme: 15 Temmuz 2012, 00:48:47 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

yaa benim anlamadım neden konma gereği duyulur anlamıyorum aracımız benzinli bide tüp takıyoruz yani etle beslenen aslanı otla besliyoruz üstüne bide bor katkı maddesini koyuyoruz haliyle aslanın mide bi zaman sonra bozuluyor bence gerek yok böyle şeylere benim aracım benzinli ve lpg li her 10000 km rede bir 100 km re kadar benzinde biliçlı bır sekılde kullarnıım massallah bu gune kadar tık demedı ne ses var ne seda  :)

Çevrimdışı barut

  • Şehir
    İzmir
Bor gibi malzemeleri 250bini deviren araçta kullanırsanız verim alırsınız gerisi boş

yeri gelmişken orjinal bor dediğiniz hangi markalar?
NNT Bor Power?
Motor Silk?
Sev seni seveni hâk ile yeksan ise, sevme seni sevmeyeni Mısır'a sultan ise.

Ehli irfan arasında aradım kıldım talep, Her hüner makbul imiş, İlla Edeb illa edeb

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
bilinmedik marka kullanmaktan olabilir ama ..aracınızın yağ pompası sıkıştırmalı tip kolay kolay arızalanmaması gerekir pompa süzgeci kurumdan tıkanıp yağ pompasını bozmuştur kurum ise 6n2lerde kronik sayılabilecek bir durumdur..hemen yağ katkısındandır denilemez bence...
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon