Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Polo'daki arka silecek;  (Okunma sayısı 33082 defa)

Çevrimdışı samsam

  • Sade'yim Sade'sin Sade'yiz.
Polo'daki arka silecek;
« : 15 Ekim 2007, 20:49:10 »
Nasıl durduruluyor :) Bugün Sakarya İstanbul İstanbul Sakarya seferinde önü çalıştırdığım anda arkaya bir kere basmam ile devreye giriyor sonra çıkmıyor önü durdursamda arka sürekli aktif nasıl durdurabilirim.

Ayrıca bugün jant kapağı aldım orjinal Polo kapağı servis 40 gibi bir rakam dedi, sanayide 20 milyona buldum aldım, çok hoş oldu.

Pololu günler dilerim bugün aldığıma yeniden şükrettim sıkışık bir trafikte park etmemi rahatça  sağladığı için.
Bir hiçim ben, sıfırım..
Toplarsan etkisiz, çarparsan yutan olurum!
Bölersen sonsuz, çıkarırsan kendin olurum! Sıfırım ben, ben bir hiçim!

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #1 : 15 Ekim 2007, 20:49:53 »
aynı şekilde birkez daha basman yeterli :)
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı samsam

  • Sade'yim Sade'sin Sade'yiz.
Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #2 : 15 Ekim 2007, 20:51:54 »
Yemin ederim bastım aklıma gelmedi değil.Belki dedim 2 kere belki 3 kere bastım ama sürekli çalıştı gülmeyin ama :) iki kere sağa çekip kontak kapattım.Bastığım anda su fışkırtıyor ve başlıyor çalışmaya.
Bir hiçim ben, sıfırım..
Toplarsan etkisiz, çarparsan yutan olurum!
Bölersen sonsuz, çıkarırsan kendin olurum! Sıfırım ben, ben bir hiçim!

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #3 : 15 Ekim 2007, 20:53:44 »
Yahu bende bu gün durduramadım. Bir kere daha itekledim su fışkırttı, ardından durdu. Ne safım diyordum kendi kendime. Benden başkalarıda varmış.  :saskin:
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #4 : 15 Ekim 2007, 20:54:33 »
ufak bi dokunuş yap silmek için.sonra bidaha bas azcık su fırlatabilir..bencede hoş değil acaba 98 lerin silecek kolunu takabilirmiyiz ?
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı samsam

  • Sade'yim Sade'sin Sade'yiz.
Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #5 : 15 Ekim 2007, 20:57:02 »
Enteresan, bir ton heyecan yapacam o trafikte dursun diye :)
Bir hiçim ben, sıfırım..
Toplarsan etkisiz, çarparsan yutan olurum!
Bölersen sonsuz, çıkarırsan kendin olurum! Sıfırım ben, ben bir hiçim!

Çevrimdışı concrete

  • 1.4 16v
Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #6 : 15 Ekim 2007, 21:00:07 »
vallahi arkadaşlar bide bana yardım etseni bendeki polo nun da aslında belki cok güzel bi özellik ama deli oluyorum deliii geri vitese takdıgım anda arka silicek çalışmaya başlıyoo :(  napmak lazım onun bi yolu olmalı ama diilmii...
http://img232.imageshack.us/img232/202/kralmsncombayraklar51ls7.gif

UĞRUNA KAN DÖKÜLMESİ GEREKİYORSA ACIMAM DÖKERİM...ALAYINA KAN , ALAYINA İSYAN...

Çevrimdışı samsam

  • Sade'yim Sade'sin Sade'yiz.
Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #7 : 15 Ekim 2007, 21:01:35 »
Hocam seninki bildiğim kadarı ile şöyle ;

Ön silecek çalışırken arkaya taktığnı an o da çalışıyor, bindiğim tüm arka silecekli arabalarda öyle idi.
Bir hiçim ben, sıfırım..
Toplarsan etkisiz, çarparsan yutan olurum!
Bölersen sonsuz, çıkarırsan kendin olurum! Sıfırım ben, ben bir hiçim!

Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #8 : 15 Ekim 2007, 21:07:03 »
geri vitese takdıgım anda arka silicek çalışmaya başlıyoo :(  napmak lazım onun bi yolu olmalı ama diilmii...

Ne güzel işte. Geri geri gelirken arkayı daha rahat görürsün, fena mı  ;D

Çevrimdışı concrete

  • 1.4 16v
Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #9 : 15 Ekim 2007, 21:12:16 »
Alıntı
Ne güzel işte. Geri geri gelirken arkayı daha rahat görürsün, fena mı 


vallahi fena kardeşim :P şöyleki hani yagmurlu havalarda süper bişi de ee güneşli havada cazırr cuzurr ses yapıooo içim gıcıklanıoo o sesee bide arabannn camnı da cizio yaa bi cinlii var o şeyi iptalin ama nasıll
http://img232.imageshack.us/img232/202/kralmsncombayraklar51ls7.gif

UĞRUNA KAN DÖKÜLMESİ GEREKİYORSA ACIMAM DÖKERİM...ALAYINA KAN , ALAYINA İSYAN...

Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #10 : 15 Ekim 2007, 21:15:02 »

 güneşli havada cazırr cuzurr ses yapıooo içim gıcıklanıoo o sesee bide arabannn camnı da cizio yaa

Biraz su fışkırtırsın, hiçbirşey olmaz  :tamamdir

Çevrimdışı concrete

  • 1.4 16v
Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #11 : 15 Ekim 2007, 21:16:02 »
ama benim istedigim su fışkrmak diil fark ettiysen cnm :)
http://img232.imageshack.us/img232/202/kralmsncombayraklar51ls7.gif

UĞRUNA KAN DÖKÜLMESİ GEREKİYORSA ACIMAM DÖKERİM...ALAYINA KAN , ALAYINA İSYAN...

Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #12 : 15 Ekim 2007, 21:18:09 »
ama benim istedigim su fışkrmak diil fark ettiysen cnm :)

En iyisi silecek iptali yapmak  :tamamdir

Çevrimdışı concrete

  • 1.4 16v
Ynt: Polo'daki arka silecek;
« Yanıtla #13 : 15 Ekim 2007, 21:19:08 »
Alıntı
En iyisi silecek iptali yapmak 

süperdi heheeh :D :D  saolasın :)
http://img232.imageshack.us/img232/202/kralmsncombayraklar51ls7.gif

UĞRUNA KAN DÖKÜLMESİ GEREKİYORSA ACIMAM DÖKERİM...ALAYINA KAN , ALAYINA İSYAN...