Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: vuruntu sorunu  (Okunma sayısı 3429 defa)

Çevrimdışı 35EZ349

    Otomobil
    polo 6n 99 AEE
    Şehir
    İzmir
vuruntu sorunu
« : 04 Kasım 2014, 10:45:43 »
Merhabalar arkadaşlar, bir sorum olucak aracla giderken 3. viteste felan kırmızı ışıklara yaklaştıgımda yada önümdeki arac fren yaptıgında ayagımı gazdan cekiyorum , aracın kompresor mu diyorsunuz artık motor freni devreye giriyor hissediyorum bunu , sonra gaza bastıgımda bir parça sert baya sağlam bir vuruntu sesi çıkıyor küt diye resmen motor sanki kafa atıyor bir yere oyle bir ses neden yapar bunu sorun nerdedir , umarım anlatabilmişimdir.
I Love PoLo

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: vuruntu sorunu
« Yanıtla #1 : 04 Kasım 2014, 11:39:29 »
Geçmiş olsun. Keşke konu açmadan önce bir arama yapıp daha önce var olan konulardan devam etseysiniz. Bu şekide konular zamanla arşiv niteliği kazanır ve daha sonra ihtiyacı olana kolaylık olur, forumun kalitesi artar. Şu iki konuya bir bakın isterseniz.
http://www.vwtr.net/forum/golf-iv/gazdan-ayagi-cekince-neden-silkeleme-yapar-t25142.0.html
http://www.vwtr.net/forum/polo-6n/gazdan-ayagini-cekince-ve-gaza-basinca-aracta-sendeleme-t14785.0.html
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı azap5555

  • Otomobil
    1.2 tsi referance ibiza 2015
    Şehir
    İstanbul
Ynt: vuruntu sorunu
« Yanıtla #2 : 04 Kasım 2014, 12:04:18 »
motor-şase bağlantıları bozuk olabilir. motor ve şanzıman kulaklarını anlayan ustaya iyice kontrol ettirin, başka bir şey gelmedi aklıma.

Çevrimdışı 35EZ349

    Otomobil
    polo 6n 99 AEE
    Şehir
    İzmir
Ynt: vuruntu sorunu
« Yanıtla #3 : 04 Kasım 2014, 13:30:55 »
Geçmiş olsun. Keşke konu açmadan önce bir arama yapıp daha önce var olan konulardan devam etseysiniz. Bu şekide konular zamanla arşiv niteliği kazanır ve daha sonra ihtiyacı olana kolaylık olur, forumun kalitesi artar. Şu iki konuya bir bakın isterseniz.
http://www.vwtr.net/forum/golf-iv/gazdan-ayagi-cekince-neden-silkeleme-yapar-t25142.0.html
http://www.vwtr.net/forum/polo-6n/gazdan-ayagini-cekince-ve-gaza-basinca-aracta-sendeleme-t14785.0.html
nazik uyarı ve hatırlatmanız için tşk ederim ancak ben zaten forumda arattığım ve cıkan cvpların beni tatmin etmemesinden dolayı yeni bir konu açma geregi duydum bilinçli bir tuketiciyim yani :) arabamdaki yokuş aşağı silkeme sorunun kaynagını biliyorum zaten distributor milindeki boşluktan tamir  seti ile duzelticegim onu bunda bir sorun yok , ben duz yolda giderken ayagımı gazdan cekince , arac rolantideyken gaz verdigimde halk arasında koc bası dedikleri kut diye vurmasından bahsediyorum aslında araba gaza guzel tepki veriyor öne doğru atılıyor resmen ancak o şiddetli küt sesi rahatsız ediyor beni , arabanın öne atılmasından önce motor atlıyor gibi cok enteresan
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2014, 13:32:03 Gönderen: 35EZ349 »
I Love PoLo

Çevrimdışı 35EZ349

    Otomobil
    polo 6n 99 AEE
    Şehir
    İzmir
Ynt: vuruntu sorunu
« Yanıtla #4 : 04 Kasım 2014, 13:33:14 »
motor-şase bağlantıları bozuk olabilir. motor ve şanzıman kulaklarını anlayan ustaya iyice kontrol ettirin, başka bir şey gelmedi aklıma.
bunlar olabilir belki tşk ederim ustaya gittigimde bunlarıda kontrol ettiricem
I Love PoLo

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: vuruntu sorunu
« Yanıtla #5 : 04 Kasım 2014, 15:57:00 »
nazik uyarı ve hatırlatmanız için tşk ederim ancak ben zaten forumda arattığım ve cıkan cvpların beni tatmin etmemesinden dolayı yeni bir konu açma geregi duydum bilinçli bir tuketiciyim yani :) arabamdaki yokuş aşağı silkeme sorunun kaynagını biliyorum zaten distributor milindeki boşluktan tamir  seti ile duzelticegim onu bunda bir sorun yok , ben duz yolda giderken ayagımı gazdan cekince , arac rolantideyken gaz verdigimde halk arasında koc bası dedikleri kut diye vurmasından bahsediyorum aslında araba gaza guzel tepki veriyor öne doğru atılıyor resmen ancak o şiddetli küt sesi rahatsız ediyor beni , arabanın öne atılmasından önce motor atlıyor gibi cok enteresan

Rica ederim, tekrar geçmiş olsun.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı speedystop

    Otomobil
    Polo 6N Sportline
    Şehir
    Kocaeli
  • 6N Uzmanı
Ynt: vuruntu sorunu
« Yanıtla #6 : 04 Kasım 2014, 22:39:13 »
Motor kulakları sorunu
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.

Çevrimdışı bluerose1

  • Otomobil
    Polo 1.6 8v Type 6N PUG RCZ Asphalt 200THP Manuel
    Şehir
    Kocaeli
  • Bir gün mutlaka...
Ynt: vuruntu sorunu
« Yanıtla #7 : 05 Kasım 2014, 00:44:45 »
Gel bakalım Güven efendi... aynı takıntı bende de vardı özellikle 1.viteste gaza yüklenip aniden bıraktığında araç kendini öne kastığı anda küt diye sanki motor kopuyormuş gibi ses geliyor önden dimi.İçin rahat olsun eğer gerçekten hava filtre borusunun altındaki motor kulağının şaseye sabitleme vidaları sağlam ve yerindeyse sorun yok.Tam 3 ayrı ustaya ayrıca michelin servisinin sahibine ve yetkili servis ustabaşına birebir test şeklinde gösterdim yolda.hiçbir sorun yok dediler.o aniden kasma sonucunda oluşan küt sesinin normal olduğunu söylediler motor sonuçta tamamiyle sabit değil her halükarda oynama yapacak illaki boşluk var esneme payı var.aniden gaza yüklenildiği anda motor kendini kasıyor(canlı izledim :D) sonrasında bırakma sonucu kendini aniden salıyor bilmem anlatabildim mi küt sesi de tam bu anda geliyor.Ayrıca araç seyir halindeyken özellikle 1 ve 2. viteslerde gazı birden çekince öne doğru kasma sendeleme yapan arkadaşlar şanzuman kulağınızı değiştirin altta tokmak gibi bir parça 80 TL. Eğer gerçekten bağlantı vidalarında sorun yok ise alttan ve üsten sıkıntı yok... fazla psikoloji yapma 17 senelik araca biniyorsun dostum...  :D
Red Machine!!!

Çevrimdışı 35EZ349

    Otomobil
    polo 6n 99 AEE
    Şehir
    İzmir
Ynt: vuruntu sorunu
« Yanıtla #8 : 05 Kasım 2014, 09:39:13 »
:) okı dokı kontrol edicem bakalım 10.000 bakımda tşkler kardeşim
I Love PoLo